G20-landen lopen jaarlijks 32 miljard aan belastinginkomsten mis van Big Tech
May 20, 2021•4 min
Episode description
Mede mogelijk gemaakt door: Lanclan
Dat geld zou volgens ActionAid veel beter besteed kunnen worden aan de bestrijding van de coronapandemie. Het is namelijk genoeg geld om iedereen op aarde twee keer te vaccineren. Vrijdag is er een speciale G20-top over de aanpak van de coronacrisis.
Ook in de Tech Update:
- Apple verdiende minimaal 100 miljoen aan Fortnite
See omnystudio.com/listener for privacy information.
For the best experience, listen in Metacast app for iOS or Android
