εδώ του μήνα έχουμε γάμο προκαταβολικά τίποτα δίνεις από τώρα ρε το φυσάει τόσο large Να στε καλά αυτός ο άνθρωπος ρε μαλάκα θέλει να κάνουμε τέτοιο τον αναγκάζεσαι επειδή δεν έχουμε Πατρών να έρχεται και να μου τα δίνει στο χέρι ρε πούστη επειδή κάποια στιγμή θα ακουστεί δεν γίνεται σήμερα Έχουμε και εκλεκτούς καλεσμένους εδώ πέρα να το πω Ε κάποια στιγμή θα του στείλω θα τρέξει μία καρέκλα θα κάνει ένα τέτοιο Τα λέμε πάλι Ναι είναι το στούντιο Ράδιο Αρβύλα εδώ Μπορείτε να πάρετε
τηλέφωνο στο αυτοκίνητό σου έχουνε βγάλει στο πρωί-πρωί τώρα στο Real FM ένα στρατηγό δωρεάν και λέει αυτός και μιλάει από κινητό και του λένε να σας πάρουμε σε ένα σταθερό γιατί δεν ακούγεται Α και αυτός ναι-ναι 210 η άλλη δουλειά στον αέρα πανέτοιμος λέω βρε μαλακά τι θα σε γαμήσουν βρε μπάρμπα όταν ξεχασμένο το ζευγάρι τηλέφωνο όταν σου λέει και εγώ βάλε το γιο μου εκεί να πηγαίνω εγώ πιστεύω ότι οι Τούρκοι θα έχουν όλα Γάμησέ τα τέλος πάντων περίπτωση με ήθελα να πω Καλώς
ήρθες ακόμα χειρότερο από αυτό τους μυρίζει watermelon Sugar μυρίζει τέτοια χάρη λοιπόν λέξεις το επεισόδιο της ημέρας Λοιπόν μάγκες ένα πολύ γρήγορο disclaimer φτάνει το τέτοιο μου στέλνετε και προσωπικά Όχι η γνωστή πλέον έχουμε γνωριστεί δυο-τρεις έτσι από τότε πρωτάρηδες αυτή που είστε λίγο πιο τέτοιο μου στέλνουνε να κάνουμε true Crime ελληνικό τωρινό Τορίνο Τορίνο αν δεν έχει κλείσει η υπόθεση δεν μπορούμε να κάνουμε τίποτα Οπότε εσύ είσαι τέτοιος Από πότε είσαι
τέτοιος λέμε Τα Γλυκά Νερά το κανες τα Γλυκά Νερά τον είχαν μαζέψει και το κάναμε είχε τελειώσει η υπόθεση λίγο-πολύ Άμα θέλετε μπορούμε να κανονίσουμε φέρω εγώ από τα Γλυκά Νερά που έχει κλείσει Κάτσε να το βάλουμε φυλακή επίσημα μέσα είναι να γίνει η δίκη έγινε Δημήτρη πόσο έφαγε Ναι σε 20 χρόνια είναι όλα εντάξει αφού λέει ότι θέλει να πάει στο πανεπιστήμιο να γίνει δικηγόρος Γιατί αν ήθελες το πανεπιστήμιο σου μειώνεται η ποινή και είναι πιο εύκολο να
Γυμνάσιο φίλος Ναι αυτό πάει εκκλησία έχει τελειώσει Πότε αλλάζουμε πισπιριγκου χθες καινούργια κατηγορία Δεν μπορώ τώρα γιατί δεν ασχολείσαι να μας μιλούσες για μικρούς κουραμπιέδες και δεν μας μιλάς Γιατί όταν κλείσει απλά αυτό δεν θα το πει ποτέ οι άλλοι έτσι περιμένω να τον πείσει να βγει να πεινάς Έφαγα τον Γιώργο και δεν βγήκε ποτέ περίπτωση αν είναι investigation δεν μπορούμε να κάνουμε γιατί δεν έχει νόημα αυτό που θα κάνουμε είναι πάρα πολύ απλά κοίτα να δεις ναι από
κει και πέρα άλλο να μιλήσουμε για την υπόθεση μπορούμε να μιλήσουμε αλλά να κάνουμε κανένα Συμβαίνει το Crime δεν γίνεται να κάνεις να μιλήσουμε περί ανέμων και υδάτων Ναι απλά δεν κάνουμε τέτοια επεισόδια ενώ να μιλήσουμε και για άλλα πράγματα κατάλαβα το έχουμε εμείς με Ναι είναι επίσης βγάζουμε ή όχι ρε φίλε Εδώ είμαστε Πέπη Εντάξει Τέλος πάντων από κει και πέρα από κει και πέρα το σημερινό Αφού δεν μπορούσα να κάνω το νούμερο ένα πράγμα που μας ζητάνε δηλαδή τωρινό ελληνικό
του Chrome το οποίο δεν είναι ακόμα του κρανιώτη ακόμα δικάζεται να πω αυτό πρώτον δεύτερον το επόμενο πιο πολυσυζητημένα θέμα είναι πιο οι εξωγήινοι Ναι Ωραία λοιπόν μαζέψουμε πολλές φορές αλλά όχι πολύ κοντά μπαίνω λοιπόν να ψάξω ξέρω γω και τα λοιπά και μου βγάζει ένα βιντεάκι λέει του Vice in the description Εντάξει τότε Βάλτον ας πάρουνε και πέντε ελληνικά Λοιπόν το οποίο είναι ένα τέτοιο του βάις το οποίο είχε ημερομηνία δημοσίευσης του 20 αλλά μέσα είναι το 17 τι
συμβαίνει εδώ και the music On the Road είναι Εν πάση περιπτώσει αυτό που μου έκανε φοβερή εντύπωση είναι το απίστευτο χαμηλό quality που έχει το βίντεο δηλαδή εννοώ τότε που με το iphone το βγάλω άνθρωπος πέντε χρόνια πριν δεν έχει σχέση το πέντε χρόνια πριν έχει η μπύρα βάις τι κάνει βγάζω εγώ με τον κώλο μου και το πουλάω δεν υπάρχει δηλαδή έτσι μία υπάρχει και τα ξένα όχι απλά περίμενα ότι Λοιπόν μάγκες για να μπει στο Viber πρέπει να έχει ένα content 720p μία παραγωγή ρε
παιδί μου και ένα φωτό το ξέρω γω ένα χτύπα Μα δεν είχε καν φωτιστικό ήταν ο τύπος ανοίγει από το σαλόνι του ξέρω γω μέσα και εξηγεί Ναι ήτανε λίγο Okay τι βλέπω αντίστοιχα πράγματα που έχει το δω και τα λοιπά ή ο άλλος που κάνει το borders που ήταν στο Vox Και έφυγε μετά και κάνει με ορθό καλά ο άλλος δεν θυμάμαι το μόνο του Δεν ξέρω δεν πας περίπτωση Λοιπόν αυτοί κάνουν από το σπίτι του τύπου μίνι ντοκιμαντέρ και είναι Α είναι άξιο ντοκιμαντέρ ρε παιδί μου Okay δεν έχει σχέση με το
κάνει ο άλλος μόνος του είναι Legend έχει προνταξιον value αυτό δεν ξέρει καν τι είναι το production Volvo πάση περιπτώσει το συγκλονιστικό του να ήτανε ότι ήταν ένα παλικαράκι εκεί πέρα δημοσιογράφος παίζει αλλά και 20 χρονών είναι ο δημοσιογράφος ήταν ένα μπάσο είχε πίσω ρε φαντάζομαι ότι θα ήταν μπασίστας Ξέρω γω μπορεί μπορεί anyway λέει θα πάρω συνέντευξη από Έλληνες Platters Πώς πήγε και μου κάνει μία τέτοια και λέω κάτσε ρε μαλάκα οι Έλληνες έχουμε πολλές
εξυπνάδες ασχολούμαστε με πολλές έχουμε το ελληνικό dna νόμιζα ότι αυτό σαν Έλληνες απόγονοι του Αριστοτέλη και του Αριστοφάνη του Ομήρου και τα λοιπά και τα λοιπά Οδύσσεια Ναι τώρα θα μου πεις Αυτή δεν είναι τέτοιοι Ίσως να λεγες Κάνανε κάτι κάνατε που ήταν επιστημών ρε παιδί μου και του Ομήρου ρε μαλάκα Θα πω που έλεγε παραμύθια γιατί για Εκεί πάμε λοιπόν ήδη οι Έλληνες είχαν αποδείξει μαθηματικά γεωμετρικά δηλαδή κυρίως ότι η γη είναι στρογγυλή μάλλον τότε ρε πριν 2.000 χρόνια
και μου φαίνεται ότι σαν Έλληνας το ζήτημα δεν έχουμε ξανά ασχοληθούμε με το θέμα το άλλο πάλι τα ίδια θα λέμε δηλαδή από την αρχή Δεν πίστευα ότι την Πάτερ θα τις έχουνε στην Ελλάδα εκείνο και έχουνε λέει τότε που έγινε το βίντεο 11.000 μέλη Όχι δεν είμαι ρεπόρτερ παρουσιαστής εσείς ωραία σύμφωνα με το πόρισμα για να μπαίνω Στείλε ρε μαλάκα κάνε Facebook παίζει και το χειρότερο που θέλω τι ήθελα να πω είδες με αποσυντόνισες τώρα ρε γαμώ την 11.000 Ναι Ότι χιλιάδες υπέρ τους διαχειριστές
της σελίδας ωραία Αυτό ήθελα να πω δηλαδή ας πάρουμε το γεγονός ότι disclaimer Θα προσπαθήσω να είμαι όσο πιο ευγενικός γίνεται το έχω ξανακάνει το disclaimer με τους ταλιμπάν αλλά εγώ οφείλω να πω ότι σε βοηθήσουμε τώρα σέβομαι Την εκάστοτε νοημοσύνη εντάξει από φυτά μέχρι αμοιβάδες μέχρι Δεν ξέρω εγώ τι θες κάναν ύπνο να πνιγείτε το κοινό μαλακά πεθαίνει ο Κώστας είναι αυτά που λες με φωνάζουνε χωρίς λόγο μικρός μικρός Αϊνστάιν το μυαλό
του σε περίπτωση Λοιπόν σέβομαι Κάθε είδους νοημοσύνη θεωρώ και μέσω της συζήτησης Πιστεύω ότι θα καταλήξουμε εκεί πέρα ότι το πρόβλημα είναι όχι φταίει ωραία Αλλά εν πάση περιπτώσει αν έχουμε ακολουθούσε αυτό το πόδι και αυτοί οι συνδρομητές ή Whatever μπορείτε να τους πείτε Φιλαράκια που βλέπω αν είστε flirts Εντάξει Λυπάμαι λίγο να σου πω την αλήθεια το έψαξες ή αν έχουμε flutters όχι την αλήθεια Τα παιδιά δεν γίνεται να την αλήθεια είναι πάρα πολύ απλό μπορεί να αποδειχθεί το δεύτερο
