¶ Intro / Opening
What are you reaching for? If you're a smoker or vapor, you could be reaching for so much more with Zinn nicotine pouches. When you reach for Zinn, you're reaching for 10 satisfying varieties and two strengths for a smoke-free experience that lets you lean in. for chances to break free from your routine and a unique nationwide community. Whatever you're reaching for, reach for it with America's number one nicotine pouch brand. Find yours in wherever nicotine products are sold near you.
Warning, this product contains nicotine. Nicotine is an addictive chemical. You know what's wild? Most people are still overpaying for car insurance just because it's a pain to switch. That's why there's Jerry. Jerry's the only app that compares rates from over 50 insurers in minutes and helps you switch fast with no spam calls or hidden fees. Drivers who save with Jerry could save over $1,300 a year.
Before you renew your car insurance policy, do yourself a favor. Download the Jerry app or head to jerry.ai.acast. All right, remember, the machine knows if you're lying. First statement, Carvana will give you a real offer on your car all online. False. True, actually. You can sell your car in minutes. False? That's gotta be. True again. Carvana will pick up your car from your door, or you can drop it off at one of their car vending machines.
Sounds too good to be true. So, true. Finally caught on. Nice job. Honesty isn't just their policy. It's their entire model. Sell your car today to Carvana. Pickup fees may apply.
¶ Zalando och Julklädselstress
Idag är vi i ett betalt samarbete med Zalando och deras julkampanj What do I wear? Och som man behöver hjälp med klädsel i juletid när man är så här stressad. Det är slutfäste för projekt. Man ska in och veva på glöggmingar. är det ju vädret väldigt linnigt så man måste ju även tänka ytterplagg. Och vissa ska ju också upp och fira julen i snön och då är det ju kanske en helt annan klädsel. Och så ska man inte glömma alla som dejtar i juletid. Man kanske åker hem till sin hemstad
gamla kompisar. Då vill man ju visa sig med stil och finess att man har koll på vad man ska ha på sig. Ja, och då är ju Zalando som en trygg, jätte... Skulle man kunna säga som har liksom allt åt alla håll. Där har du till exempel märken som Stine Goja, Filippa K, Bay Malina, Fjällräven, Mango, J. Lindeberg. Ja, alla kan hitta den perfekta outfiten.
oavsett aktivitet på julen. Ja, och behöver du kläderna fort så kan jag säga att det är bara en till två dagars leveranstid på de flesta varorna som skickas av Zalando. Det är ju perfekt om man skulle bli bjuden på något oförutsätt där man vill brassa in och se avslappnad och sval ut i en 5-plus-outfit. också rekommenderar med tanke på alla märken som finns där. Alltså kostymbyxa är väl ändå ett alldeles tidlöst plagg som du kan sätta en enkel hoodie på och ändå se lite liksom...
uppklädd men sval ut tycker jag. Ett par sneakers på det kanske och allt det här hittar du på Zalando. Och gratis retur är det alltid också. Så går det nu att våndas lite och funderar på what do I wear? I jul till exempel. Då har Zalando alla svar på den frågan. Ja, så lycka nu till med jobbflörten på julfesten, glöggmyset med svärföräldrarna eller bästa julafton i manna minne med familjen. Och gå in på zalando.se och hitta stilen.
¶ Stöd till Ronald McDonald Barnfond
Tack Zalando. Tack. Idag är vi i ett betalt samarbete med Ronald McDonalds barnfond som ju är en stiftelse som stöttar familjer med svårt sjuka barn. När man som familj hamnar i en sån mardröm så sätts ju hela livet på paus och små saker som vi andra tar för givet blir väldigt viktiga. Och då finns Ronald McDonaldshusen som ligger nära sjukhuset där barnen vårdas och där familjer kan bo i en miljö som är så lik vardagen som det bara går.
Där kan familjerna till exempel slappna av tillsammans, vara nära varandra eller bara en sån sak som att kunna laga mat och äta ihop i soffan framför tvn som kan betyda så mycket. Sedan starten 1990 så har mer än 200 000 familjemedlemmar fått... bo i något av de här fem husen runt om i Sverige. Verksamhetens största bidragsgivare är McDonalds Sverige och deras franchise-tagare.
Mellan 1 december och 13 januari så skänker McDonalds 5 kronor till Ronald McDonald barnfond för varje Big Mac och Company som säljs. Och pengarna som samlas in går till Sveriges fem Ronald McDonald hus och bidrar även till barnmottagningar på sjukhus som vill göra sina vänt och lekrum mer välkomnande.
Tillsammans kan vi vara med och bidra och vill du hjälpa till så kan du swisha valfritt belopp till 970 22 eller köpa en Big Mac och Company nästa gång du är på McDonalds. Du kan också läsa mer på Ronald McDonalds huvud. Stora som små handlingar gör skillnad för familjer som behöver närhet och trygghet när livet vänds upp och ner.
¶ Grannens Borrande och Göteborgs Byggkaos
Just idag är jag stark. Just idag mår jag bra. Jag förs framåt av kraftiga vändar. Just idag är jag stark. Just idag mår jag bra Jag har tro på mig själv På min sida sover Lille nu och hon har tittat på sin goa serie. Det hör jag. Ja, det kommer säkert ske också snart att han väcker honom. Men man hör ju också att det är en amatör som borgar för man hör ju hur ojämnt ljudet låter. Det är ju inte en fin borgstråle utan...
Som om du inte skulle vara en amatör när du borrar. Jag har sett dina väggar, min vän. Det är för att jag tycker det är så kul så att jag borrar lite extra för nöjes skull. Lite nöjeshål. Vi sa ju det i förra avsnittet att du ska bli handyman.
Eller du är redan lite händ i den. Lite händ men vågar jag ändå ta på mig. Det här är det störiga. Det här kan hända fredagkvällar, lördagar och då brukar jag kunna säga vem fan borrar en fredagkväll eller en lördag när alla är hemma. Nu är klockan... kvart
över ett en onsdag så nu är det ju rimligt att borra men jag känner ändå samma irritation. Ja det rimligaste om man ska borra är ju faktiskt nu för nu tänker man att alla är på jobbet. Så nu är det ju bra om han borrar upp att han gör klart hela tavelväggen om han nu det han håller på med. Eller vad det nu är han ska borra. Vad är det man borrar nowadays i en lägenhet? Det kan vara en garderob eller just tavlor. Man ska hänga upp en hylla.
