Att organisera en trekant - podcast episode cover

Att organisera en trekant

Feb 21, 202244 min
--:--
--:--
Download Metacast podcast app
Listen to this episode in Metacast mobile app
Don't just listen to podcasts. Learn from them with transcripts, summaries, and chapters for every episode. Skim, search, and bookmark insights. Learn more

Summary

Mia och Hampus avhandlar en rad oväntade ämnen, från Hampus försök att ställa till rätta efter tidigare kommentarer om Lotta Engberg och Soldoktorn, till att reflektera över covid-karantänens existentiella insikter. De delar även humoristiska funderingar kring de praktiska och personliga utmaningarna med att organisera en trekant. Avsnittet avslutas med Hampus självdiagnostiserade resåkomster och kampen mot att överplanera sociala aktiviteter.

Episode description

Hampus och Mia organiserar och planerar hur man bör jobba i en trekantssituation.Det får sannerligen inte bli för rörigt. Hampus har ringt Lotta Engberg för att bli vän efter den så kallade attacken det stått om i pressen. Oklart om samtalet hjälper eller stjälper. Mia är övertygad om att hon skulle dö av förstoppning i tv-programmet Över Atlanten och stora frågor såsom om det är till Kap Verde man ringer om någon faller överbord ställs. Hampus ogillar att vara utomlands, bland annat pga. att vägskyltarna ser annorlunda ut….men han har minsann semestrat i Italien…i en ort som börjar på B…på ett hotell som drivs av två bröder. Det kan verkligen ingen ta ifrån honom.

 

Hosted on Acast. See acast.com/privacy for more information.

Transcript

Intro / Opening

This episode is brought to you by Progressive Insurance. Do you ever think about switching insurance companies to see if you could save some cash? Progressive makes it easy to see if you could save when you bundle your home and auto policies. Try it at Progressive.com.

Progressive Casualty Insurance Company and Affiliates. Potential savings will vary. Not available in all states. If you're an HVAC technician and a call comes in, Grainger knows that you need a partner that helps you find the right product. Fast and hassle-free. And you know that when the first problem of the day is a clanking blower motor, there's no need to break a sweat. With Grainger's easy-to-use website and product details, you're confident you'll soon have everything humming right along.

Call 1-800-GRAINGER, click grainger.com, or just stop by. Grainger, for the ones who get it done. Idag är vi i ett betalt samarbete med Ronald McDonalds barnfond som ju är en stiftelse som stöttar familjer med svårt sjuka barn. När man som familj hamnar i en sån mardröm så sätts ju hela livet på paus och små saker som vi andra tar för givet blir väldigt viktiga.

Och då finns Ronald McDonaldshusen som ligger nära sjukhuset där barnen vårdas och där familjer kan bo i en miljö som är så lik vardagen som det bara går. Där kan familjerna till exempel slappna av tillsammans, vara nära varandra eller bara en sån sak som att kunna laga mat.

och äta ihop i soffan framför tvn som kan betyda så mycket. Sedan starten 1990 så har mer än 200 000 familjemedlemmar fått bo i något av de här fem husen runt om i Sverige. Verksamhetens största bidragsgivare är –är McDonalds Sverige och deras franchise-tagare.

Och mellan första december och trettonde januari så skänker McDonalds fem kronor till Ronald McDonald barnfond för varje Big Mac och company som säljs. Och pengarna som samlas in går till Sveriges fem Ronald McDonald hus och bidrar även till barnmottagningen på sju. som vill göra sina vän och lekrum mer välkomnande.

Tillsammans kan vi vara med och bidra och vill du hjälpa till så kan du swisha valfritt belopp till 97022 eller köpa en Big Mac och Company nästa gång du är på McDonalds. Du kan också läsa mer på Ronald McDonalds huvud. Stora som små handlingar gör skillnad för familjer som behöver närhet och trygghet när livet vänds upp och ner. är skäringernas vådd i ett betalt samarbete med en av Europas största producenter och återförsäljare av el och värme. Jag talar om vattenfall.

