Όχι δεν είναι αυτή δεν ξεχνάω Καλώς ήρθατε σε ακόμα ένα χειρότερο πόδια Καλή χρονιά να έχουμε Χρόνια πολλά καλή χρονιά λοιπόν Καλώς ήρθατε έπαιξε live αυτή την εβδομάδα με ενημερώσω για όσους το χάσανε Όποιος έχει καμπανάκι κερδίζει live έτσι πάει πού και πού θα παίζουν λαμπάκια μικρά έκτακτα ωραία αγαπησιάρικα από κάτω στην περιγραφή έχει μπει και το discord κάντε Join Join immediately για να ενημερώνεστε δεν έχετε καμπανάκι Αλλά να σου πω κάτι καμπανάκι κλασικά γιατί
αυτά τα live δεν μένουνε Είναι της στιγμής ερχόμαστε για πλάκα μας γελάμε τα λέμε υπάρχουν τα μισά Τώρα που τα ξέρουν Μόνο όσοι ήταν στο live Η καλύτερή μας φίλη δεν τα λέμε σε όλους γιατί είχανε καμπανάκι και ξέρουν τι γίνεται η καμπανάκι δες Λοιπόν λέω εγώ λέω καλά τα είπε λέω εγώ θα παίξει Ναι που είναι έχω οργανώσει ολόκληρο Spot δεν το έχω πει ότι σε σένα Ακόμα για αυτό είχα μαζέψει Με τους κινηματογραφιστές Ναι αλλά θα έχει τέτοιο υπάρχει στην περιγραφή θα το κρύψω δεν είναι
Ναι ναι θα υπάρχει υπάρχει υπάρχει μπορείτε να πληρώσετε για το discord μπαίνουμε και το πατρόν για όλα μπαίνετε στην περιγραφή season ανάκατα πάντων επειδή ρωτάτε Τι έχει και τι δεν έχει Μπείτε στο link να τα δείτε Εντάξει Μπείτε πληρώσεις άτιμε είναι η φάση πληρώσει ή Θα αλλάξετε πολλά παίξω ωραία πραγματάκια μέχρι και παπαριές Δεν λέω τίποτα άλλο Ευχαριστούμε πολύ λοιπόν ας μπούμε κατευθείαν στο ψητό πάνω από δύο λεπτά δεν βλέπετε στην αρχή Οπότε Γιώργο ποιο είναι το σημερινό θέμα για
όσους δεν ήταν στο κρυφό live stream και δεν ξέρουν τίποτα είναι αυτά σκοτάδι Αν είσαι στο σκοτάδι θέλω να σας πω ότι ήρθε το φως στις ζωές σας μπήκε καινούργιος χρόνος οπότε θα δούμε τι γίνεται Άρα τι σημαίνει ηθοποιός σωστά Άρα θα δούμε τι κάνανε το 22 καμία ηθοποιοί καμία σύνδεση όλα αυτά είστε όλοι οι ηθοποιοί εγώ είμαι ο πρωταγωνιστής της ζωής Δεν υπάρχει κανένας σας ξέρω ότι ζω ένα Truman show ξέρω ότι Με παρακολουθείτε ΟΑΕΔ πάει Αυτό ήταν το παιδί μόλις βγει από την
κλινική πρέπει να ξαναμπεί Λοιπόν τι έγινε Το 22 αυτό είναι το θέμα μας και ξεκινάω δυναμικά Λοιπόν δεν θα πάμε χρονολογική σειρά θα πάω ότι σειρά φταίω εγώ Α δεν ξέρω Λοιπόν και ξεκινάμε το πιο βαρετό περιμένουμε όλους σας Βασίλισσα Ελισάβετ έχεις να πεις κάτι ως αγγλόφιλος συγκινητικός αγγλόφιλος Καιρός ήταν η αλήθεια είναι 696 χρονών είμαι 70 χρόνων βασίλισσα η αλήθεια είναι μέχρι τώρα είχαμε ζητήσει αυτή τη βασίλισσα Μόνο μην τα χρόνια Βασίλης είναι 56 χρόνων βασίλισσα ο Κάρολος ρε
φίλε που θα σε δύο χρόνια δεν είναι κρίμα μετώπου βγουν τα χαρτονομίσματα κάρολο ισχύει πάμε πάλι θα βγούνε 12-24 ξέρω θα βγάλουμε θα πεθάνουμε δύο χρόνια για δύσκολο πετρωμένο Φαρμάκη δεν είναι πολύ κακό σκυλί ψόφο δεν έχει πολύ καλό μεσημέρι τώρα η άλλη Δεν θυμάσαι που ήταν 96 χρόνων είχε κολλήσει κόβεται φορές να πιούμε τις μας το λέγανε Τελοσπάντων η μαλακία Ξέρεις ποια είναι ότι χάνουμε αυτό το χαχαχα χουχου που είχαμε με τη Βασίλισσα και το green screen περίεργα φορεματάκια και
αυτά και τώρα βγαίνω σαν τρομαγμένο ξωτικό μεθυσμένο τρολ και βγαίνει ας πούμε και είναι Τις προάλλες έκανε χριστουγεννιάτικο μήνυμα και ήτανε τόσο τρομαγμένο ελάφι μαλάκα που όλη μέρα στο δρόμο και φεύγεις και γυρίζει το ελάφι και το κοιτάει έτσι και πόσο Βόλος είσαι ρε μαλάκα Από τη στιγμή που γεννήθηκες ρε μαλάκα να μιλάει με την μπέμπα ρε μαλάκα Είμαι ο βασιλιάς αλλά τακτικά τώρα με μεγάλωσαν σαν πρίγκιπα Fun fact η καλύτερη στιγμή του Κάρολου του 2022 πού
χαιρετώ που χαιρετάει για το τέτοιο είμαι στον κόσμο και καλά στην κηδεία και αυτά και πετάγεται ο άλλος και του λέει μαλακίες που μας κοστίζουν 22 εκατομμύρια ξέρω γω αυτό και ο τύπος είναι Τον κοιτάει και ηρεμία και φεύγεις Πόσο μπούφος είσαι ρε μαλάκα αλήθεια πες μου αυτό μόνο μόνο αυτό Πες μου τίποτα άλλο πάση περιπτώσει Λοιπόν το χειρότερο Να σου πω Πέρσι με τον Φίλιππα είχε πεθάνει ο τύπος δύο μήνες πριν πεθάνει ισχύει Απλά δεν το έθιμο όχι δύο μήνες και ήταν τα
μηχανήματα Ναι ήτανε Walking Dead Man δεν μπορούν να πετύχουν το οποίο κινείται όμως όπως το είπες τελείωσε και αυτό φέτος Τελείωσε το Όχι σταματήσει από την έκτη σεζόν Τώρα φαντάσου να μην κάνω καλύτερος κακώς Ναι ρε φίλε μετά σαν κακός σαν migen ο καλύτερος αλλά δεν Τελείωσε πρακτικά το Walking Dead για τη βγάλαμε άλλες τρεις σειρές απλά δεν έχω internet αλλά πρόσεξε θα το πω τώρα και δεν θα κοπεί Τελείωσε το Walking Dead και τι κάνανε χωρίσαμε το ρίχνετε Nissan δικά του Σειρά έχει και
μισό δεν είχε φύγει για έξι μήνες για να κάνει δύο χρόνια λείπει Αλλά γυρνάει για να κάνει ρίχτου Μισό να μάθουμε τι έγινε Τι τέλειο νέων egon με την δεν θυμάμαι πώς τη λένε τη γυναίκα του Merlin στην εκκλησία και δεν θυμάται Μάκη Δημάκη και Γάμα και δεν υπάρχουν Όχι όχι Αυτός σκότωσε τον άντρα της τον εγκέφαλο η σειρά είναι η σειρά που Προσέξτε τον ξέρετε τον Γιάννη ξέρετε ότι τρώει και μιλάει για συγκεκριμένους και εντόσθια και μαλακίες Λοιπόν Έκανα το λάθος να τρώω όταν είδα
το πρεμιέρα εγώ έτρεχα έτρωγα ρε χαλαρά η άλλη μία Δευτέρα ξέρω μωρέ και Έτρωγα και σκάει μύτη η συνέχεια του φινάλε της προηγούμενης σεζόν που το πιάνει κατευθείαν μου δείχνει τον abraham που την τρώει συναινετικά και παλικαρίσια στο κεφάλι Εντάξει και αυτός και μετά πάει στο γλέντι με Μαλακά και έχω ζημιά με τη Lucille Όπα Βλέπε baseball να μην έρχεται από πάνω Εντάξει του δίνει μία και μάλλον δεν την έπιασε Καλά εντάξει τι ήτανε το μισό κρανίο μέσα το μάτι να βγάζει μαλακά
μαλακά δεν με αγγίζει τίποτα σαν Γιάννης μαλακά ήταν τόσο αληθινό αυτό γιατί δεν ήτανε του φυγε το μάτι Όχι Όχι ούτε ήταν ήταν ο μαλακά αυτό το φορτηγό και είναι αυτό το δευτερόλεπτο το μπουφάν ρε μαλάκα Τι είναι αυτό που είδα ήτανε brutal κλαίγαμε 10 μέρες Κλαίω με ζούνε σε μία κούτα γιατί πάει και του λέει στο τελευταίο σπίτι που δεν θα είμαστε ποτέ καλά μαζί αλλά μπορούμε να ζήσουμε να συνυπάρξουν Όχι φιλενάδα Δεν πα να γίνεις καλά δεν πάει να γίνει Άρα θα κλαίει και τρίτη σειρά
Ναι guarantee ποια είναι αυτή η κάρτα δώσε με η σειρά θα πρέπει να λέγεται Μετά από κάποια φάση gerald ξέρω γω card Master of puppets οι γαμημένοι κάρολ έφυγε Φλώρος εγύρισε μαλακά Ο Κροκοδειλάκιας ξέρω εγώ που κυκλοφορεί είναι πως ήτανε Μισό να όταν την ανοίξαμε Δεν γίνεσαι έτσι σε 10 λεπτά Δεν τελείωσε το internet αλλά πρακτικά Δεν τελείωσε λοιπόν όπως και να χει να μην κοπεί αυτό γιατί ο nigga γαμάει Little Big Little Big led να βάλω την μπλούζα Έχε χάρη που ο καλύτερος κακός όλων των
εποχών καλύτερος από Τζόκερ καλύτερος από Darth Vader σας γαμάει όλους στον negan Άρα δηλαδή μας λες ότι δεν θα κάνουμε live στην θα παίζουμε Tekken και θα σε δω θα πάρεις negan αλήθεια Λοιπόν θα έχουμε επόμενο επεισόδιο Walking Dead honorable mention με το 2020 ότι τελείωσε αλλά δεν Τελείωσε τελείωσε λοιπόν κι άλλο περιμένω κόσμο να δεις το επεισόδιο πόλεμος της Ρωσίας και θα μας τα πει όλα ο πολεμικός ανταποκριτής Γιάννης πες μας τι γίνεται στη Ρωσία αυτή τη στιγμή στην
