De genomineerden voor het ''Meest Digibewuste Kamerlid van 2022'' zijn bekend!
Sep 14, 2022•7 min
Episode description
De prijs voor het ''Meest Digibewuste Kamerlid'' worden voor het tweede jaar uitgereikt. In deze Tech Update maakt oud-D66-Kamerlid én jurylid Kees Verhoeven de vier genomineerden bekend. In november weten we wie de winnaar is, maar één ding is al zeker: het is in ieder geval een vrouw.
Ook in de Tech Update
- Google moet recordboete van vier miljard uit 2018 na jaren procederen alsnog betalen
See omnystudio.com/listener for privacy information.
For the best experience, listen in Metacast app for iOS or Android
