چگونه به تعادل درونی برسیم - podcast episode cover

چگونه به تعادل درونی برسیم

Nov 19, 202442 minEp. 222
--:--
--:--
Download Metacast podcast app
Listen to this episode in Metacast mobile app
Don't just listen to podcasts. Learn from them with transcripts, summaries, and chapters for every episode. Skim, search, and bookmark insights. Learn more

Episode description

تو این اپیزود حسین در مورد تعادل صحبت میکنه

 

لینک کانال تلگرام

https://t.me/hoseinmind

 

لینک کانال یوتوب - YouTube Channel Link:

https://youtube.com/@hoseinaura1

 

 لینک حمایت از پادکست برای دوستان خارج از کشور

https://patron.podbean.com/hosein 

 

 لینک حمایت از پادکست برای دوستان داخل کشور

https://innoghte.ir/services/safe-donation/

 

آدرس صفحه اینستاگرم

https://www.instagram.com/hosein_aura/

 

Transcript

Intro / Opening

سلام عزیزای دلم حالتون چطوره؟ خوب استین؟, عرض عدم مخلصی به احبه آقا پیام به احبه آقا پیام از بودا پشت یاسمن پناه سارا بچه کار خاصی ندارم فقط آمدن بگم که چون چند وقت نیستم یه مقدار کارهای باحالی داریم انجام میدیم که به زودی خبردار خواهید شد من همیشه واقعا یه دلم تو این لایه واسد یه دلم تو این جاییه که با هم ساختیم و خیلی خوشحالم که واقعا این فضا وجود داره که با هم گپ بزنیم بنابراین بدونید که این جامعه لایبامون رو خواهیم داشت یه لایب اساسی ولی این فقط یه ارز عدبه اومدم فراخت منتون

سلام عرص کنم بگم دلم تنگ شده مشتاق دیدارم و فراموش نکردم دوستایی کنم چند تا چیز یک فردا آخرین جلسه روی خط نه آخرین جلسه برای همیشه ولی آخرین جلسه قبل از رفتن اما به اردوی اسپانیا اردوه دیگه واقعا قبل از رفتن اما به اردوی اسپانیا این آخرین جلسه خواهد بود بنابراین این خاطر تون باشه اگر دوست دارین جلسه روی خط رو شرکت کنین از طریق ویبساید میتونین لطفا این کار رو انجام بدین در مورد اسپانیا هم که لیست پر شده مدت هاست که بسته

شده در واقع سبتان همه همه اینا بریم ببینیم اون چطور پیش میره مطمئنم تجربه جالبی خواهد بود فارغ از این که چجوری باشه نکته بعدی.

آغاز گفتگو

چیه اینه که هیچین و کهی دیگه وجود ندارم همین تو رو خدا ما رو تنها نزار تنها نمیذارم تیتون میتونم تنها تون بذارم پس بچه فردا روی خط و تشریف بیارین که اونجا با هم یه گفتگوی جانانهی درستا بی سهار ساعته داشته باشیم با هم حسابی حرف بزنیم با هم مساور رو مطرح کنیم و خدمتون رو ارز کنم که هنی.

تغییرات بزرگ در راه است

اگه عمری نیست من رفت زرمت کنم مریتشن پرانیما عالی بود اوه یه مریتشن دیگه من روز دارم میذارم احتمالا یه پادکست دیگه من روز میذارم کار داره انجام میشه واقعا کار داره انجام میشه کار خوب داره انجام میشه مطمئنم که تغییرات بزرگ سر راه مونه و من برای خودم حالی که دارم عجیبه و احساس میکنم, هیچ فرقی واقعا نمی کنن این که شرایط چطور پیش میره هیچ فرقی نمی کنه و تو به یه جایی وست میشی اونجا تحت تحصیل اتفاقای بیرون نیست اونجا تحت تحصیل این نیست که یکی ازاد خوشش بیاد بدش بیاد طول بگیری پولت رسپدی شهرت نمی

دونم قدرت میاد میره همه ی اینا سطحه همه ی اینا بازیه و همه ی اینا با اومدنشون یه رفتنی رو تدائی میکنن همیشه یه خوشحالی یه قم رو تدائی میکنه همیشه یه حیجان یه نراحتی و یه درواقع افسردگی رو تدائی میکنه برخمی خاطمت باشه که وقتی یه نفر وارده زنگید میشه تو یه هو خیلی حیجان زده میشی خوشحال میشی اون بالا پره شوق پره زو یادت باشه که وقتی یه چرخ میچرخه بالای بالا که میره دقیقا اون موقعیه که سقوطش شروع میشه و وقتی پایین پایینه تو قمگیمترین و پاییمترین حالت دقیقا همون موقعیه که سقوطش رو شروع میشه.

مرکز زندگی

و راه رحایی از این بالا پایین زندگی بودن مرکز زندگیه مرکز زندگی مرکز چرخ نه بالا میره نه پایین وقتی چرخ داره همین پریدور خودش میچرخه تمام نقاط چرخ دارن بالا لاستیک بالا پایین میره ولی وسط چرخ میشه ثابته و تو میتونی به اونجا وصل بشی برای همین.

لذت از زندگی

وقتی آدم ها دوست دارن و وسطی وقتی دوست ندارن بی وسطی و همچنان وسطی برای فرقی نمی کنه اصلن هیچ فرقی نداره واقعا هیچی و بعد از اون محلی که فرقی نداره حالا بازی میکنی حالا میرقصی حالا شوخی میکنی حالا پول در میاری حالا پول از دست میدی حالا عاشق میشی حالا فارد میشی حالا میری وارد کار میشی حالا شروع میکنی با زندگی بازی کردن و به بهتری شکلم بازی میکنی چرا؟ چون برات فرقی نداره نتیجهش تو اگه بری یه جایی و نگران نباشی و استرس نداشته باشی بهتر بازی میکنی تو اگه میخوای بری ورستون با دوستت مثلا

تنیس بازی کنی بعد میتون بازی کنی اگر استرس نداشته باشی بهتر بازی میکنی اگه برایت مهم نباشه که میبره که میبازه ولی همچنان انرژی تو بذاری توی بازی بهترین بازی رو میکنی و فارغ از نتیجه لذت میبری فشنگیشلینه و ما میتونیم فارغ از نتیجه لذت ببریم خب چجوری بیام تو بروه مریتیشن کانال تلگرام از شنگایی اعلام میشه اونجا صحبتی شما خیلی دل نشینه خوشحالم که اینو میشنبم خانم معصومه ولی این که با دوست داشته شدن حس خوبی میده به دست آدم به آدم درسته دیگه.