Ουκρανία Μάλλον γιατί να μην μπορώ στην Ουκρανία πόλεμος δεν γίνεται οπότε έχω παρακολουθήσει Για πες μου δεν θα σε πάω το 14 μέχρι με αυτά τα Ξέρουμε όλοι Κατερίνα την ξεχάσαμε τώρα Στείλτο Λοιπόν τι γίνεται ο Γιάννης η ταινία και τη μέρα που είναι να πάει να κάνει ταινία ξεκινάει ο πόλεμος στην αρχή Φεβρουάριο Πού πας στην αρχή που άρχισε να λέει για τα πυρηνικά πρόσεξε με γίνεται ότι γίνεται η Ουκρανία θα έχει πέσει σε δύο μέρες λένε οι Ρώσοι η ενημέρωση που έχουμε Εμείς τρώμε Την
προπαγάνδα ότι υποχωρούν και τα έχουν παραδώσει όλα και φεύγουν οι πιλότοι τακτικά δεν υπάρχει Ουκρανία για μένα απλά παρελαύνουν ότι ο ρωσικός απελευθερώνει τον καταπιεσμένο ρωσόφωνων ο πολιτικός είναι να ζει η ουκρανή οι ναζί που έχω δει εγώ Δεν μοιάζουν Εντάξει okay έχουν και αυτοί τα άλλα έχουνε και δεν ήτανε τώρα το τώρα είναι ο επίσημος τέτοιες του πολέμου ότι είναι μαζί και είπαμε να ξέρετε ότι δεν είναι έτσι είναι bro ούτε καν τρώνε να κάνεις την αρχή Μετά περνάνε
δυο-τρεις μέρες και θα ξέρουν οι Ρώσοι τουρκική Αρχίζουν και βγάζουν και ουκρανοί ήτανε τους ότι ξέρεις τι μαλακίες είναι κρατάμε ρε παιδί μου και χαρά με τους την έφερε και μπήκε από Λευκορωσία η φάση είναι οι εξής μας πήραν πόσο καιρό τα καλά κάνουν ασκήσεις στείρωση στα σύνορα και κανάριων 9:30 ελληνοτουρκικό όλα τα ταξί στην Αθήνα μέτρα Αύριο φεύγουμε εμείς οι εξής τα χω ξαναπεί χειρότερο podcast Ο Γιάννης είναι στο civilization 5 και 6 τι θέλεις να κάνεις κάθεσαι μπούκαρε στο
civilization μέχρι και το Citizen το πάει το ξέρει όταν μαζεύεις troops γύρω-γύρω από τα σύνορα σου στέλνουν κουστωδία που σου λέει Τι κάνετε στα σύνορά μας φύγετε δεν είναι δυνατόν να κάνεις ασκήσεις καθόλη τη γραμμή των συνόρων όλες τις δεν γίνεται να το κάνεις αυτό οπότε όταν μπήκαν ήμασταν σε μία φάση μαλακά Μπήκανε δηλαδή είναι όπως πετάνε σε μαζί Τούρκοι από πάνω συνέχεια πετάνε και πετάνε και με αυτό το ανατολικό ναι Κάποια στιγμή θα μπούνε και θα δούμε
άντε ρε μαλάκα σε 10 χρόνια σας πήρε γαμώ το κέρατο μέρα θα σας γαμήσου με τώρα λέω εγώ τώρα ήσουνα Σε κάποια φάση Άντε ρε μαλάκα άντε μπήκατε Έλα ρε Μα δεν το ξερα δεν το κατάλαβε κανένας ότι θα Μπείτε τρώνε άκυρο και ήταν και λίγο χαρτί το Άκυρο δηλαδή εύκολα εύκολα απότομα κόψαμε αυτό και μετά ζελένσκι έλεγε Γιατί σε δύο μέρες θα μαστε στο Κίεβο Αυτό ήταν το πλάνο και τον φυγάδευσαν και ο τρίχρονος ξέρω γω τώρα και η φάση είναι ότι σε κάποια φάση βγαίνει και ζελένσκι λέει Εμείς
είμαστε εδώ πολεμάμε δεν σκαμπάζει τίποτα ότι σας λένε μαλακίες και τέτοια χώνεται ο μπάιντεν για μένα το καλύτερο σημείο της κατάστασης είναι η τραγελαφική Ευρώπη που Ανήκουμε όλοι την πρώτη μέρα είναι κατάπτυστοι Ρώσοι ακυρώνουμε τα πάντα εντάξει Δεν κλείνουμε τις τράπεζες ακόμα θα δούμε πώς θα πάει αυτό να δούμε αν μας παίρνει άλλα ακυρώνουμε τα πάντα είναι Τύραννος είναι το ένα είναι το άλλο τρεις μέρες μετά τις πρόλαβες δεν σκαμπάζει με τίποτα Είμαστε οι καλύτεροι όλων
και θα ΙΚΑ είμαστε με το σωστό μέρος της ιστορίας δέκα μέρες μετά λοιπόν Θα ανοίξουμε τις τραπεζικές συναλλαγές και γιατί δεν έχουμε λεφτά βάση ερχόμαστε και αέριο από την Τουρκία και οι Ελληνες βιομηχανοι βοήθησαν πάρα πολύ με το ρώσικο πετρέλαιο κάνανε μπάνιο είμαι καλά για Ελληνες βιομηχανοι ήταν εκεί εκεί εκεί τα πλοία ήταν εκεί πέρα η στήριξη με τις τέντες ναι ναι Πολύ καλά πήγε αυτό δεν παίρνουμε ρωσικά πράγματα εμείς που απλά τα δίνουν δίπλα και τα παίρνω δίπλα δεν έχει να κάνει
αυτό το γάμο που συνεργάζεται με Ναι ναι αυτό ακριβώς Τέλος πάντων ξέρω ότι έχει πάρει κάποια επαφή πίσω η Ουκρανία αλλά όχι ολοκληρωτικά Δεν νομίζω ότι θα τα πάρει και όλο αυτό Και άμα δεν γίνει επίσημη συνθηκολόγηση αλλά για να γίνεις Νικολάκης πρέπει να πουν οι τρελές μαλακίες πρέπει να πούμε κράνη Οπότε μάλλον έτσι θα μείνει φάση για Πόσο ρε φίλε δεν ξέρω Κύπρος Έτσι είναι ακόμα από το 70 Σε κάποια φάση θα πουν και οι μέχρι εδώ ήμασταν 4554 Θυμάμαι όταν με τη χούντα κοντά
τώρα Δεν θυμάμαι ακριβώς αλλά κάτι χωράτε με κάπου παίζει ρόλο η Χούντα δεν θυμάμαι μήνα και τέτοια Εντάξει okay το χάρκοβο ήταν το μεγαλύτερο που είδα εγώ προσωπικά φάνηκε ρε παιδί μου Σε κάποια σημεία η προπαγάνδα του πολέμου το 2022 πόσο μάπα μπορεί να Εμείς έχουμε φαγητό Εννοείται λέω δεν ξέρω τι είναι προσπαθήσεις λίγο να το επιβεβαιώσεις τα πώς τα λένε τα ειδησεογραφικά πρακτορεία δεν κάνουν και ότι καλύτερο για να το ξεχωρίσω Απλά φωνάζουν αυτά που βλέπουν και μετά αναδρομικά
γυρίζουν και Ναι βασικά δεν έγινε αυτό Ναι αυτό είναι ένα θέμα το πιο συγκλονιστικό ήταν οι εικόνες εκεί του το χάρκοβο που σου έδειχνε σε τρεις μήνες πριν και μετά Κοίτα λίγο γάματα πολεμικό περίεργο συνεχίζει αυτό Αυτό είναι το περίεργο ότι είναι δεν έχει σταματήσει να σου πω κάτι θα σε πάρω σε ένα μικρό Τελειώσατε Έφυγα Τελείωσε τελείωσε ρε μαλάκα τι κάνεις λοιπόν αυτό το χειμώνα που μας πέρασε κλείσαμε τίποτα Ούτε καλοκαίρι τίποτα μηδέν καλοκαίρι και πέρσι δεν είχαν Απλά
παίρνεις λέει όχι Ναι φέτος αυτό έλεγα Μπήκα και είδα τώρα για το επεισόδιο Λοιπόν σε κάποια φάση την Σουηδία την περάσαμε πέρσι αλλά ας πούμε φέτος Εμείς είμαστε κοντά στα 35 χιλιάρικα λογικά θα κλείσω χρόνο σου εκεί στα 5 χιλιάρικα σύνολο νεκρούς βελονιά το 20 είναι στα 21,5 το Βέλγιο πήγαινε ο άλλος ο κλόουν και έλεγε είμαστε 12 φορές καλύτερα που περάσαμε και το Βέλγιο συμπεράσματα χωρίς να παίρνεις τώρα τον Mega τα λιγουρεύεστε πάνω από 30-35 όλους γερούς Οπότε αν θέλετε να
πάτε διακοπές αυτό που είχα εγώ αυτήν που φοβόμουνα λέω Την ξέρω τη μοίρα μου Θα κλείσω γιατί δεν είχα κολλήσει κοβιντ θα κλείσω ταξίδι ξεκινά η διαδικασία αυτό με το που πάω με το που φτάσω εκεί που μου είπες Δεν μπορείς να μπεις Ναι ναι τι δεν μπορεί να περιμένει οπότε τώρα τελείωσαν όλα αυτά έξαρση γρίπης 2020 Στο γνωστό δεν έχω καλό μας κάνει τίποτα βέβαια αν θα πάθεις λέει και τα δύο μαζί είναι λίγο ζόρικο Καλά εσύ ήσουν έτοιμος να
πεθάνω εγώ μία χαρά ήμουνα Πού να σε πάω σε τι άλλο που έγινε στο 22 πάμε λίγο στις μαλακίες που είχα πολλά να πω αλλά δεν θα πω τίποτα η νέα μόδα που πετάμε πουρέδες και σούπες σε έργα της περιβάλλον της πολιτιστικής κληρονομιάς επειδή είμαστε ηλίθια στην αρχή έγινε πολύ ντόρος πολύ πανικός στο πρώτο αρνί και το καταστρέψανε και τέτοιο και βγαίνει το Musically δεν το καθυστέρησα Δεν είναι αυτό το θέμα Έχει προστατευτικό γυαλί ξέρω γω και το κάδρο τέλεια και το κάδρο είναι και το
κάδρο με έπαιρνε ο πίνακας αν πίνακας είναι Εντάξει okay γιατί όλες ΚΕΠ στον αλουμίνιο καταστρέψανε τον πίνακα που από τη μία είναι Ναι ok εσύ θες το κάνω για το περιβάλλον επειδή είμαι αλλά πρακτικά θέλω να μου στείλεις το Ρία μου οπότε Εμένα με βολεύει να το συζητάμε έτσι χάνεις υποστηρικτές γιατί ο κόσμος νομίζει ότι κατέστρεψε τον πίνακα υποστηρικτές χάνεις όταν έχεις ένα άσχετο λόγο η αλήθεια είναι και βαράς κάτι άλλο Ας σταματήσουμε το πετρέλαιο ναι πώς θα τους θα
πετάξω στον πάγκο 500 χρόνια που πέθανε ναι όχι 500 Χρόνια πολλά Βάγγο χρειάζεσαι γύρω στο 1.600 καρδιά μου Και ότι η τέχνη αυτή με τις περίεργες δράσης λέγεται υπηρεσιών ιμπρεσιονιστής δηλαδή Όλοι ξέρουμε ότι είναι κλασικό Παράδειγμα αν όχι το παράδειγμα μετά ιμπρεσιονισμού στο ιμπρεσιονισμό ναι Μπράβο πολύ μακριά τεχνολογία 709 davinci είναι το 1600 είναι 1850 ξέρω που είναι τέλος πάντων θυμάμαι να σου πω κάτι είναι 250 χρόνων