Och då kanske ni undrar vilken oförskämd människa som sitter och tuggar i den här spotten. Men detta mina vänner, det är ljudet av windfarming. För mellan turbinerna på havsbaserade vindkraftverk har vattenfall tänkt på både framtiden och miljön. Tången som odlats där hjälper inte bara till att förbättra havsmiljön utan den kan också bli till mat och i det här fallet avskoda wind farm seaweed snacks. Så plötsligt har alltså dessa vindkraftparker flera möjliga funktioner.

där de på samma plats som man producerar fossilfri el exempelvis kan odla tång. Blir du nu sugen på tongsnacks så vill jag bara lägga till att än så länge så finns Vattenfalls Wind Farm Seaweed Snacks endast för provsmakning och är ännu inte till salu. Men gör som oss, gå in och läs mer om Vattenfalls spännande projekt på vattenfall.com slash windfarmed.

Janne Josefsson har vigt sitt liv åt att på olika sätt jaga sanningen. Oanmälde har han stövlat in i inte ett ont anande människors liv. Idag bor Janne på hemlig adress bakom en skottsäker dörr och tar aldrig emot besök. Men det ska det bli ändring på. För i den här podden så är det Janne som inte vet vem som ringer på hans dörr. Hur många pinnar har du?

Pinnar. Alltså hur många olika människor har du knullat med? Ja. Vad flinar du åt pepparkaksjävel? För det var en patient som sa till mig när jag räddade livet på honom. Jag måste gå på taletten och pinka. Paul på Play presenterar stolt. Oväntat besök hos Janne Josefsson. Att träffa människor som är så öppna, det blir på riktigt. Det blir på riktigt. Oväntat besök hos Janne Josefsson finns där poddar finns.

Okej, vi börjar den här veckans podd och bara säger att det här är ju sista avsnittet vi gör öppet på alla plattformar och allting. Utan nästa vecka så är vi... Hos Podmi som har varit på tanke hela tiden. Ja, vi säger som jag tror ni säger i era generation. Vi blir exklusiva.

Nej, inte bara varandra. Nu har vi dejtat ett tag och nu blir det vi. Ja, det blir vi. Och det blir inte bara vi på det sättet. Hela anledningen till att vi ligger exklusivt på Podme är också för att... Nej, du sa inte det. Jag tänkte att det var kul att säga. Nu ligger vi exklusivt med Podme.

Nu har vi legat runt här ett tag. Men nu ligger vi med Podmi. Jag gillar att prata metaforer. Nu blir vi exklusiva med Podmi. Och också exklusiva med varandra. För vad är grejen med att ligga på Podmi? Jo, det är att det är reklamfritt. Och så vill vi ha vårat förhållande.

Vi vill ha det rent för oss. Det bestämde vi, det är viktigt för dig. Det var en grundförutsättning när vi började att vi ville ha det så. Vi kan inte börja veva in andra spelare här nu. Nu är det bara du och jag och Podme. Och så här är det ju att poddvärlden går ju mer och mer åt det här. hållet, liksom typ streaming-världen. Att man betalar för Netflix, man betalar för Viaplay eller de här olika tjänsterna.

Och så även poddvärlden. Så det är inte bara att man köper ett podd med abonnemang och får skäringen i Svall. Utan du har ju massa goa poddar där att lyssna på. Ja, där finns bland annat JLC, Joko Jonna. Det finns Brita och Parisa. Skalla Dagen. En mörk historia ligger där. hela dagen, inte minst. Ja, det finns något för alla. Mycket gott för pengarna.

