16. Dec.: Vær lige lidt madsnobbet
Dec 16, 2023•8 min
Episode description
Siden hvornår har det været godt at være kræsen?
Siden altid! Det er godt at være kræsen med hvilke mennesker man vælger at bruge sin tid sammen med, for eksempel.
Og det kan faktisk også give mening at sætte sin indre kræsenpind eller madsnob i spil i ny og næ, når man arbejder med sine spisevaner. Det lærer du mere om i denne juleepisode af Træningstimen.
---
Tilmeld dig STYRKs online kost- og vaneforløb i januar (koster ikke en krone!):
https://styrkmig.dk/kost-og-vaneforloeb/
Køb en t-shirt og støt podcasten:
For the best experience, listen in Metacast app for iOS or Android
