240. "Har jag någonsin frågat hur du mår?" - podcast episode cover

240. "Har jag någonsin frågat hur du mår?"

Aug 28, 201948 min
--:--
--:--
Download Metacast podcast app
Listen to this episode in Metacast mobile app
Don't just listen to podcasts. Learn from them with transcripts, summaries, and chapters for every episode. Skim, search, and bookmark insights. Learn more

Episode description

Vi blir lika glada varje gång ni ber oss göra fler avsnitt där det bara är vi två, Sofie och Ida. Och JAAA, vi vet. Det kan kännas som en enda lång monolog av grov blekinge-karaktär men.... det kan väl få vara okej?Denna veckan försöker vi besvara några frågor som vi fått skickade till oss. Tanken var kanske att vi skulle hinna med en jäkla massa frågor MEN vi är långrandiga och allt annat än FÅ-ordiga, men vi gjorde vårt bästa. Om att försöka att sluta tänka på hur saker hade kunnat vara om man hade gjort på ett annat sätt, om att fokusera mera på förnuftet än på känslan, om hur vi märker när någon runt omkring oss mår dåligt och, VAD gör oss glada egentligen? Eller mår vi alltid piss?

Hosted on Acast. See acast.com/privacy for more information.

For the best experience, listen in Metacast app for iOS or Android