λάθος Δηλαδή δεν έχει να είναι τόσο μάπα το τέτοιο που δεν αξίζει ή πατάς πάλι το έχουν αποδείξει τύπου παιδάκια δημοτικού που τους βάζει τα χέρια λένε πως το λένε γεμίζεις το φαρδύ το ποτήρι και το ψηλό το ποτήρι και δεν μπορούν να καταλάβουνε Ποιο έχει πιο πολύ μέσα το ξέρεις το πείραμα δεν το έχετε κάνει μόνο τις φακές και παίρνεις ένα ποτήρι κολωνάτο Ναι στο Κολωνάκι πιο ψηλά όταν το δείχνεις ένα παιδάκι μέχρι Τρίτη Δημοτικού δεν μπορεί να καταλάβει ποιο είναι ποιο Ποιο
έχει περισσότερο μέχρι τη μέση γεμάτο ας πούμε και σου λέει αυτό έχει πιο πολύ ζουμί μέσα γιατί είναι πιο γεμάτο πιο γεμάτο Δεν σου λέει ότι για αυτό το λόγο είναι Λοιπόν έχω δει κοράκια που ρίχνουν μέσα σε σωλήνες νερό για να γεμίσει το νερό να ανέβει πάνω το φιστίκι φιστίκι κοκοράκι πολύ έξυπνο από το παιδί σας Πρώτον δεύτερον ακόμα και αυτά τα παιδάκια της τρίτης δημοτικού μπορούν πολύ εύκολα να σου πούνε για ποιο λόγο Η γη είναι σφαιρική θεωρώ ότι είναι πλέον είναι δεδομένο
Δεν λέω Ε ναι ρε παιδί μου πλέον Εννοώ με τόσα χρόνια είναι αυτό Δηλαδή Εντάξει okay Λοιπόν ας κούρασες όμως δεν θες να γράψεις το παράξενο όμως παρόλα αυτά δεν ήτανε απλά οι ανθρώποι φαίνονταν παρανοϊκή θα σου πω εγώ τι πιστεύουνε Με λίγη έρευνα που έκανα τι θα πεις κάποια βασικά σημεία του έχουν σημείο θα κάνουμε την Πέμπτη τώρα και θα τα πούμε τίποτα κάνα ποτό το αυτό το οποίο μου έκανε θετική εντύπωση σε εισαγωγικά θετική εντύπωση είναι ότι σε όλο τον πλανήτη όλοι οι τρελοί λένε τα
ίδια πράγματα και έχουνε και έχουν μεταξύ τους κοινή γραμμή είναι Η Μήδεια Κοίτα να δεις ότι συντονιστείτε κάπου γη είναι επίπεδη Ναι έχουμε από πάνω ή μπορεί και να μην έχουμε δεν συμφωνούμε αν έχουμε ή όχι και πού είναι ο ήλιος είναι πολύ μικρός και είναι σαν φακός ξέρω γω φέγγει Γυρνάει και φέγγει γύρω από την τέτοια το κέντρο του κόσμου του σύμπαντος Νεϊγύ υπάρχει σύμπαν Δηλαδή υπάρχει δεν το έχουμε δει και έκανες διάστημα ωραία υπάρχει το κέντρο είναι η γη είναι όχι ο ήλιος
όπως θέλουν να πιστεύουν οι άλλοι οι Μασόνοι ξέρουμε για να είναι ο κρατικός για να πιστεύετε ότι ο ήλιος είναι Θεός και να προσκυνάτε τον ήλιο λες κι όχι αυτό το κάναμε πριν όχι όχι όχι Ξυπνήστε πρόβατα πρόβατα Λοιπόν πρόσεξε με γύρω γύρω από τη γη είναι είναι σαν το Game of Thrones έχει το τείχος και του πάγο και πείνασα και φιλάει για να μην πας εσύ και να δεις τι υπάρχει εκεί μέσα τι είναι η μεγαλύτερη ψεύτες με αλλά δεν το ξέρεις τι είχαμε να πούμε αμερικανική όλος ο κόσμος και
εγώ αυτό έλεγα λέει δεν έχει πάει στο φεγγάρι και αντί να σας δεν έχει πάει να πληρώσει κανονικά που έχουν πάει 25.000 πριν από την άφησα στο διάστημα ξέρω γω περνούσαμε δορυφόρους βγάζανε κόσμο στο διάστημα ούτε αυτοί πήγανε και έχουνε και το καλύτερο όνομα κοσμοναύτες αντί για αστροναύτες γιατί αστροναύτη έφερνα δεν έχουν πλησιάσει ποτέ άσπρο 50% των δορυφόρων όλα αυτά τα έχω κάνει Ναι ρε φίλε ναι πολλά χρόνια πριν είναι νοητική
είπαν οι σοβιετικοί ακούμε το ίδιο την ίδια Μπαρού το ίδιο ψέμα Ναι αυτό ρε που μου κάνει τίποτα αλλά τέλος πάντων Πρόσεξέ με δεν έχει πάει όπως και να χει θα κανονίσω διάστημα Οπότε γύρω γύρω από το τείχος γιατί δεν έχουμε την τεχνολογία Ναι ναι δεν μπορούμε δεν μπορούμε Ναι είναι γύρω-γύρω από τη χώρα μέχρι στιγμής έχουμε ένα ταψί να βρίσκω και γύρω-γύρω έχει ένα δαχτυλίδι πάνε Ανταρκτική είναι πίσω από αυτό μπορεί να υπάρχουν και άλλες ήπειροι ήπειροι δίσκο απέξω δεν έχει πάει κανείς
άνθρωπος εκεί τώρα πώς ξέρουμε ότι υπάρχει στο μιλητό όπως ξέρουμε να πάρω αυτόν που σκότωσε να έχουν κάποια μυστικά αυτά όλα ξεκίνησαν λέει το 1800 περίπου μέχρι το 1800 φεύγουμε ότι είναι σφαίρα αυτό που ζούμε δηλαδή είχε μέσα στη ορολογία είχαμε αποδείξει επιστημονικά χρησιμοποιώντας την επιστημονική μέθοδο ότι η γη έτσι δείχνουν τα πράγματα ότι είναι σφαιρική σωστά Ωραία και τι έγινε το 1800 Μάλιστα σόρρυ κιόλας έλεγε ότι μέχρι πολύς κόσμος λέει ότι από ότι και καλά παλιότερα πίστευαν
ότι η γη είναι επίπεδη δεν ισχύει αυτό ήταν ένα Σχήμα λόγου στους όταν ήταν οι Άγγλοι επικεφαλής του πλανήτη που λέγανε λέει ότι εσύ στο χωριό σας πιστεύετε ότι η γη είναι επίπεδη Αυτό ήταν το λογοπαίγνιο ότι ήταν ότι ήταν προσβολή το 1800 μπορεί να πεις στον άλλον ότι μαλάκα εσύ νομίζεις ότι είναι επειδή ξέρω γω τώρα έτσι θα μας βρεις εδώ Τι να μην πάμε εκεί ξέρω γω αν είναι δυνατόν Ναι okay δεν μπορώ να ξεκινήσω ένα σασμάν εκεί να λέει να κάνει θεωρία τα δικά του δεν έχει
βγάλει ούτε δημοτικό ξεκίνησε να τα λέει έγραψε ένα βιβλίο Προφανώς συμμάζεψε ένα following έκανε κάποιες απορίες κάποια ομιλίες κάτι τέτοια και ήταν αυτός που το επανέφερε Τέλος πάντων ότι το είχαμε λύσει αυτό το πρόβλημα Αυτή είναι η φάση πώς πέθανε για κάποια φάση πέθανε και το κίνημα ξανά ξεκίνησε λίγο πιο μετά στο 1900 με το τι έγινε το μεγάλο λέει ότι στη σημερινή αυτή τη στιγμή στην Αμερική το 2% των αμερικανών πιστεύει ότι η γη είναι επίπεδη είναι 2% της
Αμερικής είναι πολύ 6,5 εκατομμύρια 6,5 εκατομμύρια ανθρώπους που πιστεύουν ότι οι νέοι είναι θέμα θα σε έφερνα σπιτάκι καιρός είναι νέοι είναι αριστεροί 27 χρονών λέει στο τέτοιο δηλαδή εννοείς σίγουρα πιστεύεις κι άλλα πράγματα δεν σταματάει το ότι αν γίνει επίπεδη αλλά για να πιστεύεις ότι είναι επίπεδη πρέπει να πιστεύεις ότι το κρύβει και η κυβέρνηση υπάρχουν και σταματάει η γη είναι επίπεδη Ok φίλε Απλά θεωρώ ότι είναι τόσο outrageous να πεις ότι η γη είναι επίπεδη
που για να πιστεύεις ότι η γη είναι επίπεδη και τα υπόλοιπα ότι ο Tom Cruise είναι ο βασιλιάς μας και πολύ ψηλά ιερείς Δηλαδή μου αρέσει η άλλη στο βιντεάκι του βάις που λέγανε Εντάξει λέει άμα θες να χαλάσεις το τραπέζι σου πες ότι είσαι flattered ξέρω γω Ναι όντως θα γίνει αυτό δεν γίνεται να πας ότι έχει να βρεις τη Γιάννη Εσύ πώς πας ρε φίλε πώς είναι τέτοια η γη είναι επίπεδη πρόβατα Εμένα αυτό μου αρέσει ένα πράγμα που με αναστατώνει έτσι τους πατέρες είναι ότι by Deep το οποίο το
κάνετε και για Android ακίδες για το iPhone έχω να πω αυτό θεωρείται ότι είσαι πρόβατο ρε μαλάκα δηλαδή Εντάξει δεν κάθομαι να σκεφτώ αν έχεις τους λόγους σου ή όχι Αν είναι για τη δουλειά σου αν αν υπάρχει πλατφόρμα αυτοί που δουλεύεις ότι δεν ξέρεις δεν ξέρεις κατευθείαν τι οδηγάει Hyundai τηλέφωνο Έχει iPhone Έλα να σε δείξω ρε μαλάκα τι είναι τέτοιο γη είναι επίπεδη ρε μαλάκα δεν ξέρετε τώρα Εντάξει αυτό το κόμπλεξ ανωτερότητας είναι ένα πρόβλημα Ειδικά όταν είσαι το
