Hur går det med luren?
Nov 08, 2019•1 hr 8 min•Season 1Ep. 11
Episode description
Ida är tillbaka och i veckans avsnitt kör vi en avstämning kring höstens två telefoninköp. Hur nöjda är vi med iPhone Pro 11 respektive Google Pixel 4? Vi diskuterar Apple AirPods Pro, smarta klockor, nyheter från DJI och Nintendo och hoppas på häftiga grejer från Tesla. Magnus ska på Xiaomis svenska launch-event och höstens reor närmar sig med stormsteg. Ska vi köpa något, eller bör vi försöka dra ner på konsumptionen? Detta och mer, smaklig podd!
Hosted on Acast. See acast.com/privacy for more information.
For the best experience, listen in Metacast app for iOS or Android
