Χαίρετε Καλώς ήρθατε σε ακόμα ένα υπέροχο χειρότερο podcast Τι κάνετε είμαι ο Γιάννης όλοι με ξέρετε Εμένα με Γεια σου Γιώργο Τι γίνεται Πώς είμαστε τι κάνουμε μία χαρά είμαστε Λοιπόν από κάπου εδώ Ναι ότι σήμερα δεν έχει με αστεράκι Ίσως μπορείτε να καταλάβετε από την μπλούζα μου ότι γυρίζουμε Δευτέρα επεισόδιο καπάκια Όχι ο Γιώργος ήθελε να μη χαλάσει το τέτοιο στο οργανωμένο σε ζεσταίνει Αυτά ξέρω εγώ έβαλα διακριτικό έπρεπε να το πω Λοιπόν ο Γιώργος είναι ότι είναι μία καινούργια μέρα
Εγώ ήρθα άλλη μέρα Ναι σίγουρα Λοιπόν Σήμερα έχουμε ένα φοβερό θέματα έχουμε πει ήδη στους φίλους στο Πατρέων Πατρών παίζει εδώ οι οποίοι παίρνουν και 9 δικά μας και τα λοιπά και τα λοιπά Πες μας πώς ήρθε η ιδέα από αυτό το επεισόδιο φοβερή ιδέα Λοιπόν αρχικά έχουμε ξεμείνει από θέμα εντάξει Και αυτό και θέλουμε και κάτι πιο casual δεν θέλουμε λίγο Δεν μπορώ άλλο να βλέπω στο Netflix Εντάξει θα γίνουνε και αυτά είπαμε true Crime θα γίνουνε Ωραία εντάξει Χαίρομαι για όλους
εσάς που έρχεται στο πατρόν για το και τα λοιπά στο discord εδώ discourse παίζει τώρα που μας λέτε ξέρω γω θέματα ιστορίας τα λοιπά Μπράβο συνεχίστε να στέλνετε τα κρατάμε και τα ψάχνουμε αλλά θέλαμε κάτι να σπάσει λίγο η κατοικία και η τέτοια όλες αυτές τις μέρες Έλα λίγο Νοσταλγία λίγο ιστορίες λίγο Τέτοια θέλω να δω πράγματα που έβλεπα παλιά μικρός και γάμους Αν και θέλω να τα δω ολοκληρωμένα ρε παιδί μου ε kas Dragon Ball όποιος δεν βλέπει τώρα δεν είναι okay και από μένα
τα λέμε θα μάθετε πέντε πράγματα ρε μαλάκες Ντάξει είναι κλασικό εκπαιδευτικού χειρότερο που είσαι της κουλτούρας όπως και εμείς δεν είμαστε Άρα τώρα ήρθαν οι τύποι που δεν έχουν πιάνει μένα κρατήσανε τα anime να μιλήσουν γενικά κι αυτό Μία χαρά Dragon Ball λάβει Λοιπόν κατέβασα αγόρασες Ψάχνοντας να πω ότι είχα δει το original Dragon Ball του 80-90 εκεί πέρα όταν είναι αυτή της εγώ στον ΑΝΤ1 πάλι είχαν τη φαεινή ιδέα να δω αν μπορώ να το ξεκινήσω από την αρχή πέθανα Στη μέση δεν
γινότανε αυτό το πράγμα να πω του Dragon Ball Το original Logo που είναι μικρός και τα λοιπά είναι για τον πούτσο σονγκόκου δεν το αντέχω καθόλου ρε παιδί μου δηλαδή είναι πολύ παλιό έχει πολύ φίλε δεν για τίποτα τώρα ήρθε ο χειρότερος κακός είναι ο King Piccolo ξέρω γω οπότε εντάξει κλαίμε πολλοί λένε ο καλύτερος νηπιαγωγείο από Εγώ ήμουνα πάντα την Piccolo Piccolo Επομένως Πίκολο Εγώ από την αρχή το παιδί δεν με νοιάζει Τέλος
πάντων είχε μία κόντρα στην αρχή Okay τα βρήκαμε με τα παιδιά το έχουμε ξανασυζητήσει και σε κόσμο από παλιούς φίλους ξέρω εγώ τι εδώ και συνοδοιπόρος που λέγανε συνέχεια Στέλλα νέα κάντε top ten τα αγαπημένα σας ανοίγεται Ένας λόγος που δεν έχει γίνει αυτό επεισόδιο είναι γιατί δεν βλέπουμε anime δεν έχουμε Viva δηλαδή 10:00 δεν είναι μάλλον φαίνεται λίγο αλλά κάτι Δεν φαίνεται Εντάξει που έχουμε γράψει Πέντε ονόματα που μπορούμε να εκφέρουμε μία άποψη ρε παιδί μου Εγώ ήρθα σε στενή
επαφή με το αντικείμενο Manga anime και τα λοιπά όταν έκανα εικονογράφηση και τέτοια πάρα πολύς κόσμος που ερχόταν συμμαθητές συμφοιτητές ξέρω που κατέβασες το πέρα που πηγαίναμε ερχόταν για να μάθουν anime Manga Βασικά μη λέτε μαλακίες το σχέδιο Ωραία θέλω να σχεδιάζω γιαπωνέζικα κινούμενα σχέδια Αυτή ήταν η φάση αυτό είχε το εξής πρόβλημα Όλοι νομίζουν ότι είναι εύκολα το σχέδιο αυτό ότι είναι εύκολο αλλά δεν είναι καθόλου διότι έχει μία αφαίρεση μέσα απλοποίηση δηλαδή σχεδίου η
οποία για να σωστά πρέπει να ξέρεις πως είναι κανονικά ένα σωστό αυτό που λες και εσύ τέχνη ρεαλιστικό σχέδιο ωραία και μετά να πας να βγάζεις πράγματα από κει να το απλώσεις όσο περισσότερο γίνεται να τονώσεις και κάποια χαρακτηριστικά και κάποια άλλα να τα διώξεις και ολόκληρα ας πούμε ακριβώς όπως κάναμε καλλιτέχνες ναι ναι μπράβο Πικάσο Λοιπόν τώρα Όχι δεν θα μπούμε για το έκανες έτσι ώστε να φτάσει σε ένα σημείο Όπου με πέντε δέκα γραμμές να κάνεις ένα σχέδιο και να λες Πω
πω τι έγινε τώρα αλλά το βλέπει ο πολύς κόσμος αυτό είναι εύκολο δεν είναι εύκολο Όχι γιατί πρέπει να μάθει κανονικό σχέδιο για να το κάνεις αυτό το πράγμα διαφορετικά να σχεδιαστεί αυτό που είναι πέραν των γραμμές Ωραία λοιπόν εκεί αντιλήφθηκα απίστευτο μαλάκες πήρε συγκλονιστεί κατάλαβες λοιπόν εκεί κατάλαβα ότι υπάρχει ένα misconception παππού Τέλος πάντων βλέπει ο κόσμος στα anime και στα μανίκια που διαβάζει ότι είναι εύκολα και η doable Γενικά δεν είναι άλλη σχολή μανάρα και
mobius πώς το λένε δεν θα πιάνεις στο στόμα σου να μην ήξερα Ευχαριστώ Λοιπόν αυτό είναι μέχρι στιγμής τα θετικά ότι είναι μία αξιόλογη μορφή τέχνης η οποία τυχαίνει στην Ελλάδα για όσους Μεγάλωσαν και 92.000 που τα έπαιζε η τηλεόραση αυτά ναοί έχουν περάσει και στους γονείς σωστά Μίκυ Μάου τα λοιπά έτσι λέγονται ποτέ εγώ είχα τη Νοσταλγία να κάτσω να δω αυτό το πράγμα όπως σηκωνόμουν εγώ Το πέτυχα εποχή ANT1 Κάποιοι λένε ότι έπαιζε Dragon Ball δεν Το πέτυχα Εγώ σε τέτοια εποχή
εμένα Ήταν καθαρόαιμο ΑΝΤ1 Καίτη μου αργά 11:00 12:00 Δηλαδή για Σαββατοκύριακο πολύ αργά μετά έχει ειδήσεις ξέρω γω τέτοια φάση όπως είναι και το ίδιο θυμάμαι ρε μαλάκα θυμάμαι τίποτα Εντάξει okay Λοιπόν έχω πέντε δέκα πράγματα που έχω δει ρε παιδί μου και μπορώ να πω ότι δεν μου άρεσαν πολύ και τα λοιπά ποια είναι αυτά τα πέντε δέκα πράγματα μιλάω για παιδική ηλικία τώρα έτσι Dragon Ball Z Pokemon το οποίο να σου πω κάτι σε πάρα πολύ κόσμο έχω έχω διαπιστώσει ότι έχουμε συνδέσει
το Pokemon μετά games και όχι τόσο με το anima ρε παιδί μου εντάξει ήταν και τα games αλλά εγώ όταν ο συνδυασμός όταν ήμουνα τα βλέπαμε πιο πολύ λιώνουμε στο game boy ρε παιδί μου και α έπαιζε και στο Star ξέρω γω πόκεμον Όχι εγώ που είμαι φανατικός σας κέτσαπ Ναι και τα φεγγάρι φεγγάρι Ο ξάδερφός μου Ήταν και καλά ο ανταγωνισμός σφουγγαρίστρα ξάδερφος που του γάμου σετ αμπραγιάζ συνέχεια αλλά ήταν ο πρώτος κακώς Ναι ναι του πήρε το ποτό ρε συγνώμη τώρα κάποια
