Angriper SV: – De grafser i sin egen navle
Jun 03, 2025•36 min
Episode description
MDG-leder Arild Hermstad mener Ap er et grått og usosialt parti uten MDG, noe han gjør klart hos «Stavrum & Eikeland», hvor han også forklarer hvorfor EU er bra, Norgespris på strøm er dårlig, innvandrerpolitikken er for stram, FPU gjør ham kvalm og ikke minst at Sylvi Listhaug er det største miljøsvinet på Stortinget.
See omnystudio.com/listener for privacy information.
For the best experience, listen in Metacast app for iOS or Android
