Aflevering 3 (2011)
In de derde aflevering van de mollenjacht zagen we schilder- en mozaïekkunst en een heuse mol musical. In de WIDM Vodcast blikken we terug en hebben het over het spiegelbeeld van Soundos, ijdeltuiten en nog veel meer.

In de derde aflevering van de mollenjacht zagen we schilder- en mozaïekkunst en een heuse mol musical. In de WIDM Vodcast blikken we terug en hebben het over het spiegelbeeld van Soundos, ijdeltuiten en nog veel meer.
De mol heeft zijn eerste slachtoffer gemaakt in de vorm van Hanna Bervoets. In deze WIDM Vodcast blikken we terug en hebben het over 33-34, hooi, aardrijkskunde en veel meer.
Het jachtseizoen is wederom geopend! Tevens ook een nieuwe reeks afleveringen van (dit jaar) de WIDM Vodcast.
Het spel zit erop. Tijd om na te praten, vanaf de MolFanDag in Hilversum.
We hebben een winnaar, maar nog geen mol. Het speculeren kan dus gewoon doorgaan.
De finalisten zijn bekend. En tevens lijkt de mol al ontmaskerd.
De winterstop is weer voorbij, hebben alle fans het overleefd? Er is nieuws over de fandag!
WIDM gaat even op skivakantie. Maar voor het zover is, is er nog genoeg te bespreken. Want waarom viel Frits buiten de boot?
Even leek het of we een aflevering van Expeditie Robinson zaten te kijken. En wat is er met de letter B? Je hoort het in aflevering 5 van de WIDM Podcast.
Frits Sissing: De Musical, en de Toppers. Je hoort het in een muzikale aflevering 4 van de WIDM Podcast.
De vergulde zuignap en de groene duimdruk, waar heb ik het over? Je hoort het in aflevering 3 van de WIDM Podcast.
Waarom is Arjen opeens zo verdacht? Je hoort het in aflevering 2 van de WIDM Podcast.
Het jachtseizoen is weer geopend! Aflevering 1 van de WIDM Podcast.
De promo voor de Wie is... de Mol? Podcast 2010. We zijn er weer bij dit jaar! Maar wat kun je de komende weken verwachten?
De afgelopen weken zijn voorbij gevlogen, en we zijn dan ook aanbeland bij de laatste podcastaflevering van dit seizoen! Hierin krijg je antwoord op de vraag "Wie is... de Mol?", blikken we terug op de serie én de podcast en hoor je exclusieve informatie over de MolFanDag 2009.
Het is weer tijd voor een nieuwe aflevering van de Wie is... de Mol? podcast 2009. In de een na laatste aflevering hebben we het over de MolFanDag 2009, klappen we voor de winnares van dit jaar en maak je kans op een fantastische messenset!
We zijn er bijna, maar nog niet helemaal. Tijd voor een nieuwe aflevering van de Wie is... de Mol? podcast 2009. In nummer 8 hebben we een a-muzikale hint, ontbreekt het getal zes en hoor je wat er gebeurd als RTL 4 zich gaat bemoeien met de serie!
Tijd voor een extra lange aflevering van de Wie is... de Mol? podcast 2009. In deze zevende aflevering hebben we een vol antwoordapparaat, blijkt dat de mol zelf niet weet wie hij is en hoor je de trailer voor de tweede WIDM film!
Hier is weer een nieuwe aflevering van de Wie is... de Mol? podcast 2009 voor je. In aflevering 6 vliegen we naar de regenboog, staat het Engelse woord Hello centraal en hoor je waarom de GAMMA het druk geeft door WIDM!
Voila, een kersverse aflevering van de Wie is... de Mol? podcast 2009. In aflevering 5 een potje lasergamen in een mooie omgeving, worden we zo stoned als een garnaal en eindelijk én exclusief nieuws over de MolFanDag van dit jaar!
Daar is hij, aflevering 4 van de Wie is... de Mol? podcast 2009. Deze keer met een quote van de week over zelfkennis, opvallende dingen vanaf het forum interresante feiten op ons antwoordapparaat en natuurlijk nog veel meer!
Nummer drie, in een reeks afleveringen van de Wie is... de Mol? podcast 2009. In deze podcast heel veel sterke theorieën van het forum, een muzikale hint met een vrouwlijk tintje en luisteren we ons antwoordapparaat af! En natuurlijk nog veel meer, in aflevering drie van deze podcast.
De tweede aflevering van de Wie is... de Mol? podcast 2009. Net als bij aflevering 1, zijn ook nu weer na de tv-uitzending velen reacties achter gelaten op het forum. De opvallendste hoor je weer in deze aflevering. De muzikale aanwijzing lijkt deze week van een Zweedse meubelfabrikant te komen, we hangen de was lekker buiten in de regen en je hoort welke BN-er in de afgelopen uitzending de leukste quote had. Dat, en natuurlijk nog veel meer in de tweede aflevering van de WIDM-podcast!
De eerste aflevering van de Wie is... de Mol? podcast 2009. De eerste aflevering is op tv geweest, en velen reacties zijn achter gelaten op het forum. De opvallendste hoor je in deze aflevering. Ook hoor je de muzikale aanwijzing mét verrasingselement, komt de Titanic aan bod en hoor je wat er gebeurd als je een mol als delicatesse gaat zien. En verder natuurlijk nog veel meer in deze eerste aflevering!
De promo voor de Wie is... de Mol? Podcast 2009. Wat kun je de komende weken verwachten?