στιγμή πέρασα τις ειδήσεις πέρσι κέρδισε ΟΑΣΘ τον τίτλο του παγκόσμιου Επιτέλους έχεις με άλλον ιστορία που έγινε Τα έπιασε όλα έγινε ο κάλυκας πηγαίναμε δημοτικό όταν 20 χρόνια έφηβος ξέρω γω σε φάση λίγο έχει φτάσει φάση που κάναμε παιδιά τα παιδιά μας ξεκίνησαν τα λέω και εγώ αλλά κάποιος μπορεί να κάνει αυτό έχουν ξεκινήσει και τα παιδιά να βλέπουν πόκεμον ξέρω εγώ τα οποία δεν έχει καμία σχέση με τα Pokemon τότε τώρα μιλάς 25η γενιά ξέρω καμία σχέση δεν
τράβηξε πολύ αυτό το Story να ανοίξει ζουμί σου με ότι περισσότερο μπορούσε ρε μαλάκα πόσο δηλαδή κάτω από τον τύπο παγκόσμιου πόσες φορές να χάσει και Πόσες ταινίες και 10 ταινίες Επίσης οι ταινίες όταν ήμουνα εγώ δημοτικό ήτανε πώς το λένε big King το σινεμά τύπου πήγαινε σινεμά να δεις Pokemon και έβλεπες τους συμμαθητές σου μες στη Νέα σελίδα 123 ήταν το νου του η πρώτη ταινία μετά είχε ένα άλλο με το καλό το δεύτερο δεν θυμάμαι αν ήταν αυτό μετανοούν και τονε day και τα λοιπά που
έχει και φεύγει μέσα και ήτανε Γάμησέ τα δεν θυμάμαι μετά το δεύτερο το τρίτο τέλος πάντων και η δύναμή του ενός Κάπως έτσι λεγόταν ξέρω γω Λυπάμαι αλλά αυτά είναι για να του λες και εγώ Pokemon Go Pokemon είναι κανονικότατο anime αλλά στο δικό μου μάτι στα δικά μου μάτια είναι πώς να σου πω τώρα δεν είναι αν είμαι ρε μαλάκα Pokemon είναι είναι παιδικό αν είναι γιατί εγώ το έχω συνδέσει με το Game Boy και μάλιστα τις μονόχρωμες τις κασέτες δεν τις είχα κόκκινη μπλε κίτρινη ήτανε
η Silver κατευθείαν Κατευθείαν τα έπαιξα αργότερα όταν με τον you later το ξέρω εγώ αλλά δεν την είχα την κασέτα κανονικά και μετά είχα ruby ruby Sapphire που ήτανε firered firered firered και αυτές Βασικά ήταν η επανέκδοση της παλιάς απλά με καινούργια Ρωσία κατά πόκεμον που εγώ το είχα μεγάλη Καΐλα Γιατί όταν είχατε Silver Silver Gold Crystal είχανε τα καινούργια την καινούργια γενιά δηλαδή έπαιρνες έτσι κορίτσι και τέτοια και πάντα είχα στο μυαλό μου που έβγαινε τσαρμαντερ και
μαλάκες για να βρούμε έχει γίνει ο κόλος μας συμφέρει εμάς και γίνει τέτοια ενώ στολή Green και σε αυτά Fire Red X πέθανε στα χόρτα και είχε ξέρω γω ναι εκεί τα κλασικά τα Pokemon ρε παιδί μου άρα dbz Pokemon λίγο Digimon που Okay να παραδεχτούμε Ότι όπως το λέγανε οι μανάδες ντιτζιμον ότι μπορούμε να παραδεχτούμε ότι ήταν η απομίμηση των Πόκεμον δηλαδή ας πάρουμε απόφαση όλες σαν κόσμος ότι αν δεν υπήρχαν τα πόκεμον δεν θα είχαν τα Digimon αυτό που μου άρεσε πάρα πολύ
ήταν ότι είχε πολύ πιο καυλιάρες Μεταμόρφωσης δηλαδή το δεινοσαυράκι του βασικού πρωταγωνιστούν δεν θυμάμαι πώς το λένε Ξέρω γω που γινόταν μετά t-rex ξέρω γω και μετά έχει και μηχανικά μέρη και δεν θα ήταν ήτανε πιο cool ρε παιδί μου είχα μεγαλώσει αρκετά όταν βγήκαν τα Beyblade για αυτά Δεν ξέρω δεν έχω ιδέα ρε παιδί μου αυτά είναι και λίγο ηλίθιο καθόμαστε με τις σβούρες ρε μαλάκα Λες και είμαστε παιδάκια Όχι τόση ώρα νόμιζα ήταν το ρολόι που ήταν άλλος και τέλος πάντων σαν τρελή
τρελή λαμαρίνα γαμήθηκα θα σου πολλά λεφτά Ναι yu-gi-oh yu-gi-oh δεν πολύ στενάχωρο ότι οι κάρτες yu-gi-oh ήταν στα ελληνικά πρακτικά δεν έχουν καμία σχέση με της αμερικανικής και της Αγίας Θεοδώρας μαζεύουν στα αγγλικά που τις βρήκες γράφουν κανονικά σεχίδη πρόσφατα δεν έχω πετάξει γιατί μπήκα και έψαχνα ότι η original σειρές έχουνε λεφτά δηλαδή εγώ έχω κάρτες εκτός από μία που είχα πάει σε ένα πρωτάθλημα στην Αθήνα Ορίστε στο Resident Όχι Resident πώς το λένε Τι εννοείς
πρωτάθλημα στην Αθήνα και kaissa είχε κάνει τέτοιο και το φουαγιέ του President ξέρω γω του ξενοδοχείου πήγαινες και είχε οργανωμένο τουρνουά έχει στο Deck σου και έπαιζες κανονικά κι αν έφτανε ξέρω γω στη δεκάδα δεν θυμάμαι τώρα νομίζω δεν είναι κάποιες κάρτες συλλεκτικές ωφελεί την έχω ένα ούτε ήξερα τι είναι Ένα Δράκο Τέλος πάντων ότι έχεις αγωνιστεί σε πρωτάθλημα μαλακά έχω ακόμα και το αντέχεις να σου φέρω αύριο να παίξουμε έχουμε έναν μαχητή μαχητής ανταλλακτικό τα είχα πολλά ντεκ
τα οποία ήτανε της σειράς Ντάξει ρε παιδί μου starter Deck ωραία του του yugi ξέρω γω και αυτά που ήταν πολύ κοινά ρε παιδί μου αλλά σε Mint condition επειδή ήταν πάρα πολύ κοινά και όλοι τα είχαν του κλώτσου και του μπάτσου πλέον ανεβαίνει πολύ αξία τους δεν μιλάμε τώρα για 500 ευρώ η κάρτα όπως είμαι ξέρω γω οι θεοί εκεί πέρα οι αιγύπτιοι τα λοιπά αλλά αυτό είναι άλλο πράγμα αλλά η ορίτζιναλ με τα γράμματα από κάτω και το που λαμπιρίζει που δείχνει Το original κομμάτι ξέρω
γω και αυτά πιάνουν λεφτά ακόμα και σήμερα δηλαδή τα έχω κλεισμένα σε ένα συγκεκριμένο κουτάκι στο σπίτι χωρίς υγρασίες χωρίς τίποτα χωρίς αυτά είναι κάπου τόσο σπάγγος με κάρτες ξέρω γω και περιμένω πότε θα ρθει η ώρα να αρχίσω να πουλάω Γιατί είμαι 100% σίγουρος κυκλοφορούσαν και μούφες Όχι ότι έκανα εγώ μετά τη πήγαινε και έκανα εκτυπω να τον εκτυπωτή κάρτες που ήθελα αλλά δεν τις είχαμε ότι είχα δει να σου φέρω να παίξουμε το κώλο σου από πάνω έχει άπειρο τέτοιο να ξέρεις
έχει άπειρες εαυτό τους κανόνες και το μεγαλύτερο πρόβλημα πιστεύω Τέλος πάντων γελιόμαστε ότι είσαι πάρα πολύ στο yu-gi-oh το μάγκα και το anime αρχικά το μάγκα είναι πολύ πιο σκοτεινό από την το anime original ιστορία δηλαδή πεθαίνει κόσμος Ας πούμε Επίσης ο Γιάννης είναι τύπου δαιμονισμένος δεν είναι η Κούλα εκδοχή του μούφα yugi Εντάξει ο τύπος σκοτώνει κόσμο του στέλνεις στο Βασίλειο των σκιών τύπου πεθαίνει δεν use to existing ξεκίνησες να μιλάς με τουριστικά ας πάρουμε απόφαση
ότι φαντάζομαι Όπως και το Πόκεμον το yugi Όταν έγινε anime έγινε για να πουλήσω πράγματα είναι για να σπρώξει το κατάλαβες ότι Μακάρι Disney Καλά είναι όχι κανένα πρόβλημα Λοιπόν για αυτό και έχω πάρει τάπες είχα φτιάξει το πυραμίδα της χιλιετίας εκεί πέρα τις μαλακ το παζλ της χιλιετίας πώς διάολο εγώ όταν παίζαμε με τους άλλους στα πάρκα ξέρω γω ότι μπορείς να φανταστείς το μεγαλύτερο μου Κρίμα με τον Ιούνιο ήτανε ότι ενώ μπορούσες να έχεις πάρα πολύ εύκολα ένα γαμάτο game στο
PlayStation κτλ και ένα το Ford στην κάρτα και έβγαινε τον μπάρμπα δεν θυμάμαι όμως και αυτό μετράει ο κύριος Γιατί η εταιρεία που έβγαζε το yu-gi-oh τον Guardian αλλάζει τους κανόνες κάθε 6 μήνες με αποτέλεσμα να συγχωρείς ρε παιδί μου κάνε με αποτέλεσμα να είναι ένα πάρα πολύ απαιτητικός ότι να ναι παιχνίδι και το κάθε παιχνίδι που έβγαινε στο PlayStation ξανά είναι outdated την ώρα που το παίζεις ρε παιδί μου οπότε δεν έπιασε και πολύ το Game ενώ είναι πολύ gaming