Det kan ju inte vara att han börjar ihop en hylla till exempel. Han var i väggarna när det låter så här. Det är en hand också. Det är klart att det är en hand som står där och stör. Men du på tal om att borra så har jag filmat tre månader i Göteborg nu. Och fy fan alltså, hur har de tänkt? Nu kommer jag låta som den här jävla gubben som klagar på Västlänken. Och det ska jag också göra när jag ändå är igång. Men fy fan alltså, hela Göteborg är ju bara ett hård.
Med olika nya pilar, orangea pilar. Att trafiken ska dras runt här och sen ska den upp där för att komma ner där. Och det är ju inte så att det är en sak som pågår utan det är ju som att nu när det är ändå... se på och bygger den här västlänken och alla är så jävla förbannade på det. Ja då tar vi och river upp det här jävla avloppet här och sen så ska vi asfaltera nytt här och då lyfter vi upp spårvagnsrälsen här och då kan vi byta den.
längande. Så resonerar de i Göteborg. Det är ingen idé att ta bilen. För det är bara hål. Det är bara hål och blinkande lampor och pilar. Och det funkar inga lampor heller utan det är så här, du får chansa. Du med cykeln, vänta lite grann nu för att nu verkar spårvagnen stå still och bussen den ska ta till höger så att jag kör nu. Nej, nu kör jag. Så är det typ vid Järntorget på morgonen.
Fast jag vill ändå hylla att de gör allt samtidigt. Är inte det sköna att bara riva av? För i Stockholm är det som att de pågår med ett projekt som stör en jättemycket. För att det känns som att det förstör ron och lugnet i en stad. Och sen så fort det är klart och man blir lycklig. Tyst och lugnt och vackert det är nu. Då börjar det andra bygget på något annat ställe och river upp. Men det blir aldrig klart här Hampus. Och nu känns det som byggjobbarna har gått hem.
Nej, jag skiter i det här. Att det är någon fejd på gång eller någonting. För att det blir aldrig klart. 2018 börjar du. 2018! Det blir 2026 nu. Jävla åtta år snart. Ja, och det är liksom så här... Här har vi byggt ett staket runt hela det här området vid Liseberg. Där är det bara en åker med lera. Man ser bara små doser som i de här fraglarna med hjälm som jobbade under jorden.
in där på morgonen och sen går de ut. Men man vet inte vad händer. Och sen, ja men då tar vi nästa område. Då tar vi lite i Vasastan. Då tar vi en jävla, jag vet inte hur många kvadratkilometer mark. Då tar vi ett staket runt där med. Sätter vi upp lite trevliga posters. Där är det också avstängt. Och sen stänger vi av. Det är alla de här uppgångarna och nedgångarna till den här västlänken. Plus alla andra de här arbetena som pågår. Det blir aldrig klart.
Det bara pågår och pågår. Du ska komma in i mål och ha sprungit maraton så flyttar sig den här kranskullan med den här kransen du ska få kring huvudet. Och så får du springa fler kilometer till. Det blir bara värre och värre. Där vi bor nu har det också varit ett jävla projekt. För den här stadssteden fanns ju typ inte för sju år sedan. Så de har ju byggt och håller på att bygga jättemycket här. De dagarna när man är irriterad...
och känner att det är så omysigt och alltid en byggarbetsplats. Då har jag gått in på hemsidan för bygget för att se hur det ska se ut när det är färdigt. För de har gjort 3D-animerade bilder på så här ska det bli. Då kan jag bli lite lugn och känna, åh gud vad härligt! Det här kommer snart. Då får jag en liten morot och ännu mer tålamod att stå ut med vad jag befinner mig i. Det borde du göra. Se hur fantastiskt Göteborg kommer bli när det är färdigt.
¶ Västlänken och Filminspelningens Utmaningar
35 år. Ja, då lever inte jag längre. Slussen var ju sånt. Det trodde man ju aldrig att det skulle bli klart. Men vips en dag när jag hade gått ifrån Djurgården. över och genade genom Gamla stan för att komma upp till söder där jag bodde då när jag filmade. Så plötsligt bara kom jag ut ur Gamla stan och bara vad fan är det här? Det är klart!
Man kunde gå över vattnet på en liten gångbro. Folk satt och drack kaffe. Det var världens jävla paradtrappa upp där på söder. Det var klart. Jag har aldrig fått den känslan här. Och när du då filmar Göteborg... Alltså jag har ju fått tagit mina närbilder emellan såna här asfaltsborrar. De här tre månaderna. Kan du springa på det, Thea, nu och kolla om de bara kan vara tysta då? När beslutar de? Ja, nu är det tyst. Skynda dig nu. Spring in i bild, Mia, och ta den här jäveln nu. Jag vet inte.
Då har man en chans. Vi får ta den. Det blir inte bättre än så. Vi kör. Tänk alla de som är runt om en inspelning som just får någon som springer fram. Kan du vänta och backa in här med din lastbil? Kan du hålla två sekunder i ditt stora bygge du håller på med? De måste bli så jävla irriterade. Det är ju skitstörigt.
vi håller på att göra en väldigt viktig serie om diagnoser det är många som har ADHD och autism och de blir aldrig jag har inte pratat färdigt, ta av hörlut att man ska börja förklara det För den dosen i frögglarna som bara ska bygga klart. Som antagligen får jättemycket skäl av sin chef.
Vi har ju det, när vi filmar 3C-kassan till exempel, då är ju vi i en matbutik där det är personal, kunder, alltså vardagen pågår för alla andra förutom för oss som filmar och som liksom hela tiden stänger av olika arier i en matbutik. Folket är ju en plats, om du inte storhandlar och verkligen har tagit tid så att det är ett projekt att nu åker jag till affären och jag lägger ett par timmar på det här för jag ska gå runt med min vagn och mysa.
Då är du oftast i matbutiken för att du ska hämta någonting. Jag ska laga det här, jag måste hem innan jag ska hämta barnen. Det finns en stress inbakad. Det är inte jättekul när de... människorna möts av, kan du bara vänta två sekunder? Och de ser produkten de ska ha, du vet, precis bakom. Jag ska bara ha vitlöksgruddar. Ja, jag vet, men kan du bara vänta två sekunder? Vi håller på att filma här. Där har det liksom blivit med säsongerna nu.
Att i första säsongen tyckte folk att det var roligt. Andra säsongen var det ännu roligare. Tredje säsongen började graga lite. Nu den senaste säsongen vi har filmat. Jävlar vad folk har varit provocerade av. Att inte få bara ta sin jävla krydda eller sitt äpple. Eller vad det är de ska ha. För att få hålla. Det måste vara en situation där du inte vill bli motad och grind.