χάπατο της υπόθεσης Αυτά είναι έτσι σε κάνουμε με το ότι εσύ είσαι ο Ζερβός και ότι εγώ θα σε βοηθήσω και ότι η αλήθεια είναι επειδή είμαι πολύ ακραίων Είναι πιο ήρεμη εκτυπωτή Ok φίλε να το δούμε μαζί δηλαδή έχω αυτά τα πράγματα να σου πω έλα να τα πειράματα γίνονται πειράματα και τέτοια Πρόσεξε γιατί η λέξη πείραμα εγώ από κει θα ξεκινήσω ένα από τα καλά πράγματα που μας που μου δίδαξε Εμένα προσωπικά το πανεπιστήμιο δεν το περίμενα
ομολογώ Εντάξει είναι το γεγονός ότι είσαι δίπλα μου και σε ποιο μάθημα ήταν αναλύαμε την επιστημονική μέθοδο Η επιστημονική μέθοδος αποτελείται από κάποια Είναι μία διαδικασία που αποτελείται από κάποια συγκεκριμένα βήμα ας πούμε το οποίο σου λέει ότι μόνο όταν ολοκληρωθεί αυτό το πράγμα μπορείς να πεις ότι έχω κάτι επιστημονικά αποδεδειγμένο Όχι όπως το λέει 10 πλυντηρίων συνιστούν Skip έρευνα κανονική έρευνα Υπάρχει ένα πρόβλημα κάνω μία θεωρία για να κάνω μία
θεωρία Πρέπει κάποια κουτάκια διαφορετικά είναι τα βγάζω από τον κώλο μου και απλά λέω μαλακίες ολοκληρώνει τη θεωρία πάνω στο πείραμα γίνεται το πείραμα στέκει το πείραμα σε μία συγκεκριμένη κλίμακα ωραία θέλουμε να το κάνουμε σε μεγαλύτερη κλίμακα το κάνουμε σε μεγαλύτερη κλίμακα και μετά περιμένουμε να κάνουμε το ίδιο τεστ με κάποιο τρόπο σε μεγαλύτερη κλίμακα πολλοί επιστήμονες με τις μεγαλύτερες κλινικές θέλω να πάρω να την κάνουνε πείραμα στο CERN Άκουσέ
με κάνουμε πείραμα στο CERN και ο άλλος το βιντεάκι του βάζεις βγάζει ένα σωλήνα με γιώτα και τον κουνάει πέρα δώθε και δεν κάμπτεται ο σωλήνας Άρα έγινε θεία Ωραία δεν είναι το ίδιο πείραμα αυτό εγώ τι πειράματα ένα πείραμα και δεν είναι το ίδιο πήραμε Ε τι εννοούσες χαμηλωμένο το νερό αυτό δεν κατάλαβα τι θέλουν οι τύποι είναι φοβερή νεοκλή πειράματα δεν κάνουμε τα πειράματά τους δηλαδή και αυτά που δείχνει στο βίντεο και θα πήγαμε γιατί εγώ είδα και το στέλνει behind get
Netflix πολύ κακό εντάξει μία ώρα μιάμιση ώρα εγώ πάρα πολύ σου λέω μην μπαίνουνε under my skin κατευθείαν Δηλαδή δεν μπορώ να έχω είμαι σε φάση Έλα ρε μαλάκα το Δεν γίνεται αυτό σου λέω ότι δεν υπάρχει κριτικής σκέψης ποιος φταίει αυτό Δεν είναι θέμα κριτική σκέψη είναι θέμα κριτικές και Άκουσέ με να σου πει ο άλλος στο Χαϊδάρι πετάνε θα μπεις πετάνε Χαϊδάρι είναι δυνατόν Όχι γιατί έχει διαφορά αυτό δεν πετάνε οι κατάρες και έχω πειράματα κριτική σκέψη να ρθω να
μπορέσετε να διακρίνεις ότι και αυτή ρε φίλε αυτό Ωραία ξέρεις και το πρόβλημά μου είναι πες μου γιατί γιατί γιατί γιατί μένει Γι αυτό βγάλαμε το βγάλαμε ότι και εγώ έβγαλα την ευθεία σου λέει ψέματα η ΝΑΣΑ είναι φωτογραφία να Γιατί τι κερδίζει γιατί δεν γιατί ο κόσμος δεν θα πάθει Κοκομπλόκο άμα μάθει ότι είναι flat η γη Γιατί εμένα δηλαδή Γιατί αυτό που βρίζουν ποιο είναι το το σε ελέγχουν αγόρι μου ναι με τη γνώση Okay ελέγχουν Αν γίνει Κοκομπλόκο και την ύπαρξη χάος που τον ρώτησες
τον άλλον στο face λέει Δηλαδή εσείς πιστεύετε στη νέα τάξη πραγμάτων και ο άλλος με την κουκούλα ο ηλίθιος ο ηλίθιος Παιδιά συγγνώμη γιατί πήγε σε συνέντευξη με ένα Με μία σακούλα κυριολεκτικά τρύπες για τα μάτια και ο άλλος ο καλύτερος βγει κανονικά Απλά φορούσε μαύρα γυαλιά στο όνομά του και λέω έχουν και τους άλλους αν είναι δυνατόν ρε φίλε δεν θα σε αναγνωρίσω τώρα που έβαλες μαύρο γυαλί εντάξει ευτυχώς λέει πράγματα και λέει άμα πραγμάτων Εντάξει okay δηλαδή Δεν υπάρχει
πιο χαμηλά για αυτό τον άνθρωπο δεν υπάρχει ας πούμε δηλαδή δεν γίνεται ρε είσαι πιο χαμηλά σαν να το έχουν αυτό Όχι δεν είναι δηλαδή αυτή είναι η απάντηση του ότι είναι μας ελέγχουν οι Ελίτ Ναι οι παγκόσμιοι πρόεδρε πρόεδρε έπονται της τέτοια Έχουν επίγνωση και δεν θέλουν να σε κάνουν να ξέρεις ο φίλος εκεί λέει και ένα φοβερό παράδειγμα πριν Γιατί το κάνουν αυτό λέει γιατί μικρός τι ήθελες να γίνεις Ναι και μεγαλώνεις Και σου λέει τα χουμε εξερεύνηση όλα ναι γιατί το κάνουν αυτό για να
σκοτώσουν τα όνειρά σου Εγώ βλέπω πολλά ψυχολογικά από τους 3 15-17 τηλέφωνο την κούκη ας πούμε αυτή δεν πιστεύουν Λιακόπουλος έχει έναν επειδή θα είναι και κούφια όποια μάσκα που περπατάει στο fortnite Τώρα που γύρισα και μετά ξεκινάμε ρε μαλάκα αυτό δηλαδή που δηλητηριάζουν της νέας γενιάς του δείχνει ένα ματς και στην Τούμπα τα ψωνίσατε όλα από κάτω το από κάτω του προηγούμενου Αυτή μας έχουν απαντήσει αν από κάτω έχει κάτι άλλο δεν ξέρω Όχι δεν ξέρω από κάτω δεν ξέρω γιατί
εσύ ρε μαλάκες τη βαρύτητα δεν απαντούν δεν έχει 22 τέτοια 9ο ότι αυτό λέει Δεν είπα απλά αυτό πάει προς τα πάνω με την με την ταχύτητα που πώς το λένε Με την ταχύτητα που χρειάζεται για να νιώθουμε εμείς μία έλξη στο πάτωμα την ονομαστική τέτοια που έχει βαρύτητα περίπτωση οι μισοί λένε αυτό και κάποιοι άλλοι απλά πετάνε τη λέξη ηλεκτρομαγνητισμός και δεν είναι τίποτα Όχι δεν λένε κάτι μπορούν λένε πως έφτιαξε τη στολή του ε ο Τόνι σταρκ πώς έφτιαξες τώρα ετοιμάζομαι τώρα τι να λέμε Τα
λέμε έλα και να κάνεις δύο Δηλαδή ένας άλλος κοινωνικός επιστήμονας που έκανε την banking και το πήρα το είπαμε αυτό στη Γλυφάδα κανένα βίντεο πολύ παθητικό πολύ παθητικό κανάλια πολύ καλά κάνει και να στρώνει αγαπάμε Εντάξει λοιπόν και έχει έκανε ένα βίντεο για τον ρώτησε ένας Τι γνώμη έχεις Η Νεάπολη δεύτερος δεν έκραζε ο άνθρωπος είναι φυσικό είναι κανένας Έλληνας στο ξένο του ντοκιμαντέρ Όποιος μιλάει καν δηλαδή Έλληνας Έλληνας είναι και στο One Salonica Σάββατο θυμάμαι
το όνομα τώρα χαιρετίσματα Χαλκιαδάκης θα το πω γιατί κάτι τέτοιο Okay λοιπόν και του στέλνει μήνυμα ένα κανάλι Globe busters ghostbusters νέα εκεί μέσα και του λέει να ξεσκάσει αναλύσουμε στο live stream άμα θες μπες ρε παιδί μου να έχουμε διάλογο Βασικά να έχουμε διάλογο Εσύ θα γράφεις Για πράγματα που ζήσαμε πριν τρεις ώρες και μετά το βλέπουμε στο chat αυτό και πήραν το βίντεο του και γελούσαν Αυτό είναι το καλύτερο τι τύπου γελούσαν από ανωτερότητα δηλαδή Δεν έστειλε ρε μαλάκα χαρά Τι
τύπος το είπε λέει χωροχρόνος τι είναι αυτό ρε μαλάκα τι spacetime και τι σας λέει η κυβέρνηση και ο άλλος Μήπως ξέρω μαθηματικά και μετά πήγαινε το απόσπασμα του live streaming και ξεκόλλησε δηλαδή ήταν εκεί που έκραζε κανονικά ρε και έβαζε και τις φορμούλες κανονικά και να σου πω κάτι σε κάθε κίνησή σας ρε μαλάκα τώρα είναι το πρόβλημα Γιατί μεταξύ love you καταλάβει Ναι μεταξύ μας Δεν ξέρω ποιοι από αυτούς τους πελάτες το κάνω για τα λεφτά και επειδή το πιστεύουν όντως παγκόσμιας λες