κομμάτι ρε παιδί μου αυτό το βάζω και βγαίνει το ολόγραμμα και τα λοιπά Επίσης Καλά χτυπημένα σαν μωρό παιδί για ποιο λόγο δεν υπάρχει αυτή τεχνολογία για να πηγαίνουμε και εμείς να παίζουμε με τις κάρτες μας έχει κάρτα ένα τσιπάκι μέσα και το βάζω και να βγαίνει ένα ολόγραμμα μπόρεσα να γουστάρουμε Μήπως πρέπει να τον εφεύρουμε Δεν ξέρω Καλή ερώτηση είναι Τι κάνεις ρε μαλάκα γάμησέ το θα το κάνεις 15 μέρες το πολύ Όχι τέλος πάντων ειδικά εκεί που είχαμε τη μαλακία το βρίσκω εδώ
πέρα που πετούσε τα φορητά τέτοια και μπορείς να πας στην αυλή σου και να παίζεις με τον άλλον γαμάτο λίγο υπερβολικό άρεσαν τα τέρατα και ήταν λες και η Παρθένα Ναι αυτή το νταμάτη τέλος πάντων anyway δουλειά Οπότε BBC yugioh Digimon Pokemon μεγάλωσα αυτά νομίζω ο οποίος είναι millennial Ναι τα έχει ζήσει λίγο-πολύ έχει μία ιδέα με μπορεί να μην έβλεπε μπορεί να έβλεπα ένα να μην έβλεπα δηλαδή αυτό Γενικά Ναι ναι όχι όχι ξέρεις κάτι η αμερικανιές είναι και ο θησαυρός
του πειρατή στην Ελλάδα αλλά και αυτό νομίζω Alter ζεστά αυτό το πράγμα παιζότανε στο ALTER το ALTER υπάρχει κόσμος φωτοτυπίες είχε κανάλι Alter πανελλήνιας εμβέλειας και δεν έχει ιδέα τι είναι το έχουν βγει διαμάντια αν η Χίος Χίος έλεγε ειδήσεις μαλάκες στο Μανουέλα έπαιζε η Εμμανουέλα το βράδυ γιατί το porno 2:00 το βράδυ καλή φάση το ALTER εξαφανιστεί κι αυτό έχει γίνει Μανώλη και 15 χρόνια πρέπει να έχει παραπάνω παραπάνω Χατζηνικολάου και το άλτερ μαλάκες ωραία αυτό το anime
υπάρχει ακόμα και συνεχίζεται κανονικά κάθε εβδομάδα καινούργιο επεισόδιο Τι σου είπε ο Λουκάς Για πες μας τι σε είπε ο φίλος σου ο Λουκάς είμαι με το φίλο μου τον Λουκά να βλέπει βλέπει να παίξουμε καλή ώρα με κοροϊδεύεις και μου λέει βγήκε και το όπως ξέρετε όλοι στο Netflix το live Action man πεις ότι είναι τέλειο Ναι δεν ξέρω δεν ξέρω δεν ξέρω επεισόδια είναι οχτώ επεισόδια αυτό αν είναι οχτώ επεισόδια και μέχρι 40 λεπτά μπορεί έτσι να έχω μία ιδέα τι είναι το One Piece μου
λέει Κάτσε Δες το στην αρχή μου λέει να σου πω κάτι και τα πρώτα 200 πέτατα ξέρω γω τύπο Ξεκίνα το κοψε δρόμο είσαι και επεισόδια έχει για 200 κάτι και 20 λεπτά 1.200 επεισόδια και Αρχικά να πούμε ότι δεν μπορώ να το δω ιαπωνικά Όχι γιατί δεν μπορώ Ναι δεν μπορώ να δω χίλια ζόρια πω κάτι και να μη βγάζει το κινητό μου και να παίζω όταν βαριέμαι δεν μιλάς ιαπωνικά δεν θα καταλαβαίνω τίποτα Θα γυρίσω μετά θα κοιτάξω Τι έγινε πώς
βρεθήκαμε εδώ όπως όταν βλέπεις τα ισπανικά στο Netflix ότι δεν μπορούσα να τρώω και να βλέπω darkorbit στα αγγλικά Δεν καταλαβαίνω τι λέγανε γερμανική προφορά Μπράβο δευτερόλεπτο δεν γίνεται επίσης να πω ότι δεν θα μετρήσω σε αυτά που θα πω σήμερα τα new Age Αμερικανός animated castlevania ράβδους ξέρω γω και κάτι τέτοια που έχει στο Netflix που γαμάνε γαμάνε γαμάνε για την αμερικανικά Άρα η κόντρα σου είναι ρατσιστική μου δεν έχει
καμία Επίσης σε ότι αφορά Επειδή υπάρχει τεράστιο την Μπέτυ με αυτό που είπες με το DAB δηλαδή την μεταγλώττιση σε οποιαδήποτε γλώσσα και το original Japanese τρέξεις για πες εγώ τραβάω τη γραμμή μου μόνο στο κομμάτι της υποκριτικής και τον εκάστοτε ηθοποιών που έχουν πάρει οι Γιαπωνέζοι Δηλαδή όταν ήμουνα στην κουλτούρα όταν ήμουνα τρίτη λυκείου κόντεψα να χάσω το πανεπιστήμιο επειδή έβλεπα Blitz όταν ξεκίνησα να βλέπω Blitz το έβλεπα στα γιαπωνέζικα δεν με πείραξε γιατί το Blitz γενικά
έχει πολύ παπάρι λα κλασική Γιαπωνέζοι όλα αυτά μπορεί να είναι πάρα πολύ σοβαρό αυτό που μιλάμε αλλά ξαφνικά θα έχεις ανάγκη λίγο χαρακτήρας τι να φάμε να κάνει αυτά ήθελες και είμαστε δύο χρόνων ξέρω γω Λοιπόν το οποίο Γιαπωνέζοι ήθελα να δω ένα επεισόδιο στο Blitz βρήκα το English dub και όχι το γιαπωνέζικο αλλά δεν πειράζει και ακούω το αγγλικό και μιλάνε κανονικά ρε φίλε δηλαδή μιλάνε άνθρωποι μιλάνε άνθρωποι και ακόμα και όταν κάνει κάτι αυτά Εδώ μιλάει ένας άνθρωπος που
φωνάζει λίγο παραπάνω ένας άνθρωπος τονε ζει και οι κορεάτες γιατί οι κορεάτες το κάνω και στις ταινίες τους αυτό δηλαδή και στο σπίτι game Πώς το λένε το site το άλλο που βλέπαμε τότε με τα όσκαρ και τα λοιπά όταν τους πιάνει μαλάκια είμαι σαν καρτούν ρε μαλάκα δηλαδή Μάλλον είναι στην τέτοιο πώς το λένε στην κουλτούρα τους αυτό το πράγμα ρε παιδί μου δεν ξέρω είμαι υπέρ του ορίτζιναλ αυτό το σήκωνες περίεργο αυτό εδώ το κοιτάς κλέφτη Έπαθε κάτι ο άντρας της κουλτούρας ρε φίλε
αυτό το πράγμα ωραία Εγώ όμως που δεν είμαι αυτής της κουλτούρας ούτε είναι όνειρό μου να βρω ένα γιαπωνέζο και να του την παίξανε επειδή είναι γιαπωνέζος Εντάξει okay γιαπωνέζα όμως πολύ έχουνε κινέζικο λένε είναι στο πω τώρα Τέλος πάντων μία γραμμή και έλα να σου πω κάτι αν είναι σοβαρή ηθοποιοί Γιαπωνέζοι οι άνθρωποι όταν μιλάνε έτσι Σοβαρά μιλάω κανονικά και δεν μπορώ αυτό το πράγμα στα γιαπωνέζικα δεν γίνεται δεν γίνεται αυτό θέλω να μην με πιάνει πονοκέφαλος όταν
βλέπω να επεισόδια ξέρεις τι επειδή έπαιξα και το κόστος του Τσίμα Τσίμα στα Ιαπωνικά Ναι ήτανε επειδή είναι τέτοιος Γιατί δεν μπορείς ρε μαλάκα στέλνεις τέτοια πιάνει λίγο κάτι Ωραία ωραία όχι εντάξει Να σου πω κάτι θα σου δώσω κάποιους πόντους γιατί είναι της υπερβολής είναι ένα τέτοιο οι παλιοί Ιάπωνες τη γαμάω ξέρω γω θα ντρέπονταν για τους νέους uhbas υπάρχουν κολλημένη Ιάπωνες για τους Samurai ξέρω γω και όλη αυτή την φάση υπάρχουν άλλοι οι καινούργιοι κολλημένη έτσι για
τα anime και η κολλημένη με τον γκαζιάνη δες εγώ οδηγάω μόνο το ξέρω ποια ήτανε λοιπόν έχουμε μεγάλο θέμα Λοιπόν ακούστε τώρα τι γίνεται όλο αυτό το λέω διότι από ένα σημείο και μετά εκεί στο τραβήξω μία γραμμή Και να σου πω κάτι English dub να καταλαβαίνω τι γίνεται αυτό που λες και εσύ να μη χρειάζεται έτσι κι αλλιώς το μισό επεισόδιο είναι φίλε οπότε στα αρχίδια μου κιόλας κάπου εδώ τελειώνουν τα αφεντικά μάγκες Αυτά είναι τα αφεντικά
