36. "Varför ska jag lära mig om atomer?"
Jun 19, 2022•56 min
Episode description
Sista avsnittet för den här terminen!
I studion har jag med mig Joline, Colin och Alice som precis har gått ut nian. Hur känns det nu en dryg vecka efter, hur tycker de att högstadieåren har varit och hur var det att gå i skolan under en pandemi?
Hur ska en bra lärare vara och vad tycker de är viktigt för alla som ska börja högstadiet att veta?
Och är det verkligen nödvändigt med alla ämnen i skolan...?
Och som alltid pratar vi om mycket mer i detta sista avsnitt för våren!
For the best experience, listen in Metacast app for iOS or Android
