Aflevering 6 (2009)
Feb 15, 2009•16 min
Episode description
Hier is weer een nieuwe aflevering van de Wie is... de Mol? podcast 2009 voor je. In aflevering 6 vliegen we naar de regenboog, staat het Engelse woord Hello centraal en hoor je waarom de GAMMA het druk geeft door WIDM!
For the best experience, listen in Metacast app for iOS or Android