τώρα Εγώ πιστεύω ότι ο Αμερικάνος Αυτός που έχει το Netflix που είναι ο υπεύθυνος Γιατί αυτός Αυτός είχε βαρεθεί τη δουλειά του για την αλλαγή velbert έρχεται ντοκιμαντέρ και σου δείχνει μπλουζάκια που πουλάω αυτό Πώς πάει κλείνει conventions και τέτοια παίρνουν μίζες παίρνουν πράγματά τους άλλους το λέμε ωραία είχε και την άλλη που κανένα ποτάκι στο έβγαλε την επειδή το όνομά της τελειώνει Ρωσία Έψαξα και εγώ έτσι με κάνεις ένα YouTube κανάλι που είχε πάει με κάτι
γυαλιά και κάτι τέτοιο που είχες δεν ασχολείται Αστήρ και την κρατάνε Προσέξτε τώρα εδώ να δούμε δηλαδή δεν υπάρχει πατρίσια σπείρε και λέει Όχι αυτός ο Σερ Τζον ένας άλλος ο οποίος ήταν ο father φλοτέρ ωραία λέει ότι αυτή είναι φυτεύτηκε ίδιο και ο άλλος από το FBI και της CIA γιατί νόμιζε ότι λένε πατρίσια CIA πήρε στρίβω την κουβέντα ξέρω γω Γιατί θέλουνε να σας ελέγξουν κοροϊδεύεις Θα σε κοροϊδεύουν ναι ναι ναι για να κάνουμε και λίγο μαζί με τον δεν είναι αυτός
θα έλεγε το αμάξι γιατί το φάγαν τη δουλειά γιατί αυτός Πράγματι ήταν ένας που έλεγε ότι δούλευες στη Νάουσα και ότι μέσα από τη NASA εγώ έμαθα ότι γίνεται η παιδί είναι ο φίλος που κάνει Πες το service είναι ξεκάθαρα μάρκετινγκ ξεκάθαρα στην Αγγλία στο morning show που έχουν πολύ μεγάλο ρε παιδί μου και ο συμπαρουσιαστής ο άλλος που ήτανε ήταν να ασφαλίσω την γυναίκα ο άντρας έλεγε ότι εγώ έχει τύχει στη ζωή μου να πάρα πολύ τυχερός έχω ταξιδέψει με που πάει ξέρω γω στα που πάει
πόσες χιλιάδες μέτρα ξέρω γω και πάει τόσο ψηλά για να πάει πιο γρήγορα ρε παιδί μου και βλέπεις ότι δηλαδή την έχω δει με τα μάτια μου ήτανε μάλλον ήθελες να το δεις με τα μάτια το λένε το λένε ότι το αεροπλάνο έχουμε και ένα παραθυράκι Ναι είμαι Για αυτό είναι οβάλ λέει τα σπυράκια για να αλλάζουν την τέτοια Α για αυτό είναι και μπροστά Δεν ξέρω μπορεί να είναι και οι πιλότοι Ναι αν κάνουνε αν πάρεις με το GPS με το χαρτί δεν βγαίνουν οι
συντεταγμένες αυτό δεν υπάρχουν πιλότοι βέβαια δεν μπορούνε αλλά είναι πολύ κρίμα λοιπόν ένα ωραίο που ήθελα να δω που κάνουν έξω από την Πατρίτσια εκεί λοιπόν τακτικά μας έλεγε ότι όλο αυτό είναι ένα τρούμαν σόου Αυτό ακριβώς λέει ότι είναι αρνείται το Θεό μπορεί να είναι μία άλλη οντότητα που το έφτιαξε αυτό αλλά κανείς δεν ξέρει Γιατί κανείς δεν το έχει δει πολλοί λένε ότι είναι την Γη την έχουμε έτσι στο μυαλό μας για να πιστεύουν στο τέτοιο στον ήλιο και για να μην πιστεύουμε στο
χριστιανισμό Άσε το μπροστινό σου στείλω πρώτα βρήκα αλλά το λένε και αυτό ναι νέα θεωρία Συνωμοσίας για το σημερινό επεισόδιο Μήπως αυτή είναι οι εξωγήινοι έχουνε η συγκεκριμένη είναι πολύ μακριά και για αυτούς και ξενύχτια Tesla Σιγά να μην Υπάρχουν εξωγήινοι δηλαδή βρίσκεται ένας φρατερ και ένα σουβλατζής και λέει Απλά το παντζή Τι μαλακίες είναι αυτές που πιστεύεις ταρίφας όλοι ξέρουν ότι έρχεται στο ίντερνετ δεν μπορεί να έρθει εκείνος Γιατί στο ίντερνετ δεν πετάει
ένα σταυρουδάκι καθόλου για να σωθώ λες και δεν μπορούσε να πει τίποτα ξέρω γω τι κρατάς εκεί και δεν τον πλήρωσες μου είναι εκεί Της έκλεισες Τώρα θα δω να ξέρω τι κάνω αυτό δεν έχεις αυτό ήταν δεν έχουμε να πούμε κάτι άλλο όχι ένα ωραίο στο τέτοιο στο μηχανάκι κάνουν κάποια πειράματα κάνουν δύο όχι γιατί πιστεύω εγώ δεν την τελική μου το punchline θεωρώ άλλο πράγμα θα σου πω Ναι Καλά κάνουν τώρα πήρα μετά ήταν και ο ένας είχε
πεθάνει και γίνει και η είδηση ήθελε Μάζεψε 20 χιλιάρικα για να με πάει να φτιάξει ένα πύραυλο Α Και αν ναι ναι πέθανε νομίζω weather Berlin και να ναι με το μπαλόνι και τέτοια αλλά δεν ξέρω γιατί αυτά δεν τα είδες να κατεβαίνουνε οι άλλοι είναι τόσο ντροπιασμένη μαλακά Δεν ξέρω δεν ξέρεις τι θα κάνεις μη συζητήσουμε Τίποτα άστο δύο πειράματα λέει θέλαμε να πάρουμε έναν πώς το λένε Δεν θυμάμαι το όνομά του μηχανήματος ας το πούμε παλμογράφο θα τον πω εγώ μία σχέση ωραία το οποίο μετράει
τακτικά την πόσες Μοίρες κουνιέται κάτι ωραία την κίνηση αυτό πρακτικά δεν το έχουμε αυτό πάνω στη γη ηλεκτρικό μηχάνημα που βλέπει κάτι μοίρες το θυμάμαι αυτό το επίπεδο της έρευνας ωραία Okay πρόσεξε με και το μοιρογνωμόνιο μου λοιπόν αυτό είναι θεωρητικά λένε οι πλάτες ότι εφόσον είναι ακίνητο πάνω στη γη Ναι θα πρέπει συνέχεια ανά μία ώρα να γράφει ότι άλλαξε κλήση του τέτοιο να 15 μέρες Γιατί τόσο είναι η η γωνία που αλλάζει που λέτε εσείς οι delivery globetrotters ότι
κάθε μία ώρα χωρίς να κάνει Μπράβο του της κλίσης του άξονα της γης 115 20.000 δολάρια μαζέψαμε εμείς το βρήκαμε τι λέει το βάζουμε ξέρω γω και Πράγματι δείχνει αυτό και λέμε λέγεται ότι δεν είναι δεν μπορεί ο θόλος φταίει το βάλω μέσα σε κάτι αλουμινόχαρτο και ένα κουτί το συνεχίζει αυτό 15 βυθισμένο από την Αχαΐα Και αυτό δεν το έχουμε λύσει ακόμα θα το λύσουμε Προφανώς λέει κάνει κάποιο μηχάνημα για να βγάζει μηδέν κάποια έπιπλα Τα Τσακάλια ρε μαλάκα αυτό είναι το γαμάτο με
τους Αμερικανούς συγκεκριμένα τους Αμερικανούς πελάτες Όχι τώρα τα Ελληνάκια που βγήκαν της μάνας της εκεί πέρα Συγνώμη είπα δεν θα προσβάλω αλλά εντάξει είναι και λίγο δύσκολο αυτές τις φάτσες που είδα που βγήκαν από το υπόγειο της μάνας τους ξέρω γω για να πούνε είστε όλοι πρόβατα Εγώ είμαι αυτό εντάξει Όλοι έχουμε βρει κάποιον Έλληνα που το λέει ναι οι Αμερικανοί το πιστεύουνε δηλαδή είναι Τύπου ο άλλος παράτησε τη δουλειά του και πάει τώρα και κάνει αυτό πρώτη φορά termin γινότανε της
πουτάνας είχε πάει ο άλλος λέει έκανε χειροποίητα ένας παππούς τώρα σε μία σε ένα σεντ την Αλάσκα να πούμε Δεν μπορείς να κάνω βίντεο χειροκίνητα όταν έκανε χειροποίητα Όχι ρολόγια flattered και τέτοια έχει πρες παπιε Όχι μαλακίες Πήγαινε κοίτα που έβγαζε φράγκα να σου πω ρε μαλάκα πού τη βρήκες τώρα έτσι να πάρουμε ψάρια και θα κάνω τέτοιο Ιεχωβάδες είναι επιστημονική έρευνα ξέρουν πράγματα Ιεχωβάδες πιστεύουν κάτι Okay ότι θέλω να πιστεύουν αλλά για αυτό που πιστεύουν
ξέρουνε να μην μπορούν να σου πουν Ναι αλλά σου λέει το επινοήσαμε εμείς αυτό που ξέρουμε ρε φίλε οπότε είναι διαβασμένη Α ναι Okay αυτό το δέχομαι για αυτό μπαίνουν και γράφουν στο βίντεο ακόμα δύο χρόνια μετά έρχονται και γράφει Ναι δεν ξέρετε ότι θα ρθετε και αυτές που θα μπουν επειδή τη λέξη Ιεχωβάς αλήθεια Λοιπόν ξέρουμε κανέναν ξέρετε κανένα από το κοινό που να είναι και έφαγα 4K Ιεχωβά σε αυτό είναι πολύ εντυπωσιακό το level of stupidity s&p τρελά τώρα θα μου
πούνε Ναι αλλά είσαι αρνητικά προκατειλημμένος ξέρεις τι μπορεί να ρθει κάποιος εμπεριστατωμένα και να λύσει να αναλύσει όλο του το θέμα εκεί πέρα λείπουν πράγματα ας με ρωτούσε αυτός Εδώ που σου λέω που έκανε την ανάλυση ο χημικός έλεγε αυτοί πιστεύουν ότι το φεγγάρι ήλιος είναι απείρως μικρότερα και τα λοιπά και αυτό λέει έχει γίνει γιατί με αυτό τον τρόπο εξηγούν κάποια πειράματα της αρχαιότητας που είχαμε κάνει κάτι αρχαίοι Έλληνες εκεί που είχανε βάλει