Λοιπόν ακούστε τώρα τι γίνεται Δεν θέλω να προσβληθείτε κάποιοι πιθανότητα να προσβληθείτε Αλλά να σου πω κάτι δεν κρίνω εσένα κρίνω αυτό που σου αρέσει οπότε μην το πάρεις σαν Προσωπική επίθεση Αυτά θέλω να πω μόνο τίποτα άλλο Μπορούμε να αποφασίσουμε όλοι μας ότι και το λέω αυτό βασιζόμενος στο γεγονός ότι σχεδόν 60 επεισόδια dbz το είπαμε Για το φαΐ είναι οι Εκδόσεις σε διάφορα αν είμαι που έχουνε βγει παλιότερα κ όπου ουσιαστικά η εταιρεία παραγωγής παίρνει όλο το anime που έχει
βγει π.χ. το Dragon Ball Z τώρα παίζει το σούπερ να τελειώνει και αυτό Τι εννοείς ακόμα βγαίνουν επεισόδια Dragon Ball Super τις προηγούμενες εβδομάδες του προηγούμενου πότε βγήκε 2023 Αυτός που το ξεκίνησες δεν έχει πεθάνει δηλαδή τώρα είναι 55 χρόνων 60 40 χρόνια επεισόδια Εντάξει το ίδιο όμως δεν είναι αν πεις αλλάζουν οι χαρακτήρες είναι λίγο-πολύ ίδια αλλά τους πιάνεις πιο μετά αλλά είναι στο μέλλον ας πούμε Δεν συνεχίζει Α
ότι δεν μεγάλωνε ποιο πράγμα που συνεχίζει είναι η Λάμψη ξέρω γω δεν τελειώνει ποτέ Simpsons τα βλέπεις δεν έχω δει ποτέ μόνο του Είναι πάρα πολλά 25 σεζόν αλλά δεν κάθομαι να δω και Family γκαρσόνα είμαι εγώ όποτε έχω δει Μόνο τα μείνεις και τέτοια δεν έχω καθίσει να δω anyway Λοιπόν South Park δεν μου το είχα ξεκινήσει να το βλέπω Κάπου κάποτε είχε δεν θυμάμαι κάποτε είχε και στο νευρικό έχει κάποιος μπορεί να στο Netflix να Ξεκίνησε και ήταν αυτό είναι το πρόβλημα μπαίνω πολύ βαθιά
κατευθείαν δηλαδή έχω συνηθίσει να βλέπω τζιπάκια και τα αυτιά από το South Park μιλήσαμε ένα ολόκληρο επεισόδιο Ε τρισδιάστατες μου βαράει λίγο άσχημα κατάλαβες Δεν είναι αυτό Τι χωριά που επίσης αυτό θα μου πεις είμαι σίγουρος το South Park είναι πάρα πολύ Κάρεν όταν κάνει κάτι με αποτέλεσμα με αποτέλεσμα πράγματα που γυρνάς από το 2008 που αποφεύγουν εμείς δεν βλέπονται τα παλιά μιλάνε πάρα πολύ ρε παιδί μου Για μίλα για τον alcor τώρα τώρα δεν Γεια σας Τέλος πάντων Το πρόβλημα
είναι το εξής Βάζω να δω Dragon Ball Kai το οποίο Dragon Ball Z Kai το οποίο πρακτικά είναι έχει πάρει ο παραγωγός όλο το Dragon Ball Z έχει κόψει όλα τα φύλλα επεισόδια έχει κόψει τα οποία δεν Μας νοιάζουν καν γιατί είναι άκυρα τελείως ας πούμε δεν μας ενδιαφέρει καθόλου σου έχει βγάλει 150 επεισόδια Και σου λέει πρίζα Shell αυτό είναι πάρτα 150 επεισόδια blu-ray τα λέγαμε ωραία παίρνω και εγώ λοιπόν να δω την καθαρή Επιτέλους έκδοση γιατί δεν έχω και 20 χρόνια στη ζωή μου έχω
δει 50 σου λέω 55-60 επεισόδια εκεί πέρα και Αναρωτιέμαι αν αυτό είναι χωριστό φίλερ ή μας δουλεύουμε διότι το ένα τρίτο του κάθε επεισοδίου είναι άχρηστο πραγματικά δηλαδή δεν χρειάζεται να υπάρχει ποτέ Δηλαδή δεν δεν χρειαζόταν να υπάρχει από την αρχή που σκέφτηκαν το αν είμαι Όχι τώρα δηλαδή που έχει γίνει και το revision υποτίθεται μιλάμε για το απόλυτο χάσιμο χρόνου δηλαδή Εγώ τον βάζω και για White Noise όταν κάνω edit έτσι δηλαδή μετράω περίπου γιατί βγάζει πολύ
αργά ρε μαλάκα Και τώρα τελευταία φαίνεται Ναι δεν τους ξέρω anyway λοιπόν αυτό έχει ως αποτέλεσμα Δεν ξέρω αν αυτό υπήρχε όταν ήμουνα μικρός και δεν του έδινα σημασία Επειδή ήμουνα μικρός και δεν με νοιάζει και εγώ τη βλέπω ή το βλέπω τώρα που είμαι μεγαλύτερος ακριβώς επειδή το βλέπω συνειδητά ρε παιδί μου έβαλα να δω αυτό το πράγμα να δω τι γίνεται οι τύποι λένε συνέχεια το ίδιο άμα ξανά και ξανά συνέχεια συνέχεια συνέχεια επαναλαμβάνονται όλη την ώρα 100% είναι χειρότερο από
Φώσκολος διάλογο Δηλαδή τι εννοείς πρίζα ότι είσαι πιο δυνατός Εννοώ ότι είμαι πιο δυνατός γιατί πως είναι πρίζα δυνατόν να είσαι ξέρω γω απίστευτος δεν σου το χα πει αυτό από την αρχή αλλά τόση ώρα είμαι στο 50 τις δυνάμεις μου Χαχαχα Ξέρω εγώ και τα λοιπά τι εννοείς ότι το 50% μαλάκες Τελείωνε ρε μαλακά τελείωνε προχωράμε τη ζωή σου κανε Κάποιος μας λίγο τι θα γίνει Επίσης υπάρχει πριν σε σένα αντιλαμβάνομαι τώρα που είμαι μεγαλύτερος τις ραφές του anime
δηλαδή ότι ξέρεις τι παίζουμε ξύλο δύο λεπτά και μετά αυτά τα πλάνα που πάνε δεξιά αριστερά ή από κάτω προς τα πάνω Η Cool Μεταμόρφωσης που κάθεται για 10 λεπτά και και φωνάζει και γίνεται ας πούμε το τέτοιο και ελπίζω να πήγε σε αυτό το voice actor Αρκετά ρε μαλάκα γιατί ο άνθρωπος θέλει μεταμόσχευση φωνητικών χορδών ξέρω γω για να το κάνει γίνονται για να γλιτώνουν runtime και να γλιτώνουν λεφτά από τα Γιατί όταν είναι ένα πλάνο που κάνει έτσι μαγαζιά είναι το ίδιο
Εντάξει δεν χρειάζεται να κάνεις τα πάντα από την αρχή ας πούμε και μου κακοφαίνεται τόσο πολύ Δεν μπορείς να φανταστείς δηλαδή τουλάχιστον Dragon Ball Super στην αρχή όταν βγήκε είχε πολύ μικρό μπάτζετ και το κράτησαν για ήτανε όλα δισδιάστατα και τώρα στο τέλος το φτιάξανε Ναι αλλά είναι και τότε θα δεις ότι μπορώ να το δεχτώ για παλιά και τα Ευρωπαϊκά Έτσι είναι δεν είχαμε σειρές ξέρω γω αμερικανικά Πες τα τέτοια οι ταινίες παλιές έχουν πολλά τέτοια Έχουν και σε τέτοια
δηλαδή αυτός που βλέπω ότι έχει φοβερά έχει μία φοβερή συνειδητοποιήσει Ας πούμε ο χαρακτήρας επειδή κάτι Του είπε και είναι το ένα σχέδιο που είναι έτσι ένα σχέδιο του Γιάννη αυτό το πράγμα συνέχεια εικόνες που παίζουνε πολύ γρήγορα ρε παιδί μου για να σου δείξει αυτό το τρένο είναι αυτοί οι ηλίθιοι ήχοι που κάνω συνέχεια αυτό κάνετε ρε μαλάκες βαράκια τα αυτιά σας λίγο εμένα με τρελαίνει αυτό το πράγμα Δεν μπορώ να το ακούω τι έκανα που είσαι εδώ αγκαλιά με το
μικρόφωνο ηθοποιός σχολή γιαπωνέζικο σιγά-σιγά σιγά-σιγά γιατί έχει σοκαριστεί ξέρω γω Γιατί άμεση επίπτωση τρία λεπτά τρία λεπτά είναι έτσι αλλά μπορεί να έχει περάσει πολύ γρήγορα ο κακός και δεν έχει μαχαίρωσε Τι κάνεις ρε μαλάκα τι κάνεις δεν είναι το επόμενο επεισόδιο είχε απογοητευτεί το Dragon Ball Z πάρα πολύ και έρχομαι να πω το εξής Όλοι ξέρουμε τον Chris stuckmann κάτι κάνουμε ταινίες τον έχω αναφέρει αυτό κι άλλη φορά είναι ένας που ήτανε Ιεχωβάς και είναι πολύ
μεγάλο review κανάλι ξέρω γω στο youtube που κάνει ταινίες και τα λοιπά Αυτός είναι φανατικός Έχει τατουάζ Dragon Ball και έβλεπα και τι είχε κάνει ένα review που έλεγε πιο να δείτε το Dragon Ball Z το Dragon Ball Z Kai Ναι αυτός έλεγε ότι εγώ είμαι πιούλις και μου αρέσει αυτό αλλά είδα με ένα φίλο μου το καλό δείτε το και τα λοιπά ο τύπος αυτός Ή 35 χρονών Λοιπόν εμένα μου άρεσε πάρα πολύ το Dragon Ball είμαι 31 χρόνων έβαλα να το