احساس خوب یا بد

نه نه واقعا دلیل نداره ما با دوست داشته شدن احساسه ببین دوست داشته شدن احساس دوست داشت شدن رو بهت میده اگه تو با دوست داشت شدن خوشحال میشی یه جایی کارت میلنگه اگه با این که آدم ها دوست ندارن نراهد میشی یه جایی کارت میلنگه و اگر با این که آدم ها دوست داشته باشن احساس خوبی به دست میاری, همون جا باید وایسی و از خودت بپرسی چرا؟, چرا؟ چرا الان یه نفر به هم تکست دد که زیستم تو شوق زندگی منی خیلی دوستان هم زودتر رو برده چرا خوشحال میشی؟,

یادت باشه این یه سرمایه گذاریه که داری توی قمگین شدن آیدت انجام میدی وقتی پدال دوچرخر رو فشار میدی اون میاد پایین اون میره بالا نمیشه بگی من فقط میخوام جفتشون بالا باشن نمیشه, نمیشه جفتشون بالا باشن وقتی فشار میدی به سمت لذت قمت هم داره همون لحظه میاد بالا خب پس نگاه کن نمیشه بازی نداره شوخی نداره ما نمیتونیم یه کاری کنیم که فقط یه بره احساساتو داشته باشیم فقط خوشحالی رو داشته باشیم تو مجبوری هر دوتاشو احساس کنی و وقتی یه نفر

با یه کامنتش با یه پیامش با یه تشویقش با یه تعریفش تو رو میاره به شوق همون آدم یا یه آدم دیگه تو رو میتونه بکوب زمین اگه این نفر ازت تعریف میکنه فقط یه معنی داره اون امروز حالش خوبه به تو چه رب دیده با؟ چه لباست قشنگه چه حال امرو چشان خوشگله.

قدرت عواطف

چی کار کردی چقدر خوشید چقدر جذاب شدی چه بوی خوبی چه خوشحالم که امروز اینجایی چه خوش به تو چه ربتی داره که خوشحال بشی یکی داره یه چیزی رو در مورد یه چیزی که تصور میکنه و حس میکنه و تو اون لحظه حالش خوبه میگه به تو چه ربتی داره به چه ربتی داره اگه از خواهد این سوال رو بپرسی متوجه همه چیز میشی متوجه نیازت به ولیدیشن رو تعیید میشی نه متوجه نیازت به تعیید به توجه میشی و بعد اون موقع شروع میکنی اون توجه ها به خودت میدی و بعد متوجه میشی که اگر این

توجه ها به خودم بدن میشم چخ میشم وسط چخ نه بالا میرم زیاد نه پایین میام و آرومم و این چیزیه که تو میخوایی تو فکر میکنی تو خوشحالی و شوق و این حیجان بالا رو میخوایی نه تو میخوایی مرگ, تولد به دستو بردن از دستو بردن و بعد خیلی ساده مطمئنم من همه رو نخوندم ولی مطمئنم یه نفر خیلی ساده اعلام میتونه بپرسه پس شما میگی ما بی تفاوت باشیم, پس شما میگی ما بی حس باشیم ما سیب زمینی بشیم ما بی خیال بشیم که فرقی نمی کنه بره والا بیاد پایین.

تشخیص احساسات

تا به اونجا نرسی نمیشه در موله شرف زد چون وقتی برسی متوجه میشی که وسط چرخ بالاتری خوشحالیه چرا چون اصل توه تحت تحصیل بالا پایین ها نیست تقادله تنها چیزی که برعکس نداره وسطه بالا پایین داره وسط برعکس ندار و تا این وسطی و متوجهی وقتی میره بالا متوجه احساس خوشحالی هستی ولی باها شیفته نمیشی و وقتی این رو میره پایین متوجه احساس نراحتی هستی حسش می کنی ولی داغونت نمی کنه شیرین شیرینه تلخ تلخه ترش ترشه تند تنده ولی هیچ کدومشون تو رو داغونت نمی کنن احساسای متفاوت رو متغیری هست

که تجربه می کنی میان و میان زندگی هست تو گردش هست و تو تماشا می کنی و تو شانس این رو داری که تماشا کنی خب پس نگاه کن وقتی تو وسطی بیتفاوت نیستی تو شوقمندی تو آشقی تو در تعادلی You're Economist You're Economist.

خوشحالی و ناراحتی

Economist Equal به خوشحالی و نراحتی Equal برای مساویه معنیش این نیست که من تعماشون یکیه معنیش اینه که برای تو خیلی فرقی نمی کنه برمی گردیم به جامعه اول من اصلا هیچ فرقی ندارم هیچی واقعا نوعات فرق نداره وقتی به اینجا برسی که هیچ فرقی نداره چه فرقی میکنه من الان الان من دارم میرم اسپانیا دارم میرم اصلا این ایونت اسپانیا برگذار بشه کلی براش برنامه رزی کردیم کلی براش زحمت کشیدیم کلی براش همه انگیه انجام دادیم برا من فرقی میکنه

که خوب پیش بره یا نه به خدابندی خدا به جون هممون کچکترین فرقی نمیکنه که خوب پیش بره خوب پیش بره یعنی چی؟ یعنی اونجوری که من فکر میکنم پیش بره و من فکر نمیکنم جوری پیش بره, برای من چه فهمم شاید بعد پیش بره برای من بهتر باشه یه چیزی قشنگی یاد بگیرم یه چیزی درس جدید یاد بگیرم حالا برای منونجا بگیرم نه خدا کنه همه چی طبق برنامه همون جوری که ما گفتیم همه مهربون و مادنم شاید دعبا بشه خوب باشه شاید جناب احس بشه شاید یه مشکل جدی, چالش جدی پیش بیاد برای من خوب باشه شاید

اون درس بزرگ باشه من هیچ نتیجه دلخواهی ندارم بالاترین دعا خدای هر جوری میخواهی زنگیر اقام بزن I have no cherished outcomes I love this I have no cherished outcomes I have no cherished outcomes I have no cherished outcomes I have no cherished outcomes من هیچ.

فرصت‌های جدید

نتیجه دلخواهی ندارم نتیجه دلخواهی من ندارم من دارم فوتپال نگاه میکنم من نتیجه دلخواهی ندارم از بازی نزده ببرن شاید هشت یک بوازن شاید هفت دو ببرن شاید مصابیشه برمچه فرقه من نتیجهی دلخواه ندارم درم بازی رو تماشه میکنن من دارم میرم صفحه با بچه ها امیدواریم که واقعا امیدواریم که چی ایچی امیدوارم تناشیزی که میتونم بازی موقع بگم اینه که امیدوارم برای کسایی که میان مفید باشن نمیگم خوب و لذت بخش باشه و فیل باشه امیدوارم یه درسی ازش بگیرن چون من خواهم

گرفت من درسم رو میگیرم چه خوب پیش بره چه بد پیش بره چه یه جاهاییش خوب پیش بره یه جاهاییش بد که معمولا همینجوری میشه من درسم رو میگیرم امیدوارم برای کسایی که میان امیدوارم برای کسایی که تو این فرصت سبت نام کردن شرکت میکنن هم موقعیت رشد باشن خب چجوری میشه با پشتی بارین مستقیم در تماس باشیم ویب سایت میری تیکت سرد میکنی میری سؤالتو اونجا میپرسی ویب سایت.