Du vet ju också när man har kanske barn som är trötta och du själv är trött och du ska få ihop en middag och inte fan orkar du se någon tjomme sitta med peruk då och dra skämt i någon kassa. Och känna att det här var trevligt, det väntar jag gärna. kul med humor. Det behöver vi dessa dagar. Man har inte den känslan. Det de ska göra det tar ungefär 10 sekunder. Gå fram dit, ta den här burken och sen gå ut. Men de måste vänta tre minuter på att vi filmar hela scenen.
Där de bara egentligen hade bakat sticka till lite snabbt. Det förstår jag att de blir provocerad av. Men jag blir själv provocerad faktiskt av mitt eget jobb ibland. Just det här att man jagar... Det här jagandet som det också kan gå troll i när man filmar. Sekundrar, minutrar. Att någon säger i en hockey. Mia är på väg upp. Mia är klar. Mia går från smid. Ja.
Jag går här nu. När man kommer upp är det ju aldrig klart ändå. Men det är någon sån här kontroll av tid hela tiden. Hur många minuter behöver du här inne? Hur många minuter? Och just att man ska stoppa, det kan vara någon dam som ska in i någon port. Då ska man hålla henne på vänt så att man bara ska hinna ta den där innan. Det är klart, plussar ihop allting då.
under dagen. Du har ju ett schema du ska hålla och helst inte få någon övertid. Då blir det väl att de här sekundrarna hit och dit blir lite tid till slut. Men det kan också bli ibland att man jagar
helt i onödan så att det blir fel i någon annan ände för att man jagar så många sekunder. Ja, för jag upplever att folk blir stressade också om man har massa folk on hold och så ska du ta scenen. Det är ju också en stress så det är ju lättare att bara släppa på då och låta alla gå sen när det är lugnt och kör vi. Och sen ska man själv...
Lugna ner sig då för när man står framför kameran kan du ju inte skynda dig att ta din replika. Då blir det riktigt illa. Kommer du ihåg han i Ronja Rövardotter? I början där när hela vad heter det? Mattis rövare är ute och ska röva och ta saker. Är det någon liten drottning eller prinsessa som sitter och sjunger på någon trästol som de går och bär?
I skogen. Och så rånar de henne och så rånar de även de här runt omkring. Och då är det en som står och spelar. Och de tar allt han har. Och då byter han instrument bara så han fortsätter spela. Till slut har de bara en flöjt att spela på. När de tar flöjten också så...
Då fortsätter han att vissla. Kommer du ihåg den? Nej, det låter kul. Titta på den någon gång, den är jätterolig. De får inte ta ifrån han det sista han har så han fortsätter att vissla melodin. Och så har det varit här i Göteborg. inte borrat då i liksom, vad ska man säga, i själva asfalten så har de ju liksom backat Tack så mycket.
pi, pi, pi börjar det utanför dem. Ja, det är det värsta. Ja, och så tystnar det. Ja, då börjar de att spränga där borta i andra änden i stan. Så då dundrar hela marken där inne i... Alltså det har varit... Jag har aldrig varit med om maken och så plötsligt är det tyst och då börjar frisörerna där inne och borra upp vägg i vägg någon ny hylla med några nya shampoo eller olaplex som de ska ställa upp.
¶ Logistiska Filmproblem i Vardagsmiljö
Det har bara pågått. Det har blivit som ett skämt hur mycket det kan låta. Har du varit med om att vi gjorde en scen ute exteriört och så filmade vi åt ett håll bara först. middagspaus. Sen när vi kommer tillbaka då är det i full färd att sätta upp någon stor jävla julgran på det här torget med en stor sån lastbil och massor av människor. Och då har vi redan filmat halva scenen.
Så att det är så här, vi måste ju. Vad fan gör vi nu? Vi har liksom klaffbild på en stor fucking julgrad. En lastbil med släp och grejer. Vad fan gör vi?
Alltså då var det bara att vänta ut och försöka trickfilma och försöka hitta andra lösningar. Men då blir det också en sån grej. Man bara, vad fan är Oddsen? Det är ju jätteroligt. Men det är också så att vi som jobbar med en film, vi blir ju väldigt inne i vår värld. Vi lever ju inte i den andra världen då. Vi är ju bara helt inne i det här vi själva gör.
och det är det viktigaste som finns just då så att vi har heller ingenting vi får liksom en sån storhet man skulle ju också kunna gå och säga, nej nu får ni ni får ta bort Ni får baxa ut jordgranen. Man tappar ju den. Man förstår ju inte att det är en stad. Jag vet på restauranger har det varit svårt att de ska stänga av musiken. Eller spa var det någon gång också. Alltså den här harmoniska...
annat. Där var vi att tassa på det förbjudna för då känner vi att vi har ju gäster. De är ganska hårda. Det fick ju vi på tal om spa. Där fick ju jag alltså åka ut för vi hade en scen på ett spa. Jag och Stina. ekblad som spelar min mamma då fick vi åka ut förstår du för att kunna filma på det här spat som du säger nu då fick vi åka ut och sova över där dagen innan för att vi skulle börja filma halv fyra. Vi fick upp 20 över tre på natten för att filma innan det öppnade då.
För det förstår jag i och för sig att vi inte vill ha gäster som går runt i bikini. Olika konferenser som ska jobbas in där när vi ska sitta där. Och så gamla människor tycker jag är jobbigt. Det satt en farbror i en bil och jag tänkte han kan nog inte köra så han satt ju på passagerarsätet. Och då skulle de ju springa in de här unga, duktiga.
som jobbar där med plats och säger att han får flytta bilen. Jag ser ju direkt att han vill inte köra den farvron. Han väntar på sin fru eller nånting. Eller nån dotter eller son. och prata med han, att han ska flytta. Va? Och du vet, man har det där jättelångt. Vad säger du? Här filmar ni. Jaha, nej men.
Ja, då ska vi... Jag ska ringa, få ringa. För att hon är där inne, vet du. Men vänta lite grann, ska vi se. Ska jag ta upp min? Jag har ju väldigt... Jag har fått sån här telefon med stora knapp. Jag ser lite dåligt men den är ganska bra. Det var ju en dotter som köpte. Har du provat en sån? Nej, hon svarar inte. Hon kommer och sa. Du vet att det blir den.
Då mår jag dåligt. Nej, låt. Varför kan inte han sitta? Vi får väl sätta någon krystermärke över huvudet. Varför kan inte vi vänta? Varför är det så jävla viktigt att vi håller vår tid med alla andra byggen?