δω και κάνει μεγαλύτερο κακό από ότι πριν το δω κατάλαβες τώρα δηλαδή μου το χαλάει τώρα ας πούμε αυτό που συμβαίνει διότι δεν υπάρχει λορ δεν υπάρχει όχι όχι να μπω να ψάξω μόνος μου μάγκες σε φόρουμ και σε τέτοια που έχουνε πάρει 20 χρόνια ιστορίας και τα έχουνε κάνεις ένα φορμάκι αν μπορούμε να καταλάβουμε τι γίνεται μέσα στο Dragon Ball Z τα μισά πράγματα δεν στα λέει τα μισά και παραπάνω δεν σου λέει βγάζουμε πράγματα τον κώλο μας στο πρώτο επεισόδιο Steven eisen και στο
32ο επεισόδιο είναι Α εγώ έχω μισό εκατομμύριο power ξέρω εγώ Τι λες ρε μαλάκα και τότε γιατί χέστηκες όταν δεν είχαμε εννιάρι Για πες μου τι έγινε ο ένας κρύβει το power level του δεν μπορεί να το κρύψει Γιατί δεν ξέρει αυτός και μετά ξέρει να το κρύψω βεγκέτα χωρίς να το έχει πει κανένας πως θα το κάνει αυτό είναι τίποτα το σκέφτηκα το χουμε δεν έχω εκεί πρέπει να σε πω τι πρόβλημα είναι πεθαίνει ο γκόκου γκόκου πεθαίνει στα πρώτα
πέντε επεισόδια επειδή πλακώθηκε με τον Βαγγέλη και παίρνει ο Πίκολο Πίκολο που ξέρουμε τον gohan που είναι μικρός για να τον εκπαίδευση Έλα μου όμως που όταν έχει μία ουρά όπως κάθε σωστός Τι κάνεις Γιώργο όχι φεύγει κόβεται κόβεται γενικά τι χρησιμότητα έχει ουρά γίνεσαι πίθηκος όταν βλέπεις το φεγγάρι το χουμε ποια είναι η λύση του Piccolo σε δευτερόλεπτα τη στιγμή που το σκέφτεται το κάνει και τελειώνει το ζήτημα και δεν το ξανά ασχολούμαστε ποτέ για να μη με κόβει την ουρά τον κάνει
να προπονείται μόνο μέρα Τι κάνει το κόβει την ώρα όχι κάνει ένα και εξαφανίζονται φεγγάρι και δεν με ξανά φέρετε ποτέ μπορεί να επόμενη φορά που αναφέρεται αυτό το πράγμα είναι όταν ξανάρχεται ο βεγκέτα και λέει Κάτσε να πώς το λένε να γίνω πίθηκος και δεν μπορώ δεν έχουμε φεγγάρι Άρα callback ξέρουμε γιατί δεν έχουμε φεγγάρι ασχοληθεί κανένας αυτή τη γη ότι ξαφνικά εξαφανίστηκε το φεγγάρι ζητήσαμε μετεωρίτες τη δική μας είχε βαρέσει το πλανητικό σύστημα ας πούμε δηλαδή μην τα
κάνετε ρε Δηλαδή όταν ήμουνα μικρός δεν τα κοιτούσα κιόλας ας πούμε αυτά από την άλλη είναι να τσιμπάμε Μαλακά που Τώρα Η άλλη είναι πίθηκοι άνθρωποι και έρχονται εξωγήινοι και παλεύουμε γεγονός ότι δεν μπορεί Super Saiyan να πετάει μέσα στο διάστημα Γιατί δεν έχει οξυγόνο ή ότι για να πάμε από τον ένα πλανήτη στον άλλο θέλουμε αρκετό διάστημα γιατί είναι πάρα πολύ μακριά είναι διάστημα Εν τω μεταξύ δεν ξέρουμε τη λέξη Γαλαξίας ότι λένε σε όλο το Σύμπαν the greatest fighting the
Universal Κάτσε ρε κάτσε ούτε από το γαλαξία δεν έχεις βγει Ποιος είναι ο Ηρακλής Τέλος πάντων συνεχίζω να το βλέπω αλλά έχω ξενερώσει τη ζωή μου και έρχομαι και 35 χρονών βλέπεις αυτό το πράγμα είναι δυνατόν να λες ότι είσαι καλά στα μυαλά σου δηλαδή πώς το αντέχεις αυτό το πράγμα που το βλέπεις και εσύ δεν είπες εγώ το είναι τελειομανής και είπα Τώρα που το ξεκίνησα πρέπει να το τελειώσω δεν γίνεται το κάνεις με όλα αυτά όταν ξεκινάω να δω κανένα περιμένω πολλή φόρα για να το
σταματήσεις για να πω Εντάξει okay Δεκτό Δεκτό Άρα δεν μπορείς να ξεκινήσω αν πεις μας λες δεν πρόκειται να ξεκινήσω εγώ αν δεν μπορείς δεν μου αρέσει το σχέδιο Ναι το είπα επειδή είμαι του σχεδίου τυχαίνει να μην είναι της αισθητικής μου αυτό το σχέδιο το ακούω δεν μου αρέσει πολύ δηλαδή αυτά Με τις αυτά ρε στις τεράστιες που όλοι είναι σαν τάμπο ξέρω γω για κάποιο λόγο δεν ξέρω τι πέτυχαν με τέτοια η πίστα πρώτα 15 20 επεισόδιο του Dragon Ball να σχεδίασα Έτσι λέει το σχέδιο
είναι για τα πήγες είναι λάθος Γάμησέ τα είναι όλα τέλος πάντων Λοιπόν είναι που μου άρεσε πάρα πολύ το Blitz έχεις να μας πεις κάτι άλλο και το Blitz το Blitz μέχρι εκεί που είδα έτσι Δεν το έχω τελειώσει είναι άπειρα τις τελείωσες κιόλας Όχι ότι σε κάποια φάση το κόψαν το αν είμαι και κάποια επεισόδια που ήτανε μόνο μάντρα και λέω Τώρα μπαίνω να ασχοληθώ με αυτό το πράγμα θα σου πω εγώ να μιλήσω εκεί πέρα πραγματικά είμαστε ας πούμε
πραγματικό σεξ θέλουν θέλετε να δείτε anime minute αν θέλετε πολύ να δείτε Εγώ προτείνω όπως και στις πραγματικές σειρές πλέον κάτι που να έχει αρχίσει και να έχει τελειώσει Okay λοιπόν Από κει και πέρα να αρχίσει και να έχει τελειώσει είναι πάντα και το ενδιάμεσο υπήρχε πόσες σειρές πόσες σεζόν έχω θέμα άμα έχει αρχίσει το One Piece και τελειώσεις με τα 1.500 τελείωσε δεν μπορείς να το ξεκινήσεις One Piece βλέπουνε μόνο αυτοί που Βλέπανε γιατί είναι σαν εσένα γιατί το
ξεκίνησαν Και σου λέει δεν μπορώ να το σταματήσω θέλω να το δω gamblers αυτό του έλεγα που παίζουνε πάνε στη ρουλέτα με 500 ευρώ ξέρω γω Και λένε οικονομίας της ζωής μου αρχίζουν παίζουμε στη ρουλέτα έχουνε χάσει 350-400 ευρώ και αντί να φύγουν να γλιτώσουν και το τελευταίο της κατοστάρικο ας πούμε μπας και συνεχίζουν και παίζουνε γιατί ψυχολογικά τώρα μπορεί να γυρίσει τώρα μπορεί να μπορεί να τελειώσει μπορεί να τελειώσει Επιτέλους αυτή η μάστιγα δηλαδή ότι εξιλεωθώ τα 350 400 ευρώ τα
έχασα γιατί κέρδισα 500 στο τέλος δεν είναι έτσι ρε μαλάκες κάντε 1200 X 20 Πόσο χρόνο έχετε χάσει από τη ζωή σας ρε μαλάκες να βλέπετε το πάει κάπου αυτό το πράγμα τελειώνει κάποτε Dragon Ball σου λέω Μπορείς να σταματήσεις Το Dragon Ball Z και να μείνεις ποτέ τα υπόλοιπα δεν πληρώθηκε το τέτοιο και εκεί από κει και πέρα λοιπόν και στο μπλίτσας που είμαι εγώ εκεί που έχω σταματήσει έχω ολοκληρώσει τώρα μου έχει κι άλλα αλλά δεν με νοιάζει η σεζόν Ωραία εγώ θα το διαχωρίσω για διαχώρισε
υπάρχουν κάνει Με τα παιδικά και τα τα σοβαρά δεν είναι πιο μεγαλίστικα είναι πιο κινούμενο κάστρο και τέτοια που γαμάνε miyazaki Ναι αυτά είναι ταινίες όμως όπως παράδειγμα γιατί έχει και οι σειρές τέτοια με τον Ντίνο ή το elfen lied που έχω δει εγώ δεν ξέρω αν λέγεται έτσι το λόγο r-rated ηλικία αίματα πυροβολεία είναι σοβαρό δηλαδή πρέπει να σε ενήλικες να το δεις Απλά είναι anime αυτό δεν έχει αρχή μέση και τέλος πάμε Αυτό είναι αυτό Μπορείς να κάνεις κάτι τέτοιο Όταν το είδα μου
έπεσε ο κόλος μας και αυτό έχει φίλε να τα λέμε και αυτά αλλά έχει δύο τρία επεισόδια ας πούμε Ήταν δύο σεζόν είναι μικρό σχετικά και ένα Beat μπορείς να το κόψεις κιόλας και να μην αλλάξει τίποτα Ας πούμε Δεν λέω τίποτα πρέπει να το δεις Τότε πρέπει να το δω εδώ να μιλάς πιάνουμε σου προτείνω Death Note από την άποψη ότι το Death Note Έχει και τα αστεία του κομμάτια με τη βυζαρού την άλλη Πώς τη λένε που γουστάρει τώρα αν είμαι
