Ochtend- of avondmens?
Apr 16, 2024•40 min•Season 1Ep. 34
Episode description
De een staat het liefst om 7 uur ’s ochtends al in de gym terwijl de ander ‘s nachts floreert. Waarom ben je een ochtend- of een avondmens? En hoe rijm je het met je professionele en sociale leven? Karolien Debecker is een avondmens: “Ik heb ooit 1 jaar een ochtendprogramma gepresenteerd waarvoor ik om 4u moest opstaan. Dat liep mis, alles wrong tegen.” Neurologe Inge Declercq: “We zouden allemaal zoveel gelukkiger, alerter en gezonder zijn als we meer in harmonie leven met ons eigen bioritme.”
For the best experience, listen in Metacast app for iOS or Android