¶ Framtidens Göteborg och Trafikkaos
Det kanske är därför den här jävla västlänken har torrt. Det kanske är vårat fel att det aldrig blir klock. Jaga inte nu NCC och de här vikarierna eller kommunen utan gå på film i väst. För det har varit jävligt mycket produktioner i Göteborg det sista. Där har vi det. Det är där skon klämmer. Men då ska jag gå in Hampus för jag har ju så mycket tid och jag har ju sett slut allt på Netflix och HBO och Prime och alltihopa så då ska jag nu gå in och börja googla stadsplanen här och se nu.
i vilan och se hur härligt det kommer att bli. Det hjälper. Jag lovar. När du ser vilken fantastisk stad jag snart bor i. Och så får du tänka att slussen började väl typ 2015, nu är det 2025 när den typ blir klar. Det är då tio år, så att du har tre år kvar. Jag tror mitt äktenskap är över då.
Om jag börjar säga till Gabriel. Nu har jag alltså gått ifrån att titta på crime. Vilket han har ifrågasatt. Vad ska du ner i detta mörka för? Med utredningar och mord och grejer. Nej, nu förstår du. Titt, Gabriel. Titta här ska du se, det här är väldigt fint. Om du ser att vi går upp här vet du, vi kommer förbi först. Vi går upp här bakom Trädgårdsföreningen och Fjärles. Sen här, här förstår du, ska det bli ett helt nytt kvarter. Och det är ju jätteskantigt.
Ska jag börja så och visa han? Ja, väl det är mysigt. Här blir det Ackers brygga i Oslo. Det blir lite butiker och man kan sitta ute och ta klossvin. Kan vi promenera där om 15-16 år? Om jag kan gå då. kanske jag har gjort min höfteoperation. Nej, jag tror att jag måste det får jag nog hålla, det får jag liksom göra som jag får smyg, googla detta då för att själv hålla humöret uppe.
Jag lovar att det hjälper. Man känner en motivation till att man är med i bygget istället för att störa sig utanför. Så känner man, japp, vi är tillsammans mot att göra det här till en attraktiv stad. Vi är Göteborg. Nu åker vi, hörrni. Det är det jag säger till barnen alltid. Nu har ju Heli flyttar härifrån och flyttar nog aldrig tillbaka igen. Hon är så nöjd där hon är. Men jag har ju sagt det till Lilo och Alfred att när ni blir stora kommer Göteborg att vara...
Det kommer att gå om Stockholm. Det kommer att bli världens jävla metropol. Det kommer att bli Sveriges hetaste stad nu när vi bygger in vattnet och havet. För vi har ju havet på ett annat sätt. Och vi har ju för fan havet i Sverige. stan. Men vi har ju inte gjort någonting med havet. Det ska fäskas och det är bara byggkranar och arbetarklass. Så är det här. Det ska vara karrigt och det är jävla fint med de här kranarna och fäskar.
Bara det vi har haft oss och stena line och det. Vi har ju aldrig kunnat njutit av vårt vatten. Men nu ska det ju bli promenadstråk. Trafik leds om. Vattnet ska få komma in och havet. Och då tror jag ni ska passa er. För då tror jag vi. Men då är ju inte jag att räkna med kanske så mycket. Nej, då har du lämnat skeppet. Nej, jag ska inte dö om tio år hoppas jag. Nej, men lämnat stan menar jag inte dö. Lämnat skeppet.
Det är skeppet som är i Göteborg. Jag tror att det kommer bli jävligt snyggt. Jag säger alltid det till mina barn samtidigt som jag... spottar och svär åt andra sidan. För det kommer att bli bra. Det har ju varit ett helvete att köra bil i Göteborg så de gör ju det av en bra anledning. Hoppas att det blir enklare att komma in och ut och i Göteborg. Eller hur? Då måste ju du säga det. Du är duktig. Nej.
Och på vissa korsningar det kommer både spårvagnar, bussar, personbilar och cyklister. Det finns några korsningar i Vasastan. Jag håller för andan varje gång. Ni har ju för fan inte ens tydlighet i era trafikljus. Det är aldrig någonstans jag kör så mycket mot rött som i Göteborg. För jag ser inte vilket jävla ljus som är till min fil. Exakt så. Vilket ljus gäller för mig? Nej, det är kast.
Jag trodde inte jag skulle bli en sån person som skulle klaga på trafiken. Välkommen in i värmen, säger jag. Jag kommer in i din värme.
¶ Vattenfall och Algerodling
Idag är Skäringer och Näsvold i ett betalt samarbete med Vattenfall som är en av Europas största producenter och återförsäljare av el och värme. Men Vattenfall gör ju faktiskt så mycket mer. Du har säkert sett vindkraftverk till havs och då är det lätt att tro att vindkraftparker skadar naturlivet runt omkring. Men där har Vattenfall tänkt framtid och varit innovativa.
För runt omkring de här snurrorna så kan man till exempel odla tång som är små reningsverk som bland annat tar upp överskottsnäring och koldioxid från vattnet och gör havsmiljön friskare. I min mun i detta nu så kan jag säga att jag har wind farmed seaweed snacks tillverkade av seaweed eller som vi säger på svenska tång som odlas vid Vattenfalls havsbaserade vindkraftsparker.
Så där kan man i framtiden och nu också för den delen inte bara producera fossilfri el utan även mat och god mat kan jag säga. Vad tyckte du? Jättegott. Ja, det var det faktiskt. Det känns också lite som ett nyttigt typ biosnacks. Ja, och då blir det nästan en 3-1-lösning där ute i havet. Fossilfri el produceras, mat odlas och...
Havsmiljön renas. För alla er som nu blir sugna vill jag bara få tydla att Vattenfalls Wind Farmed Seaweed Snacks än så länge endast finns för provsmakning och inte till sal. Vill du läsa mer om detta spännande projekt så gör du det på vattenfall.com-windfarmed.
Of course you did, because you used Instacart to do your grocery restock. Plus, you got snacks for the game, all without missing a single play. And that's on multitasking. So we're not saying that Instacart is a hack for game day, but it might be the ultimate play this football season. Enjoy $0 delivery fees on your first three orders. Service fees apply. For three orders in 14 days. Excludes restaurants. Instacart. We're here. All right, remember, the machine knows if you're lying.