سوالات و پاسخ‌ها

زنده باد عالی هستی نوشینا عزیز دلمی زهراجان ممنونم ازد عزیزم این لایوی اون لایوی که اینجا سیف نکری ولی توی یوتیوب گذاشتی عالی و جنجالی برید ببینید میشه به پادکست هم در مورد این که بچه دار بشیم یا نبسازین واقعا نظر من رو در مورد بچه دار شدن میخوایی من احتمالا نظر مینه کسا نمیگم منش کن من مدیتیشن رو با شما یاد گرفتم و منی آرامش رو فهمیدم عشق بهت بحار جانم چجوری میشه شروع کرد به خودمون توجه کنیم مدیتیشن چطور دورهاتون رو خرید کنیم ویب سایت حسین

جمع میشه یکم نورد گیه خاری با رژیم غذای مناسب راه نمایی کنی, شاید یه روزی ولی الان فیلن نه دارم گیه خار میشم ولی پرخور شدم اوکیه؟ نه خب یعنی چی جلو خودتو بگیر.

عادت‌های بد

بدن تو به همه چیز عادت میکنه بدن تو اگه فکر میکنی آخه من مثلا نمیتونم نمیتونم حتما باید گوی بدن تو عادت میکنه دلیم این که الان عادت کردی اینه که اینجوری عادت کردی, صحبتاتون بی نظیره خوشحال امینو میشنوم عشق بهت حسین جان دیبا جان مهمونم آقا نمیفهمیم از قلب میاد یا مغز اگه نمیفهمی از مغز میاد, اگه نمیدونی از قلب یا از مغز از مغزه.

مشکلات ذهنی

مغز داره عدای قلب و درمیارد. قلب حرف نمیزنه که قلب حرف نداره.

شناخت خود

تو اصلا متوقع مثل اینه که نمیدونم شبه یا روزه.

ارتباطات انسانی

اصلا معنی نداره انقدر متفاوتن با هم که کاملا متوجه میشی.

عشق و دوستی

کار ما حقیقت داره. بله اونجوری که بقیه میگن نه ولی. اونی که مثلا آتو بدی کردی بدی میبینی نه.

تحلیل روابط

تو این دنیا بدی میبینی نه. حسین جا همراه تو باشیم هماره ازواج به شدت میاد پایین همچنین طلاق هم که هایش پیدا میکنن خوشحال میشن بعد اسپانی ها بازم ایوند دارین حتما شاید داشته باشیم نمیدونم واقعا نمیدونم واقعا نمیدونم مرسی از رادوگیرگریک.

کارما و زندگی

با شما باشن شدم از وقتی با شما باشن شدم به خودچناسی رسیدم خوشحال همینه میشنم خودچناسی باشه چه ناسی دیگه؟ من فقط مادم سرار کار روزه شما رو گوش میدم حرف شما رو گوش میدم میشه کار ما رو قشنگی توضیح بدی بیشتر؟ آسونه کار ما اینه وقتی کاری میکنی حرفی میزنی و یا فکری میکنی انرژی متعادل اون فکر کار یا حرف میفرستی بیرون یه حساب ایجاد میکنی یه حساب ایجاد میکنی یا قرض میگیری یا بدهی داری یا تربکار میشی یه حساب ایجاد میکنی تا این حساب پاک نشه تو از این دنیا بیرون نمیری منظور چه؟ معنیش این نیست که

نمیمیری چرا میمیری؟ معنیش اینه که تو زندگی بعدیت که برمیگردی همچنان توی و روحت باید این حساب رو تصویه کنه حالا اگه تو این موقعیت تمام کاری که کردی ازواب ایجاد کردی اگه تمام کاری که کردی وله ایجاد کردی فکرهای خوشونت داشتی دنیای بعدی میایی زندگی بعدی میایی باید همون حساب رو پاک کنی باید به همون حساب رسیدگی کنی و اینقدر میایی تا حسابت صفر بشن.

تاثیر افکار بر زندگی

مهم این سادگی هر فکر رو حالا می فهمی اهمیت توجه هر فکر فکری که نشستی یه نفر رد میشه مثلا لباسش بازه بعد تو یه افکر میکنی بچه بی بند و باره هن چقدر مردم بی بند و باره هن یکی با هجاب رد میشه تو میگی ای این چه خوشک مقدسه یکی نمیدونم یه موزیکی گوش میده که تو دوست نداری یه جوری راه اندگی میکنه که تو دوست نداری یه فوشی تو دلت میدهی یه ده زاوتی میکنی همه ای اونا رو بعد هم باید حسابش رو پس میدی کارا و حرفا و اینا هم که دیگه, رتیاجی به گفتنش نیست معلومه همه رو پس میدی حساباشون رو پس میدی و همین سادگی

نتی حاضر این کارما توی یه جمله نتیجه کارها تر رو به عرص میبری.

دعا و نیایش

کارما نتیجه افکار رفتار و گفتارت رو به عرص میبری تویی که نتیجه کارهاد رو به عرص میبری زندگی هم که الان داری زندگی میکنی نتیجه عرص زندگی قبلی تن این کار ماهه آیا من بشه اعتقاد دارم چیزی نیست که بشه اعتقاد داشته باشی میتونی بر اصلش زندگی کنی ولی هیچ فرقی نمی کنه تو در هر صورت باید خوب زندگی کنی و با امریترشن کنی و باید حواست به افکارت باشه چه به کار ما اتقاد داشته باشی چه نداشته باشی چه تو این لایف تایم چه تو این زندگی فقط نگاه کنی چه به تناسخ اتقاد داشته باشی باید همه ی کارهایی رو که میدونی انجام

بدی چرا چون حتی بدون کار ما هم, منطقی و درسته که الان خوب زندگی کنی بنابراین کار ما اگر بود بود, بنابراین این حرف بودای دیگه میگفت فکر میکنم تیکنات خان میگفت وقتی میخوای کار درسته انجام بدی با توجه میشه که هیچ فرقی نمی کنه که کار ما بوجود داره یا نداره چون کار درست همی الان هم جواب میده و بعضی موقع ها کار ما انستنته تو همون لحظه از فوریه تو همون لحظه ای که تو دروب میگی کارماش توشه یه کارمای موقعت داریم یه کارمای سریع همون لحظه انرژیش توشه همون لحظه بدنت داره خراب میشه همون

لحظه سیستم بدنت داره از پادر میاد و بعد یک کارمای طولانی مدت داریم که بعدن نتیجه شو خواهیدید.