χωρίς βυζαρού εντάξει αλλά για κάποιο λόγο Πρέπει να είναι over sexual Desire κοκκινομάλλα κλασικά χαζή την άλλη που κυνηγάει τον τέτοιο να στο δείχνω και αυτή η βυζαρού Ωραία θα σου πω εγώ δεν έχω δει αυτά τα παλιά Okay αυτά που έπαιζε στην τηλεόραση κλασικό τύπου ναρούτο τέτοια πράγματα Εγώ δεν έχω δει Έψαχνα για να δοκιμάσω και εγώ το τέτοιο τι είναι εύκολο να μη θέλει τέτοιο και μου βγαλε το Death Note μου βγαλε πολλά μου έβγαλε τώρα Δεν θυμάμαι Ναι βγάλε και αυτό το ας
πούμε κάτι Μου είχανε πει ότι έχει 2 Titan είχε βγάλει αυτό δεν μου αρέσει καθόλου Δεν μπορώ να το δω με έβαλε ο Σωτήρης πού είναι κολλημένος και αυτός δικές μου βαλε ένα επεισόδιο του λέω Τι μαλακία είναι αυτή και έφυγα έχουν περάσει τρία Δευτερόλεπτα μου λέει Εντάξει Έλεος κάπου οπαθα πρεζάκια τώρα αν όχι Ντάξει μαλακά είναι άποψη που είναι επίτηδες Επίτηδες επίτηδες είναι πια γιατί έχει πολύ κοινό το αν είναι δεν είναι πριν 15 χρόνια φανατικό κοινό όχι με τώρα είναι και πιο προσβάσιμο
δηλαδή με το Netflix πρέπει να μπαίνεις να βλέπεις μαλάκας Όχι εκτός από αυτά Έχει και ολόκληρα players που είναι τύπου πώς είναι το κάνεις EURO φάση που μπαίνεις ας πούμε και είναι βρώμικα ότι αν είναι μπορεί να έχεις πάντα στη ζωή σου ρε Α το άλλο έβλεπε ο φίλος μου ο Γιώργος στα Γιάννενα πώς το λέγανε κάτι με ίντερνετ ήτανε με internet online ρε μαλάκα Δεν έχω ιδέα τι μαλακία το έβλεπε ο Γιώργος όταν ήταν στα Γιάννενα Ωραία θα σας πω εγώ είδα το Ευαγγέλιο το νέο Τζένης
Ευαγγέλιον το οποίο είναι δύο σεζόν αν θυμάμαι καλά το σκίτσο του γιατί ρωτάς και επειδή είμαι και εγώ εξπέρ είναι ταυτόχρονα παλιακό και καινούργιων γιατί τύπου μοντέρνοι για αλλά φαίνεται ότι είναι πιο παλιό την κουνάει της πρέπει να είναι άκυρα δεν ξέρω τι μου λες τέτοιο Ναι πολύ παρόμοιο πολύ παρόμοιο Ναι παρόμοιο ξέρω γω Ναι Ναι Ναι αγόρι μου μιλάει για το τέτοιο το σχέδιο αυτό γαμάει αυτό ρε installing μαθητές νομίζω είναι είναι εννοούνε ανήκει και αυτές να μην μείνω αυτές ξέρω γω και
πόσα χρόνια αλλά ήταν Okay Δεν τρελάθηκα το είδα αυτό ήταν δύο σεζόν 3η σεζόν δεν είναι λίγο μικρό το βλέπετε εύκολα ευχάριστα sexual eyes δεν ξέρω δεν ξέρω ναι εννοώ καλλιεργείται Αυτός μπορεί ο άλλος να είναι 15 χρονών μπουλμα ήτανε το παιζε ξεκάθαρα Εγώ είμαι στο Pokemon την misty ας πούμε Δεν την κάναμε με τόσο πολύ αυτό δεν ήταν ότι την είχα θέμα αλλά δεν την προωθούσαν στην αρχή με θα πεις μαλακά Θα σε σκίσω αυτή σε ποιον το πουλάς αυτό Δηλαδή φαντάζομαι και Εκεί έχουνε
κάποια όρια δηλαδή του τα δεκαπεντάχρονα δεν μπορώ να τα δουν αυτά ή μπορεί και να μπορούν δεν ξέρεις ότι μπορούν αλλά δεν είχε κανονικές γίνουμε pitsos.gr τα δεκαπεντάχρονα να δούνε τέτοιο δεν ξέρω δεν ξέρω δεν καταλαβαίνω αυτό γιατί γίνεται γιατί το κάνουν Δεν θα το λύσω εγώ αυτό το τέτοιο είναι κάτι που υπάρχει στα σχέδια και μετά είδα το my Hero academia το οποίο δεν το έχω Είμαι στην κατάρτιση των συλλόγων τις δύο πρώτες νομίζω τις δύο σε έχει ακόμα στο Netflix το οποίο είναι
πολύ ευχάριστο για να περνάει η ώρα και αυτό ότι που μαζεύουμε υπερήρωες ξέρω γω παιδάκια και ίσως με την πόλη από κακούς που επιτίθονται αυτό είναι η φάση Αυτή είναι και ένα σχολείο που εκπαιδεύει Δηλαδή σαν Story και ευχάριστο είναι και λίγο δυτικό είναι όλοι Αμερική και τέτοια ξέρω γω Εγώ σαν άσχετος Ναι αυτό είναι εκεί που Θα πρότεινα αν θέλει κάποιος να ξεκινήσει αν είναι αυτό είναι το Ποιο από όλα πάνω από όλα εκεί και δεν είναι
πολύ μεγάλο ακόμα δεν ξέρω αν πρέπει να έχει ολοκληρωθεί αλλά όχι ακόμα ακόμα θα βγει ακόμα θα βγεις σίγουρα αλλά Είδες η πρώτη μου τέτοια ήταν πριν να έχει ολοκληρωθεί Όχι είπα ψέματα είπα μπαρούφες Δεν είπα μπαρούφες είναι ευχάριστο δεν είναι τόσο βαρύ το Story έχει πάλι τα σεξουαλικά με τα παιδάκια για κάποιο λόγο ξεκίνησε το δώσω μία χήρα θες να ξεκινήσεις εγώ εξπέρ αυτό δίνω γιατί αυτό μου άρεσε το βλέπω πιο εύκολα από όλα είναι και δικό μου είναι σε πιάνουνε κοιτάνε οτιδήποτε άλλο
έχω δει δεν μπορώ να το προτείνω δηλαδή και και να μου άρεσε να σας προτείνω Blitz Εννοείται Blitz Εννοείται Γιατί μου αρέσει ιστορία και επίσης έχει πάρα πολύ ωραίο Japanese dub Ναι το είπα Α και εγώ του απάντησα είχα δηλαδή αυτό το Blitz ήταν από τα λίγα που όταν είδα το γιαπωνέζικο λέω να σου πω κάτι από ένα σημείο και μετά εγώ σαν Γιάννης δεν το άντεχα αλλά αν βγει ποτέ Bluesky Τώρα το είδα πάλι το Blitz Disney Plus και το Blitz και το επόμενο το townsend you were ξέρω πως λέγεται και
είναι πάρα πολύ ωραίο γιατί είναι Είναι Είναι λίγο μελόδραμα Λίγο όλα τα anime και ήθελα να καταλήξω τεράστιο ποσοστό τους είναι μελόδραμα sad music player να δούμε το επεισόδιο και ζωντανέψω ξέρω γω στο story γουστάρουμε γκόμενες με βυζιά κάνα που και που και μελόδραμα που λίγο-πολύ σκοτώνω και ενέργειες ενέργειες που φεύγουν και σπάνε βουνά ας πάνε τέτοια χαρακτήρας character development ρε παιδί μου που κάνουν οι μάνες είναι πολύ διαφορετικό από το Δυτικό τέτοιο έχουν άλλες βάσεις
δεν ξέρω τι κάνουνε Λοιπόν οι ιστορίες τους είναι διαφορετικές τώρα αυτό Δεν το λέω για κακό Ούτε εγώ το λέω για κακό δεν είναι αυτό που Έχεις συνηθίσει δεν μπορώ να καταλάβω πώς γίνεται ένας άνθρωπος μάλλον Συνηθίζει πολύ αυτό το πράγμα κατάλαβες αυτό το ξανά Ξανά φίλε ξανά Δηλαδή πώς να σου πω εγώ τώρα έχω δείξει τα επεισόδια δεν υπάρχει οποιοδήποτε content άλλης χώρας πλην της Ιαπωνίας ας πούμε που να λες ότι είδα 60 επεισόδια και έχουνε γίνει τρία πράγματα τρία Αντιλαμβάνομαι ότι
αυτό είναι σαν να μου λες έβλεπα lost ξέρω γω και έχει 24 επεισόδια σεζόν για ποιο λόγο έχει 24 και τώρα είσαι ρε μαλάκα για ποιο λόγο τι έγινε αυτή τη σεζόν δραστικές 24 επεισόδια να σου πω κάτι Τι ωραίο ήταν η εποχή όπως φαντάζομαι ότι είναι και στα ανοίγει δεν έχω ιδέα πώς πρόβα στην Ιαπωνία έχω μία ζωή κλεμμένα τα άλλα οπότε δεν ξέρω και τι παίζει κάθε πότε παίζουν επειδή είμαι πολύ περίεργη δηλαδή φαντάζομαι ότι έχουν κάποιες προδιαγραφές πες τους δίνουν χρόνος που πρέπει να τις