αιώνες Δεν έχει καμία σημασία να κάνεις αυτή την κίνηση με αυτόν τον τρόπο ναι συμφωνώ δηλαδή κάνει κάτι που θέλεις να τα αλλάξεις και έτσι και είμαστε για μένα εγώ θέλω να κάνω να πικάρω τον Γιώργο για να σταματήσει να κάνει μαλακίες και πάω σε ένα άσχετο σπίτι και του κατουράει την πόρτα και τι κάνεις ρε μαλάκα βρε μαλακά Τώρα πήγε κάτω στο Ναύπλιο σε παίρνει σε παίρνει να είσαστε γαμημένοι τη βάρκα με την Greenpeace μέσα στους -15 με το αντιανεμικό σου σα γαρίδα έτσι να πηγαίνει και
να σου ρίχνουν νερά και να σε φτύνουν πάνω από το φαλαινοθηρικό να γελάνε με σένα που είσαι με τη βάρκα μαλακά να ψοφάς για να λες σωστά τις φάλαινες άμα δεν κάνεις αυτό είσαι εκεί πας ρε μαλάκα πας με τη Μόνα Λίζα Ξέρω γω που στο παγκόσμιο ότι παπαριά σου κατέβει στο κεφάλι πόσο χάρηκα και με την πόρτα του κλείδωσαν μέσα στα αρχίδια μας Ναι καλά εμείς κλείνουμε η άλλη μετά από 10 λεπτά Εδώ θα μας αφήσουν δεν θα μας ανοίξει και βαρέσανε τις πόρτες μαλάκες για να βγούνε έξω
Εντάξει κλαίω καλά τους κάνατε από Άμα θες πήγαινε στο βγάλει το γκολφ στη μέση της πλατείας τον ίδιο κόσμο θα μαζέψεις και πες κάτι ωραία επόμενο επόμενο στο καλλιτεχνικό κομμάτι λοιπόν είχαμε διάφορα θέματα όπως η απόλυτη χειρότερο ξέρει ότι είχαμε το πουλί του Τζον Λι στο instagram επάνω για ένα τρίωρο βαρβάτο γεμάτο γεμάτο και ξανά έμπαινα να δω τι θα θες να ξέρεις ότι έχει ελληνικό σόι είναι Έλληνας Έλληνας Τι σχέση έχει Έλληνας είναι κάποιος μου έλεγε ότι δεν θα Χίλια συγνώμη
για το φαντάστηκες ξάδερφος με τον Τόλη αυτό είναι ξάδερφος με τον Τόμι Λι πως το αποδεικνύεις αυτοκίνητο που έχει η μάνα του είναι ίδιο με το επίθετό της μάνας του το μέλι και τέλος πάντων Άμα σε έκανε ρεζίλι αλλά εντάξει Okay εντάξει το ίδιο πολύ έχει αρχικά πολύ καλοδιατηρημένος Μπράβο του Λοιπόν τι κάνουνε μπράβο τα λέμε εμείς Επιτέλους από κει και πέρα Εντάξει άμα ήταν οποιαδήποτε θα έχει φύγει στο τέταρτο θα φύγει το delete ξέρω γω από το instagram αλλά εκεί και για τα
βυζάκια δεν μπορώ να καταλάβω γιατί το Instagram δεν θέλει βυζάκια πραγματικά Ναι ναι το πρόβλημα επιθέτων κι άλλοι έχουνε βγάλει το πουλί τους και τρώνε παν σε δευτερόλεπτα δεν ήταν λίγο-πολύ όλοι ξέρουν ότι ο Γιώργος είναι λάτρης του πουλιού το γάλα του καλού μαλάκα το έχει ο στο σπίτι του μπαίνεις μέσα και είναι τύπου Α το πουλί του εκείνη την περίοδο δεν ότι έλεγε ο Γιάννης Πάρε το πουλί πολύ αστείο παρακαλώ ωραίο ήτανε του Τζόνι Όχι το Τζόνι Μάλλον του γουίλ τέτοιο ήταν πάρα πολύ
ωραίο χαστούκισε Τον καημένο τον Κρις ροκ Κοίτα να δεις τώρα τι γίνεται ο καημένος ο Γιαννάκης είναι ο καημένος εγώ είμαστε όπως ξέρετε όλοι είμαι φανατική μου αρέσει να κάθομαι και να βλέπω τα όσκαρ όπως το ξέρω γω κάνουμε έτσι όπως πάει ο άλλος στον επιτάφιο Εγώ ήρθα εγώ έχω ρουτίνα Όταν είναι να δω τα όσκαρ να κοιμηθώ την προηγούμενη καλή σηκωθώ να ξέρουμε αυτό να κάνω τα pop-corn να κάτσω να ψάξω τα link να δω παράνομα και όλα τα συναφή φέτος επειδή δούλευα την επόμενη μέρα νωρίς
λέω να σου πω κάτι Δεν μπορώ να κοιμηθώ 7:00 και να δουλεύω 8:30 Οπότε Λυπάμαι Όσκαρ ούτως ή άλλως τον το γάμησα ντεπούτο γεμίσατε φτάσαμε κοντά Απρίλιο αν όχι Απρίλιο δεν θυμάμαι και πότε ήταν να τα δούμε ασδα σπίτι μία χρονιά έφτασε αυτή χρόνια δεν είχε τίποτα όλο κόβεται honorable mention και μαλακίες και δεν το βλέπω καν πέφτω 10:00 11:00 για ύπνο και ξυπνάω 7:00 το πρωί ανοίγω το κινητάκι μου στην τουαλέτα μήπως κάνει όλος ο κόσμος το πρωί και έχει βουίξει το internet με όχι μόνο έχει
κάτι άλλα ευτράπελα αλλά νούμερο ένα headlines Ξεχάστε τα όσκαρ χιλιάδες Club ήτανε Δεν μπορείς να φανταστείς τι γινόταν στο κινητό μου δεν υπήρχε site που να μην ανοίξω και να έχει το Will Smith να φας και να μην ανάποδες τον τέτοιον στην αρχή δεν το πίστευα Εγώ είμαι μέχρι που νόμιζα ότι είναι ψεύτικο εσύ το είδες εκεί να γίνεται το Beat Εγώ ήμουνα σε φάση Επειδή επειδή γράφανε επικεφαλίδες ότι δεν ήταν αστείο μπήκαν ψύλλοι ασμένως αλλά και εγώ το έβλεπα και gazzetta ξέρω γω πάλι
μαλακίες λέω εγώ τώρα και εκεί που κάθεται και ναι ναι αυτό Whitesnake motherfucking Nafplio Φαίνεται από πίσω αυτό Word Ναι και μετά ήταν το καλύτερο ότι μετά έδειχνε και ρεπορτάζ για όλα τα υπόλοιπα που σηκώθηκε πήρε το Όσκαρ έκλαιγε και έλεγε για Όπα όπα Συγνώμη πλάκωσε τον presenter και το λέμε για πλάκα που παίξανε και λίγο έτσι μόνος του ξέρω εγώ όχι παίξανε μπουνιές ο άλλος γιατί τέτοια των πανάδων 10 χρόνια λέει και κάτι έγινε κατόπιν εορτής μετά από 42 συγνώμες και αλλού και
τέτοια Και αυτό τώρα Ουσιαστικά είναι ότι εντάξει έχει φάει ένα άκυρο cancel τα κρυφά επειδή δεν έφαγε αυτό ήτανε ότι για κάποιο λόγο δικαιολογήθηκε ότι και εγώ Αν ήμουνα εκεί και ήταν η γυναίκα μου για να ναι δικαιολόγησε με τον Γιώργο να βασιστούμε στο γεγονός ότι το Joe που έκανε ο ροκ ήταν όταν πάνω στο σε ένα θέμα υγείας που έχει η Τζίλντα και ότι δεν ήτανε καλό εγώ να πω ότι το αστείο ήταν αστείο των 30 λεπτών Δηλαδή δεν ήταν το base αστείο με κάτι δεν ήτανε άλλη μία μαλακία που
θα βγούμε για να περάσει η ώρα και ο άλλος το χόντρυνε με το Να σηκωθεί να καθυστερήσει αν δεν το αν δεν είχε κάνει τίποτα δεν έκανε τίποτα Σε 2 δευτερόλεπτα Θα βλέπαμε τις κατηγορίες για το ντοκιμαντέρ απλά το πλάνο να δείχνεις Will Smith ένα δευτερόλεπτο πριν να ξεκαρδίζεται μαζί με την τέντα και μετά να τον δείχνεις να λέει τη μαλακία και να είναι και οι δύο όλες και σκότωσε στα παιδιά του σονέρ και μετά στο δευτερόλεπτο να περπατάει ο άλλος πάνω στη σκηνή για να του
δίνεις χαστούκια ήσουνα σε φάση μαλάκα τι γίνεται Έχεις πρόβλημα είναι κάποιο κάποιος Land αυτό το gif Ξέρω γω που θα πρέπει είπα κάτι άλλο από αυτό που κατάλαβα ας πούμε δηλαδή τι κάνετε Όχι ήτανε Στο μπαμ Ναι αλλά δεν έχει κάτι άλλο αυτά τα σκαλιά δεν έμειναν για το χαστούκι τίμια χρόνια είχα να φάω τέτοια χαρά Από τότε που του πήρε Κατά λάθος το λάλα δεν το πήρε και το έδωσα στο γιατί ήτανε τέλεια γιατί τα βουνά ήταν τέλειο γιατί ήταν το τελευταίο πράγμα και μετά roll credits
ήταν άψογο οι άλλοι μάλλον πάνω στη σκηνή τελικά Εγώ το πήρα Εσύ τι θες και τι πέθανε ο γλυκούλης ήταν αυτός από τον άλλον που το βλέπει και δουλειά Τι έγινε ρε ο γέρος το διάβασε λάθος το είπε το είδε το έβαζε και να φύγει και ήρθε ο τύπος που πήρε το ωραίο ήταν ωραία εντάξει λοιπόν ναι αυτό εντάξει ήταν αυτό Kymco η ιστορία έχει τραβήξει πολλά χρόνια αλλά τώρα ήταν ένα δικαστήριο που έκανε στην Αμερική αυτό το έγινε ένα δικαστήριο δεν θυμάμαι μάλλον ή το τέλειο 21 21 ναι έγινε στο
Λονδίνο ένα ποτό Χανίων πάει αυτό ήτανε είναι και τέτοια πρακτικά Ναι γιατί αυτό έχει γίνει και χάσεις το δικαστήριο στην Αγγλία και έχει κάνει ένα άλλο στην Αμερική είναι αυτό στη μήνυση αυτό για να βρει το δίκιο του και είναι επειδή έχασε ταινίες και δεν είπε για τα τέτοια είπε ότι λόγω του wifi μπίτερ και συκοφαντικής δυσφήμισης και τα λοιπά δεν Δηλαδή δεν έκαναν εκδίκασε το ζευγάρι θα με βαρέσεις και τέτοια η εκδίκαση ήτανε αν αυτά που είπες και αυτά που γίνανε
