168. Är Apple Arcade bra eller patetiskt!? - podcast episode cover

168. Är Apple Arcade bra eller patetiskt!?

Oct 07, 20191 hr 1 min
--:--
--:--
Download Metacast podcast app
Listen to this episode in Metacast mobile app
Don't just listen to podcasts. Learn from them with transcripts, summaries, and chapters for every episode. Skim, search, and bookmark insights. Learn more

Episode description

Shawn Layden lämnar Sony, ett av världens största och populäraste spel kommer till PC (äntligen), Microsoft kommer lansera ett nytt Kinect med nästa xbox!? och Playstation 4 får en ordentlig uppdatering..Simon har spelat Call of Duty: Mobil och Max har öppnat dörrarna till Apple Arcade, är det bra eller är det bara patetiskt?Har du någon gissning på vart veckans spelmusik kommer ifrån eller har du ett förslag eller bara känner för att snacka lite? Hör av dig på Facebook, Instagram, Twitter eller snackavideospel@gmail.comTack för att DU lyssnar och sprider budskapet om vår lilla podcast, du är bäst! 😊✌️❤️

Hosted on Acast. See acast.com/privacy for more information.

For the best experience, listen in Metacast app for iOS or Android