Gå in och registrera ett konto på poddmi.com och gör det då på hemsidan och sen laddar du ner appen i mobilen och lyssnar där. Ja, och då får du om du använder koden Mia Hampus gratis lyssning hela den första månaden. Just idag är jag stark Just idag mår jag bra Jag först framåt av kraftiga vändar Just idag är jag stark

Hampus Berättar om Lotta Engberg

Just idag mår jag bra. Jag har tro på mig själv. På min sida. Anna Champus, vi har bytt platser idag. Vad känner du för det? Jag vet inte, jag försöker få in gunget här i både kropp och... Jag förstår din känsla att du har varit... För det första är det ju lite att man är våldtagen av mikrofonerna, måste jag säga. Nu använde jag ett oerhört starkt ord. Det var lite överdrivet. Men det blir lite övergrepp. För det första har vi ju en poddsoffa som är lite ljuddämpande i studion.

Och då blir man tryckt in i hörnet i den här soffan. Och så kommer mikrofonen som typ en grävskopa i en tecknad film mot en. Så känslan är ju innan grävskopan äter upp mig så måste jag börja... äta upp utrymmet i det här ljudrummet här. Det är verkligen klaustrofobiskt i det här hörnet. Men jag tänker att det kanske gör någonting med energin att vi byter. Att jag är friare idag och du är lite med i en kapsla.

Man kanske hör det i slutändan att jag har svårare att komma ut. Ja, försök bada just där borta. Jag har en bomb. En bomb? Jag tycker du ser lite sån ut som att du sitter och väntar på att släppa någonting. Jag är lite formell också mot dig. Jag försöker följa lite. Vilket håll går vi? Jag tänkte att jag ville vara lite till lags. Gud, bomb.

Typ du ska till Hollywood och säger hej då och ska inte podda mer. Nej. Men det är ändå en bomb. Jag skulle säga, är det en bomb? En liten handgranat kanske? Att det ändå kommer pysa till i mitt inre. Men det kanske också var att jag ville ta i så mycket så att när jag droppar bomber så smällde det inte så mycket. Det är bra. Det är ju som när man googlar på en sjukdom. I bästa fall så var det bara en körtor som var svullen. Ja, exakt. Det blev ju lite...

skriverier om att vi har pratat om Lotta, Engbörg och soldoktorns relation. Ja, det har jag faktiskt mått dåligt. Vi ska vara två snälla personer. Exakt, och vi pratar utifrån kärlek av att vi är såhär, jag är besatt.

av den här relationen för att jag själv vill ha den. Jag vill snabbspola förbi hela det här unga livet jag lever och bara landa där de är. Vi vill ju vara kärleksfulla. Och berätta om hur mysigt de verkar ha. Men sen landar vi ju snett. För jag droppar ju, jag tror det tar slut. Och du sa...

Hon är lite kärare i honom än vad han är i henne. Ja, det var dåligt. Det var jävligt illa, vill vi ändå säga. Och jag fick ont i magen, för den här ticken uteslöt humor och värme och allting, utan det stod mer sådär. Sen droppade Hampus en bomb. Det tar slut. Alltså det var så hårt. Och hade någon sagt det om mig och min relation som inte finns så hade jag blivit jätteledsen. Och sen var jag ledsen av att det stod också utan humor att jag har investerat mycket i Lotta.

Vilket gör att jag låter som en mytoman som låtsas att vi är vänner och dricker vin. Men vi har aldrig druckit något vin. Utan jag minnade känslomässigt att jag tycker hon verkar vara en fin person. Men det stod det ju inte i den här. Det gjorde du inte. Utan det stod attack.

Attacken. Attack. Attack är ett ord du ska vänjera vid Hampus. Välkommen in i poddvärlden. Jag mår så dåligt av det här. Jag känner inte Lotta alls. Jag bara sitter i en podd. Jag fick bilden av att hon sitter och ser mig som du vet så här.

Som det finns. Jag skvallerbloggar, skvallerpoddar. Där folk gör det i sin grej. Att deras content är att snacka skit. Nej det gillar inte jag heller. Och jag går inte med på att i och med att vi inte känner varandra aldrig träffat. Så vill jag inte att de ska tro att det är det som har hänt. Så att jag på eget initiativ. sökte kontakt. Vem använder det? Säger man inte ringde upp eller mejla eller sms? Men du sökte kontakt. Jag åkte hem till Lotta och soldoktorn.

