[36] Alla ligger med alla inom travet
- Sen ändring av utrustning - Varvningar upp till 75ggr är helt ok enligt vissa - Bönder, buksvågrar, bluff och båg

- Sen ändring av utrustning - Varvningar upp till 75ggr är helt ok enligt vissa - Bönder, buksvågrar, bluff och båg
- Spår 8 - Hagmyrens ekonomi - Lamporna som tar travbanorna till lyxfällan - 350kr för en dejt på Eskils - Travburmans USP på V86 ikväll
- Vi ringer till vår vän i Frankrike - Grosbois, jävla amatörer - Linkan lägger ut texten om Prix d'Amérique - Några hårda passningar till svenska mellanmjölkstravet
- V86 och alla dess tragedier - Domarna är blåsvädret igen - Vad och hur hade du investerat 1 miljard inom travet? - ATG Wrapped
- Hur är det möjligt? Travburman hoppas andra känner igen sig? - Travpsykologen - Ett återkommande gnäll, open stretch - Banditen drar tillbaka bandet till 1964 och citerar Permans Årskrönika - Bänka kuskar = tabu, men vilka hade man själv valt att se en förändring på - V86 och den förbokade flygtaxin
- Boden GS75-2: flagga Mötje Meir - Småtränarna som överraskar på V75 - Travburman & Adrian Kolgjini jagar bara likes - Svenska travgalan - Banditens spaning borde vinna priset
- ATG Wrapped 2023 - “Justin Bieber Sisu Gate” - Lång utskällning från Travburman - Glada tillrop haglar in i mailen
- Upplevelsen från Boden - Kycklinggryta och ris 120 kr - Quiz som berör - San Moteur - V86, vågar man spika?
- Vi har en finsk expert i studion - V64 analys med Gusse inför kvällens jackpot på Gävle - Travburman ska till Boden ikväll, han har två spelobjekt som vi kan spela på - Kontakta Gusse för mer analyser: gustaf.hager@gmail.com
- Vi brukar stämma av inför V75, nu får ni vara med - Vilka hästar trendar, varför - Vad ska man spika och vilka får man inte missa
- Boden ställer in, Travburman tar släden - Totalisatorn, en våt dröm för ST - Kallblod, babblar en massa vinklar + tips
- 33 minusgrader och schemaläggning - Två diskvalificerade i Klassklättraren - Matteus ställer sig i ringhörnan, måste ju vara toppchans - Mörk insats, efterhandare och dess konsekvenser - Inga toppston i Brons på Romme V75 (smal rek) - Hummeltorp - V86 tips, skrällen ni inte får missa!?
- Travburman inser att tv-system nog är hans melodi en tid framåt - Eventuellt mordhot är återkallat - High On Pepper for president - Trerättersmeny med potatis när vi bjuder MAD på middag - Tävlingen "Klassklättraren" är en succé innan det ens startat - Tankar inför Grand Slam på Färjestad
- Vi tänker tillbaka på 2023 - Travburman delar ut priser och diplom - Vi tittar in i spåkulan för 2024 - Klassklättraren 2024, årets mest prestigefyllda tävling
- Formen på V75 omgångarna hittils - Bo Westergaard - Startlistan till Sylvesterloppet - Norsk spelidé till Momarken
- Vad är viktigast på julafton - Minnen som formar vår känslan av tradition - Travburmans serietips - Brunflo och tragedin
- Travburman är i Norrland nu - Bo Westergaard - Analys inför V75-4
- Travburman har resfeber - Vad är fjollträsk - Hallsta Vinnex till hall of fame - Rikard N Skoglund tillbaka och en upprörd reflektion kring det - V86, korta tankar och ideer
- Vi kollar tillbaka på helgen och några intressanta händelser - Hemlig fråga (spelet styr nog Travburmans intressen) - Malmrot gör ett tjänstefel om han inte...
- V65 och V64 tankar - Budgeten synas och gnällkuken är framme igen - Vi hoppas Travburman snart kryar på sig
Spårtrappor ur flera perspektiv Reaktionerna på sociala medier Två strukna ekipage, FLAGGA!
Otroligt många omgångar kryddade med jackpot denna vecka Hur ska man tänka kring framtidens spårtrappor? Spela spåret, gör det bara Olle Goop gjorde rätt. Privata läraren i franska gav Björn bästa förutsättningar
- Vad hände i V86-8 vid starten? - Travburman har blivit fastighetsmäklare och förklarar varför Skellefteå ska sälja - GPS "pucken" för oss som vill veta vinnaren innan hästen är i mål - V65 "spiken/vinnarspelet vinner den tunga vägen
- Varför ser inte Åmål potentialen? - Hur ska man göra med alla problemhästar? - Vilken spelstil borde man ha när det är jackpot? - Travburman har hittat och påminner om ospelade ekipage till V86
- Travburman ska kapa ATG Liven fullständigt - Varför spikade vi 9% och 10% i lördags? - Elitloppet 2024 och prislapparna - V64 Färjestad, några tankar att ta med sig
- Naiva svenskar i Frankrike - Geografilektion uträknat i mil - Isbanor, skotvång och allt vad vintern innebär - Banditens platsspel med start 13:50
- Ny duell med ont blod på lunchen - Hur gick det när totolisatorn var avstängd på Färjestad - Stormen blåste bort Hagmyrens 3,8 miljoner som låg på bordet i kontanter - RNS utvecklingsresa i USA eller är det ett skäl att komma hemifrån - V86, korta tankar och ideér
- Måndag och Travburman är ilsken igen... - Vi snackar om några händelser från helgen - Enögda studion på TV12 - Favoriten upp eller ner i klass, lärdom inför framtiden - Positiva tongångar kring branden på Färjestad - V64 Halmstad, dragen och eventuellt nått speltips
- Lunchdubbel - Otroligt knepigt spelmässigt på V75, hur ska man göra? - Har ATG tappat sina algoritmer i Bällstaån? - Helgens kusk att hålla koll på
- Bjerke saxas med Valla och mycket är negativt - Vi har lite ideér till omgången och Travburman tror sig ha en DD spik - Banditen är tydlig, nu finns ett ultimatum att förhålla sig till