ένα πάσσαλο στην Αλεξάνδρεια και να πας άλλο στην Κρήτη και μετρούσαν τις αποστάσεις Ναι ναι πιάνουνε ότι έχει πιο κάθετης και τον άλλον να περπατήσει δεν ξέρω και εγώ πόσα χιλιόμετρα για να του μετρήσει απλά την απόσταση πόσα λεφτά έχει Ναι περίμενε τώρα το πήραμε ήταν αυτό αυτό βάζω να πας εδώ βάζω Να πας αλλού εκεί μέτρα όπως η σκιά έχει για να μετρήσει τώρα την καμπυλότητα έβγαλε μία απόσταση 50.000 στάδια ξέρω γω ότι ήταν το τιμόνι χιλιάδες μου φαίνεται ναι δηλαδή τώρα στην
αρχή το περίμενε Ποιος τα έκανε τότε έχεις κάποιους ρε μαλάκα τα ονόματα που ήταν εδώ της γειτονιάς απλά όπως κράζουμε τους Αμερικανούς ότι μπερδεύεται τους Ρωμαίους και τους Αρχαίους Έλληνες ξέρετε πράγματα και εσείς για τους Αρχαίους Έλληνες τα οποία ξέρεις ότι και οι αρχαίοι οι αρχαίοι Έλληνες τα κρύβω Ανάλογα το χαλί ότι οι γυναίκες δεν ψηφίζουν είναι γνωστό αυτό δεν έχει να κάνει Όλοι είμαστε άνδρες του της πόλης και Δημοκρατική και αυτά αλλά ο σκλάβος μου δεν ψηφίζει
με το ζόρι του δίνω εκεί λίγο τέτοια και όλα καλά σε αγαπούσα με τους κλάδους Ναι εμείς αγαπούσανε Ναι γιατί ο σκλάβος αυτό λέω all inclusive Και φαντάζομαι στα όρια πήγα τους γάμους είναι και αυτούς όλους μαζί το κράνος και οι Αμερικανοί Λοιπόν ήθελα να πω ναι και έχει κάνει έχει πάρει έχουνε μικρύνει τόσο πολύ λέει τις τέτοιες γιατί λέει αν ήταν τα μεγάλα που λέμε εμείς ότι είναι δεν εξηγείται διαφορετικά το πείραμα Πότε λέει επειδή η φυσική είναι Φυσική και ισχύει για όλα θεωρητικά αν
μικρύνεις ας πούμε την κλίμακα γίνεται όντως Οπότε έτσι βγήκαν ότι είναι μικρότερα στη δικιά του θεωρία ο ήλιος και το φεγγάρι αλλιώς δεν είχαν λόγο να τα μικρύνουν γιατί κάπως θα γινόταν να έχουμε η μισή μέρα και να εξηγεί το αποδεδειγμένο πείραμα που κάνεις τώρα αν δεν μικρύνει στην κλίμακα του για αυτό τη μικρή να ναι δηλαδή αυτό που μου κάνει εντύπωση το φλοτέρ είναι ότι δεν βγήκε αυτό που λέμε με την επιστημονική μέθοδο μία θεωρία εγιναν κάποια πειράματα οποίο πήραμε τα
πράγματα και βγήκαμε σε ένα λανθασμένο ας πούμε συμπέρασμα και τώρα γιατί παίρνουν πράγματα που ισχύουν και προτείνει κάτι άλλο έχω τα μάτια μου το οποίο κάτι άλλο δεν έχει περάσει από την επιστημονική μέθοδο που πέρασε αυτό που υπάρχει έχω τα μάτια μου σταμάτα ρε μαλάκα έχω τα μάτια μου αφού αφού σε βάζουμε πάνω στο Ελικόπτερο να σε πάρουμε πάτερ μου απάνω και λέει δεν τα εμπιστεύομαι τα μάτια μου είναι το blog ρε μαλάκα αν είναι δυνατόν αυτό σου λέω ότι δεν μία θεωρία της
Platinum αποδομούν την υπάρχουσα θεωρία και πειράματα σκαρφίζονται δεν πετυχαίνει παρόλα αυτά βάλε με στη βάρκα να δείξουν ότι ξέρεις τι όσο πηγαίνει η βάρκα χάνεται από κάτω προς τα πάνω επειδή είναι κεκλιμένο επίπεδο και χάνεσαι να φεύγει από την θα τον χάσεις ρε παιδί μου Όχι λέει είναι η ζέστη Ζέστη πάνε λέει έτσι τα μόρια του αέρα και για αυτό δεν βλέπεις λέει αυτός λέει κομπλέ και εξήγησα λέει στην ταβέρνα γέφυρα Σαν Φρανσίσκο όπου ήταν δεν θυμάμαι που είναι λέει 3km
που ένας φίλος είναι εδώ πέρα ο άλλος φίλος είναι εδώ πέρα στη βάση έχει μία απόσταση και οι μύτες του σπανού έχουνε 15 μέτρα απόσταση λόγω ότι ισχύει αυτό ισχύει αυτό καμπυλότητα πάνε Έτσι είναι κάθε καμπύλη γέφυρας μη Τι φάση αυτό είναι κατασκευασμένο δεν είναι άμα δεν το μετρήσω έχω Άμα δεν το μετρήσω εγώ τι γίνεται κάτι τέτοια κουλά Επίσης θα ρωτήσω το εξής λέει ότι ήταν κατασκευασμένες τις φωτογραφίες από το 60 και τα λοιπά και τα λοιπά γιατί ξέμεινα ανακαλύπτει
όλα αυτά της τεχνολογίας που τη βλέπεις στις ταινίες είναι όλα αυτά είναι της NASA είχε ανακαλύψει και μετά θα δίνει στον κόσμο είναι του κάνει NASA και όπως είπε ένας τι σημαίνει να Saab Όχι μέσα στα ελληνικά σημαίνει Κατάλαβα πώς το λένε κοροϊδία παραπλάνηση μάλιστα ντοκιμαντέρ πέταξε το 2015 210 ξεκίνησα να πιστεύω ότι πήγαινα να τους κοροϊδέψω αλλά είδα τα πειράματά τους και πειστικές και πειστικά και τα αποτυχημένα τους πειράματα και ποιες πειστικά γιατί πήγα και εγώ να δω Η γη
είναι όχι τελικά πειστικά και τώρα θέλω να σας πουλήσω φίλοι λατερ Simulator ρολόι τοίχου με τόσα πράγματα δεν βγάζουν νόημα γιατί δεν παίρνει ένας ένα αεροπλανάκι ένα διθέσιο όποιον Ανταρκτική φοβούνται μην πετάξει να φύγει τον πυροβολήσουν λέει Ωραία γιατί ένας-ένας δεν έχει αρχίδια ένας να πει ότι χρειαστεί θα πεθάνω για το πιστεύω ρε μαλάκα περιέχει μερικά Αμερικανοί είναι δεν μπορεί ο άλλος να με πάρετε ΝΑΣΑ και ο στρατός ελέγχουν την Άντα και πετούσε ο άλλος αεροπλάνο
παράλληλα στον παράλληλο πάνω στο τέτοιο για να βλέπει όλες τις ακτές της ανταρκτικής και έβγαζε βίντεο και όπως καταλαβαίνεις δεν υπάρχει πιγκουίνος δεν υπάρχει τίποτα έχει κάτι τέτοιο που πάνε το καλοκαίρι καλοκαίρι Τέλος πάντων ποτέ δεν έχει καλοκαίρι για θέλω να πω ποιο κανάλι και τι ώρα έχουμε μέρες που κάθονται δύο εβδομάδες θα το στείλετε εκεί το μηχανάκι θα κάνουμε ένα πείραμα και φεύγουνε ξέρω γω μες στη μέση του πουθενά είχε Γιάννας 11:05 διατακτική δεν πάει Βόρειο
Πόλο έχει πολύ περισσότερο κόσμο για αυτό λέει γίνεται γιατί είναι στο κέντρο Intersport στο κέντρο το άλλο λέει δεν σε αφήνουνε Εντωμεταξύ έχει και το άλλο παράδειγμα ακριβώς επειδή λέει ότι δεν λειτουργεί η βαρύτητα με τον τρόπο που πιστεύετε εσείς της περιστροφής γης ή η περιστρέφονται βγαίνει αυτός που σου λέω με το πείραμα που έλεγε για τον ήλιο και το φεγγάρι που είναι απέναντι και λέει Okay εγώ να δεχτώ την απέναντι για ποιο λόγο επειδή είναι και στο κέντρο ε για ποιο
λόγο από τη μία πλευρά δηλαδή είναι εδώ ο ήλιος από πίσω του πάει το φως μέχρι το τέλος του δίσκου της γης από την μπροστινή πλευρά μισό μέτρο αντικειμενικά Δηλαδή Πιο πολύ πιο κοντινή απόσταση και κόβεται μαχαίρι Γιατί οι άλλοι έχουν νύχτα το ξέρουμε τι έχουμε νύχτα Πώς εξηγείται αυτό Δηλαδή για ποιο λόγο το φως πάει τέλεια από κείνη την πλευρά αλλά δεν πάει από κείνη την πλευρά είναι και αυτό τεχνητό ως προβολέας δηλαδή αφού μας έλεγε το Hollywood τέτοιοι εκλείψεις πώς γίνονται
το φεγγάρι πώς εξαφανίζεται που πηγαίνει πώς γίνανε Δεν ξέρω εσύ θα μου πεις είχε το άλλο σημείο που έλεγε ότι πώς γίνεται ηλίθιοι να εξηγήσουν την πανηγύρια την άμπωτη και τα καιρικά φαινόμενα δεν εξηγείται το φεγγάρι δεν έρχεται πιο κοντά στη γη δεν το έλκει βαρύτητα της γης στο φεγγάρι πιο κοντά μας αφού δεν έχει βαρύτητα τι γίνεται θέλω να πω το τελευταίο πείραμα που είχε στο τέτοιο να σου πω και εγώ νομίζω ότι είναι το πρόβλημα και ένα πολύ ωραίο Λοιπόν πως θα γίνονται