Nej jag skojar. Jag knackar på. Det är ju något om en ännu sjukare. Att åka hem och knacka dörr. Nej. Nu ringde jag kanske. Jag smsade Lotta. Och sa hej hej han på Snäsvall här.

Samtalet Med Lotta Engberg

Jag skulle gärna ringa dig vid tillfälle. Och så ringde Lotta upp mig. Hälsiken, nu blir jag riktigt svettig. Nu blir jag riktigt pirrig. Och då kan jag bara säga att jag var så nervös. Fy fan vad skön hon är. Bara det är ju också så jävla gött. Jo men håll i nu. Du fick en regel att du... Lugna ner lite. Jag var så nervös för det här samtalet som skulle ske.

Jag hade aldrig klarat det rent psykiskt. Jag gjorde ett litet manus som jag övade med min kompis Linda. Det jag fattade i efterhand var att jag kanske är bortskämd. verklighetsfrånvän som förväntar mig konfettig regn var jag än kommer. För jag hade ju verkligen förväntat mig att hon skulle bli överlycklig. Jag som pratade skit. Han är så fin Hampus. Han är ung men han är ansvarsfull. Han har en egen väg i det här media.

Du ska få lyssna på hur jag tänkte att det skulle låta. Spännande. Sen berättar jag hur det blev. Hej Lotta! Nej men hej Hampus! Gud vad roligt att höra från dig. Hur tycker du det? Jättekul, du vet jag har ju sett, jag och Mikael har ju sett programmet som du har på SVT. Underbart! Nej men gud vad glad jag blir. Men du att du ens ringer upp efter att jag tar mig här.

Och närmar ju bra. Jag har ju en podd ihop med mina skäringer. Och vi pratade om er lite i första avsnittet här. Jo, nej. Ja, vi pratade om hur mycket vi tycker om er. Men är det sant? Att vi älskar er och sådär. Att vi är mål om att vi går bra för er. Gud vad roligt. Ja och därför tänkte jag att det hade varit roligt. Om.

Du, om vi ringer upp dig i podden och får skoja lite mer om det här. Jättegärna, han får skoja så gärna. Och Mikael är säkert också med på det. Du vet, jag ska prata med honom nu. Mikael! Det var exakt det här. Det var mitt manus. Hon kommer bli så glad att jag ringer. Hon kommer tycka att det är så härligt. Att de alltid är hemma också. Han är ju för fan. Han har ju varit iväg och gjort det här ö-programmet och allting.

Jag förstår, jag tänkte att jag tar ju henne. Hon blir så glad, tänker du. Vi sätter färg på Liseberg-tonen, det är den hon har hela tiden. Men jag tog ju henne mitt i köttfärslimpan på söndagen. Hon var ju inte i mod förmängla med mig. Och hon var jättetrevlig. Men det var ju inte det här. Åh vad duktig och begåvade. Och vad roligt att du ringde. Vad kul. Alltså det var ju inte den.

Det var mer formellt trevligt. Såklart. Och då tänkte jag. Fy fan. Nu hatar hon mig. Jag har krig. Jag måste dåligt. Jag skulle inte ringa. Så jag började nästan googla på. Skicka blombud. Det går kväll. Nej, jag ska inte göra det. Jag blev ju stoppad innan jag... Men hon kanske inte ens hade läst det här. Jo, det var ju det som var det stella. Hon uppskattade att jag ringde. Hon ville inte vara med i podd för det ger mer stoff till media. Vilket vi respekterar och förstår.

Men hon uppskattade att jag ringde och tyckte det var fint. Och hon ville inte att jag skulle krama dig för hon tyckte om dig. Åh. Och då blev jag kränkt. Vad tycker du inte om mig som ringer här? Mia skärringen sitter fan med lur i den. Och slår dig på ring på lediga söndag. Snälla någon. Jag har ju ändå varit och sjungit hallelujah i regnet på Liseberg med en trumpetklädning med vida armar och så. I direktsändningen. Jag får inte glömma.