جادو و تاثیر آن

خیلی ها میگن حسین جمعه پیده کدن شخصی مورد نظر جفت روحی یا شخصی که ادامه زندگی من قراره بگذارنیم یک کم به همون کمک میکنی من خب اگه میتونستم خودم این کار رو میکردم و من اصلا اعتقاد ندارم که یه جفت روحی وجود داره من اعتقاد دارم پی جفت روحیه تو خودتی و تا وقتی با خودت حالت خوب نیست با هیچ که دیگرم حالت خوب نیست و تا وقتی حالت خوب نیست با خودت دنبال آدم ها میگردی که اون حال خوبی رو که خودت باید به خودت بدی رو بهت بدن میشه گوش کنی.

خودشناسی و عشق به خود

جفت روحی تو خودت خودتو تنها گذاشی دنبال جفت روحیتی تو خودت خودتو دوست نداری جنبال دنبال یکی اصی دوستت داشته باشه تو خودت آشغ خودت نیستی دنبال یکی اصی آشغت بشه آخه چطور ممکنه من خودم که خودم هم آشغه خودم نیستم حالا بکنم یه چونه روی دست در دست هم در سواله قدم بزنی با هم بغل کنی بوست کنی تو خودت با خودتو بغل کنی تو خودت با خودتو بوست کنی تو خودت با به خودت اشق بدی خودت با به خودت توجه بدی تا وقتی ندی گدایی و تا وقتی گدایی آدم ها به گدا چی میدن آیا یه نفره میره به گدا بگه بیا این سند این خونه

چند ده میلیون دولاری مال تور نه به گدا پنی میدن به گدا پول خورد میدن به گدا سکه میدن به گدا تهمونده غذا میدن به گدا چیز خوب نمیدن گدایی نکن و تا وقتی خوی تو دوست نداری گدایی و تا وقتی گدایی آتاشخال باید جمع کنی دختر و پسره ای وارد زندگیت میشن که کوچکترین ارتباطی با توی واقعی ندارن میان که فقط بهت نشون بدن گدایی بسته تا وقتی گدایی کنی از اینجا ادم ها مثل گارچ سر رایت سفز میشن و بعد تو میگی, شانس منه همه پسر رو عوضی فقط برای سکس من رو میخواد شانست نیست کسیه که هستی, کسیه که هستی.

احساسات و نیازها

میزانیه که خودتو قبول داری میزانیه که خودتو دوست داری به همین وقعی به همین صادقی میزانیه که خودتو دوست داری نیاز به سکس دارم یکی بارت میشه از نیاز به سکست سو استفاده میکنه پدرتو در میاره زمینت میزنه خالی رو تنها بدت میکنه تا بفهمی که نیاز به سکس نداری و تا وقتی اینو نفهمی آدم رو میان, زنگینتر خالیتر حال بدتر ترکت میکنم این بدی یه خلق با تو در جهان گر بدانی گنج زر باشد نخانه خلق را با تو چنین بدخو کند تا تو را ناچار روانسو کند مولانا آدم ها میان؟, بهت صده نمیزنن؟ میرن آیا آدم ها

بدن؟ نه معلمتن اگه بفن و غیر این صورت فقط گله داریم آخ خدا کشتی من رو با این همه گله چطور ممکنه؟ چطور ممکنه؟ همه آدم ها بدن همه رابطه ها بدن نه آخه اون پسره میشد تا وقتی خود تو دوست نداری بدبختی.

سلف‌لاو و خوددوستی

تا وقتی خودتو دوست نداری بد بختی بد بختی بختت بده کاملا روشنه چرا اصلا چطور میکنم؟ من خودمو دوست ندارم خودمو باید عرضون بفروشم چون خودمو دوست ندارم یه چیز عرضونه به درد نخوره ای خودتو دوست داشته باشی وقتی میبینی یه نفر بد دهنه همون اول رابطه معلوم میشه بد دهنه تیکه بندازه مسخره میکنه گور پدرت خدافز شما من اینقدر عالی هم کسی مزنم اجازه نمیدم کسی همان اینجوری عرف بزنم باید سمیجا توان توهین کنی توانو کچیک کنی, غلط زیادی خدافز شما ولی اگه حالت بخودت خوب نیست اگه تنهاییت,

کیفیت نداره اگه تنهایی حالت بخودت خوب نیست مجبوری با یه نفر اون تنهایی رو پر کنی حتی اگه اون یه نفر هر از چنگایی بهت توهین میکنه و اون هر از چنگاییه میشه بیشتر هر از چنگایی میشه هر ساعت میشه هر دقیقه تو جایی که یه همه توجه میشی واو, من به آدم های جزای میدونم بهت توهین کنن چون خودم رو دوست ندارم تا وقتی خودتو دوست نداری بدبختی.

خودشناسی در روابط

سلفلاو من نمیگم واقعا دوره سلفلاو من رو انجام بدین ولی سلفلاو یاد بگیرین از هر جا دیگه بندین از هر جا دیگه هست بریم یک کاری بکنین یک کاری برای سلفلاو بکنین تا سلفلاو نداری؟, گدایی بو گداها رو میدی شبیه گداهایی وارد رابطه میشین لحله زنونی وارد رابطه نمیشین اینجوری باشی خوش به حالت اگه من با تصمیم بگیرم با حد بمونم, خوش به حالت اگه زندگیت با من نگزلو نه این که فوه خدا مستقعات دستشون لباساشون نگاه کن چقدر خوشکنه خدا کن منو بخواد

خاک بر سر کن خاک بر سر فلانی کنن که میگه خدا کن منو بخواد وای وای وای وای وای وای وای وای وای وای.

دعا و نیایش

خدا کنه اون آدم در پیت دبه پسری که رو خودش کار نکرده نه ددب داره، نه سواد داره، نه شعور داره، نه بلد حرف بزنه، نه مهربونه، نه آدم سابیه خیانت میکنه، دروح میگه، زیرا رو میکشه خدا کنه این منو بخواد خدا کنه این منو بخواد, اخ اخ اخ اخ اخ اخ اخ اخ اخ اخ اخ اخ اخ اخ اخ اخ اخ اخ اخ اخ اخ اخ اخ اخ اخ اخ اخ اخ اخ اخ اخ اخ اخ اخ اخ اخ اخ اخ اخ اخ اخ اخ اخ اخ اخ اخ اخ اخ اخ اخ اخ اخ اخ اخ اخ اخ اخ اخ اخ اخ اخ اخ اخ اخ اخ اخ اخ اخ اخ اخ اخ اخ

اخ اخ اخ اخ اخ اخ اخ اخ اخ اخ اخ اخ اخ اخ اخ اخ اخ اخ اخ اخ اخ اخ اخ اخ اخ اخ اخ اخ اخ اخ اخ اخ اخ اخ اخ اخ اخ بیرونه به خودت برگردی مولانا میگه تا تو را ناچار روحانسو کن انقدر بهت خیانت میکنه انقدر بهت دروب میگه انقدر زلیلت میکنه انقدر تو سرت میزه اگه تو حالا فکر میکنی خیلی الان آزاب بده یکم اخ ا مهلیه جان گوش بدین با هم گوش بدین ولی دیگه بیرون از خونه نه لطفا.