ντοκιμαντέρ μαζεύονται ίματζ εγώ θέλω την άποψή του κοινού κα παρόλα αυτά επειδή έχουμε Βόλο πολλούς σπουδαγμένος και όχι όχι δεν θέλω Όχι φαρμακοποιούς όχι Ακούς τέτοια έχουμε Αν γίνει ρε μαλάκα δεν θέλουμε να πούμε ανοίγει αν ήρθατε εδώ να μας πείτε τι γίνεται αυτιά άστο δεν χρειάζεται και στρογγυλή να μας πουν ότι δεν πειράζει Θέλω να μου εξηγήσουν πράγματα δεν ξέρω κάτι τον κώλο τους να μας πούνε οι άλλοι πώς το κάνουνε έρχονται
Προσέξτε με οι τύποι Και λένε θα βγάλουμε ένα πείραμα που θα αποδείξουμε μία και καλή ότι είναι φλατ ας κλείσουμε τις τρύπες θα πάρουμε ένα ξύλο ναι Τρία ξύλα θα τα βάλουμε μακριά θα παίξουμε ένα λέιζερ έχουν πάρει και ένα τούμπανο λέιζερ που τύπου Πέγκυ φεγγάρι χιλιόμετρα μακριά δεν είναι κάτι που δεν το έχουν κάνει αυτό αλλά δεν μπορούν να το ρυθμίσουν για κάποιο λόγο δεν πετυχαίνει το πείραμα τους γιατί έχει πάρα πολύ μεγάλο Πώς το λένε αυτό που γίνεται πεταλούδα σε σένα πώς θα
το έλεγες κάτω από ένα μεγεθυντικό φακό θα γίνει όταν θα αρχίσει να περνάει 1k πράγματα Οπότε λέει θα κάνουμε άλλο να πληρώνω θα τρυπήσουμε ένα ξύλο ωραία και θα περάσουμε τις νοσοκόμες ωραία εφόσον η γη είναι φλατ δεν θα χρειαστεί να αλλάξουμε το πρωί να περάσεις συνέχεια να συνεχίσει αυτό το φως να περνάει για πάντα Ναι αν όχι Προφανώς υπάρχει καμπυλότητα και δείχνει αυτό το έχουν αναλογιστεί άραγε την τέτοιο του εδάφους τι θα μπορεί να είναι να τη βάλω να βάλω το original πάνω
σε λόφο και οι άλλοι πιο κάτω κοιτάξανε μπορεί και να κοιτάξεις ένα μέτρο είναι αυτό το χουμε Ναι δεν κοιτάνε τα μακαρόνια κρέμα και έτσι που τελειώνει βλέπουν ότι η καμπύλη και τελειώνει το ντοκιμαντέρ και λέει Α εδώ έχουμε πρόβλημα πρέπει να το δούμε αυτό πρέπει να το δούμε και τον Γιώργο και μετά δείχνει ξέρω γω τα θέλουμε για την παράνοια Βασικά εγώ είμαι σίγουρος ότι το κάνουμε για τα λεφτά είναι κάποιοι άλλοι που δεν βγάζουν λεφτά που είναι τέτοιοι okay δεν θέλω να πάω για
χαρτιά ρε χαζή αυτός που κάνει το live streaming λεφτά Ναι όλοι μαζί μας λέει και φτιάχνει πυραύλους και να τινάζεται δεν βγάζει για τα μπόλια Ναι βγήκαν οι γιατροί είπανε Ξέρεις τι εγώ δεν πιστεύω στα εμβόλια γιατροί που σπούδαζαν Δηλαδή δεν το εννοείς Αλλά υπήρξαν τέτοια άνθρωποι Ναι για την επίπεδη γη δεν έχει βγει ένας επιστήμονας να πει Ξέρεις τι γαμάτο πανεπιστήμιο που δουλεύω με γίνεται έχει κάνα δύο χαζούς τύπου αρπαγμένος αρπαγμένος έχουν σπουδάσει έχουν σπουδάσει
τους έχει απολύσει το πανεπιστήμιο γιατί είναι ψυχολογικά ασταθής οι άνθρωποι και τα λοιπά και τους λέγανε ότι ο τάδε επιστήμονας πιστεύει μαζί μας ότι η πλάκα αυτό είναι ωραίο Ρε φίλε πας εκεί στο πανεπιστήμιο Δεν ξέρω άμα δεν σε νοιάζει πώς έστειλες ούτε σε απολύσουν πας εκεί και με απολύσανε Γιατί Τι είπα την αλήθεια είναι η αλήθεια είναι η αλήθεια να σβήσεις credibility είναι άσχετος με τον πιάσαμε ξέρω γω για Όχι επειδή ανακάλυψα αυτό σου λέω για τα εμβόλια
είχαμε πολύ κόσμο ρε μαλάκα που δεν κάνανε δηλαδή και στην Ελλάδα από τους δουλεύουν γιατί Γιατί λέμε στο γιατρό πάντα λες μία δεύτερη γνώμη είναι όπως το είπες ότι πας στο τέτοιο Και σου λέει Εντάξει κάντε Και μία προσευχή Ναι μη σταματήσει το Kymco κάνε τη χημειοθεραπεία Κάνε και την προσευχή δεν είναι ή το ένα ή το άλλο άμα είναι μόνο ο θεός μπορεί να δώσω δηλαδή Ειδικά όταν λέει δεν μου τα έχεις να σου πω κάτι είναι και αστείο αυτό τώρα γιατί ας πούμε μετά σκέφτηκα είναι πολύ
ζόρι Γιατί μπλέκεις πολύ άσχημα πολύ εύκολα Δηλαδή όταν λέει βγαίνει άλλος τώρα και λέει Άμα δεν μπορούσαμε είναι στα χέρια της Παναγίας Ώπα ώπα Τι εννοείς Άμα ήταν έτσι ρε παιδί μου άστο γάμα το Ας τον άφηνες εκεί τι χώθηκε σκέτο δεν ξέρω εγώ η πίστη είναι λίγο περίεργο πράγμα σε αυτό το κομμάτι δεν ξέρω πως μπορεί να μεταφραστεί Τέλος πάντων εγώ αυτό πιστεύω και κλείνει το ντοκιμαντέρ τέλος αυτό ήταν Μου φαίνεται ότι είναι 100% κοινωνικό το φαινόμενο για τη βασική προϋπόθεση τουλάχιστον
στους Αμερικανούς και τους Έλληνες δεν μπορώ να κρίνω από αυτά που είδα δεν έψαξες για τους Έλληνες να βρεις να μας φέρεις Κανέναν δεν θέλω να μπλέξουμε της μας βρούνε μόνοι μας Real FM και μας ανατινάξουν ολόκληρος στον τρίτο όροφο Πρώτη φορά βλέπω ναι τέλος πάντων στον τρίτο όροφο στον πρώτο περίεργο γιατί στον τρίτο πήρε φωτιά Ε ναι Αυτή τη Δευτέρα εντάξει Ναι λέει πέρασε από το Real FM ήθελες να κάτσεις ξέρω εγώ τα λογιστήρια γιατί δε με ζημιές 15 χρόνια και ξαφνικά λειτουργεί
είναι αλλά τέλος πάντων γιαγιά κυνηγάνε τον Χατζηνικολάου να κυνηγήσουν να δούμε αν έχει κάνει πρόσφατα την τέτοια την κυβέρνηση δεν τα ξέρεις μάχιμη δημοσιογραφία ήθελα να πω μάθουμε την ζωγραφιά και Κολλητός του Τράγκα να πω εγώ ότι ας κοιτάξουμε μήπως έχει γίνει καμία ασφάλεια πυρασφάλεια τώρα τυχαία Τράγκας Ας πούμε για τα εμβόλια δηλαδή έλεγε πολλές παπαριές Γιάννης ταξί είδα ένα τέτοιο είδα δεν έκανε το εμβόλιο έβγαζε λεφτά από αυτό δεν έβγαζε μόνο από αυτό πάντως Δεν έβγαλες
μόνο αυτά αλλού τα έβγαλα ένα αυτοκίνητο από κει συντηρούνταν του κοσμάκη τα πιστεύει κιόλας όμως Δηλαδή δεν πήγε να κάνει το εμβόλιο Εντάξει πίστευε το να πιστεύω εγώ ότι Μαλακά και εγώ θα είμαστε όλοι μπανανία και ταυτόχρονα να τα περνάτε Όχι με το συγκεκριμένο για αυτό εσύ ότι ο Τράγκας λέει με τον Παπανδρέου Μητσοτάκης συνέντευξη τον κάνανε shutdown γιατί εκφράζεσαι έτσι για τα μάτια του κόσμου Ναι αλλά τα εμβόλια τα έκραζε και δεν
πήγαινα με τον Σρόιτερ τώρα τελευταία που έκανε μία ότι στο τέλος λέει επειδή έκανε ακόμα Τώρα πριν πέθανε είχε πει στον τέτοιο γιατί Έβγαινε ο άλλος και τον έλεγε ότι ξέρεις γενικά μη μιλάς για τα εμβόλια γιατί εντάξει Εγώ δηλαδή ότι είναι ότι άμα θες μην κάνεις ρε παιδί μου αλλά γενικά λίγο Easy με τους αντιεμβολιαστες γιατί βοηθάει το εμβόλιο δηλαδή δεν είναι ότι απλά εντάξει Cool γιατί άλλο το δεν κάνω εμβόλιο κι άλλο θέλουν
να μας σκοτώσουν να μας ελέγξουν με τη Βάγια Και υδράργυρο γιατί τον σκότωσαν το κανονίζεις και τώρα βγαίνουν και λένε ότι είχε περιουσία στο Μονακό και στο Manhattan το παιδί του λαού Προφανώς αυτό είναι επιτρεπτά ήθελα να το στείλω 10 δεν είπες ότι έχω να πω το εξής ο φίλος σου λέει ότι Στο τέλος είχε πει Έχει κανονίσει να λέει να το κάνει έξω και να ρθει και να μην πει τίποτα δεν πρόλαβε Όχι ότι είχε κανονίσει και κλεισμένο που να μην το μάθει ο κόσμος τιμή που ναι τώρα εσείς μαζί μας
κάνεις κόμμα για μας και κάνει εμβόλιο δηλαδή Πώς γίνεται αυτό αλλά είναι κάτι τέτοιο ας πούμε Κρίμα για εμβόλια πρέπει να μιλήσουμε να μαζέψουμε Τυνησία ΙΕΚ κάπου σε ένα λογοπαίγνιο να πω ότι τον έχει φύτευση ο Γιώργος Γιώργος όχι εκτός αν το παιδί του είναι η Σία Κοσιώνη αυτήν μπροστά στα μάτια σας ρε μαλάκα Τέλος πάντων πιστεύω ότι το πρόβλημα ειδικά στην Αμερική που έχει κόσμο οι οποίοι είναι ο άλλος λέει είναι καθηγητής πανεπιστημίου άλλος είναι τέτοιος ο άλλος είναι αυτός