επηρέασαν την καριέρα μου με αποτέλεσμα να πτωχεύσει αυτό ήταν επηρεασμένη δηλαδή δεν ξανά κομματιών από μένα δηλαδή και η άλλη ήταν εντάξει είναι ωραία στην κάνουμε και 40 ταινίες ήταν γενικά ένα Ναι αλλά για αυτό τώρα αυτή που λέει δεν στέκουν αυτά που λέγαμε και στο live Γενικά δεν κέρδισε κανείς ναι όχι πρακτικά η φωτιά είναι εξιλεωθεί Ναι εγώ είχα κόσμο αντικειμενικά και όχι πολύ κοντινούς ακόμα και πιο μακρινός που ήταν που ήταν ασφαλιστή μου τώρα Εντάξει και αυτός ναι γιατί
Ε ξέρεις πως είναι αυτά άμα βγει μία βρώμα Γιώργο και τον Γιάννη ακόμα και οι Φίλοι γιατί και εμένα μη με ξέρεις τι όντως και κάτι Κάτι είχα ψιλιαστεί μπορεί και να μη συμβαίνει να γίνει ποτέ τίποτα απλά και μόνο σε αυτή το τεκμήριο τώρα δεν υπάρχει γενικά σαν κόνσεπτ Γενικά η σχέση ήταν για τον πούτσο σχέση αλλά τώρα η γελούσαμε που ανέβαινε λέει και έλεγε ο άλλος ότι έχεις δει το κρεβάτι και μετά αυτό Δηλαδή Εντάξει κάτι αστεία τέτοια πράγματα Εν ολίγοις ο Ντεπ
κέρδισε το κοινό ήταν πιο σωστός η άλλη είχε μία γραμμή σας παρακαλώ Please share και να είχες σαν more Εν τω μεταξύ έβγαλε και ο άλλος ή οι δικηγόροι της Αμερικής πραγματικά η χειρότερη δικηγόροι πλουσίων που έχω δει στη ζωή μου Τις μισές φορές κάνανε οι άλλοι έκανε ο Jason στα αγγλικά της Πάτρας και πολλά μείνουνε κωμικοτραγικά απασχόλησε Αρκετά δηλαδή εμείς είχαμε και τη δικιά μου που ανοίγαμε το τέτοιο με το βλεπες live στο YouTube live το βράδυ να έρχεται από την Αμερική
κανάλια στο youtube που δημιουργήθηκαν για αυτό το είχαν τεράστια views views και τέτοια και είχαν monetize και εμείς εδώ και τρία χρόνια προσπαθούμε να κάνουμε μόνο έτσι και δεν μπορούμε και καμπανάκι τώρα τώρα τώρα τώρα Ευχαριστούμε για το φιλικό μήνυμα από το χορηγό θα σου πω εγώ για το ftx να σου πω θέλω να μου πεις για το ftx ναι και είναι διατεθειμένος να ρίξουν θέματα που έχουμε εδώ αλλά entries διότι το ftx με απασχολεί πάρα πολύ αν μας υποσχεθείς ότι αξίζει να γίνει
επεισόδιο για οικονομικό έγκλημα γιατί κάτι τέτοιο μυρίσει Θεού γιατί δεν έχω καταλάβει τα πω περιληπτικά Γιατί τρέχει το θέμα οπότε θα γίνει Μάλλον αυτό που ξέρανε το ftx ost X καλά τα λέω πριν ζω Ναι αυτός ο τύπος λέει αυτό που κατάλαβα Εγώ το μόνο που κατάλαβα είναι ότι μιλούσε με investors ενώ έπεφτε το Company και έπαιζε lol αυτό ξέρω όπως ξέρετε Το προηγούμενη σεζόν ξεκίνησε με 9:00 και μαλακίες Λοιπόν ήταν το έφτιαξε ήταν ένα
site που έμπαινες και αγόρασες κρυπτονομίσματα ανταλλακτήριο ανταλλακτήριο έμπαινες έδινες τα ωραία σου κερδισμένα ευρώπουλα αύριο από το πορτοφόλι εταιρείες φέρτα και δώσε μου δύο Bitcoin 0,001 πραγματικότητα Λοιπόν έγινε αυτό Ωραία έχει και ένα άλλο τέτοιο site δικό του είχε είχε πρώτα ένα λαμία-άρης Παρομοίως ΑΕΠ και μετά έκανε Και αυτή εξυπηρετεί έχεις έγινε πολύ γνωστό μεταξύ τους τα δύο site είχαμε επικοινωνία ενώ πρακτικά αυτό απαγορεύεται από την αμερικανική και έρχεσαι ότι είχε
ολόκληρο κώδικας περιληπτικά το παλιό το site είχες το καινούριο σας λογαριασμό ο οποίος μπορούσε να πάει - λέει ήταν ο μόνος Λογαριασμός στο τέτοιο που μπορούσε να πάει - - 10.000 ευρώ μέσα extension Ξέρω εγώ πότε παίχτηκε έχει άπειρα λεφτά και μπορούσε έτσι να τα οικονομικά τα στοιχήματα τέτοια ξέρω γω να επενδύει παράλληλα για να μπορεί να το κάνει αυτό τώρα έχει δημιουργήσει ένα coin ένα δικό του νομίσματος ftx το οποίο το πουλάει στο παλιό site και έτσι ανεβαίνει η αξία δηλαδή φτιάχνω
ένα χειρότερο νόμισμα φτιάχνω αγοράζεις δεν είναι ο Γιάννης για να μην τα ευρώ λέω Okay μου μένουν άλλα 10 Δεν μπορώ τώρα τα 10 να τα πουλήσω για 10 ευρώ επειδή με 10:00 θα τα πουλήσω από 100 ευρώ το ένα Ναι και πήγαινε ο καρασό πήρε Εσύ πού τα πήρες τα κρατούσες εσύ τα πήρες 90 με 99 100 ευρώ το ένα επειδή έχει τηλεόραση εικοσάρα αυτό επειδή είναι λίγα είχε γίνει μία τέτοια μπαμπάκα δόντια Σε κάποια φάση το μυρίζονται αυτό που λένε δεν έχεις λεφτά ο κόσμος θέλει να κάνει withdraw έχεις
επενδύσει όλα όπου να ναι από δω και από κει πυραμίδα δηλαδή αυτό έγινε μόνο επειδή είχε αρνητικό πρόσημο στο site Δηλαδή από το πρώτο πάρα πολλά νέα Και ξόδεψε πάρω τα λεφτά του κοσμάκη που έλεγε ότι τα έχω ξεχωριστά αλλού είναι τα κέρδη μου βάλουν τα λεφτά του κοσμάκη Δεν πειράζει τα λεφτά του κοσμάκη λέει είναι όλα εκεί δείτε τα έχω 14 δις 14v στα 10 ήτανε σε αυτό το νόμισμα το δικό του που πρακτικά Ναι ναι Και σε κάποια φάση Λοιπόν σε
κάποια φάση διαχειριζόταν το site ξέρω ότι Χαλάς τα λεφτά ο τύπος έχει γίνει δισεκατομμυριούχος είχε γίνει μου ότι είναι ο νέος Steve Jobs ξέρω γω των κρυπτό και θέλω να κλείσω το Crypto και αγάπη καλοσύνη έχω αυτά τα ρούχα μόνο όλα μου τα ρούχα φοράνε χωράνε σε μία βαλίτσα και δεν ξέρω εγώ τι να πάρω πράγματα στις Μπαχάμες συνέχεια γιατί εκεί ήταν και τα γραφεία τους Εγώ περίμενα ότι δεν θα μπορέσω να τον συλλάβουν αυτόν Τέλος πάντων τώρα τον συνέλαβαν οπότε αυτό
εννοώ going τρέχει από πίσω ήταν φοβερό φοβερό πιστολέρο κόσμος έπεσε πιστόλι έχασε η τον συνέλαβαν Απλά επειδή δεν είχε να δώσει τα λεφτά Σκάσε η φούσκα χρήματα επειδή ακούστηκε αυτό σε κάποια φάση βλέπουν δεν έχει χρήματα το σταματάμε το site έρχεται το μεγαλύτερο site από αυτά δεν έρχεται και λέει θα βοηθήσω μπαίνει μέσα να λένε Okay εκεί ρε μου Ηρέμησε λίγο η αγορά σήμερα να μέρα ότι okay μπάνιο θα μπει θα βάλει λεφτά ακόμα και να χρωστάνε ξέρω γω θα βάλει βλέπει ότι τρέλα χρωστάνε
τρελά λεφτά και άδεια Οπότε το επηρέασαν και αυτή αλλά τέλος πάντων βγαίνουμε μετά ότι αυτοί κάνουν ερωτικά σκάνδαλα εκεί είχαν ένα δωμάτιο με όργια Δεν ξέρω εγώ τι θα γίνει περιμένουμε επεισόδια στο Netflix για να κάνει μπορούμε και έτσι αλλά αυτό θέλω να δω τι θα γίνει με σένα γιατί αυτό νόμιζα ότι θα τη γλιτώσει Μέχρι πριν δύο εβδομάδες δεν ήξερε ότι τον συνέλαβαν επειδή δεν θα γίνει τίποτα τελικά αυτός θέλανε να τον κάνει hearing στον κόπο στο κογκρέσο να μιλήσει Ναι και λέει
ναι δεν έρχομαι θα το κάνουμε στο ζουμ Ναι δεν ξέρω Μερικές τελικά κάνανε ήταν να τον συλλάβουν τον πότε έδωσε εγγύηση 250 εκατομμύρια του ζητήθηκαν και βέβαια στην Αμερική είναι το 10% 5-5 δώσε δώσε είχε 25 εκατομμύρια λέει ότι έβαλα από τους γονείς τους και λέω ναι Okay δείτε την τράπεζα με 100 χιλιάρικα μέσα δεν έχω τίποτα καλά πράγματα Έχεις μαγειρέψει για αυτό που λέει σε κάποια φάση με επενδυτές πρόσεξε τι Βλάκας είναι ο κόσμος Γενικά Το έχουμε πει αύριο Δεν είναι πρώτη φορά ο
τυπάς έπαιζε l.o.l. ενώ κάνανε meeting με 50 και οι επενδυτές ήταν την διάρροια Θεέ μου γιατί έπαιζε Αυτός μπορεί και τα κάνει όλα αυτά μαζί και λέει παίξει παρουσίαζε ένα Excel λέει το οποίο ήταν Τέρμα κακογραμμένο δεν ήτανε λάθος Τα κλειδιά δεν είχαν αυτό ήταν μία πλούσια σε αυτό το site βγάζουν λεφτά αυτό και αυτό εκεί και όλοι ήτανε διάνοια διανύουμε χρειάζεται να μας τα πρόσωπα η Ελίζαμπεθ Χολμς και λέει στο έπαιζε Δεν ξέρω πόσες ώρες είχε λορεντάνα τρελό φοβερός ώρες ξέρω γω και δεν
είχε ανέβει πάνω από Bronze 3 Ναι ρε μαλάκα μαλάκα προστάτρια στη ζωή μου δεν είναι ποτέ δεν ξέρω να το ψάξω εγώ δεν έκανα λάθος τα placements και πήγα προς πέντε και ανέβηκα αλλά Ναι υπάρχει Μην το ψάχνεις Bronze 5 ξεκινάει το χειρότερο 533 ήταν το καλύτερο που έφτασε Σοβαρά μιλάς Εγώ που είμαι άχρηστος ρε μαλάκα και έφτασα πάνω από gold Μπράβο Lower Gold Platinum Diamond Challenger ήταν το τέτοιο δεν ξέρω και εγώ πόσες ώρες κρατάνε μετράει ότι αυτός τον παίρνετε για σοβαρά δεν ξέρω