نگاهی به دعا

نگاه کن تو رو خدا جواب سوال من رو بدین چرا نمیدین جوابم رو؟ اگه من جواب همه رو دادم ببین این نگاه بعدن تو زندگی هم همینه دیگه.

مشکلات و چالش‌ها

چرا خدا این رو به من نمیده؟ چرا این رو اصلا عجیبه واقعا.

روش‌های مواجهه با مشکلات

چرا جواب سوال من رو نمیدین؟ من جواب سه تا سوال رو دادم سه هزار تا کامنت بوده اینجا.

فرایندهای ذهنی

و اگر به جای این گوری که اینجا زدی سؤالت رو دوباره نوشته بودی این سؤالت خونده میشد میبینی این خیلی بامد من گلهی از هیچ کس ندارم اسمشون هم نخوندم متوجه نشدم کی بود ولی جالبه نگاه ما به زندگیه چرا جواه منو نمیدی؟ یه چیزی شخصی در باره منه که جواه منو نمیدی چرا جواه منو نمیدی؟ چرا؟ چرا؟ چرا جواه منو نمیدی؟ چرا دعا های من برابرده نمیشه چرا من به اون چیزی که میخوام نمیرسا چون اینجوری نگاه میکنی به زندگی خب, چشم live و save میکنی میدین چی میگم چرا

جبای من رو نمیدین و این نگاه تو زندگیش هست بهت قول میدم بهت قول میدم این نگاه تو زندگیش هم هست سرفلا و کجا ببینیم ویب سایت یه جا بیشتر کلن وجود نداره ویب سایت برای داخل ایران این نقطه .ir برای خارج از ایران این نقطه .com و توی بایو پیجم هست.

انرژی مثبت

خب پیشرب یکی رو دیدم توی یه جایی و اومد من رو کشید کنار گفت واقعا ازاد معمولم گفتم چطور؟ نمیشنختنش گفت چطور؟ گفت به خاطر سیرسلاف گفتم چی میگی؟ گفت من دردم میامد وقتی تا اینجوری میگفتی که تا وقتی خودت دوست نداری هیچگی دوستت نداره تا وقتی خودت دوست نداری همه رابطه های شبیه تمناب و التماس و بدبختی هست و الان که سرسوا با گذارونده هم میفهم و اون موقع خیلی هرس میخوردم اون موقع میگفتن نه مشکل پسره بود که منو دوست نداشت الان متوجه میشم که

آدم ها به اندازهی که من خودمو دوست دارم دوستم خواهند داشت و اگر یه نفر پیداش بشه که به خواد بیشتر از هون عدی که من خودمو دوست دارم دوستم داشته بشه من اصلا بهش اجازه نمیدام اصلا نمیتونم, فیوزم میپره سیم به یه اندازهی توانه انتقال جرگانه الکتریسیتی و انرژی رو داره از اونجا به بعد فیوز میپره سیم میزوزه تو هم دقیقا همینی به یه اندازهی توانه دریافت اشخ و محبت داری یا کسایی رو پیدا میکنی که فقط همونقدر محبت میتونن بهت بدن که همراه توسری و بدبختی و دروغ و نکبت نکبتن بعضی

از این رابطه هایی که شما ها توشین با همه تونم بعضی از رابطه هایی که توشین نکبتن.

عشق و وابستگی

بگترین سمه بدترین زهرماره از جنس وابستگی و نیاز و خاکبرسریه تمناب و خواهشه هیچ عشقی توش نیست اسم اون کفتی که توشین رو عشق نذاره, واقعا به عشق بی احترامه می کنیم وقتی اسم رابطی که توشین و که اون دمند دورم نمیدن کنید زیاد میدن التماس میکنم گوشیشو میگردم بهش شک دارم به خودم شک دارم شک دارم دوستم داره یا نداره شک دارم من دوستش دارم این ندارم شک دارم با بقیه هست یا نه اسم این کفتی ها رو بذارین همون چیزی که دوست دارین اسمشو عشق نزارین عشق نیست, وابستگی نیاز بدبختی تمنای خواهش همه ی ایناست اشقیست.

تسلط بر احساسات

خب و اگر میخوای اشق تجربه کنی زرفیت سیمه تو باید دبری بالا خودت باید خودت دوست داشته باشی.

یادگیری زبان قلب

وگرنه آدم هایی رو انتخاب میکنی که همونقدر دوستت دارن و یا آدم هایی که بیشتر از اون دوستت دارن رو اصلا نمیپذیری.

قدرت تغییر

یه جوری سیستمت پسشون میزنه. سیستم درونیت پسشون میزنه.

اهمیت مدیتیشن

پسشون میزنیم نمیتونی تهم نمیتونی دریافت کنی نمیتونی اونقدر عشق دریافت کنی باید بیایی بیرون یا خیالت میکنی یا یه چیزی میگی ناراتش میکنی یا یه قد بهش گیر میدی یا قب بهش گیر میدی یا قب بهش بیشتر مصمیشم آخی دیروز رو سنداش فردا هم داره بیزار مباشرشو بکردم بیزار مصمیشم که دیوونش میکنی و راهیش میکنی از دندگیت بره بیرون اینم از این رابطه ازتون رانجبه رابطه از راه دور چیه, اگه دوباره یه وقتی میگردیم اگه دوباره یه راهی میگرده که هم وقتتون و هم انرژیتون اعتلف کنید هیچی از خوبیه

های رابطه را نداشته باشین ولی بدیاشو داشته باشین دعبه ها را داشته باشین ولی اون بغلا و بوسا و خوبیهشو نداشته باشین لطفاً وارده یه رابطه از راه دور بشین تا متوجه بشین که چقدر روابط میتونن مزخرف باشن ولی همچنان حرف اینه که شاید یه موقعی فقط برای دو سه ماه برای چند ماه قرار از هم دور باشه اون خیلی فهم میکنه برای یه رابطه قرار کلن لانگ دستنس باشه یه راه دور باشه اصلا خنده داره.

نیاز به آرامش

رابطه تو اون بقله است رابطه تو اون نگاه کردنه و حرف زدنه است راحت دوست داشتن است خب, منابری من انگیزه و هدف زندگی ما پیدانه می کنم و سرده کنم مدیتیشن کن چجوری مدیتیشن کنم ویب سایت این همه مدیتیشن توی یوتیوب پنجا تا شست مدیتیشن توی یوتیوب دلتنگ هم لطفا با ما هیبنوتیز می تونم با ما درمت برقاره کنم نه دلتنگی تو حل کن دلتنگ چی دلتنگی یه آدمی دلتنگی نداره دلتنگی چی؟ به خود دلتنگی برقرار کن میفهمم دلتنگی دلتنگی شده برای دیدنش

و خب دلتنگی احساس با حال دیگه داره تنگی شده برای دیدنش چودی کاریش بکنی حتما؟.