γεμίσουμε με κάποιο τρόπο και δεν γίνεται να γράφουμε συνέχεια πράγματα γιατί αν το κάναμε σε σοβαρό επίπεδο ας πούμε θα πρέπει να γράφουμε τον κώλο μας ξέρω για σεζόν αν είμαι ωραία οπότε να το φουσκώσουμε αυτό το πράγμα Για να βγούμε στο χρόνο να βγούμε στο animation να βγούμε τα εργατικά να βγούμε εδώ να βγούμε εκεί μιλάμε βέβαια για μία χώρα που άνοιξε σχεδιαστής έχεις δουλειά συνέχεια ένα θέμα ας πούμε γνωστούς από το φροντιστήριο που ήμουνα Που πήγανε Ιαπωνία κανονικά να κάνω
αυτή τη δουλειά ατελείωτο grind το καταλαβαίνω Αλλά από ανθρώπους που δεν μπορώ να καταλάβω πού είναι η στο anime ωραία σας ρωτώ Λοιπόν πώς γίνεται να γυρίσετε και να ρθείτε σε κάποιον Πάνε δες αυτό τη στιγμή που έχει 200 300.000 500 135 χιλιάδες που λέγεται το Μίμη επεισόδια Δηλαδή για να δω ένα ολοκληρωμένο arc πρέπει να χαλάσω 20 μέρες θεάματος Ας πούμε για 2020 το One Piece Σίγουρα είναι 20 μέρες δεν υπάρχει να χαλάσω 20 ώρες κανονικές ώρες για να δω τι
τίποτα δεν είναι τόσο καλό Όχι εννοώ δεν πρέπει να υπάρχει η σειρά να είναι τόσο μεγάλη Καλά είναι και πολλά είναι πολλά είναι πολλά χρόνια ρε φίλε δεν είναι δεν τραβάνε τα τραβάνε τα τραβάνε πολύ και σου λέω υπήρχαν κομμάτια στο Dragon Ball παλιάς μου το Επειδή είχα δει κάποια παλιότερα και μπορώ να το συγκρίνω είχε ολόκληρα block που ήτανε πέμπτον έκτον χαρακτήρων ας πούμε και αφήνουμε μία μάχη στο προηγούμενο επεισόδιο για να ασχοληθούμε με το αν θα βρει ξέρω γω ότι θα το περιοδικό
μαχαιρώσει ξέρω τι κάνετε Εγώ Κατέβασα το βλέπω ότι σου λέω 50 επεισόδια και ήταν σε mkv αρχείο που δεν τα ανοίγουν τα Mac Εννοώ για edit ήμουνα έτοιμος να ανοίξω να τα πετάξω όλα μέσα να κόψω αρχή μέση και τέλος και ότι φίλε περνούσαμε το τέτοιο και έβλεπα ότι δεν είναι να το κάνω ένας Γιάννα Εγώ θέλω να δω τι γίνεται στην ιστορία ρε φίλε δεν αντέχω να περιμένω τα ίδια τα ίδια και τα ίδια και αυτό το είχε και στο bleat bleat ξεκινούσε μία γαμάτη μάχη μάχη που περιμένουμε εδώ και 10 μέρες
Ναι και ξαφνικά το επόμενο επεισόδιο Ήταν 28 χαρακτήρες οι οποίοι ήταν κάπου αλλού και προσπαθούσαν να πάνε στη μάχη για να τη βρούνε ξέρω γω και ξαφνικά μας άφηνε τη μάχη στη μέση και μας έδειχνε πως το αυτί τους πάρω Τι κάνεις ρε καβαλέτο τη μάχη να δω το ξύλο και όλα τα επεισόδια Το βρήκες δηλαδή το πιο μικρό Από το χω δει παίρνει το λύσαμε Ε είναι από τα καλύτερα που έχω δει Έχει και αυτό τις κοιλιές του ειδικά Προς το τέλος αλλά σου δίνει ωραίο Ωραίο λύσιμο στο ιστορίας ας
πούμε αλλά είναι και αυτό μικρούλη αυτά που τα τραβάνε με τις ώρες ρε μαλάκα είστε άρρωστοι ρε μαλάκες πώς τα βλέπετε με την καλή Εντάξει Είστε πωρωμένη το ακούω ρε παιδί μου αλλά είναι αρρώστια ρε μαλάκες δηλαδή Εσείς μπορείτε να δείτε μία σειρά κανονική σε άλλη πλατφόρμα Αν δεν μπορείς να προτείνει περίμενε τι έγινε τώρα είναι σαν το ότι σαπουνοπουλος για τις γιαγιάδες όμως είναι στη σύνταξη ή δεν δουλεύεις Αν ποτέ στη ζωή τους Εντάξει οικιακά δεν έχουν Τι να κάνουν οι γυναίκες
ας πούμε και κάθονται και βλέπουν κάτι το οποίο είναι καθημερινό είναι τρεις ώρες με τις διαφημίσεις και γίνονται 10 πράγματα όλα κιόλας το επεισόδιο και τι θέλουμε και να το τραβήξουμε για να μπουν πολλές διαφημίσεις και τα λοιπά και τα λοιπά αυτό να το κάνει η γιαγιά ο 15χρονος και 35χρονος που δουλεύουν είπα τι τάξη Δεκαπενταύγουστος μέχρι τα 20 δουλεύουν Αύριο φεύγουμε αύριο από τα 20 μέχρι τα 35 40 Ξέρω γω που κάθεσαι και βλέπεις anime και καλά κάνεις τι άλλο κάνεις
εκτός τα βάλουμε με νούμερα Δεν βγαίνετε ρε μάγκες δεν γίνεται 20 λεπτά για να δεις μία πορδή επεισόδιο που δεν γίνεται τίποτα και έχει 1.200 επεισόδια και 500 επεισόδια και 300 επεισόδια αν κάνει στα μαθηματικά 120 ώρες μέρες είναι το big μας είναι με τα μεγάλα αν είμαι Λοιπόν περισσότερα γνωστά αν είναι μεγάλα όμως αυτό είναι το πρόβλημα ισχύει μαζεύουνε τους followers τι παίζει κάτι μυστήριο το λύσουμε είναι αυτό λες ότι για να παίζετε τόσα χρόνια είναι καλό οι άλλοι που
το βλέπουν τόσα χρόνια σου λένε είναι καλό για να το βλέπω και για να χει ξέρεις Για πες 10 χρόνια δεν μπορώ να κάνω τα μαλλάκια θα το έχουν κόψει είναι κάποιος εσωτερικό Echo chamber ο ένας με τον άλλον που βλέπουν ανήμερα είναι δες και αυτό Δες και εκείνο Δες και αυτό και εκείνο 832 δισεκατομμύρια επεισόδια ας μη τι γίνεται τίποτα δηλαδή βλέπω ότι λίγα αν είμαι ολοκληρώνονται κανονικά και υπάρχει μία λύση στο τέρμα αυτό διαφορετικά βλέπετε σαπουνόπερα anime όμως μπράβο
περάσαμε τελείωσε subscribe Δεν πειράζει λύση ξαναλέω εγώ δεν θέλω να προσβάλλω τον κόσμο που βλέπει ότι σε καμία περίπτωση απλά να μου λυθεί η απορία γιατί νόμιζα ότι είναι ένας από σας ξέρω σχέδιο βλέπω αν μου αρέσει να βλέπω κινούμενα σχέδια γενικότερα ας πούμε και animation συνολικά έχω γιαπωνέζικη γιαπωνέζικο πάρα πολύ ψηλά στο πάρα πολύ ψηλά στο μυαλό μου ας πούμε δηλαδή θεωρώ ξαναλέω άκυρα και μιγιαζάκι και τέτοια από τα καλύτερα πράγματα που έχω δει στη ζωή μου ας πούμε
και σειρές έχω δει κάποιες κυρίως μικρές και τα πάρα πολύ γνωστά τα contenuto και οι μαλακίες και τέτοια Όλα εντάξει αλλά βλέπω ότι ότι είναι πάνω από το ξέρω γω 200 επεισόδια είναι ακραία βαρετό Δηλαδή πρέπει να μην κάνεις τίποτα στη ζωή σου και να βλέπεις αυτό το πράγμα μόνο έτσι μπορώ να το Λοιπόν αν είμαι μέχρι τώρα προσπαθώ να σκεφτώ το νούμερό μου ανθρώπους πάρα πολύ και πάντα ήθελα να πω είναι λίγο κάπως λέει όταν βλέπεις Του αλλουνού Τι είναι η ζωή του
αριθμού των είμαι Μπορείς να πας και να του πεις φίλε Να σου πω πότε είσαι εσύ το 90 Α είσαι και δύο χρόνια μεγαλύτερος Ναι και τι κάνεις ρε συ όλη μέρα σου σαν τον ρωτήσεις αυτό τον βλέπεις ότι όλη μέρα βλέπει ανάρμοστο ρωτήσεις Οπότε το να το πω τώρα εδώ πέρα πρόσωπα και να με κράζει κάποιος από κάτω είναι λίγο πιο εύκολο όποτε Πώς γίνεται αυτό εγώ για να δω ένα Dragon Ball Z επεισόδια όλη μέρα κάνω οχτώ ώρες που κάνω edit βλέπω anime και πάλι δεν τελειώνει Πώς γίνεται αυτό Πώς
