Aflevering 2 (2009) - podcast episode cover

Aflevering 2 (2009)

Jan 19, 200916 min
--:--
--:--
Download Metacast podcast app
Listen to this episode in Metacast mobile app
Don't just listen to podcasts. Learn from them with transcripts, summaries, and chapters for every episode. Skim, search, and bookmark insights. Learn more

Episode description

De tweede aflevering van de Wie is... de Mol? podcast 2009. Net als bij aflevering 1, zijn ook nu weer na de tv-uitzending velen reacties achter gelaten op het forum. De opvallendste hoor je weer in deze aflevering. De muzikale aanwijzing lijkt deze week van een Zweedse meubelfabrikant te komen, we hangen de was lekker buiten in de regen en je hoort welke BN-er in de afgelopen uitzending de leukste quote had. Dat, en natuurlijk nog veel meer in de tweede aflevering van de WIDM-podcast!
For the best experience, listen in Metacast app for iOS or Android