#145. StarCraft måste uttalas med brittisk accent.
Mar 25, 2018•59 min
Episode description
Den här veckan pratar vi tack vare Davids segment “Känner du dig gammal än?” Om vilka spel som uttalas med brittisk accent. Vi har spelat PUBG Mobile och Sea of Thieves samt diskuterar saker som Gandalf, StarCraft, PC för alla, disketter, Brothers in Arms och mycket mer! Enjoy galenskapen, kära vänner!
Maila oss på podcast@wespawn.se eller skriv till oss på valfri social media så tar vi gärna upp dina påhitt och berättelser i podden. Hitta allt WeSpawn via http://wespawn.se och hjälp oss växa via http://patreon.com/wespawn!
For the best experience, listen in Metacast app for iOS or Android