τι θα γίνει Λοιπόν θα γίνει επεισόδιο σίγουρα Απλά περιμένω να δω τι θα γίνει με τις ποινές για τη μάνα σταματά το γλίτωσα αλλά δεν νομίζω ρε φίλε δεν είναι έγκλημα θα μπει μέσα δύο χρόνια και θα βγει Θα δούμε Θα δούμε Θα δούμε το επεισόδιο για να μας πεις το τελικό νούμερο περιουσίας που χάθηκαν μέσα στη χρονιά αν όλα πάνε καλά θα γίνει στα ελληνικά είχαμε έναν τώρα αυτό μπροστά στον σαν Πώς το λένε το φύλλο δεν είναι τίποτα είχαμε Καϊλή ηλικία απίστευτο είναι πολύ φρέσκο Ναι ναι
εντάξει Δεν ξέρω Κορωπί με αυτό έχω να όχι Ωραία όταν μιλάς γαλλικά που μιλάς είναι ότι βγαίνεις μετά και λέω ευτυχώς θα μιλάω στα Γαλλικά και είπε κι άλλο το άκουσες Για τον τέτοιον που λέει που Του έδωσα τη ρόμπα και όχι που λέει ότι μιλούσαμε με τον βέλγο ομόλογό του κατηγορητηρίου και έκανε ότι δεν καταλαβαίνει τι του λέω ενώ πρώτα έχει πει Μιλάω πώς μιλάω αυτό στα Γαλλικά μόνο μεταλλικά χορεύει σαν Κορωπί ζαμε Κορωπί ξέρω γω έχουμε δει αυτό το πράγμα και προσπαθείς να μας
πείσεις γαλλικά είσαι σοβαρός είπες ότι Okay εγώ μπορώ να καταλάβω ρε Εγώ έκανα στο λύκειο είχα 19 και τη μάνα να πω τίποτα εμένα αν δεν έμπαινε μέσα ή Κλείσε την πόρτα στο παράθυρο δεν είμαι σίγουρος ένα από τα δύο χόρτα Ναι είχε ένα άλλο το βλέπω ρε Κλείσε την πόρτα και άνοιξε το παράθυρο αυτό με τα δάχτυλα βγήκαν από το Τίποτα ήθελα να πω για τον τύπο και αυτό με την kyllini ongoing αλλά εντάξει φαίνεται να είναι ένα γρανάζι μέσα σε όλα Η Κάλια εκεί μέσα εντάξει Απλά πήρε λοιπόν
εγώ λέω σε 15 χρόνια Kylie θα έχει βγει από τη φυλακή και θα την έχουμε Δήμαρχος Θεσσαλονίκης λες εδώ Παπαγεωργόπουλος κουνιάδα έξω Έξω όλοι Εγώ το μόνο που έχω να πω είναι για το φίλο μου τον δικηγόρο του το δικηγόρο του φειδιππίδη Ναι γιατί έτυχε να ναι γρήγορα να πω ότι στην αρχή ένιωσα άσχημα που ένας άνθρωπος που έχει μία και καριέρα όποιος και αν αυτός θα τον θυμόμαστε τώρα ως Κορωπί Δηλαδή δεν με νοιάζει πώς σε λένε λοιπόν και όταν βγαίνεις μετά και μου λες Ευτυχώς που θα
βγουν τα γαλλικά και ο άλλος κάνετε Δεν με καταλαβαίνει Εντάξει λοιπόν σου αξίζει κάθε μέρα σου αξίζει για ότι έχεις κάνει στη ζωή σου μέχρι τώρα και για ότι θα κάνεις μέχρι το θάνατό σου στα βαθιά σου Γεράματα εύχομαι να είσαι για πάντα όσα με Κορωπί Αυτός είσαι έγινες meme Τέλος η μεγαλύτερη παπάτζα που μπορείς να φας αυτή τη ζωή πλέον είναι να γίνεις μήνυμα ακόμα Αν δεν σου λέω Εντάξει Είστε πλάκες κοροϊδεύει τον άλλον τώρα μιλάω γαλλικά άστο άστο άστο λοιπόν καλή
φασούλα περιμένω να δούμε τι θα γίνει και με την άλλη να σου πω κάτι Μακάρι να φάνε πάρα πολλά και αυτός και ο γκόμενος της κατάλαβα αλλά δεν πρόλαβα Μακάρι να τους πιάσει οι κουμπάροι σπίτι ο μπαμπά και τον μπαμπά Τον πιάσανε αυτόφωρο του έλεγε Πάρτα Πάρτα ο Κουφός ούτε μέχρι το ταξί δεν έχει τώρα εδώ πέρα τόσα λεφτά Τέλος πάντων Μακάρι να είναι παραπάνω να είναι ωραίο Story να ασχοληθούμε και με αυτό είναι η μαλακία με την daily Ναι
είναι ότι αν γινόταν ακριβώς το ίδιο πράγμα αλλά επί Ελληνικού εδάφους δεν θα έχει ανοίξει ρουθούνι ρε μαλάκα εντάξει Βρυξέλλες μέσα και πας και μου πουλάς τρέλα ερασιτεχνισμοί Τέλος πάντων Τι πολλά ρε μαλάκα δύο έχει έχω κάνει west highland musk έχω το Ιράν και αυτό το Μουντιάλ Μπαμ μπαμ δεν το πίστευα κανείς Δεν το πιστεύω Δεν το πιστεύαμε την ενιαία πάντα υποστήριζα Αργεντινή μου αρέσει η Αργεντινή κυρίως για τη συμπαθώ Μέσι και ο Ρονάλντο Αλλά πάντα βρίσκεται η Αργεντινή να
το Lucy και πολλές φορές με οριακά να περάσεις 16 ξέρω γω αυτή τη φορά αυτή τη φορά Ναι εισακούστηκαν ευχές μας μαζί με κάτι μπουνιές που έδιωξε το Μαρόκο τους δυνατούς και μπήκε το Μαρόκο και μπήκε Κροατία για κάποιο λόγο μέχρι ένα σημείο και αλλού και κάποια φαβορί φάγαν άκυρο και κάπως έγινε Έσπασε ο διάολος το ποδάρι του και είδαμε τον καλύτερο τελικό Μουντιάλ που θυμάμαι εγώ το καλύτερο εσένα Αλλά να σου πω το πρόβλημά μου ένα καλύτερο Απλά επειδή ήμουν μικρότερος και το ζούσα
πραγματικά το 2002 γερμανία-βραζιλία Όλιβερ Καν Εντάξει λοιπόν για μένα αυτό Εκείνος ήταν ακόμα καλύτερος ασχέτως που δεν πρόσεχε λίγο θα σου πω το 2002 στη Βραζιλία το πήρα αλλά με γερμανία-βραζιλία ήτανε και ήταν στην Κορέα τον ένα περιβάλλον που έκανα δεν έχει σημασία πρόσεξε με το Story του Messi έκλεισε μαγικά ξέραμε όλοι τη μέση δεν θα προλάβει άλλο είναι το χαρακτήρα είναι Φοβερό Πού είναι η τέχνη μιμείται η ζωή μιμείται την τέχνη ο οποίος όλη του τη ζωή
είναι μόνο που λένε Okay είσαι καλός αλλά μόνο με την Μπαρτσελόνα μπορείς να με την Μπαρτσελόνα μπορείς να με την Μπαρτσελόνα τίποτα δεν θα κάνουμε την Αργεντινή δεν τα κάνετε Θα μπορούσες να κάνεις καλό πρωτάθλημα δεν μπορούσε τίποτα ότι δεν ασχολείται παίζει στο ποδόσφαιρο κερδίζει τα πράγματα του γιατί Τσάμπιονς Λιγκ και τα πάντα πάει με την εθνική μία τρώει φάρμα πάμε την εθνική δεύτερη φορά τρώει Fan Σε κάποια φάση φάπες μαζεύονται φτάνει τελικούς που κάνει
τέσσερις χαμένους τελικούς έχει ένα Μουντιάλ και Κόπα Αμέρικα κάτι κοπέλες που έχουν εκεί στη Λατινική Αμερική φτάνει τελικά χάνεις των πέναλτι κάνει ο ίδιος πέναλντι κλαίει και βγαίνει να σας πω κάτι Δεν μπορώ άλλη πίκρα να αποσύρω σταματάω την εθνική τα παίζω μόνο η Μπαρτσελόνα και ένα παραμύθι Ξέρω όχι ένα παραμύθι που δεν μπορώ δεν μπορώ δεν μπορώ είναι άφησες να έρθει το μωρό Κάντε κάτι αντικειμενικά Δεν φταίει ο ίδιος Δηλαδή τι είναι αυτή ρε Στην το 14 ψηλό μόνο πόσο ψηλό μόνο στους
βγαίνει τελικό ξέρω γω και προσπαθεί μετά τα παρτάλια να χάνει ο ιγκουαΐν τάχα στο τέλος πάντων το αρχίδι Λοιπόν ποντιακά συμπάθεια Ναι ναι Προφανώς δεν μπορούσα να μην ήταν αυτό όποτε κατέβεις με το που βάζει γκολ το πέναλτι κάνει ο ηλίθιος είναι τσάμπα πέναλτι να πούμε την αλήθεια να μιλήσουμε ποδοσφαιρικά Λέω τελείωσε κιόλας καταλαβαίνω ότι τελείωσε εκεί το πέναλτι το πρώτο που έβαλαν εμπαπέ το χάσαμε χέστηκαν πάνω τους Τελείωσε το καπάκι δεύτερο και το τρίτο και μετά στο τέλος
πρόσεξε με τι γίνεται αυτό παραιτείται γυρνάει το 19 είναι να κάνει Κόπα Αμέρικα η Αργεντινή το 21 το κάνει Αργεντινή το Κόπα Αμέρικα το Euro ξέρω γω τι γίνεται κορονοϊός δεν το κάνει Αργεντινή το πηγαίνουν το 21 στην βραζιλία και φτάνει τελικό ξέρουμε ότι με τη Βραζιλία θα πάει τελικό Αργεντινή μία φάπα της Αργεντινής ο Μέσι τίποτα με την Αργεντινή Μέχρι τότε και πηγαίνω και το παίρνουν Ε τη Μαρία μέσα στο μαρακανά στην στη Βραζιλία στον αντίπαλο δηλαδή να είναι το
Redemption του που πάλι κάτι πήραμε Ναι δεν έχει ολοκληρωθεί και έχετε ξέρουμε ότι είναι το τελευταίο μουντιάλ το ξέρουμε ότι να ναι είναι πολύ έχει να χάσει δεν ξέρω και εγώ από το σαγόνι 30 αγώνες για να χάσεις την αρχή του Μουντιάλ και πρώτα ξεκινά η και χάνω τη Σαουδική Αραβία άδικα Ευχαριστώ πολύ καλύτερα δεν μπόρεσα να βάλουν αλλά έχασε και ξεκινάμε τα Windows Messi ταμείο της εταιρείας και ο τυπάς παίζει την μπάλα της ζωής του παίζει φοβερά τα λέμε κι αυτά και πηγαίνει
