Tuomiolla The Northman
Hups, ollaan viikko etuajassa, mutta hei – The Northman on niin hyvä, ettei anneta tuollaisen yksityiskohdan haitata meininkiä!

Hups, ollaan viikko etuajassa, mutta hei – The Northman on niin hyvä, ettei anneta tuollaisen yksityiskohdan haitata meininkiä!
No nyt jos koskaan se on varmaa – lapset ovat pelottavia ja niin ovat myös norjalaiset elokuvantekijät.
No? Oliko ODOTTAMISEN arvoinen? HAHAHAHAHHAHA HAHAHHAHAHA – joo, okei, ovi on tuolla, mä poistun.
Suomalaista, laadukasta kauhua. Ei mikään yleinen yhdistelmä – mutta nyt sitä saa!
Tämän viikon ensimmäisessä jaksossa keskustellaan uskomattoman hienosta The Batmanistä.
Arvon kuuntelijat – tarjoilemme teille nyt toisen annoksen arvostettua ja odotettua herkkua – Oscar-keskustelua.
Oscarit tulee, tule sinäkin! Tässä jaksossa juttelemme parhaan elokuvan ehdokkaista ja muusta mukavasta!
The man, the myth, the legend.
Huoh – taas lisää Tähtien Sotaa. Tällä kertaa se ei edes ole viihdyttävää, vaan täyttä typerää jargonia. Onneksi me sentään ollaan viihdyttäviä ja ihania. Pus pus.
JAMES GUNN – TOISTAN – JAMES GUNN TEKI SEN TAAS. Käsittelyssä tällä viikolla LOISTAVA Peacemaker – tervetuloa mukaan!
40 vuotta sitten elettiin vuodessa 2019. Nyt me palataan noihin kuviin ja tunnelmiin vuoden ensimmäisessä Nostalgia-jaksossa!
Yli. Tunti. Jo. Toistamiseen.
Me tiedetään, että te himoitsette meiltä pidempiä podcasteja - hyvä uutisia. Tämä ja ensi viikon jakso kestävät molemmat YLI TUNNIN . Uskomatonta! Joka tapauksessa, nauttikaa rakkaat ystävät, sillä niin mekin teimme kun katsoimme tässä jaksossa käsiteltäviä elokuvia.
Otatko punaisen vai sinisen pillerin? Kuunteletko tämän podcastin, vai jatkatko vain elämääsi lihakapselina, jonka koneet ovat kasvattaneet ruuaksi? Hei, ei mitään paineita - valinta on sinun, vaikka oletkin jo tehnyt sen.
Yikes! Tällä viikolla Tuomiolla-podcast sisältää niin hulluja ja kärkkäitä mielipiteitä, että heikompaa hirvittää. Kannattaa kuunnella, koska tämä on nyt sitä paljon puhuttua "kontsaa". Sisältää spoilereita.
Olemme täällä taas! Niklas on päässyt taas siviilielämän makuun, mutta missasi viikon puheenaiheen totaalisesti. Onneksi Jouni ja Jussi hoitavat homman kotiin ja voi pojat, tästä leffasta riittää puhuttavaa.
Kauhistelu sen kuin jatkuu! Tällä viikolla jutellaan Sam Raimin vanhasta hyvästä, eli siitä alkuperäisestä Evil Deadistä! Ps. Tuomiolla taukoilee ensi viikolla, sillä alikersantti Tirkkonen valmistautuu kotiutumaan armeijan harmaista. Palataan asiaan taas joulukuussa, jolloin päästään käsiksi niin Spider-Maniin kuin tämän vuoden jälkipyykkiin!
Böö! Halloween tuli ja meni, mutta meidän sydämissä on aina tilaa kauhulle. Onneksi Addams Family ei ole kauhuelokuva, vaan musta komedia, jossa kuitenkin riittää fiilistä vaikkapa syysillan pimentoon.
True crime -tyylilaji on nousussa, mutta älkää peljtätkö - me ei sille linjalle lähdetä, ainakaan vielä. Sen sijaan me kuitenkin jutustellaan Disney Plus -alkuperäissarjasta, joka ihastutti meitä.
Huh. Tällä viikolla jutellaan varsin kriittisen vastaanoton saaneesta Marvel-uutuudesta. Niklas tykkäsi, mutta mitä mieltä muut olivat?
Tällä viikolla juttelemme vuoden kovimmasta kinosta, eli uudesta Venomista.
Tällä viikolla jutellaan viime viikon uutuusleffasta, The Last Duelista. Ja tiedän miten pahalta teistä varmasti tuntuu, mutta ei hätää Venom-fanit, teille luvassa herkkua tasan viikon päästä!
Tällä viikolla juttelemme tuoreehkosta Aretha Franklin -elokuvasta ja muista saman lajityypin alle valahtavista muusikkoleffoista.
Tänään paetaan ja kovaa. Tai no, puhutaan ihmisistä jotka pakenee kovaa tässä leffassa. Puheena myös eka leffa, joka ei päässyt teatterilevitykseen meillä.
Tällä viikolla keskustellaan niin uudesta kuin vanhasta Dyynistä - eli varsinaista herkkua luvassa!
Tällä viikolla keskustelemme elokuvista, jotka ehkä, hyvässä tapauksessa, tulevat tämä vuonna elokuvateattereihin/suoratoistoon. Tervetuloa mukaan!
🐺 🐺 🐺 🐺 🐺 🐺 🐺 🐺 🐺 🐺 🐺 🐺 Ihmissusi Lontoossa, oi mikä ihana elokuva. 🐺 🐺 🐺 🐺 🐺 🐺 🐺 🐺 🐺 🐺 🐺 🐺
No nyt puhutaan jo klassikosta! Käsittelyssä seikkailuelokuvien isä, äiti ja isovanhempi - Kadonneen aarteen metsästäjät. Aah, ihanan nostalgista!
Katsos katsos, uusi Marvel-elokuva. No, eiköhän puhuta siitä. Jaamme samalla myös surullisia uutisia - Loki-sarjaa ei käsitellä enää omassa jaksossaan. May he rest in peace, koska kukaan meistä ei tiedä mitä siinä helkkarin sarjassa tapahtuu.
(•◡•) / Moi, me täällä taas. Toivottavasti nautitte kesästä täysin siemauksin! Otetaan kuitenkin kesä- ja nostalgialasit vielä kerran päähän ja kurkataan kuluneen kesän elokuvatarjontaan tarkemmin.