راه‌های دست‌یابی به آرامش

هر کلمت یه دنیاست. عزیزت دلم. با باوره دیر شده چه کار کنیم.

ترس و چالش‌ها

راجعه به مغزی که عدم تمرکز لطفاً راه نمایی کنید. ملیتیشن کن.

روش‌های کاهش استرس

لطفاً مگه نمیگید در مورد مغزی که مثلاً مسئله داره چه کار کنیم ملیتیشن کن.

عشق و تجربه زندگی

خب. شما مردمونم عزیزت تلا.

موفقیت و تلاش

استاد من موقع ملیتیشن ذهنم میپره همش چه کار کنم.

بیان احساسات

خیلی سعی میکنم سعی نکن وقتی ذهنت میپره بدون این که سعی کنی ذهنت رو برگردون به نفس اگه دوباره پری دوباره هم سعی نکن اگه دوباره هم پری دوباره برگردون به نفس سعی نکن, و به خوالت هم سخت نگیر وقتی فکرت میپره دوباره توجهت رو برگردون به نفس همین که متوجه بشی فکرت پریده مدیتیشنه تو همیشه فکرت پریده فبت متوجهش نیستی میپره و تو حواست نیست توجهتو هر موقع تو مدیتشن متوجه شدی که داری به یه چیزی فکر میکنی توجهتو برگرد هر بار این کارو بکنی زهنت قلی تر میشه, قضاوتم نکن خصم نشو سعیم نکن,

کلافم نشو قضاوتم نکن خودتو بخوایدم سخ نگیر و سلام همینطوری آر خب همینطوری آر بچه هم مرسی یه آلمان دوستان دارم بچ تحییه می کنن خیلی مچکرم ازتون ممنونم ازتون واقعا دوست داشتن ممنوع کسی توی دوران تأخل.

قدرت کلمات

نمی دونم یه جور دیگه به پروس شاید با تا وجه می شم در موقعی ملیتیشن زربان قلبم میره بالا نفس ساده بکش هیچ اشکالی نداره اگر تپش قلبتم میره بالا هیچ اشکالی نداره وای سیف کنید این وای وزنیشو ده بار گوش کردم رو داره. چشم رده خونو. سیف میکنیم.

احساسات و عواطف

آره زوجان چطوری عزیزم؟ مرسی که بچ تهیه کردی. خیلی گولی.

سطح بالای آگاهی

آدم ی... آیا دو آدم سفل... جی؟ حسین جان به مدیتیشنه کورد کاتینگ اتقاد داریه؟ آره بحاله.

شروعی دوباره

آره بحاله. عذابو اجدان رو چه کار کنم؟ عذابو اجدان یه فکر رو رهاش کن.

تمرکز و مدیتیشن

مدیتیشن کن که یاد بگیری چجوری رهاش کنی. نادیا جان.

دعا و ارتباط با خدا

خوبیه حتما چرا؟ دیافم مثل پول درست ولی پولم که این میاد, دیافم مثل پول درست بگه پول درست چه شکلیه آه نه من موام انصار رو چیه فکر کنم شوخی کردی سوی سو مرسی سارا جان ما چکرم نظر راجب دعا چی ها بچه سوال بپرسیم تونتون جواب دم راجب دعا چیه بسید که داری چی رو دعا میکنی نه به کی دعا میکنی.

قدرت دعا

نظر من راجب دعا چیه؟ به نظر من مهمی نیست که به کی دعا میکنی و چجوری دعا میکنی مهمی نه که چی رو دعا میکنی.

دعا و نیایش

اگر چیزی که دعا میکنی درست باشه مهم نیست به کی دعا میکنی و چجوری دعا میکنی مهم اکثرم او واقع ما چیزی رو داریم دعا میکنیم که اصلا مطمئن نیستیم برامون خوب باشه فقط دعا میکنیم چون میخواییم بشه و بعد ذهنت بهت میگه من این رو میخوام و بعد تو میشینی براش دعا میکنی من ویزا میخوام بشین دعا کن که ویزا بشه, این هماغت هماغت نیست محکوم به شکسته چون ذهنت یه چیزی میخواد و اون چیزی که ذهنت میخواد.

انرژی و ذهن

نزومن برای تو خوب نیست و برای تو خوشحال کننده نخواهد بود چرا؟ چون به محض این که بهش برسی یه چیز دیگر رو میخواد بعد تو باید برای اون دعا کنی و بعد دنیا میشه مثل گارسون تو که هی بهش غور بزنی هی بره برای چیزی بیاره و دنیا گارسون نیست دنیا اینجوری کار نمی کنه دنیا به دعایی تو کاری نداره که چقدر خالصانه نشستی دعا کردی دنیا به انرژی وجود تو بعد از این که دعا تو تموم شد و از جایی سجاده و از جایی مدیترشنت بلند شدی بعدا اون 23 ساعت و 50 دقیقه برقی عمرتو چجوری زندگی میکنی کار داره اگه تو

دعا کنی خدایی پول بهن بده و بعد پاشی نگران نگران نگران پول بری حسابتو پاک کنی هزابی تو چک کنی برید این مدام نگاه کنی چقدر پول دارم چقدر پول ندارم وای فردایی نوی چه کار کنم پس دعای تو کاملا بیفاید است انرژی وجود تو انرژی فقرالگرانیه و انرژی فقرالگرانی فرقالگرانی بیشتر ایجاد می کنه و تو انرژی فقرالگرانی زمگی خواهی کرد بنابراین اون 10 دقیقه که نشستی دعا کردی اگرم تأثیر داشته باشه خیلی خیلی خیلی کم بقیهش 23 ساعت و پنجاه دقیقه نگرانیه بنابراین

تو اگه اون 23 ساعت و پنجاه دقیقه احساس در احساس قدردانی باشه دعا هم نکردی نکردی تو قدردانی و فرابانی زندگی خواهی کرد سوال بعدی.