γίνεται αυτό δηλαδή είναι Είναι Είναι σοβαρό σχέδιο που είναι απλά αμερικανικούς ρυθμούς όποτε βλέπω αυτό θέλω να πω ισχύει τώρα να πάω στα αμερικάνικα κινούμενα έχουν και αυτό family guy ας πούμε και στο είπα και αυτά από την άλλη σε πετάω σε ένα επεισόδιο 15η σεζόν το βάζει Άνοιξέ τους χαρακτήρες Ναι αυτό αν ξέρεις τους χαρακτήρες από την πρώτη στιγμή είναι αυτό Ναι είναι όλα αυτό Κάποιος δεν προχωράει ποτέ σε κάποια φάση γίνεται όλο θεωρητικά είναι το αστείο θα κάνουμε σήμερα δεν
ξεκινάει παιδάκι ρε μαλάκα άνθρωπος και έχει καμιά δικιά τους 100 παιδί όντως τέλεια Άρα αν σε βγάλω από το Δυτικό κινούμενο έχει Όχι Μετά πάμε σε τέτοιο anime που μεγαλώνουν οι χαρακτήρες και σταμάτησα γιατί από ένα σημείο και μετά φεύγει είναι άλλος ένας μελαχρινός για τον πούτσο το yu-gi-oh GX είναι μαλάκια εφόσον δεν υπάρχει Story αλλά τα άνιμε έχουν όλα όσα ξέρω Τέλος πάντων θα έχω δηλαδή προχωράει κάπου είναι πολύ αργά πολύ αργά παίζουν θα το φτιάξουμε θα το διορθώσουμε μισό
υπάρχει αν είμαι εκτός από τα δύο που ξέρω εγώ και ανέφερα ξαναλέω Death Note L τα οποία να ξέρουμε ποια είναι η ιστορία όταν ξεκινάνε και όταν τελειώσω ένα απλά να εκτελέσουν αυτό το πράγμα να το δούμε να γουστάρουμε να πάμε παρακάτω με τη ζωή μου θα είναι αν είναι δυνατόν βάλτε μας στη θέση μας Λοιπόν εδώ και ένα χρόνο ακόμα δεν έρχεται μαλακά Άντε Νομίζω έχει τελειώσει όχι όχι όχι όχι όχι όχι μέχρι 10:00 θα πω εγώ 10 season πόσα επεισόδια 26 σεζόν 2 επεισόδιο 252 211 24.000 4165
γαλυφιανάκης εδώ πετάνε νούμερα ώρες 224 σχεδόν τρεις μέρες ζωή σου αν έρθει κάποιος που ξέρει από σειρές και μου πει Γιώργο Δες αυτή τη σειρά ρε φίλε είναι 10 σεζόν είναι παλιά τύπου εννοώ αυτό με τα 20 επεισόδια της γαμάει θα το ξεκινήσω και θα το κόψω ρε παιδί μου αλλά θα το δώσω Ευκαιρία αν είναι μέχρι 10 season και εικοσάλεπτα βασικό το εικοσάλεπτο είναι 40 λεπτά θα του πω Γάμησε με ρε μαλάκα το 40λεπτο με πας κατευθείαν στο διπλάσιο δεν υπάρχει Οπότε αυτό που είπες μέχρι τρεις μέρες
είναι όλο αυτό είναι πολύ δύσκολο υπολογιστής 10 season τόσα λεπτά όχι όχι όχι όχι το λέω από το τέτοιο Ή θα έβλεπα εγώ Οπότε αυτό εκεί το όριο μου και εκεί την πατάω μερικές φορές ρε φίλε όλες να κάνω λάθος γιατί έχω ξεκινήσει πολλά Είμαι που τα έχω κόψει κατευθείαν δηλαδή βάζω σε τέτοιο δυτικά πάλι δηλαδή το Το λατρεύω τρεις φορές το ξεκίνησα και το σταμάτησα Όλοι μου λέγαν τέλειο το Στέλιο το AIDS AIDS next είναι η μεγαλύτερη παπαριά που έχω δει τρεις φορές το ξεκίνησα το
κομιουνιτι που Και αυτό μου άρεσε πάρα πολύ δύο φορές το ξεκίνησα την Τρίτη το είδα στην αρχή δηλαδή τους μπαρμπάδες τώρα που πάνε στο story να πω ποιος το σκέφτηκε πιο καθυστερημένος για αυτό δεν μπορούσα να το δω πότε είναι Λέω μήπως έχω κάνει κάποιο τέτοιο λάθος μεσημέρι λίγο περίεργος ρε φίλε θα σου αλλάξει τη ζωή αν δεν το βλέπω ότι και να βάλεις θα έχει φίλε Αν επάνω δεν φίλε θα χουν όλα δηλαδή το κάνουμε και για τα λεφτά υπάρχουν γαμώτο τριπάκια πέρασα Κατά λάθος την ώρα που
περνούσα τα επεισόδια στο Dragon Ball για να πάει στο επόμενο πάτησα κατά λάθος δύο φορές το επόμενο και μπήκε στο Παρά επόμενο ήμουνα ξέρω γω ραδιοφωνικά 50ml και μου λέει και μου λέει σε 20 δευτερόλεπτα Τι έγινε σε 20 λεπτά επεισοδίου και λέω να σου πω και να βάλω να το δω γιατί πραγματικά δεν έγινε τίποτα άλλο ας πούμε σε αυτό το τέτοιο και μετά ξανά έγινε μετά από δύο τρία επεισόδια ξανά έγινε Κατά λάθος το Όχι έχω οθόνη ρε και καμιά φορά είναι στο Μεταίχμιο και πατάω Το αυτό
και νομίζει ότι είμαι στην άλλη οθόνη και τόσο αγάπησε τα έγινε γίνεται πάλι το ίδιο και δεν πήγα πίσω να το δω να σου πω κάτι Με αυτή τη λογική όμως δεν γίνεται τίποτα Έλεος έλεος το λύσαμε τη ζωή μου αν έχετε να προτείνετε καλώς ταινίες ναι όχι ταινίες δεν έχω ναι ναι είμαι το πρωί την έχεις δει πολύ άγχος για μία ταινία είναι όλοι τα καλύτερα τη λένε αυτή Dragon Ball κατέβασε το Dragon Ball με τον προβολή αρχικά το animation επίπεδο ταινία Οπότε έχουνε ρίξει λεφτά οι άνθρωποι εγώ
θυμάμαι είχα πάθει πλάκα όταν είχα δει την ταινία του yugioh τότε το γυμνάσιο και είχα πάθει πλάκα με το πόσο γαμάτη φαίνονται σε άλλο επίπεδο το όταν πέφτει φράγκο και ξέρεις ότι είναι συνταγμένο λεφτά ρε μαλάκα Αυτή είναι η ταινία μου είναι όλα πολύ στη Μαλακά με τον πρόεδρο έπαθα πλάκα μιλάμε animation για ξύλο από Dragon Ball από άλλο πλανήτη μαλακά κυριολεκτικά αυτή είναι καινούργια είναι παλιά εννοώ 16-17 ταινία Πρωτοχρονιά Ινδή που υποτίθεται χρονικά ότι είναι
στα παλιά στάνταρ οπότε δεν είναι και αυτό με τις ταινίες ρε μαλάκα έτσι είναι και το μαχαίρι γκαντεμιά που τελειώνει season και πετάνε και μία ταινία Πήγαινε κάτσε ρε μαλάκα κάτσε να δω και την ταινία Δηλαδή εγώ δεν την έχει την ταινία εκεί που το βλέπω οπότε άμα σε μένα ναι Άμα είναι και το που το βγάζουν αυτοί ρε μαλάκα τζάμπα γιαπωνέζος Pokemon έκατσα και είδα την ταινία την πρώτη που την ξαναβγάλω τώρα ίδιο σε 3D που είναι ακριβώς η ίδια ταινία Απλά σε 3D που την είδε στον
κινηματογράφο όχι στο Netflix Netflix Όχι 3D με γυαλιά 3D σχέδιο για την Ολόιδια και τι έλεγε ο Μίλτος στο τέλος του ζωντανεύει πάλι και πέθανε τι έκανε με τους ανθρώπους κάτι είχε πολύ iconic πέτυχε και πολύ ωραία μεταγλώττιση στα ελληνικά Ομήρου του μαλάκες ήταν ο μπαμπάς σας όταν μιλούσε de cologne και Πείτε μας εσείς Λοιπόν με βάση αυτά που ακούσατε πείτε μας την άποψή σας και αν έχετε να προτείνετε κάτι να δούμε να το δούμε γιατί μέχρι στιγμής ότι έχουμε βάλει στο
στόχαστρο 9 στα 10 είναι κλάφτα Χαράλαμπε παρακάνουν σε μία μέρα Λύκειο βλέποντας κάτι και όταν συνειδητοποιείς ότι τελείωσε το anime είσαι 42χρονη Που πήγανε τα χρόνια μου που πήγανε η ζωή μου που πήγε καλά άμα Αυτά είναι για κάποιον που εμπιστεύομαι όχι για κάποιο ραντεβού μας το ίντερνετ δεν είχα διάθεση κάτι ξέρω γω πείτε μας πείτε μας γιατί είμαστε λάθος οπότε θα βάλουμε αν βλέπουν αν είμαι και ερώτηση Ποιο Ελπίζω να μην κάνετε subscribe Ευχαριστούμε πολύ αν δεν άρεσε κάντε like αν
βλέπετε όμως κάντε ένα like στο instagram τώρα Instagram κάλτσα μπορείτε να στείλετε για εκδίκηση πατούσες τον Γιάννη στο τέτοιο του Καρατζά θα κρατήσω για το Δεν πειράζει δεν πειράζει Γιατί αν δηλαδή είναι βιάζεται τόσο πολύ ρε μαλάκες να μάθετε λοιπόν αυτά τα λέμε μάλλον την επόμενη εβδομάδα αν όλα πάνε καλά Αν όλα πάνε καλά Τα φιλιά μου ρε