τελικό με τον κακό το λύκο που θα μπορούσε να έχει τον εμπαπέ τον νέο μέση πρακτικά που ανέβασες στο story από το προηγούμενο και σου λέω μαλακά αυτό είναι εξώφυλλο FIFA Τι κρίμα που δεν θα έχει FIFA φέτος ασήμαντο 24 θα έχει άλλο ξέρω γω άλλο όνομα Τι κρίμα να μην έχει αυτό αυτό το τέτοιο για εξώφυλλο δηλαδή είναι δεν είναι λίγο αρχιδιών pame το νέο με το παλιό είναι αυτή η σύγκρουση το έχει πάρει την προηγούμενη χρονιά κι αυτός φοβερό Μουντιάλ έχει πολύ καλύτερη ομάδα η Γαλλία αν
θέλουμε να λέμε την αλήθεια είναι η αλήθεια είναι ότι είναι και είναι αυτή η σύγκρουση δηλαδή αυτό και ότι καταφέρνει και παίρνει αυτό το Μουντιάλ το οποίο είναι φοβερή ιστορία πρέπει να γίνεται μία ταινία να σου πω κάτι ότι Νικόλα Αργεντινή ότι τελείωσε Πάμε παρακάτω Κρίμα να μην ασχολείστε με ποδόσφαιρο Κρίμα για τον Μέσι Κρίμα για αυτή την Ιστορία Εγώ δεν την ξέρεις και μπέρδεψα πριν που μιλούσα τον καπνό με το Σαντιάγκο Μπερναμπέου έχουμε ασχέτως το είδα όλο αυτό το
Μουντιάλ Όχι ήταν ωραίο ήταν ωραία μάτια ο τελικός Άσχετο τη χώρα και το τέτοιο ήταν ωραίος των θεών ο τελικός επειδή δουλεύαμε στην ταινία 5:00 4:30 Το πρωί και ήτανε Ευτυχώς ήταν νωρίς είχαμε αλμύρα από εκείνη τη μέρα πήρα στο σπίτι πάλεψα μα το Χριστό και την Παναγία όταν πήγανε Όταν κολλάω εκεί πήγανε παράταση ήμουνα όχι σε παρακαλώ δεν αντέχω παιδιά ήμουνα με την κουβέρτα Έτσι είμαι τώρα κούνια αγκαλιά στο τέτοιο και τρέχουν
τα σάλια μου σε παρακαλώ θέλω να το δω έκατσα μέχρι το τέλος μπαίνουν τα γκολ και λέω όχι ρε μαλάκα θα πάμε στα πέναλτι Δεν το πιστεύω αυτό δεν αντέχω άλλο και μετά βάρεσε λίγο μόνες λίγο το πάμε Έλα μπορείς να τον Άννα κάθισα μαλακά έτσι στον καναπέ πολύ ωραίος τέλειος δεν θα άντεχα να το έκανα και αυτό δηλαδή έτρεμα εγώ εκεί που απέκρουσε ο άλλος με το πόδι τηλέφωνο Μας δουλεύεις παίζαμε και καλύτερα το κλείνω το κλείνω ρεμάλι αργεντίνικη σε κάποια φάση 121 παίζεις τελικός των
τελικών με φοβερό Τέλος σε μία φοβερή ιστορία Μπράβο και να πούμε γιατί ήταν φοβερή χρόνια το 22 για τις γυναίκες να το πούμε αυτό με την Αμερική με το πώς το λένε Ναι τώρα εκτρώσεις είχαμε και στο Ιράν την μάθαμε για την αστυνομία ηθών η φάση όλο αυτό γιατί εγώ δεν είχα ιδέα Προφανώς Τι γίνεται τώρα λέει έχει ένα τεράστιο ποσοστό της είναι κάτω των 35 ετών Οπότε είναι πολύ νέοι δεν ψήνονται προφανώς να ούτε μαντήλι σου τέτοια αλλά ένα αυτό αλλά να έχουν ισλαμικό κράτος πάνε ας
κάνουν ότι θέλουν αυτό θέλουν δεν υπάρχει αυτό είναι δεν είναι το εκεί εκεί δεν υπάρχει αυτό Οπότε τι κάνεις Η γυναίκα είσαι άντρας μία χαρά είχαμε την μάσκα μείνει η οποία ήταν αυτό το βίντεο με την την είχε πιάσει η αστυνομία Γιατί όχι Γιατί δεν φορούσε μαντήλι Γιατί τι φορούσε λάθος Ναι φαινόταν πιο πολύ μαλλί από ότι έπρεπε αυτό είναι το concept είναι αυτό που λαμβάνουν την κρατάνε μια-δυο μέρες δεν θυμάμαι τώρα τόση ώρα ακριβώς και τι δείχνει μετά που καταρρέει ξέρω γω σε άσχετη
στιγμή το Σεπτέμβριο αυτό ξεκινά τώρα χαμός από διαδηλώσεις οι οποίες τις Δεν έχω καταλάβει τώρα αυτήν γιατί είχε βγει η αρχή του μήνα Δεκεμβρίου ότι καταργείται η αστυνομία ότι είναι μετά βγήκαν και είπαν όχι δεν ισχύει αυτό δεν καταργείται καμία αστυνομία οθόνη λέγανε ότι θα καταργηθεί η αστυνομία αλλά θα μείνουν οι κανονισμοί ξέρω γω καμβάς είναι η εξής είναι και αυτό ongoing η φάση είναι ότι διαδηλώσεων με μία κοπέλα άδικα έχουμε κάνει και γίνονται διαδηλώσεις κόσμος διαδηλώσεις
Και από γυναίκες και από άλλους γενικά και βλέπει διαδηλώσεις καταπληκτικά όχι από όχι από δακρυγόνα αλλά με πλαστικές σφαίρες και πέθανε κόσμος κι άλλος ας πούμε μετά βγήκαν να κάνω διαδηλώσεις για τους πεσόντες από τις διαδηλώσεις για την Μάσα Μάσα ρε μαλάκα όχι μάσκα και ουσιαστικά ένα μπουρδέλο οριακά δεν έπεσε το κράτος Ας πούμε ότι έγιναν όλα αυτά και συνεχίζουμε το αποκορύφωμα το αποκορύφωμα ήταν η συνέντευξη της Δέσποινας Μοιραράκη στο Star ναι η οποία
λέει ότι αν δεν είχε φίλο πρέσβη στο Ιράν Για που παίρνει τα χάλια είχε μείνει σε προηγούμενο ταξίδι του 2015-16 Πότε ήταν δεν θυμάμαι τώρα τα λέγαμε είχε γίνει ακριβώς το ίδιο πράγμα με αυτήν φορούσε μπούρκα όντως τουρίστρια φορούσε μπούρκα Είχε πάει εκεί για να αγοράσεις χάλια αλλά έδειχνε πιο πολύ μαλλί από ότι επιτρέπεται την πήραν στην αστυνομία και της είπα ναι δεν μας ενδιαφέρει το τι είσαι τουρίστας τουρίστρια ξέρεις με σκοπό επαγγελματικό και τα λοιπά 6 ώρες έχεις δικαστήριο Για να
σε βάλουμε φυλακή στο Ιράν τον ευρωπαίο Citizen που φορούσε μπούρκα αλλά δεν τη φόρεσε η Σία είναι περίεργο όλο αυτό το λέει και γιατί λέει να ξέρετε ότι δεν έχει να κάνει με το ποιος είσαι Πόσα λεφτά έχεις και αν είσαι γυναίκα τον ήπιες Γενικά όπου Δυστυχώς Οπότε αυτή λέει ότι πήρα κάτι τηλέφωνα τον πρέσβη και αυτό δεν τα λοιπά και αλλού και μαλακίες και τέτοια και δεν λέει το ζήτημα φυγαδεύτηκε από τη χώρα πριν γίνει το τέτοιο Ας πούμε ότι ντάξει ντάξει μη βαράτε θα φύγει αυτό είσαι από
τους δικούς μας Εσείς έχετε κάνει σκάνδαλα Ναι okay κάποια στιγμή να τα ξεχάσουν είναι όσο διεφθαρμένη είναι η κυβέρνηση Η δικιά μας που είναι και καλά πολιτική correct και τέτοια μία κυβέρνηση η οποία έχει βασιστεί θρησκεία μπορεί να σπίτι θρησκευτικά μιλώντας Έτσι πρέπει να γίνεται Άρα Έτσι πρέπει να κάνετε Δεν μπορεί Κάνει west Επιτέλους έχασε τα φάρμακά του Λοιπόν ο κάνει εμένα Ήταν ο αγαπημένος μου άνθρωπο ακούτε είναι πολύ κρίμα Εντάξει εμένα μη χάσει χρόνια τώρα δεν ξέρω
ένα τραγούδι αλλά okay δεν ξέρω τι Singles τραγούδια οπότε δεν είσαι και το δεν είμαι δεν είσαι της μουσικής είναι κρίμα Κρίμα αυτόν τον άνθρωπο δεν μπόρεσα να τον βοηθήσουμε να τον βοηθήσουμε γιατί μιλάς καθαρεύουσα αυτές τις μέρες είναι πάρα πολύ κρίμα είναι στην πρώτη του γυναίκα Κρίμα σε όλους μας αυτός ο άνθρωπος έχει προβλήματα Εντάξει δεν είναι τρελός Δεν ξέρω αν είναι δηλαδή πού ξεκινάει η τρέλα του Που σταματάει το εγώ του Πως ένας μπλέχτηκαν και βγαίνει και φοράει μπλουζάκια
whitelines μάτερ και οι Εβραίοι φταίνε για όλα 23 10 10 10 και ο Χίτλερ με παρεξηγημένος ήτανε τα βιντεάκια τα 10 χρόνια πριν με τον bilberry να του λέει ότι μάγκες άκουσα τι λέει ότι αν τα λεγε άσπρος αυτός ότι έχετε ακούσει τι πραγματικά λέει ο τύπος ότι το εγώ του είναι εδώ Είναι φοβερό Adidas βγαίνει και κράζει μπορώ να βρίζω να λέω ότι είσαι νοικοκυρά Adidas δεν κάνει τίποτα ότι ξέρω εγώ είμαι ο Ομάν και η αντίδραση είναι περνάνε
δυο-τρεις εβδομάδες που δεν κάνει τίποτα και θα ξεχαστεί θα πάρει τα φάρμακά του θα τον πώς θα βγει να δεις καμία συγνώμη και δεν κάνει τίποτα ο τύπος οπότε Adidas Okay τον πούλο η Adidas κάνει τρελά λεφτά για κάποιο λόγο από αυτό το ότι τον διώχνει και είναι ότι έχασε Τις μισές πωλήσεις την τάπα του μένα τα τελευταία ήταν αλλαγής Ναι ναι balenciaga βγαίνει το γκάζι ξέρω γω ότι δεν συνεργάζεται άλλο σκάνδαλο με την Αλεξία και τα παιδάκια αλλά τέλος πάντων δεν χωράει σιγά τους κάνανε
μουσικά μιλώντας για μένα δηλαδή είχε Sweet spot στην καρδιά ότι ξέρεις τι μεγαλώσαμε κάνει ρε φίλε δηλαδή ήτανε πολύ κρίμα είναι αυτό Το ότι πρέπει να διαχωρίζει στην τέχνη από τον άνθρωπο και του Χίτλερ ανακαλεί την έχουμε στην ουσία δεν ήταν αν ήταν σου λέω εγώ τι να κάνω κριτική μουσική το τραγούδι που δεν μπορώ Δεν ξέρω δεν θα το λύσω εγώ αυτό το αγορίνα πρόβλημα δεν θα το λύσω εγώ έχω άλλη άποψη Απλά Στεναχωριέται Καρδούλα μου που αυτό τον άνθρωπο που κάποτε τον είχα πολύ