قدرت ذهن و دعا

باشتن راویت های ساعتی خیلی بد هست نمیدونم عجیب بود بچه ها خیلی ممنونم یه آدم ها آدم دارن همه های از میکنن همین چوری دوستان دارن بشتاییه میکنن خیلی ممنونم ازتون دمتون گرم مرسی مسیر زنگی چند سال پیش عوض شد وقتی سیگاه رو ترک کردم تقریباً یازده ساله بیش راجب جادو تلست چی میگید جادو تلست فالگیری نفرت دعا نویسی همه ی اینا کار میکنه صد در صد برای کسایی که ذهنشون و نوانشون ضعیفه برای کسی که ذهنش قوی باشه هیچ دعا و جادوی کار نمیکنه برای کسی که ذهنش ضعیف باشه دعا و جادو که هیچی یه نفر ازت بدبگه هم کار

میکنه یه نفر بدبگه تو معفق نیستی هم کار میکنه شبه رسه به دعا بنابراین دعا کار میکنه حتما, جادو و جنبل کار میکنه حتما اگه ذهنت ضعیفه برای همین من بارها اینو تو لایوه بفتم و خطرناکه ولی میگم بازم هرکی هرچقدر میتونه برای من بد بخواد هرکی هرچقدر میتونه برای من دعا بدیویزم هرکی هرچقدر میتونه برای من نفرین کنه ببینم چی میشه فایده این نداره چون ماسا به شده ها دنه من تو دنیای زندگی میکنم که نتیجه زندگی منو من رقم میزنم.

ترک عادت‌های بد

انرژی من مثل یه دیوار فولادی دورمه برای از یه همون انرژی همون مچاله است سراخ سراخه هر کی میتونه دست کنه یه چیزی بگه و تحت تصویر قرارت بره, من برای این بحثه اینه که تو بهش بابرداری آنم, چجوری سیگارو ترک کردید؟ من یک روز گذاشتم کنار تمام ناخونامو کندم من سیگارو گذاشتم کنار چون متبایی شدم سیگار به هم خدمت نمی کنن به زور نزاشتم کنار تصمیم گرفتم آدمی که من قرارت باشم سیگاری نیست, آدمی که غیر سروتمند، محفظ، خوشحال، شاداب، سالم و تحصیل گذار باشه توی دنیا یه آدم سیگاری نیست.

تمرینات خودسازی

یه آدمی نیست که حتی این قدرت نداره که این پستونک رو از دهن خودش بگیره.

تغییر در زندگی

و اگه من میخوام اون آدمه باشم این پستونک رو باید بیفته و افتاد.

نگرش مثبت

آدمی که میخوای باشی اگه سیگاری رو تو خواهی سیگار خواهی کشید.

تسلط بر احساسات

تو باید خودتو دریافتتو از خودت یه لبه لباری بالوتر تو باید نگاه کنی ببینی من اگه میخوام توی رابطه خوب باشم محفظ باشم سالم باشم شاداب باشم زندگیم پر انرژی باشه پر از خال خوب باشم اون آدمه سیگاری نیست من خودم اون تجسسون میکردم کسی که داره به آدمها کمک میکنه که از زندگیشون بهترین برداشته داشته باشن آیا یه آدمه سیگاریه که بعد از این که جرسه تموشن میره.

یادگیری و رشد

برای این قضاشو خورد برسیم نه اون آدمه اون نیست نمیتونن این دو نفر یکی نیستن نمیتونن باشن من نمیتونم به یه نفر بگم آدات بده تو بذار کنار و مدیتیشن کن وقتی خودم آدات بده ما نذاشتم کنار و مدیتیشن نکردم بنابراین اگر من بخوام اون آدمه ببشم باید از الان شروع کنم و من هر روز دارم تبدیل به کسی میشم که توانایشو دارم بشم اصلا این الان دارم اون آدمه رو زندگی میکنم نه این که منتظر باشم وقتی اونجوری شدم تو اگه میخوای تو رابطه خوب باشی از الان رو خشمت کار کن از الان رو صداقتت کار کن رو احترام به

خود به عزت نفست برس به عشقه به خودت برس نه این که وقتی رابطه شروع شد اون موقع عشق خواهد داشت مثلا اینه که بگی هر موقع رفتم جاپن جاپنی صحبت میکنم نه بعد الان یاد بگیری که رفتی جاپن جاپنی صحبت کنی سال بعدی چطور به قلبمون برگریم همه مدیتیشن صرف را و وزیرش میدونم میشه حتما میشه مرسی گل پر واجان قلب قلب حس کردنیه دیگه بر همین وقتی بیگه که میگه نمیدونم قلبه یا ذهن بهش میگم ذهنه چون قلب حرف نمیدونم.

زبون قلب

مثلا میدارم میرم یه جایی های اینجوری میشم نمیخوام بگم اینجا اصلا نمچنه و بعدا معلوم میشه بتایی تصفیم بودم یه ها به هم میگه پاشو برو به فلانی حرف بزن, میگه که اینجاست دیگه میکشد پاشو پاشو پاشو پاشو پاشو برو با فلانی حرف بزن و به فلانی حرف میزن و معلوم میشه, یه زبونه یه زبونه که باید یاد بگیری اگه زبونه قلبتو یاد بگیری میتونی با شرف بزنی حرفاشو بفهمی ولی تو فقط زبون مغزتو بلدی و از مغزت میخوایی زغل به تو یاد بگیری خنده داره برای ترس از خیانتو جز اینگری راه رحایی چیست سلفلاف بچه

ها سلفلاف شما من رو یاده حرفای استاد یوگاناندا مندازین همونقدر تحصیل گذار فاعث افتخاره که با یوگاناندا مقایسه بشم چه برسه به این که حرفام شبیهش باشه.

قدرت تغییر

اصلا اون آدم کتاب در مورد معفقیت داره یوگاننده استاد مایتل سینگرم بوده کتاب در مورد معفقیت داره و میگه تو فقط به اندازه ای که خلطو معفق میدونی میتونی معفق شید چرا گاهی حسلی مدیتیشن ندارم طبیعیه, آله طبیعیه ولی مهم نیست باید مدیتیشن تو در استراده انجام بدیم قرار نیست ما فقط مدیتیشن کنیم وقتی حسلی مدیتیشن داریم تحفیف روی دوره سفلاف نمیذارین اصلاح خانه جمجمه زیره ابرون اوکی اون دیگه خیلی راه حل ترک سیگار اوکی من یعنی راه حل ترک سیگار میخوام بهت بگم که تزمینی صد درصد کار میکنه و واقعا هیچ

روشی به این محفقیت نیست آمار محفقیت این روش صد درصد و روش بسیار سادهی هم هست هیچ کجا لازم نیست بری هیچ کاری هم لازم نیست بکنی و اون روش اینه که از این به بعد دیگه سیگار نکشی از الان دیگه سیگار نکشی اینجوری میتونی ترکش کنی شد داری رو نگاه میکنه میگی پسرت دیوانه است اگه یه نفعا میزنی احتمالا درست میگی یکم دیوانه هستم ولی حرفم درسته اگه دیگه سیگار نکشی سیگار ترک میشه و حالا سؤال چرا نمیتونی سیگار نکشی بزر بهتر بپرسم چرا نمیخوایی سیگار نکشی؟ چون اگه بخوایی میتونی امکان نداره نتونی.

