CORONA ÄR EN LÖGN!!!
Mar 08, 2021•41 min
Episode description
Vad hade vi demonstrerat emot om vi fick chansen? Vad hade vi gjort om vi blev... utelåsta från vårt eget hem. Och VAD hade vi gjort om vi.. lyssna på det här.... kanske, glömt spisen på :(
Learn more about your ad choices. Visit podcastchoices.com/adchoices
For the best experience, listen in Metacast app for iOS or Android