ψηλά Κρίμα για σένα ήταν ότι ποτέ δεν το έχω πει τώρα Ναι πιστεύω ότι Κάπως έτσι σαν εσένα Θα νιώσω εγώ όταν θα σκάσει επιτέλους η φούσκα ότι ο Jared Leto πηδάει ανήλικα γιατί σίγουρα συμβαίνει αυτό θα κάνω ότι δεν το βλέπω Όχι ο τύπος ξεκάθαρα την είχε πέσει στην πύλη και το έχει πει ένας φίλος τάφος Όχι τώρα όταν ήταν 16 αλλά δεν έχει να κάνει αυτό υπάρχουν γενικά φιλιά 21 like δεν young Γενικά εγώ περιμένω πότε θα γίνει όταν το συνειδητοποιήσει ο κόσμος ότι ο Jared Leto Είναι
οριακά 50 χρόνων με λένε ότι μοιάζει 35 εντάξει Έλα μωρέ Μίλησε με τη δεκαεξάχρονη 17χρονη barely legal και τέτοια ξέρω γω Όχι είναι 50 χρονών Πιστεύω ότι θα νιώσω έτσι όταν θα σκάσει αυτή η φούσκα για το τι κάνεις τίποτα δεν κάνω αυτό που μπορείτε να πείτε ότι δεν είναι ότι έχουν ατομικό δεν είναι τραγουδίστρια δεν ξέρετε τον έμαθα ως τραγουδιστή όχι ως ηθοποιό η άλλη από κει και παίζω μόνο από κει και πέρα το ελαφρυντικό που δίνω το ελαφρυντικό που δίνει ο άνθρωπος
είναι ξεκάθαρα διπολικός με e-mail Mac είναι επίσημα άρρωστος Ναι αυτό Δηλαδή κόψεις τα φάρμακά σου και είσαι διπολικός Θα έχεις πρόβλημα Εντάξει το το χουμε αυτά οπότε δεν μπορώ να ακυρώσω τη δουλειά του διότι η δουλειά του γινόταν όταν έπαιρνε τα φάρμακα ως επί το πλείστον αν δεν ήταν τόσο χάλια Το πρόβλημα αυτό στιγμή που έχει κάποιο πρόβλημα και δεν το αντιμετωπίζει το τι παπάτζα θα βγει να πει έξω που Εγώ πιστεύω ότι είναι Και στοχευμένο βέβαια θα το πίστευα αυτό μέχρι
ένα σημείο αυτό με μπορεί να ξέφυγε Ναι ναι μπορεί να είναι αυτό ότι θέλω να προκαλώ Ναι ναι το ξέρω το Γάμησέ τα τώρα έχει κάνει τρίπλα Όχι το καλύτερο είναι το χειρότερο πράγμα που μπορώ να πω αυτή τη στιγμή ο Ιησούς ήταν ο νέος Χίτλερ Λοιπόν Οπότε θεωρώ ότι απλά ένας άρρωστος άνθρωπος που πρέπει να πειστεί Δυστυχώς αυτά που έχει είναι χρόνιες παθήσεις Και δεν είναι ότι θα πάρει ένα χάπι και θα δει αύριο το βράδυ από το μαγείρεμα μαλάκια ο άνθρωπος χρειάζεται Δηλαδή παίζει να
είναι και 6 του 7 όρισμα είναι και αυτό που πλέον δεν εμπιστεύεται τους γιατρούς Δηλαδή εμείς αυτό της έχει μπει σε εμένα να με βάλουνε να με δώσουν για να με κάνουν άλλο ένα πρόβατο Δεν ξέρω αν γυρνάει δεν τον είχα σε εκτίμηση εγώ επειδή δεν ακούω αυτή τη μουσική ούτως ή άλλως Αναγνωρίζω ότι πάρα πολύς κόσμος που πιστεύω ότι ξέρει και αντιλαμβάνεσαι μουσικές εκτός από σένα έχει να πει ότι υπήρξε μία καριέρα μία στιγμή στην καριέρα του κάνει που ήτανε κυριολεκτικά Genius
δηλαδή έβγαζε πολύ και ότι ξανά έδειξε ότι μπορεί να το κάνει αυτό στο fashion για κάποιο λόγο ας πούμε που δεν το πιστεύω εγώ αυτό Δηλαδή Εντάξει και έβγαλε παπούτσια Γιατί δεν έκανα δηλαδή Εντάξει άμα ήταν μέχρι να γεμίσουμε και τον Ford να γεμίσουμε και τους χαίρεσαι όλους να γαμήσουν έβγαλε παπουτσιών στα αρχίδια μου ότι γενικά ήτανε Genius Πώς είναι ο Dr Dre ας πούμε και γάμο τους παραγωγούς αντικειμενικά ή ο jay-z ο big Βιβή ναι τέλος πάντων σε περίπτωση Αυτός είναι
πολύ χοντρός με τον φέρω να τον ξέρω μανάρι μου Άντε λοιπόν να δούμε τι θα κάνουμε με το έργο του το λεγα να ρθεις μόνος σου περιμένουμε κλείνω μέλλον μας το καλύτερο αγοράζει Twitter έλμας πως το αγοράζει μας έπρηξες τα αρχίδια και αυτός Μέχρι να το αγοράσει για να δείτε αν mask κατάφερε μέσα σε λίγους μήνες και αποκαθήλωσε όλο του το image εκεί που τον Βλέπανε ως ένα email που έχει κλείσει τα τελευταία 15 Ναι ναι Και προσπαθεί και να το δει και Είμαι ο Τόνυ σταρκ και τέτοια
και καταλαβαίνεις πόσο παν χαζός είναι αυτός ο άνθρωπος ότι δεν έχει σημασία τίποτα σε αυτή τη ζωή ότι όλοι όλοι μας είμαστε ένα τίποτα άρχισε πάλι τα κακά νιχιλιστική 44 billion για το Twitter overpriced κατά αρκετά δισεκατομμύρια που λένε ότι τότε δεν αξίζει τόσο αυτός το παίζει ότι ξέρετε τι είναι το έκανα το Beat τα 44 billion τα οποία δεν έχω τα λεφτά αμύνεσαι με λες και δεν ξέρω εγώ που τα έχω Είναι γνωστό ότι δεν έχει το Αναφέρει
ότι δεν έχει 44 δισεκατομμύρια σένα Volt Ναι ποτέ δεν θα το αγοράσω Γιατί ξέρεις Twitter έχει έχουν ξεκινήσει τις υπογραφές Ναι ναι αλλά δεν το λέει πριν βγαίνει και λέει ότι έχετε πολλά μπότες ξέρω γω Ναι okay έχουμε μπότες έχουμε εκτός από την αρχή Δεν ξέρω εγώ ότι αυτός λέει Όχι δικιά μου έρευνα αυτό πήρε για τέτοιες περιπτώσεις με τηλέφωνο Άντε γεια δικαστήρια αύριο έχουμε κάνει ολόκληρη Ναι ναι για Όλες τις τάξεις δικαστήρια Express και για σας βρίσκει τα λεφτά το
αγοράζει το letters in όποιος δεν έχει το λογοπαίγνιο let that thing in και ο Τίμος Πήρε έναν νεροχύτη sync και μπήκε μέσα when in with the thing λοιπόν απολύει 5 χιλιάρικα μέσα στον πρώτο μήνα έβγαλε από τις 7:30 8 χιλιάρικα μένουνε τρεις παιδιά από δω και από κει το Twitter παραπαίει γίνεται να όχι μόνο είχε λέει και τους άλλους από το ατελιέ με e-mail φοβερό πανηγύρι by the way μην μπεις στον κόπο Να κλείνεις τα ρούχα και τέτοια
φοβήθηκε Λοιπόν το παίζει όλη την τύπου μάγκες πάνε όλοι μαζί για ένα νέο Twitter και τι θέλουμε πάμε να το κάνουμε δυνατά και θα είμαι στο γραφείο και θα γράφουμε κώδικα κιόλας school και τέτοιο και τις παπαριές του Twitter είναι χάλια και δεν λειτουργεί για αυτό και αυτό το λόγο που βγαίνουν οι εργαζόμενοι του τοκετού απαντάνε λένε Ναι ναι αυτό που λες δεν ισχύει και τι κάνει ο μάγκας τόσο πολύ τόσο πολύ γιατί τα εξηγούν Πώς λειτουργεί το site διαδικασίες το αλάνι το αλάνι
εκεί ήταν τα δωσα βγαίνει και λέει θα πουλάω το μπλε τεκμαρ όχι μόνο αυτό ήτανε τύπου το από τα πρώτα πράγματα που θα κάνουνε είναι να κάνουμε μόνο Thai στο blue τέκνο το οποίο χάνει αυτομάτως το νόημα το μπλε Technic profelm αν έκανες μόνο τα είδη που εγώ είμαι ο Γιώργος και κάνω twitter πληρώνω και με κάνεις verify ότι πληρώνεις Στείλε την ταυτότητά σου να επιβεβαιώσουμε ότι εσύ είσαι αυτός αν δεν κάνει θα σου έλεγα okay δεν έγινε έτσι ήταν ότι όποιος πλήρωνε τα έχει δουλίτσα
και Έμπλεξες με το οποίο bluetooth δεν είναι μόνο ότι έχω μπλουζάκι είναι ότι δηλώνει και κάτι αυτό το ότι έκανε ψεύτικο Twitter Super Mario μέρες κάνουνε καινούργιες μπλούζες κωλοδάχτυλα και να πηγαίνει στην να λέει Τι μαλακίες είναι αυτές που κάνετε και να βλέπεις τώρα Σούπερ Μάριο με τη κτίσει έγγαμη εστέ κάτω το έκανε ποτέ αυτό Ναι εντάξει δηλαδή τραγικό ρε παιδί μου να πω επίσης ότι όταν το κάνει αυτό γιατί μετά έβλεπα βίντεο του mkbhd ε έχουνε και μία άλλη και δεν ξέρω αν υπάρχει
εδώ στην Ευρώπη αυτό και το Twitter Blue πώς λέγεται Ξέρω γω που είναι τύπου premium υπάρχει αυτό εκεί χρόνια έχει κάνα δυο χρόνια και ωραία έχει Twitter Blue αυτό είναι όχι το checkmark υπηρεσία και καλά σε αφήνω να ανεβάσεις περισσότερα πράγματα και κάτι δεν είναι τίποτα το οποίο δεν έκανε αποστολή και άλλαξε το όνομα Ναι και Ήθελε αυτός να το κάνει κάτι και βγήκε έκανε ολόκληρο βίντεο mkbhd ελληνικά και έχουν κάνει Εντάξει ρε και λέει δεν είπε drian είμαι του Internet εντάξει Και καλά