تغییر عادت‌ها

دروغه اگه بگی نمیتونم باهمتر از همینه که دروغه دروغه بزرگه دروغه محضه من به ده ثابت میکنم که دروغه روزی هزار دولار بهت میدم دیگه سیگار نکشم تا آخر قمرت روزی هزار دولار بهت میدم دیگه سیگار نکشم نمی کشی دست میتونی باید بخوای باید بناسی کافی بخوای اگه نمیخوای سیگارتو بکش سراتانو بگیر بوی بد بگیر رمه کار بکن زنگی مزخرف زنگی کن تا یه روزی برسه که بناسی کافی بخوای ولی بازی در نگیر اگه نمیخوای نمیخوای دیگه.

مواجهه با ترس

نمیخوای نمیخوای دیگه نمیخوای ولی میخوای بخوای نمیخوای ولی میخوای سیگار تک کن من نمیخوام به اندازه کافی نمیخوام بلی میخوام سیگار تک شد خب نمیشه باید سیگار رو بخوای تک کن خب اینم از این, اینجا اگر توی انجام کاری مردت حسیب استرس میگیری آیا پاکش میگنی یا میری تو درش بستگی داره بعضی موقع ترس بسیار بسیار درست و منطقیه مثلا من اگه ترس دارم که نمیدونم از بال پشت بون بپرم یا نه خب نمیپرم ولی اگر ترس دارم که پادکست رب کنم یا نه بستگی داره

دیگه تو باید ترس تو بشتسی ترس ها دو جوره و سایکولاجیکال در مورد اینا تو دوره اوبور از ترس کامل اصلا دوره داریم اوبور از ترس, افضایش اعتماد به نفس چطور ممکنه ما مشتاق نباشین که ناقل در موردش یاد بگیریم و ما هم گفتیم دوره ها همشون رائیگان میتونید برشون گردونید اگر دوستش نداشتیم اگر دوره ها رو خریدین و خوشتون نیومد میتونین پس ددین و ما پولتون رو پس میدین بدون این که سؤال بپرسیم من این دار قبلا میگفتم برای همیشه است ولی اصلا ویب سایت به ما اجازه

نمیده که برای همیشه باشه ظاهرم برای شیش اف ماه این اتفاق میتونه بیافته بنابراین تو اگه تو شیش اف ماه خوشت نیمد میتونی دورتو پس بدی و این که تو, داری در مورد این دروگ میگی و از این موقعیت تو استفاده میکنی یا نه به احده خودت تو اگه به من بگی من پولتو پس میدم ولی به عده خودت.

حساب و کتاب زندگی

کارماش تو این رفت تا اگه استفاده کردی ولی اینجوری بودی حالا که حسین پولشو پس میده بذار برام ازش پس بگیرم, چل دولارم چل دولارم سیدو بیسمان دولارم بیسمان دولارم بذار پولمو پس بگیرم استفاده هم هم فیل کردم واسه هم که نمیفهمه کجا میخواد بفهمه من برام پسش بدن پولشو بگیرم استفادش هم می کردم, خب اگه این کار رو کردی این یه حسابی داری برای کارمات ایجاد می کنی و تو خودت این حساب رو به عرض خواهی برد اگر ندیدین اوله درگو برید در مورد کارمات صحبت

کردیم تو این حساب رو به عرض خواهی برد و من مراتب بیشتر از اون 25 دولار برد هزینه خواهد داشت بنابراین من این رو به تو باگذار می کنم که داری صادقانه می گی یا نه ولی دوره ها رو تحییه کردی اگر دوست نداشتی اگر بعد مفید نبود پسش به دوره مکلش رو بزگاه دوره سلفلاف چی هست یه دوره یه در مورد سلفلاف توی ویب سک.

عشق و ارتباطات

وای بچه ها 95 نفر از من توی این لایف حمایت کردن اشق بهتون 5 نفر دیگه حمایت کردن میشه 100 نفر فکر کنم ریکرد باشه فکر کنم تا حالا نداشتیم اونم این لایوی که اصلا اعلام نکرده بودیم هش هزار نفر حیرت انگیزه اتفاقی که داره توی این لایوی و توی این پیج میفته برای من حیرت انگیزه و خودتونم میدونید که نتیجه اشقه خودتون میدونید من اصلا لازم نیست بگم نتیجه اشقه من هیچ توانایی خاصی ندارم جز این که حرفم رو صادقانه با اشق بزنم و واقعا دلستوزانه با تک تکتون ارتباط برقرار

کنن بنابراین این تشخیصه و این درسته بر همین هم هست که جلاش هم نمیتونن بگیرن خیلی تراش کرن جلاش رو بگیرن نمیشه چون کار عشقه کار عشقه نمیشه جلاش رو گرفت labor of love این یه خدمت در راه عشقه و به همین زیبایی منجام میشه.

حمایت و محبت

عشقی منید. عزیزای دلم. یاور سیسی. کاتیا.

پایان گفتگو

نیکو. عزیزای دلم. شادی جان. سارا بیک. ممنونم از اتون بچه ها. خیلی گلین. خیلی گلین.

ادامه گفتگو

خب. من میرم. یه دونه پادکست دیگه میذارم امروز.

نکات پایانی

مدیتیشن دیگه میذارم تو یوتیوب. مدیتیشن جدید جدید تو یوتیوب.

برنامه‌های آینده

و میخوام بهتون بگم که کار بزرگ داریم انجام بیدیم تولایی به جمعه احتمالاً در مورد انقلاب پیش رو صحبت خواهیم کرد اگر موضوع دیگه به ذهنم نرسه و یا اگر موضوع دیگه به قلبم نیاد احتمالاً در مورد انقلاب پیش رو صحبت خواهیم کرد یه انقلاب یه انقلاب عجیب قریب داره اتفاق میافته که در موردش جمعه با هاتون حرف میزنم خیلی دوستتون دارم خیلی دوستتون دارم ببین یه اصلا حیرت انگیزه ممنونم ازتون قدمتون رو چشم منه با جون و دل براتون کار میکنم با جون و دل یاد میگیرم که یاد بدم و

با جون و دل گوش میدم تمام تلاش من اینه که بتونم, یاد بگیرم گوش بدم.

خداحافظی و دیدار بعدی

و بعد بگم نه اینکه فقط تبدیل چند به یه ماشینی که داره حرف میزنه بنابراین بدونید که در حد طبان گوش میدم و یاد میگیرم یه خواهش دیگم دارم و اونه که بریم کانال یوتیوب لطفا اونجا مطالبو گوش بدین سابسکرایب کنید اگر نکردین و همین به همین سادگی فردا روی خط میبینم سه ساعت میخواییم با هم حرف بزنیم لایف همینطوری ولی روی زومه و شما میانید تصویرتون میاد تصویر منم هست با هم تصویر و تصویر صحبت میکنیم یک دنیا مرمونم از تون, دلم نمیاد برم ولی فکر کنم دیگه باید برم اشخی بخوره نگهتا.

Transcript source: Provided by creator in RSS feed: download file
For the best experience, listen in Metacast app for iOS or Android