First statement, Carvana will give you a real offer on your car all online. False. True, actually. You can sell your car in minutes. False? That's got to be... True again. Carvana will pick up your car from your door, or you can drop it off at one of their car vending machines. Sounds too good to be true. So true. Finally caught on. Nice job. Honesty isn't just their policy. It's their entire model. Sell your car today to Carvana. Pickup fees may apply.
You know what's wild? Most people are still overpaying for car insurance just because it's a pain to switch. That's why there's Jerry. Jerry's the only app that compares rates from over 50 insurers in minutes and helps you switch fast with no spam calls or hidden fees. Drivers who save with Jerry could save over $1,300 a year. Before you renew your car insurance policy, do yourself a favor. Download the Jerry app or head to jerry.ai slash ACAST.
¶ Däckhotell och Önskvärda Vardagsrelationer
Jag skulle också gärna, jag får hålla på att reagga upp folk som kan ha sina däck på mitt däckhotell för att jag tycker det känns mysigt att man har två gånger om året att man åker ut ihop tidigt en morgon för att dricka kaffe. Du, vad har du dina däck? William, skulle du kunna ha William bil? Nej, förfasen. Vad synd. Det hade annars varit väldigt roligt att se er två som två nissar där ute på däckmagasinet.
Det är inte vanligt att folk får den frågan för alla hoppar till den frågan. Vad har du, Dina Däck? Jag hade jättegärna om jag hade bott i Stockholm haft mina på ditt. Jag hade ju ett däckmagasin där jag bodde förut. Det var jävla trevligt med kaffe och mat och gött fölk, gött snack. Och tänk ha sällskap, nu åker vi ihop.
Vi samåkar, men det kan man inte göra för vi både ska beställa sig på bilen. Vi åker i varsin bil upp och sen tar vi en kaffe och väntar. Alltså så jävla trevlig grej, en tidig morgon. Jag tror faktiskt när du säger det så här, Hampus, att... Här har vi någonting som ligger emellan oss lite grann. Det här att vi inte bor i samma stad. Om vi hade bott i samma stad, då hade nog vi faktiskt haft en väldigt fungerande, regelbunden, kanske med långa uppdrag.
Ja, men vi hade haft traditioner. Jag hade varit med dig på tippen. För det är musigt när man gör det ihop. Ja, det hade jag. Jag hade varit med dig på Däckmagasinet. Vi hade gjort sådana här praktiska Bauhaus, absolut. En korv går runt där. Också två offentliga personer i grupp. hade vi haft då för det ville jag aldrig göra själv. Och här var jag bara Lotta Engberg och Håkan Hallström. De har jag inte hört av mig till angående däckmagasinen. Lotta hade nog fan i mig hängt på.
Om du är mässare. Hej Lotta, vad gör du då? Ska vi dra till Bauhaus, ta en kog och köpa julpynt? Alltså Lotta hade ju kommit som ett skott. Jag har frågat Håkan också men han har inte svarat än. Vi får se. Kroner får du inte glömma heller. Nej, kroner har vi också. Just det. Vi ser om Håkan. Han är på bränn och då får vi åka ut och hämta han på Saltolmen. Han kommer med båten då. Den kommer 2011. Kan vi hämta upp han? Kroner tar egen bil. Han vill inte åka runt med oss.
Han gick ju, jag minns när man kom från en liten stad och kom till en storstad. Då var jag ändå en del av spänningen. Nu kan man se någon kändis. Då minns jag att när vi var i Göteborg, det var innan jag kände till Håkan Hellström, visste vem Lotta Engberg var eller du hade slagit igenom tror jag. Då minns jag att jag gick på Avenyn, vi skulle till Liseberg och hade gått och shoppat. Jag var kanske...
5-6 år. Jag gick och letade efter han i Doobidoo. För han hade mormor sagt att han bor i Göteborg. Så jag gick och tittade efter Nasse Kroner. på Avenyn hela tiden. Som man också skulle gå på Avenyn. Det är den gatan man går minst på när man bor i Göteborg. Det finns ju ingenting på Avenyn. Det är där man själv rör sig och tänker att här händer det.
Här händer det grejer, vet du? Här kan Lasse stå med sin flint någonstans. Var kan han vara? Vi hade ju på den tiden Ingvar Olsberg också. Men nu är han i himlen. Lasse Brandeby också, va? Lasse Brandeby, för fan. För fan. Det var de. Sen har alla, det verkar som att alla... Stenåker sederhök. Ja, men du hör ju det i gamla tiden. Då flyttade folk inte på det här viset. Nu är det så här, så fort...
Du har gått ut och ska bli skådis eller jobba med media eller något annat eller bara få ett jobb. Då flyttar du upp. Det är ingen som stannar här. Jag är i motsatsen. Jag börjar det här men jag är lite på väg till Göteborg. Alltid. Ja, men det har du alltid sagt. Jag tror det är det när jag får se. Det är lika sannolikt som att jag kommer flytta upp till Stockholm. Jo, fast nu när du bygger upp olika Bauhausen och däckhotell och grejer, då blir jag ju ännu mer sugen.
Jag tror faktiskt, du tror att jag är så här liksom, att jag är så komplikato. Att jag bara vill ligga hemma och så. Men jag är ju mycket för de här kravlösa relationerna. Framförallt när man jobbar så har man ju blivit tyvärr lite skadad av det. Så man har ju inte mycket ork kvar sen. Och var social. Så då måste man umgås med dem. Man får vara tyst eller vara trött eller vad som man är.
Ihop med. Och där känner jag ju att du är i min liga. Och om vi då skulle göra sådana här saker som också gör att det praktiska kommer vidare hemma så att vi förenar nytta med nöje men också vila. Om du tänker efter det, det är ganska få personer man kan göra det med. Om du först ringer och frågar, vill du följa med mig till Bauhaus eller Däckhotellet eller Tippen? Då måste du kompensera upp det med något annat väldigt kul. Sen bjuder jag på lunch eller så kan vi prata i kapp.
Men om du inte har lust att bjuda på lunch utan äta en korv och sen vara tyst hela resan, då är det inte många kvar i telefonboken. Nej, för det är också bara folk som du hela tiden har i loopen. Har det gått för lång tid sedan du hördes eller sågs med någon, då är det ganska jobbigt med den där typen av kravlösa frågor. Vill du följa med hit? Ska vi bara ta en promenad? Men vi är ju alltid varandras loop. Det är också väldigt lätt. och göra en sån typ av, är du hemma? Kan jag komma förbi?