ότι κάντε ένα πακέτο προνομίων για το Blue βάλε και το τεκμαρτό και να το πληρώσω αυτό να πληρώσω 5 ευρώ για να ρωτήσω τώρα το έχουν όλοι Τι να το κάνω Δεν το θέλω Μα δεν είχε νόημα γιατί λέει κρατάνε οι διάσημοι πηγαίνανε πήγαινες και απαντούσες τους στον οποιοδήποτε διάσημο ρε παιδί μου πες έναν διάσημο ανθρώπους που είχε στο μυαλό της δεν έχει κανονικά το τέκνο ωραία ανεβάζω μία φωτογραφία και του γράφω από κάτω είχα Φοβερή φωτογραφία και του ΣΚΑΪ ειδοποίηση του Δεσπότη
διάσημος έχει κλείσει και το σκάει ότι ένας με Deck σχολιάσει και τώρα έχουν όλοι την έχουν όλοι και γίνεται ένας πανικός πέφτουν μετοχές χάνει η αμερικανική εταιρεία που πουλάει Γιάννενα χτυπάς κάνει Είδα και το βίντεο μετά από την εταιρεία που πουλάει ινσουλίνη ξέρω εγώ τη μεγαλύτερη και στην Αμερική ότι έχεις αυτή τη δίνουνε τζάμπα την ινσουλίνη 100 της αξίας της την ίδια μέρα η εταιρεία η εταιρεία θέλει να κάνει διαφημίσεις τους γίνεται ένας πανικός οι διαφημιστές Δεν
θέλουνε να γίνεται απίστευτα απίστευτο πανηγύρι για δύο μέρες και σταματάει γιατί ο βλάκας μετά το κλειδώνει λέει Okay χρειάζεται κάποιες μικρό twix ναι ναι ναι και ξενερώνουμε και λίγο γιατί Okay ήταν ωραίο το ότι το βλεπες όλο αυτό να διαλύει τα πούμε ότι επαναφέρει οποίο είχε Μαγγανάρι στη Ναι ναι για οποιοδήποτε λόγο ο άλλος λέει ήτανε και η ξέρω γω Adblock scanner Ναι ναι το επικεφαλής και τον είχαν πάρει Γύρνα και λίγο τι γίνεται το τελευταίο που διάβασα εγώ που ψήφισα κιόλας
Ναι ήτανε τι έβγαλε ένα μπολ που είπε ότι βγάζει πολύ που λέει πιστεύετε ότι πρέπει ο CEO του Twitter όχι να το πουλήσω να κατέβω Λίγο μπορεί και από κάτω θα σεβαστώ το αποτέλεσμα αυτού του πω Ναι και λέει ναι όχι εμένα δεν μου το δείχνει είναι 40 το βρήκε πάω με το βανάκι στη δουλειά το ανοίγω γιατί μόνο τότε μπαίνω στο το ανοίγω τώρα Θα ψηφίσω ναι όχι φύγε Εγώ ψήφισα το του τύπου που έχω και εγώ τα ίδια και βλέπω ότι είναι 40 είναι 60 40 και μένουν ήταν στις 17 ώρες Εγώ να δεις κι
άλλες πέντε ώρες και έκλεινε το πόσο πάει επτά ώρες για τις 7 ώρες και έκλεινε και μετά έβγαλε την άλλη μέρα ένα τέτοιο που έλεγε κάτι θα σεβαστώ τότε δεν καταλάβατε Τι έγινε μπαίνουν και βρίσκουν ότι ότι απόφαση έχει πάρει ο ΟΑΕΔ για το Twitter είναι κάτι που τον κορόιδεψαν πιο πριν είχε ένα freddo Ξηρού επειδή κάποιος τον κορόιδεψε για αυτό γιατί ξέρω γω έκραζε τα iPhone που γράφει ένας πολύ ωραίο που κράζεις iPhone και ποστάρεις από Iphone και λέει Okay θα βγω και θα σου φέρω κάτι
θα τη βγάλεις τη βλακεία δεν καταλαβαίνω Γιατί να υπάρχει ή να έρθεις στο Twitter σου έλεγε από ποια συσκευή Ναι ναι αυτό το έβγαλα τι που το γκαζόν για κάτι άλλο ναι ναι ναι ναι είναι πολύ ωραίο όλα αυτά που έχουμε πει για το μέλλον μας και έχουμε και ειδικό επεισόδιο μαζί με τις τράπεζες να σε δει σε ένα χρόνο είχε χάσει το 10% έχει κάνει κι άλλα πράγματα τώρα η Tesla και έχει χάσει δεν είναι μόνο αυτό έχει ένα φορτηγό που δεν το έχει
βγάλει ποτέ έχουν περάσει από τέσσερα χρόνια εκείνο που σπάνε τα τζάμια που έχουν τεράστια προβλήματα βλέπω από youtubers με τον πούτσο τεράστια προβλήματα με ποιότητα παραγωγής των Tesla γενικά Δηλαδή σε έρχονται τα ακόμα προφυλακτήρες δεν είναι ευθυγραμμισμένη Είναι λες και το χει μεθυσμένος Όπως και το είδες το αμάξι είχανε μετά ένα άλλο σκάνδαλο που δεν ήτανε δεν είχε γίνει σωστά το paint job και ψεύτης αν τα αμάξια στον ένα μήνα καινούργιο αυτοκίνητο και φεύγει το
paintball Είχε και κάτι έκανες Όχι Χέστηκα που λέγανε ότι δεν συμπεριφέρονται στους υπαλλήλους και κάνει κάτι έτσι κάτι ρατσιστικά σχόλια που δουλεύετε με αυτό και ξέρω γω Το πρόβλημα είναι ότι δεν μπόρεσα έναν τέτοιον άνθρωπο Ο οποίος αντικειμενικά μιλώντας Δεν είχα καμία εμπειρία με τα social media και φάνηκε 75 χρόνια στο Twitter Εγώ σου λέω είναι co και ξεκινάει από την πρώτη μέρα και τι έχει γίνει μέχρι τώρα ναι όχι ο τύπος δεν έχει ιδέα Όχι δεν έχει ιδέα μόνο Όχι τι πρέπει να
γίνει Είναι ωραίο το έδειξε σε όλους ότι μπορεί οποιοσδήποτε να γίνει CEO άμα έχεις ταλέντο connection ο μπαμπάς σου είχε ορυχεία Άντε κόλλησε εσύ και οι μεταλλωρύχοι ακόμα κάτι που ήθελα να προσθέσω Εγώ μόνο σαν Για πες για να πιάσουμε δεν έχει λήξει αυτό ακόμα 22 έγινε πάρα πολύ αισθητό με έχει πάρει εκεί το λέω γιατί έτσι ξεκινήσαμε την πρώτη την προηγούμενη σεζόν έχει πάρει τα πάνω της CIA Γενικά σε πρακτικά θέματα Ναι φωτογραφίες
ζωγραφική τώρα το άλλο το κείμενο το είδες που έκανε και βγήκε ο ένας άλλος που βλέπαμε φωτογραφίες και τέτοια που σου βγάζει ολόκληρη σκαλέτα βάζουν στις 23 και είναι Τι μόνο κάτι fact-checking κάνει κατά τα άλλα το κείμενο έχει ωραιότατη ροή δηλαδή βγαίνει αν τσεκάρεις τα fax δηλαδή είσαι περάσουμε να κάνεις τώρα δουλειά πάνε όλα αυτά οι εκθέσεις και μαλακίες Άμα ξαναβάλεις τα κάλαντα keywords τα βγάζει όλο αυτό Ναι έχει ξεκινήσει πολύ απειλητικά τώρα Αυτό πραγματικά Γιατί δεν
ήταν δεν είχαμε κάποιο scaling μία χρονιά δημόσια εικόνα Δεν ξέρω μέχρι πέρσι δεν υπήρχε το τίποτα ήταν κάτι που προσπαθούμε να κάνουμε κάτι να δούνε και τώρα ξαφνικά έχουμε βγει 10 προγράμματα κόσμος πουλάκι αγοράζει η art λες και είναι και δεν ξέρω τι μπορείς να ρωτήσεις άμα θέλουμε να λένε είσαι σε φάση Ώπα ώπα βίντεο Αυτά είναι σε βίντεο σε ένα χρόνο κινηματογραφικό πλάνο Θεσσαλονίκης και θα σου το βγάλει και είσαι σε φάση Ναι αυτό έγινε σε ένα χρόνο φοβάμαι
Τι θα γίνει αν υπάρξει κάποιου είδους ανάδραση του isaiah και ξανά Όχι Δηλαδή άμα κλείσει μία λούπα θα βγήκε και επιταχύνει μόνη της έχει βγει terminate Όχι θα γίνει η ταινία φτιαγμένη από ένα ολόκληρο από δω το πήγαμε από κει το πήγαμε λίγο τα παιδιά στο Secret stream που δώσανε κάποια θέματα λίγο αυτά που έχεις ετοιμάσει λίγο αυτά που μου το βγάλαμε από τον κώλο μας τελευταία στιγμή βγήκε Ωραίο ήταν Το 22 δυναμικά 23 Τι θα γίνει Θα μας πει μία δικιά σου λέω δικιά σου σκέψη κάτι να
δώσουμε στον κόσμο ένα καζαμία θα βγούμε ένα της Στη φετινή Eurovision πρόβλεψη δεν ξέρω τίποτα Ελάτε το Μάρτιο Μάιο Οπότε γίνεται και πείτε μου τι Βγήκαμε εγώ το λέω τώρα σημειώστε το παντού σε 10 χρόνια θα βγούμε ένα τι ωραίο Μπράβο δεν έχω εγώ να κάνω τώρα με βούλωσε τώρα ήταν πολύ αργά έχω μεγάλη απειλή δεν θα γίνει πόλεμος μεγάλη αποτελεί μεγάλη απειλή Ναι θα έχουμε στην πόρτα μας τη δικιά μας εδώ στην πόρτα μας στην Ευρωπαϊκή είναι εξ ανατολάς Δεν πάτε αλλά οι φίλοι
εκδικήσεως δεν ξέρω τώρα τι θα βοηθήσουν Και όποιος κατάλαβε κατάλαβε Λοιπόν εντάξει καλά πήγε πρώτο επεισόδιο της χρονιάς Σε ευχαριστούμε της τρία χρόνια το ήξερα ότι είναι δεύτερο αλλά 2331 θα βγει αφού μία είναι Κυριακή Ναι μία Λοιπόν πόσο σίγουρος 100% Okay καλή χρονιά Καλή χρονιά με υγεία εδώ να μαστε μαλακίες να λέμε εδώ να μας ακούτε με χαίρεται discord μπαίνετε στο Πατρέων και πληρώνετε θα έχει βαθμίδες παιδιά θα τα δείτε θα κάνουμε και σποτάκι μην κάνετε 51
μπαράκια καμπανάκι Cretalive έρχονται βροχή ένα μεγάλο ποσοστό από σας που βλέπετε δεν είστε subscribe και φαίνεται μπορούμε να το δούμε και τους κατηγορίες Απλά όταν έρχονται ξανά και ξανά και ξανά και ξανά Εντάξει Πάτα το καμένο το καμπανάκι μπας και δεις και κάνα extra καμπανάκι για τα live στο Spotify πλέον και με βίντεο αυτό Ήταν για αλλού το χειρότερο αποθήκες ευχαριστούμε που ήσασταν μαζί μας ήμουνα ο Γιάννης ήταν ο Γιώργος bye
