IDA van het 2de leerjaar speelt viool
Dec 18, 2020•6 min
Episode description
Ida van de klas van juf Hanne speelt viool.
Viool is zeker één van de moeilijkste instrumenten die er zijn.
Ida speelt reeds 5 jaar viool en is begonnen toen ze drie was.
Ze speelt ook piano.
Dit stukje speelt ze speciaal voor jullie.
Wat een talent hebben wij op Wauterbos
For the best experience, listen in Metacast app for iOS or Android