Då förstår man också att du måste göra det ihop med något annat för att du ligger också så långt efter hemma med saker du borde ha gjort för att du har jobbat så mycket. Så att du måste åka en sväng till återvinningen eller tippen eller handla mat. något annat lite tråkigt men också passa på att umgås. Ja, men det är fan. Och har det gått för långt så har du inte mag att fråga någon om det. Så det är synd tycker jag.
Det är synd faktiskt att vi inte kan ha varann mer på en sån här vardags... Vi kan åka och fika med barnen typ.
¶ Stadsbyte och Familjens Framtidsplaner
Det hade jag tyckt varit mysigt med dig. Jag kommer med min tre månader så du kommer Alfred. Ska de leka? Eller vad tänker du? Du, det hade varit en perfekt kombo. Då hade det blivit så här. Du och Alfred hade suttit och pratat och pratat och pratat och jag hade haft bus med den lille.
Perfekt, och då hade jag inte behövt prata. Då hade jag bara kunnat göra ljud och dyka upp under bordet och smula sönder små lussebullar och liksom mata han med det och så hade vi tittat inom bok och du vet, skojar. Jag har också tänkt på att hade vi bott i samma stad med tanken på att jag har fått barn. Du är ju en sån perfekt person att bara ringa in också för att du har ett jobb. Antingen jobbar du jättemycket och är jätteotillgänglig.
Eller så jobbar du inte alls så mycket och styr egna tider hemma på samma tid som jag är hemma. Det hade varit så jävla perfekt. Och bara, hallå, jag behöver hjälp med det här. Kan du komma hit? Kan vi göra det här? Alltså, det hade varit med barn. Ja och jag är också en bra person eftersom jag är omöjlig på det sättet så är jag också väldigt kravlös. Så med mig hade du verkligen kunnat bara ta hem mig.
Jag hade lekt och busat och myst med honom. Och du hade kunnat bara göra det du behöver. Och så hade vi pratat lite ibland. Sen hade vi gått tillbaka till våra grejer. Du hade inte behövt göra någonting. Ja, en kaffe. Hade jag velat ha haft en skvättmjölk. Men that's it. Det hade varit helt okomplicerat. Och du hade varit med mig och hämtat Lilo. Och Lilo hade kunnat vara med dig.
Han är också skitbra med små och kunnat skoja och busa. Det hade blivit... Nej, det är jag som går in på Hemnet nu och letar i GBG. Det gjorde vi dåligt. Du var ju på väg hit. Jag tror inte å andra sidan att det hade varit så bra med allting jag vet ligger i pipen för dig nu. Jag känner mer och mer. Vi snackade om det också. I början av hösten är jag så jävla trött på Stockholm och jag känner ju mer jag tänker tanken nu på jobb så är det som att det finns ingenting i jobb.
idag som tvingar mig till Stockholm. Det är som du vet så isolerat. Nu filmar man. Ja, det kanske är i Stockholm. Då är man ju här uppe och åker hit på vardagarna i så fall. Men när jag skriver eller möten man har eller allt det här det finns ju ingenting som inte kan vara på länk. I Göteborg, nej.
Så är det ju. Jag har alltid dig, Annika Andersson och så är det en person till jag känner som inte bor i Stockholm som jag är ganska nära som beskriver den här känslan av att jobbet kan rinna av också på tåget hem. Att man har så tydliga... uppdelningar av vad som är jobb och vad som är ett liv. Och det kan jag vara så jävla avundsjuk på. För det känns så mysigt. Och det känns så mysigt att vara i Stockholm som turist och inte boende.
Nej men det håller jag med om ungefär det du beskrev förra måndag när du sa att det är så mysigt att gå till sitt kontor och sen komma hem. Så har ju jag haft det med jobb. Vilket jag faktiskt nu i efterhand, jag har gnällt på det mycket men jag känner ändå att om jag inte hade gjort så ihop med den personligheten jag är att jag är väldigt liksom... Jag är i stabsläge nästan 24-7 och stressad och har svårt att släppa jobbet. Hade jag också bott mitt i detta?
Nej, då hade jag varit med i den här leken längre känner jag då. Det hade inte jag klarat. För det är någonting när du kommer hit och du inte har alla de här människorna. Du ser inte hela dramaten hämta sina barn på dagis när du vandrar genom söder. Du ser inte den där... på Sturehov när du går förbi den tar den promenaden och där satt inte den och du blir inte påminna om det utan här är det bara lyftkronar och borr och hov och fjask.
Jag träffade en annan skådespelare i min ålder som jag ska jobba med i vår som vi hade ett rep i måndags och hon hade flyttat från Stockholm till Köpenhamn och mådde så gott där och sa att det var så ljuvligt. Och då blev jag ännu mer inspirerad av för att det är ju verkligen en person som jobbar mycket i Stockholm men som ändå har fått det där och gå ihop och tagit det beslutet. Då blev jag jätteinspirerad och kände fan det där är inte omöjligt. Köpenhamn är ju...
Det är ju för sent för mig, men det vet du. Det är världens jävla bästa stad. Och som skådis om du vill göra något annat än att vara med i bara svenska serier. Utan jobba lite mera mot streamingtjänster kanske och kanske knyta an lite andra. Då är ju Köpenhamn en riktig jävla vinnare. Det skulle jag överväga. I Göteborg har du inte så långt till Köpenhamn. Det är en bra mellan. Då har du lika långt dit som du har till Stockholm. Så det är inte dumt.
Säger jag också lite ego här men det är inte dumt med Göteborg för att du kan lika gärna börja visa upp dig i Köpenhamn. Visa upp. Nej, nu ska vi ner och visa upp pojken. Jag har inte sådana anspråk riktigt. Jag söker bara lånet. Så Göteborg känns mer som att man flyttar till landet om man kommer från Stockholm. Ja, men det är landet här.
Det är ju Avenyn upp och ner. Det är ju bara butiker i ett hörn i Göteborg. Du har ju inte olika stadsdelar du kan gå och handla i här. Du kan åka till bokhandeln i Majerna. småstadskänsla, fast det har ändå allt och bra öppetider på saker. Och ändå bra kommunikation till större ställen. Det är fan, det är inte dumt. Nej, och sen är det havet, Tampus. Det ska jag säga också. Gör någonting med en.
Jag har ju försökt att flytta ifrån havet några gånger, som du vet. Men det kan jag säga, det går inte för mig. Det är allt, alltså det börjar och slutar är att kunna se havet och ha nära till havet. Vattnet, det är inte som i Stockholm. Ni har inte det havet. Ni har redan mälarens sött och salt där som blask. Det är inte samma grej. Jag tycker lite vatten som vatten i och för sig. Nej, det är stor skillnad på vatten. Om vi ska prata om att saker ska blåsa bort så är det härligt.