Δηλαδή είναι στον τομέα του κάποιοι Άσχετο τομέα καθηγητής πανεπιστημίου άλλο πράγμα όχι οι άνθρωποι εκεί αλλά είναι άνθρωποι που έχουνε συνεισφέρει στην κοινωνία ρε παιδί μου εντάξει το ένα μεγάλο ποσοστό είναι η που βγαίνουν από το τον μπαμπά τους ξέρω γω αλλά okay υπάρχουν και κάποιοι οι οποίοι είναι είτε πάρα πολύ νέοι που μου κάνει εντύπωση εντάξει αυτό είναι το κλασικό το ότι δεν έχω παρέες και εδώ νιώθω αυτό αυτό κοινωνικότητα να γίνεις φασίστας γίνει χαζός όχι καλύτερα Απλά
θεωρώ ότι το βασικό πρόβλημα είναι η αποστροφή έχουν όλοι αυτοί σαν την επιστήμη Ναι την κοροϊδεύουν δηλαδή δεν είναι μόνο ότι είναι ότι η επιστήμη που αρχίζει και λέει ξέρω γω έχει κάνει εκπομπές μία κουβέντα επεισόδια να πώς το λένε έναν ηλίθιο κάπου ένα αστέρι τους Αυτοί είναι άσχετοι και άσχετοι ρε μαλάκα τι άσχετοι άνθρωποι που Δηλαδή αυτή λέει πιστεύω να την ιστορία τους και τα λοιπά και τα λοιπά παραμύθια το οποίο τώρα είναι δηλαδή τα λες αυτά βέβαια χρησιμοποιώντας το κινητό
και τους υπολογιστές που η ίδια η επιστήμη κράζεις να σε ρωτήσουμε Okay Πώς λειτουργεί το ίντερνετ ας πούμε Ή το δορυφορικό αυτό εντάξει κάτι στείλαμε δεν είναι ότι δε στείλαμε κάτι Εμείς δεν μπορούμε να πάμε δηλαδή τόσο χάος που ουσιαστικά θεωρώ ότι το πρόβλημα δεν είναι η Κατερίνη το distract που έχουν αυτοί οι άνθρωποι σε οτιδήποτε έχει να κάνει με επιστήμη ή ας πούμε ότι υπάρχει κόσμος που δεν διαχωρίζει αυτό που σου είπα πριν το πείραμα με τη φακή και το βαμβάκι στο
κυπελάκι του Δημοτικού μαμά θα φυτρώσει με το πείραμα στο CERN ας πούμε Δεν είναι Δεν είναι το ίδιο Τι να κάνουμε τώρα αυτό Και επίσης κανένας από αυτούς Από ότι έχω καταλάβει από αυτά που λέγαμε δηλαδή δεν γνωρίζει τα βήματα της επιστημονικής μεθόδου ότι όλοι είμαστε δεν χρειάζεται να έχεις τελειώσει πανεπιστήμιο Ναι για να γίνεις επιστήμονας Αυτά είναι παπαριές ξέρεις μαθαίνουν τα πανεπιστήμια οι επιστήμονες είναι νέα και είμαι επιστήμονας Και συμφωνώ με τον φίλο αν μας βλέπεις 23-12
μπορείς να τηλεφωνήσεις και να πάρεις τηλέφωνο αν έχει πάρει και δεν ξέρω τι είναι το λιακόπουλο δηλαδή θέλω να το χειρότερο χειρότερο βιβλίο θέλει να αγοράσει για το χειρότερο έχει και αρκουδάκια πιο χειρότερα ρυθμίστε την άλλη που βγήκε με το Δήμαρχο λέει να βγούμε μία selfie να βρούμε μία θεραπεία ήθελα να σε περιμένω τότε θα κάνεις με το χειρότερο δήμαρχο λέει ο άλλος ο άλλος έκλεψε ρε μαλάκα χειρότερο κατακλέψει με αλλαγή έχουν και εμείς σαν το Skroutz είναι
μαραμένο σπίτι Έχει παντού κέρματα και κολυμπάει για να δει τον Άγιο Ιωάννη τον παλιό Ναι όταν ήμουνα εγώ μωρό είναι εγώ τον έκανα Εσύ δεν έκανες κλέφτη αυτή και έκανε τη selfie δεν ξέρει τι εστί Παπαγεωργόπουλος για αυτό Καλό βράδυ με τον Μπουτάρη τόσο καιρό αυτά στον Μπουτάρη απαίτησαν καφέδες όμως πλάτες που κάνανε κουβέντα και φέρτε το φροντίσω τα καλύτερα μυαλά η ερώτηση που θα κάνω εγώ στο κοινό και περιμένω από κάτω comment είναι οι εξής και ρωτάω ειλικρινά για να δω το κοινωνικό
Status αυτού του προβλήματος είστε σε ένα φιλικό τραπέζι οικογενειακό τραπέζι Όχι ρε φίλε και βγαίνει ένας Και λέει Εγώ είμαι flatter και σου αναλύει είδες το λέει κατευθείαν αλλά αυτά που λέει αντιλαμβάνεσαι ότι είμαστε για τον ντελιβερά Τι κάνεις για τον ντελιβερά σου είπα Συγνώμη Όχι τι κάνεις αυτό πείτε μας Λοιπόν 19 ευρώ Η παραγγελία του δίνω 20 όχι κάνα τρελό πόσο το τονίζω ήταν 19 του λέω κράτα 20 ναι ξεκίνησες να μοιράζεις λεφτά γιατί Έμαθες ότι θα τα πάρουμε πίσω ε είδα ότι
επειδή θα γυρίσουμε σε δραχμές και θα τα πάρουμε πίσω θα τα πάρεις πίσω τα λεφτά σου για αυτό τα μοιράζεις λέω ναι Χαχα αυτό το 2008 Όχι επειδή θα γυρίσουμε στη δραχμή τώρα που θα καταστραφεί η με τη νέα τάξη πραγμάτων Θα καταστραφεί το Τι λες ρε νομίζω ότι με τρολάρει Περίμενε γιατί έκατσε πέντε λεπτά έρχομαι με το φαΐ στο χέρι ήθελα να το κλείσω πεινάω γάμησέ με τι ώρα έγινε αυτό Τι ώρα γιατί εκεί που 5:00 τα ξημερώματα πήρες εγγράφως το πράγμα πολύ αργά μωρό μου που
δεν πρέπει να ξανάρθει άλλο αυτό Τέλος πάντων Λοιπόν και τι μου λέει θα γυρίσουμε στη δραχμή θα καταστραφούν τα πάντα αυτό θα γίνει μέσα στο 22 ενημερώνω τώρα να ξέρετε και εσείς μέσα σε ψάχνω και να καταστραφεί επικοινωνία από την τζένη θα καταστραφεί καταστρέφεται θα ρθούνε κάψουλες γιατί θα έρθουν να μας σώσουν τους Έλληνες μόνο κάψουλες που θα μπαίνεις μέσα και θα σε 5 χρόνια νεότερο λέει Εγώ που με βλέπεις γιατί μεγαλώσαμε 50 χρονών άνθρωπος εγώ που με βλέπεις την επόμενη
φορά που θα έρθω εδώ θα είμαι νέος θα έχω ενάμιση χρόνο και δεν πήρες ένα τηλέφωνο να μου πεις ρε παιδιά Ο άνθρωπος είναι άρρωστος σοβαρή που ήθελα να πάρω γιατί ο Γιώργος είναι υπεύθυνη κρέπες ναι λοιπόν και λέει θα μπαίνουν στην κάτω θα γινόμαστε 15 χρόνια νεότερη Εγώ βέβαια όπως και κανένας άλλος δεν θα δουλεύει δεν θα υπάρχουνε θα μας συντηρεί η κοινωνία και λέω η δουλειά δεν θα υπάρχουν δεν υπάρχουν Τίποτα λέει γιατροί δεν θα υπάρχουν δικηγόροι δεν θα υπάρχουν δεν θα έχουμε κάτι να
λύσουμε μεταξύ μας θα ζούμε αρμονικά όλοι και τι λέει αυτή την καψαμπέλης όσες φορές θες Amber Alert ο άνθρωπος Απλά σκότωσε τον ντελιβερά από κάτι τέτοια έλεγε τα έλεγε αυτά ανέβασε ξανά έρθει οπότε πήρα στο μαγαζί οπότε Αυτός είναι σίγουρα δουλεύει στο μαγαζί ρε χωρίς πλάκα τώρα Γιατί ανεβάζει μανιακό επειδή είναι τρελός και να δώσουμε δίευρα και να μάθουμε τις αλήθειες Πρόσεξε μην την αρχή νόμιζα ότι είναι τέτοιο ότι δεν ρολάρει ότι είναι ότι τρολάρει Χαχα έστειλε Τι
μαλλάκια σου και συνέχισε και μετά σε κάποια φάση ρε φίλε αλήθεια Τα λες αυτά γιατί όντως σε κάποια φάση Δηλαδή τι έχει και πολύ άργησε να φέρει ότι αυτά δεν θα έχουμε δουλειές και δεν θα έχουμε και δεν θα δουλεύει κανείς και δεν θα πάω στο γιατρό που τα έλεγε αυτά τι έκανε Σε κοιτούσε με ψηλά ρεβέρ πιστεύεις ότι όλα θα γίνουνε Ναι μου λέει με κοροϊδεύεις τώρα εσύ αλλά εγώ το περίμενα αυτό όλη μου τη ζωή ακριβώς θα το χαρείς λέει αυτό δεν θα γίνει γιατί θα σου αλλάξω όλη σου τη ζωή Εγώ
λέει το κυνηγάω γίνει από όταν ήμουνα μικρό παιδί και έχω μάθει να λέω αλλά Κοιτάξτε και αυτό δεν γίνεται και δεν έχω τι να πω τι να πω και απορείς με το σημερινό επεισόδιο δεν ήτανε αυτός που μας είχες και τα ξέρει αυτά αλλά εμάς είχε έρθει ένα τυπάκι τώρα τελευταία να κάνει την απεντόμωση το Μάιο κάθε Μάιο που κάνουμε και κανέναν Εδώ της γειτονιάς και τέτοια το έχω εγώ το τηλέφωνο του λέω στο Βαλαβάνη Πάρε τηλέφωνο καλά-καλά Πήρε έναν άλλον μπήκε στο ίντερνετ Βίκυ πήρε και έρχεται μπαίνω
