14# De bij en de geveltuin
Oct 06, 2021•22 min•Ep. 14
Episode description
Ging het nou goed of slecht met de bijen? Dat hangt ervan af. Heb je het over de wilde bijen of de honingbijen? In de stad leven zo'n 120 soorten. Dat zijn er meer dan in het buitengebied. Dat komt doordat er in de stad meer verschillende bloemen bloeien. Ook door de vele geveltuinen. Kijk, en laat dát nu het andere onderwerp zijn dat we bespreken. Een verrijking voor de stad!
For the best experience, listen in Metacast app for iOS or Android