Vi får se då. Vad säger Ellen? Är hon patriot och ska bo? Hon är väl inte så Stockholms? Nej, hon är absolut inte så Stockholms riktad. Du kan flytta till Mjölby om du vill.
Men hon kanske har varit lite mer när vi pratade om det. Att börja om med vänner och grejer om man flyttar till Göteborg. Och det kan jag också känna. Jag tror att hon hade haft lättare för det som jag var i vården. För då får du ju ganska mycket lätt jobb och du träffar folk på en arbetsplats. Men jag skulle fortfarande ha jobbet.
huvudsakligen kvar i Stockholm. Så det är inte som att jag skulle träffa massa... Då får jag ta jobb på en teater i Göteborg. Också ta jobb. Det är inte bara ta jobb. Man ska få ett jobb också. Vi får ringa och höra vad de har för på repertoaren där du skulle kunna klämmas in en lite som annat ström. Något sånt här gammalt drama du kan spela. Jag flyttade ju faktiskt ut till Brännö när jag fick...
Mina första två barn. Vi måste ju ta något typ av bostadsbeslut snart. Man ska ju sätta ett barn i kö till förskolan när de är typ sex månader. Så det där hänger lite luft, känner jag. Var vill vi bo? Oavsett om det är Stockholm eller någonstans, men vart ska vi sikta på så man vet att man kan ställa honom på kö? Man vill ju gärna att det hamnar en timmes resväg till en förskola på morgonen.
Är det så att man inte får förskola nära där man bor? Funkar det inte så i storstäder? Jo, men vi har 25 runt oss. Man vill gärna titta in och välja. Nu vet man lite på vad som är bra och inte. Ja, det är ju det man måste ha. Men sen är det ju inte så här, man måste bestämma allt. Man behöver ju faktiskt inte, det går ju att flytta. Innan barnen börjar rota sig för mycket så kan man ju faktiskt röra på sig. Ja, vi får se.
¶ Merchshoppen och Narcissistiska Julklappar
Jag måste bara snyta mig snabbt. Två sekunder. Medans Hampus är och snyter sig så kan jag säga till alla er som lyssnar på oss den här måndagen. Först ska jag be om ursäkt för att jag avbryter hela tiden som vanligt. Det ligger tyvärr i min personlighet. Men vad jag skulle säga var att Hampus och jag har ju nu... för jul här fyllt på våran merch shop och det finns massa goa grejer där att hoppa nu.
Till förmånliga priser. Alltså vi har fyllt på den något så inåt helvete. Så det kan jag säga att vi har då. Tabitas fittljus finns. stor upplaga av, in och handla. Tygväska, eller tygpåse eller vad man kallar det, med poddomslaget och en tygväska med Therese i kassan och ett citat av Therese där det står att det går bra att ta Angelica i tvåan, men ta gärna kassa ett.
Så har vi t-shirts med Skäring Näsvold omslag tror jag och en från föreställningen. Och så är det Tabitas mugg. Gå möra på dig din ful fan. Det är bara att gå in på skärringer- och nässvåld.se så kan man shoppa loss julklapparna. Och det är ju, vet ni vad, just till julklappsspelet så är det ju, skulle jag säga, allt. prickar in där. Roligt att det är hemma hos någon familj och det bara är merch från oss. Och inte någons. Vad är det här? Ta Angelica i tåan. Vad är det? Någon tur.
Har du gjort det själv någon gång? För det vet jag vissa, när man bjuder hem på middag att folk kommer med sina egna utgivna böcker eller merch och sådana grejer. Jag tror faktiskt att jag har det i början. Jag gjorde det till Gabbes brorsa. Det var så jävla roligt. Jag gav han en av mina böcker. Vet du vad han gav mig då? Året efter. Och det tyckte jag ringa in det här narsobeteendet som det faktiskt är att göra så. Då gav han mig en inramad bild på sig själv när han låg i baröverkropp.
What do you have to do? Då dog jag och då fick jag också en spegelbild av hur sjukt det är. Och ge en egen bok som handlar om ens eget liv till också en brors. Han är ju liksom i min ålder. Vad skiter väl han i? julklapp till honom. Ja, men jag tror jag gav det. Ja, jag tror jag gav det. Vi vuxna gav aldrig varandra. Och biljetter till din kåt. Ja, precis. Och Solsidan, säsong ett på DVD. Och Mia och Klara också, ettan och tvåan på DVD. Har du där bakom, jag la dem.
Precis, filmen i exklusiv utgåva som inte gavs ut på. Och hundraåringen som hoppade ut. Ettan, tvåan är inte jag med i så den tänkte jag, den vill du inte ha. Nej, men det svaret jag fick med en inramad bild på honom, där slutade jag ge sådana grejer just på det sättet.
Jag gav ju faktiskt Ellens morfar. När vi hade gjort vår föreställning. Han älskade ju vår merch. Så han bad faktiskt om. Jag vill ha det här i julklapp. Så han fick ju t-shirt, tygpåse. Han fick ju typ allt. Och han använde ju det. Det är det som är så jävla. jävla gulligt. Jag ser ju honom med de där t-shirten och tygpåsen han handlar. Det är ju så gulligt. Kan inte du få en bild? Kan inte han ställa upp på bild? Det gör han säkert. Det hade varit underbart.
Han kan vara vår modell för merchshop. Vi slänger upp han i allt. Gugge Jung i full utrustning. Gugge Jung heter han så? Amen. Fy fan vilket bra artistnamn. Nej, det var han, Gugge Ljung, vet du? Det är han som har skrivit den texten från början. Det var ju en mashup med Evert Taube och Gugge Ljung som de gjorde. På den gamla gårdängen. Ja, det är Gugge Ljung som spelar dragspel på den. Det kan man inte tro, men det är det faktiskt.
Han och hans bror lyssnar ju varje måndag klockan åtta får jag en bild när vi ligger kvar i sängen med en kopp kaffe och lyssnar på vår podd. Det är så jävla gulligt. Då säger vi hej till er nu och önskar er en god jul Gugge Ljung. Vad heter frun då? Frun heter Gärd och så ber vi Gärd ta en bild på Gugge Ljung i merch så lägger vi upp dansen. Åh!
