Förbundskapten Ulrika efter SM och inför EM
Jul 09, 2018•14 min•Ep. 38
Episode description
Ulrika Sandmark - förbundskapten i simning pratar med #snabbanan efter SM och EJM och inför EM.
Landslaget tog 10 medaljer på EM i Berlin för 4 år sedan - slår man det nu? Vem tar medaljer förutom Sarah som är självklar. Varför är vi inte så bra på 200 frisim för damer längre? Hur får man fler kvinnliga landslagstränare? Detta och mer i podden #snabbanan
For the best experience, listen in Metacast app for iOS or Android
