De genomineerden voor het ''Meest Digibewuste Kamerlid van 2022'' zijn bekend! - podcast episode cover

De genomineerden voor het ''Meest Digibewuste Kamerlid van 2022'' zijn bekend!

Sep 14, 20227 min
--:--
--:--
Download Metacast podcast app
Listen to this episode in Metacast mobile app
Don't just listen to podcasts. Learn from them with transcripts, summaries, and chapters for every episode. Skim, search, and bookmark insights. Learn more

Episode description

De prijs voor het ''Meest Digibewuste Kamerlid'' worden voor het tweede jaar uitgereikt. In deze Tech Update maakt oud-D66-Kamerlid én jurylid Kees Verhoeven de vier genomineerden bekend. In november weten we wie de winnaar is, maar één ding is al zeker: het is in ieder geval een vrouw.

Ook in de Tech Update

  • Google moet recordboete van vier miljard uit 2018 na jaren procederen alsnog betalen

See omnystudio.com/listener for privacy information.

For the best experience, listen in Metacast app for iOS or Android