μέσα και βλέπω έναν Τυπά ξέρεις έτσι ξερακιανός τύπου Ξάνθη αλλά ψηλό με μία αλογοουρά μαύρη Όντως αλλά ήτανε λίγο ψηλό δηλαδή ήταν λίγο Τέρμα ξερακιανός τα σκιάχτρα αλλά ήταν πάρα πολύ ψήλωσες μαυριδερός με Μουστάκα anyway μακρυμάλλη μέχρι εδώ τη μέση της πλάτης μαύρο κατάμαυρο κοτσίδας το ξέρεις και να είναι με το ψεκαστικό και όπως μπαίνω μέσα μπορεί να το είχα αναφέρει τότε με τους απατεώνες και τα λοιπά Ο Βαλαβάνης έχει ένα γελάκι το οποίο είναι αυτό το άλλο
χαρακτηριστικό το οποίο έχει το καταλαβαίνω εγώ και μάλιστα έχει κι άλλες φορές που έχει γίνει κάτι τέτοιο ενός θανάτου στον κενό χώρο να είμαι μέσα και να βγω για να διώξουμε να το κάνω γιατί τον ακούω ότι είναι σε αυτή τη φάση ρε παιδί μου Λοιπόν και μπαίνοντας μέσα τα βλέπω έτσι και λέω ρε πούστη Τι έγινε Γεια σου λέω ξέρω γω και τα λοιπά Γεια σου σε πιάνει κατευθείαν αυτός ο τρελός σε πιάνει κατευθείαν Γεια σου Γεια σου και σένα Γεια σου φίλε μου χαίρομαι να σε βλέπω αλλά αυτό
που ψεκάζουν από πάνω να Λογικό είναι και δηλαδή το θέμα δεν είναι Πώς ήταν ο φίλος μου που σου έστειλα που λέει είναι όπως ήταν τότε Πώς ήταν η μέρα χωρίς γραμμές στον ουρανό Καλημέρα hashtag τσέκας έχει τελειώσει κάνα εικοσάλεπτο το ψέκασμα και μιλούσε Έλα για αυτό ότι να και εγώ μαζεύω τα γκαζάκια για το χειμώνα και τέτοια και αυτά από δω και από κει και είναι δύσκολα και τέτοια και δεν θα έχουμε να φάμε και αυτό αλλά όχι δεν θα
έχουμε να φάμε τώρα που βγαίνει ο δημοσιογράφος και λέει η Γερμανία θα πεινάσει γιατί δεν έχουμε όχι Αυτό έλεγε δηλαδή θυμάμαι δηλαδή να του δώσω να τα θυμάμαι ότι μπαίνω βιάνα στο αυτοκίνητο και έπαιρνα πράγματα και συνέχιζε αυτός και Ο Βαλαβάνης καθόταν στην καρέκλα εδώ έτσι με ξέρω γιατί είναι δύσκολο είναι δύσκολο και τον έχω ξαναπεί όταν έρχεται θα τον κοιτάς στα μάτια είναι λίγο αστείο δηλαδή Δες το λίγο τρώω κοιτάω στα μάτια και δεν με ενδιαφέρει τίποτα Κάνε τη
δουλειά σου και φύγε ρε μαλάκα είμαι ηλίθιος Εγώ είμαι δύστροπος τι θες πάρε τα 30 ευρώ Έλα ψέκασε λίγο με το ζουμί εδώ γύρω-γύρω και σήκω φύγε ρε μαλάκα Δεν θέλω είπαμε μία μαλακία κατευθείαν αλλά δικά σου αν είναι δυνατόν τέτοιο δεν πιστεύεις εσύ Σε καμία Συνωμοσίας Εγώ ναι ε Τώρα μην αρχίσω εγώ μόνο το τέτοιο είμαι λίγο και νομίζω μπορεί να το ακούω Ναι έχει δει ποτέ γείτονάς σου στο σούπερ μάρκετ έχεις πετύχει γείτονας το σούπερ μάρκετ θα ζητήσει μία φορά να
μου στείλουν θεωρίες Συνωμοσίας και μία φίλη Γέρασα τόσο πολύ Δεν το έχω ακούσει ποτέ έστειλε στο instagram εσύ την ξέρεις μου έστειλες στο instagram έχεις δει ασιάτισσα πότε έγκυο λουλούδι παιδάκι αλλά δεν έχω δει ποτέ Αττική με κοφτές έγκυες σας ιατρείο οπότε μπορεί να το ακούω και ακούω και την Eleven Okay Προφανώς δεν είναι αλλά μου αρέσεις Αν θα ήθελα πάρα πολύ δεν την πιστεύω θα ήθελα να είναι αληθινή τον έλεγαν ότι είναι βαλτή γιατί ήταν να κάναμε μία μερικά Ναι ναι Θα ήθελα πάρα
πολύ Δηλαδή πόσο ωραία είναι τόσο mind-blowing το τι έχει συμβεί τι έχει συμβεί Εντάξει πέθανα 2009 αλλά όλο πει αυτό οδήγησε σε ένα πόλεμο και το κάνανε για να ξεκινήσουν τον πόλεμο ωραία που τον πόλεμο πρόσεξε με Θέλανε τον κερδίσουνε γιατί συνεχίζω σταματάει στο Αφγανιστάν δεν θέλαμε να φύγουμε Δεν θέλαμε να κερδίσουμε το θέλαμε τακτικά να πουλάμε όπλα να κάνουμε το κομμάτι μας δηλαδή ότι είναι εξωφρενικό το οποίο Σίγουρα έχει κάποιες αλήθειες μέσα έχει αυτό που ήθελα να πω
είναι ότι σε παλιό η εποχή έχουνε γίνει τέτοια πράγματα παιδιά έχουμε κάτι από όλα αυτά Αυτό είναι το κάνουμε κάτι τρελό που έγινε επίπεδο είναι okay Εντάξει τα θεμέλια της γόβες κάτι κάτι Παίζει κάτι Παίζει κάτι είναι αληθινό αλλά είναι μπουρδέλο όλο αυτό λες αλήθεια γιατί δεν έσκασε συνεννοημένοι Δεν ξέρω πρέπει να πεθάνουν Και εδώ μία δεκαριά να μη μας αυτά τα δύο μου αρέσουν αυτά τα δίνουν τα αγαπημένα μου εξωγήινοι τέτοια Όχι αν θέλετε εγώ αυτό που είναι το πρόβλημα
με τον Λεβέντη είναι ότι δεν είναι δυνατόν να μη μίλησε κάποιος δηλαδή στην nsa ας πούμε βγήκε ο άλλος βγήκε ένα βουνό που φαίνομαι το φλασάκι υπάρχει και σου λέει αυτό έχει βγει κάποιος πρόσεχε Δεν το λέω ότι δεν κινήθηκαν συμφέροντα Ναι γιατί Ας πούμε ο Vice President πώς το λέγανε ο dick cheney τα μισά contract για το Αφγανιστάν τις δικές του εταιρείες Δηλαδή ο άνθρωπος δεν βγάλαμε λεφτά Ναι αυτά γίνονται Ανέκαθεν γινόντουσαν αλλά να σκηνοθετήσω εμάς πολύ πιο απλό μου φαίνεται
το γεγονός ότι απλά είναι όλοι ηλίθιοι και απλά δώσανε όπλα σε όλους το οποίο φαινόταν στο Αν δείτε στο μπορείς να το πιάσουμε κάποια στιγμή Αφού σε ενδιαφέρει το turning point που έχει με τον I never είναι 5 επεισόδια ξέρω γω το πει από την αρχή γιατί οι Αμερικανοί πήγανε στο Αφγανιστάν όταν είχαν μπει γνωριστήκαμε ξέρω γω κιόλας και Ήταν κολλητάρια εκεί και τους δίνανε όπλα και μετά σε κάποια φάση πήρε ο ναζί των ταλιμπάν Ξέρω γω που ήταν αυτόν τον ξεχάσω σώμα Οσάμα και πήρε και έκανε τη
δικιά του τις 7:00 και άρχισε και σκοτώνω τους άλλους και τον κυνηγούσε ένα ωραίο είναι πολύ ωραίο είναι πάρα πολύ φαίνεται πολύ πιο λογικό ότι απλά ήσασταν Τόσο ηλίθιοι που δώσατε όπλα σε ανθρώπους που ήταν επικίνδυνη και μετά αυτοί επειδή δεν έχουν το νου Χάνα πυροβόλα Ναι nuxe σε σας ξέρω γω κανένα ωραίο θα πάρουμε να πάμε ένα πράγμα θα το ρίξουμε εκεί ξέρω γω ότι να ναι αυτό Δηλαδή μου φαίνεται πιο λογικό αυτό το σενάριο Αυτό Όλα από πριν το 80 ήταν και δεν έχουν να κάνουν λοιπόν από δω
όμως επεισόδιο είναι οι εξωγήινοι κερδίσαμε εμπιστεύεται τους πήραν οι εξωγήινοι να δηλητηριάσουν τηλέφωνο να μάθω ποιες μαλακίες πιστεύετε γιατί πίστευε και εμένα βγάλτε με σένα κάτι δεν μπορώ να είμαι θέλει δίσκο και θα τα βρούμε τον Έβρο Καλά τόσο απλά για να κάνει ο Τζόνι το καλό του ευρώ το μήνα όλα είναι ρε μαλάκα Πλάκα κάνεις τίποτα Ούτε ένας καφές παρθένα λοιπόν αυτά επεισόδιο Τέσπα με δέσμευση Δεν ξέρω πότε θα βγει Πότε θα ρθεις να γράψουμε Και μου λες δεν ξέρω εγώ σου λέω και
εγώ με ρωτάς Πότε θα βγείτε σήμερα δεν μπορώ χαίρομαι και σήμερα δεν χωρά τρέχω τρέχω τρέχω δεν είναι να ξαναγυρίσουμε αυτό θέλω να δω αυτή την εβδομάδα Ή θα τα πούμε από βδομάδα με το κοινό μου Παρασκευή δεν μπορώ Σάββατο μπορώ θα δούμε τι θα κάνουμε εκείνο και πότε θα βγει το επεισόδιο τα λέγαμε αυτή τη βδομάδα θα βγει σίγουρα Τι εννοείς για να μη χαθεί η Κυριακή γενέθλια και έγινε 30 χρόνων με δύο επεισόδια και μου στέλνουν όλοι Χρόνια πολλά πιο
πολύ μου στείλαν το χειρότερο παρά οι δικοί μου έβαλε και έχω γενέθλια πείτε μου χρόνια πολλά και μου στέλνει Δεν είπα αυτό αυτό κλειστό λόγω γενεθλίων για σένα που το ξέρεις δεν έχει σημασία Σημασία έχει ότι θα τα πούμε τότε δύο φορές την εβδομάδα στην αρχή δεν έλεγες την προηγούμενη εβδομάδα θα πάρετε πέντε-έξι φορές τη βδομάδα και τέτοια Αυτό έλεγα και συνεχίζω λοιπόν τα λέγαμε τα λέγαμε χαιρετώ σας γεια σας γεια σας
