למה ערים בליל שבועות
Episode description
בני ישראל מגיעים מרוגשים לערב מתן תורה. הם ספרו 49 ימים, התכוננו עם משה, ציפו והנה מה הם עושים כל הלילה לפני – ישנים. עד שהקב״ה מגיע לפנות בוקר לתת להם את התורה והוא מוצא אותם ישנים, ושואל מדוע באתי ואין איש, קראתי ואין עונה. ובגלל שהם ישנו, אנחנו עכשיו מתקנים ונשארים ערים כל ליל שבועות. אבל מה הייתה הבעיה עם השינה שלהם? שינה יכולה להיות אקט של התעלות, של שחרור הנשמה מכבלי הגוף. עבור בני ישראל השינה הייתה חלק מההכנה למתן תורה. אבל אנחנו ערים כי הקב״ה אומר אני לא רוצה שתתנתקו. אני רוצה שתפעלו נשמות בתוך גופים שהתורה שאני נותן לכם לא תישאר רוחנית, אלא תרד אל העולם הגשמי, אל החושך של העולם, ושם תשפיעו. יש לכם שליחות, לתקן ולזככך את העולם ולא לברוח ממנו. וזו השאלה שצריך כל אחד לשאול – איך אני משפיע על העולם שסביבי באמצעות התורה שאני לומד. #שבועות #השפעה #תיקון