Åh ja, det här ser vi fram emot. Den kommer också komma upp på skäringen i Esvolds Insta. Så håller utkik och i merch-shoppen. Men in och shoppa nu, för det kommer att rassla till där inne. Har jag en känsla av så att det är lika bra att klicka in här nu. simultan göra medan ni lyssnar på podden och ser vad som finns där inne. Skäringer och nässvåld.se alltså. Ja. Gött. I övrigt Hampus. Ja. Vad gör du? När ska du få julledigt? Ja.
¶ Julledighet och Reflektioner från Filminspelning
Ta juledigt på. Det här sänds på måndag. Då blir jag juledig på lördag. Den 19 är min sista inspelningsdag. Sen jävlar är det jul. Smäller om det. Gud vad skönt. När blev du Julia? Jag gjorde min sista dag igår. Med min underbara motspelare Frank. Som är tolv år. otrolig människa. Så det var mycket tårar och känslor i omlopp i våran sista scene. Det är fantastiskt att spela med en sån ung skådespelare som inte riktigt själv förstår hur bra han är.
För det känner man när man spelar med andra i våran ålder så är det ju lite andra. En annan medvetenhet som också kan hos även mig själv inte alltid vara till en fördel när man filmar. Så det har varit otroligt roligt. Vi var ju i en galleria igår. Vi hade ju då det här spat när vi gick upp 0320.
Sen skulle vi även vara i en galleria där vi inte fick vara när den var öppen så då fick vi gå upp 03.20 igen. Vi var i gallerian fyra på morgonen och filmade innan alla julhandlare dök upp där i gallerian. Och han har varit med på de tiderna. Ja, han var med på de tiderna. Han har ju inte fått jobba så sent men han har varit med i åttan. Men nu är det klart. Hur känns det då? Jo, det känns jättebra. Jag tror att det kommer bli en väldigt fin...
Fin serie detta. Jag vet inte än när den ska sändas. Men det finns nog mycket man kan känna igen sig i den. Jag har ju spelat en mamma som är mer eller mindre i stabsläge. 24-7.
¶ Avkoppling Inför Jul och Framtidsplaner
Det är kul att du går ut ur ett stabsläge och så går du in i ett annat i och med julen. Ja, precis. Vad har du planerat de här två veckorna innan julen då? Är det bara ledigt eller ska du småjobba eller vad gör du? Nej, nu ska jag åka till Köpenhamn med gabba och några vänner på söndag och bara ha lite... Ja, mysigt. Gå och shoppa lite och liksom bara äta lite god mat och promenera och så. Det är det jag har planerat och sen har jag ganska mycket eftersom jag har inte tagit in någon gran.
Jag får hem mina barn och min mamma och jag måste fixa sovplatser och köpa julklappar framförallt. Det har jag inte hunnit med. Jag har några på G här men det är långt ifrån klart. Så det är väl lite det här att gå in nu och styra ihop och sy ihop det här kalaset. Men det är ju mysigt. Jag har längtat efter det så mycket att få tänka de tankarna. Ja, jag tycker faktiskt att det är mysigt i år.
Men det är jävla gott att kunna stryka runt i pyjamas lite längre nu. Jag slippar ha en kallningstid. Eller bara vara redo. För imorgon ska jag upp tidigt. Det där känns ju så lyxigt. Den dagen du har idag. Första dagen att vakna upp utan att vara någonstans. Någon som pillar på en. fix. Alltså fy fan vad gott. Och just det du säger med kallningstid. Att inte ha någonting att förhålla sig till. Och inte manus som du behöver läsa på morgonen eller på kvällen. Utan du bara kan utgå ifrån.
¶ Vi ses i Kista! och Avslutning
Vad är jag sugen på nu? Det är ljuvligt. Så att ett däckbyte idag eller en besök till tippen, det hade varit helt i sin ordning. Riktigt mysigt hade det varit. Du kan ha ditt däckhotell i Kista du också ändå. Du tar en övernasning. Så möts vi där. Två gånger i året. Nu kör jag Hampus för att det ska bli nollan här i eftermiddag så jag måste köra tidigt för att jag har sommardäckarna nu men vi ses då om några timmar.
Vi ses i Kista ska våran film heta. Våran långfilm som vi kommer att börja jobba med nu. Väldigt smal film. Ja, det kan bli brett. Det vet man aldrig. Det kan bli oerhört brett faktiskt. Ska vi omsluta i dur eller? Det tycker jag. Det tycker jag vi ska göra. Vi går inte ner i något nu. Jag tycker vi har varit i dur.
Jag tänkte innan vi hinner dippa, för jag känner oss så pass väl. Så om vi fortsätter nu så kan vi komma in på något som har med byggnationer, dålig stämning eller något annat att göra. För då jobbar vi oss med rätt dramaturgi från ner till upp. Jag börjar med irriterad på borgerljud och slutar vid julmys. Nej, då säger vi så. Då tackar vi för oss och så önskar vi er en riktigt härlig måndag.
Ja, nu lägger inte jag till något mer för nu var jag nämligen på väg. Ja, jag kände det. Nyssen är tillbaka. Varför är det så bra på norska för? Otroligt på norska. Det blir klämkäckt. Puss och kram. Puss och kram. Just idag är jag stark Just idag mår jag bra Jag har tro på mig själv På min sida
AI is transforming customer service. It's real and it works. And with Fin, we've built the number one AI agent for customer service. We're seeing lots of cases where it's solving up to 90% of real queries for real businesses. This includes the real world...
complex stuff like issuing a refund or cancelling an order. And we also see it when Finn goes up against competitors. It's top of all the performance benchmarks, top of the G2 leaderboard, and if you're not happy, we'll refund you up to a million dollars, which I think says it all. Check it out for yourself at finn.ai. If you're a smoker or vapor ready to make a change, you really only need one good reason. But with Zinn Nicotine Pouches, you'll discover many good reasons.
Zinn is America's number one nicotine pouch brand. Plus, Zinn offers a robust rewards program. There are lots of options when it comes to nicotine satisfaction, but there's only one Zinn. Check out zinn.com slash find to find Zinn at a store near you. Warning, this product contains nicotine. Nicotine is an addictive chemical.
Holidays mean feasting. From cheddar biscuits to French toast bakes, Hero Bread has you covered with 0-5 grams net carb and high fiber options to ensure your holidays stay delicious and balanced. Like their 3 grams net carb pan au chocolat, Hero Bread is offering... 10% off your order. Go to hero.co and use code fall25 at checkout.
That's fall25 at hero.co. All figures are per serving of Hero Bread. Contains up to 17 grams of fat per serving. See the product nutrition panels on hero.co for more information.