Vad känner du att jag har ringt det här samtalet? Blir du stressad? Nej, jag tycker så här. Gör om och gör rätt är ju en gammal klassisk sägning. Och det gjorde ju du här. Man kan ju aldrig vara fel att göra om och göra rätt. Nej. Sen är det ju som det är. Nu gick vi ju ett litet steg för långt. Eftersom vi var ju lite obehagliga. Men om man jämför med hur obehagliga andra är så var vi ju... Jag hade ju aldrig vågat ringta upp.

Nej men var det inte bra att jag gjorde det? Allting är med kärlek, vi älskar er, vi hoppas på er. Men det var nog det här att vi skulle spekulera i vem som är mest kär. Det är ju lite taskigt faktiskt. Det är ju jättejävligt. Det är väl inget trevligt att göra. Jag tycker det var bra att du ringde upp. Men frågan är vad vi gör med den här bollen nu. Det kanske är så att jag får, som ändå är här i Göteborg. Du får bjuda till nu. Att jag får ta en liten fika.

Kändisar på Över Atlanten

Vi ska ta till och med så pass. Och jag har ju gått in nu. Har du sett det här på den här ön? Där är jag ju inne nu. Nu investerar jag i soldoktorn för att få balans. Och tycker han är bra som talar om nu. Han hade sa sist här nu att nu måste ni spara. Då är det alltså det här. Man slänger iväg ett gäng kändisar som vi säger. Till en ö och så ska de få leva utan mat och vatten. Och så får vi se vad som händer. Det är typ ett sådant program.

Och där är ju soldoktorn med. Tillsammans med några andra bland annat Maria Montesami. Och då sa han noga till alla. Alltså nu är det som varmast. Vi ska inte jobba som mest utan vi ska spara oss lite. Jag vet inte var klockan är men vi har ju gjort ett pass. Vi har gått i skogen och nu är det nog.

smart att tänka och vila lite grann. Men det var ju ingen som lyssnade på han. Alla sprang iväg och bar pinnar och skulle leta efter krabbor och bada och hålla på så folk var ju helt slut sen. Är det inte väldigt... konstigt programupplägg. För att Robinson är sådär. Okej, du vinner en halv miljon. Du måste göra tävlingar, bygga läge. Här vinner du ingenting. Du ska överleva. I fjorton dagar ska du överleva. Vad är spänningen?

Vad är dramaturgin? Poängen är väl att du får en utmaning i dig själv. Att du får vara med om det här. Det de skulle behöva marknadsförbundet med är typ så här. Åtta kändisar, åk till en ö. Hur många kommer hem igen? Alltså det skulle vara att de ska dö längs vägen. Lite Hunger Games av det trillar pinn. Enda anledningen till att vi just ännu inte har riktiga reality-tv-serier där folk faktiskt dör på riktigt är ju att det finns lagar.

Som man inte kan kringgå. Som handlar om att folk kan stämmas. Och tv-bolag och så. Annars hade vi nog redan varit där. Nu är det väl väldigt kontrollerat. Nej, det här programmet är ju inte det. Det är det som är så sjukt. All personal som är med dem. Alltså fotografer och annat.

lever ju exakt så också. De har ingen mat heller på den inspelningen. De lever exakt så här och ska jobba. Det är ju deltagarna själva. Det är ju Claes Eriksson och Maria Montessori som går runt och bär på kameror och teknik. Och det är likadant med det här Atlanten-programmet. Har de någon båtjävel BV som kör? Det skulle jag heller aldrig ge mig ut på något dyligt.

Och så säger de att ramlar någon i så är det väldigt svårt. Den hittar man aldrig mer. Det är ju så när du är mitt ute på ett hav. Det är därför alla ska ha linor och grejer. Jag skrattar. Jo, men tänk dig den känslan, Hampus. Du är mitt ute på Atlanten. Det finns inte land någonstans. Du vet vilka vågor som går där alltid. Och ramlar en liten, liten pyttemänniska i utan snöre. Och båten går, för det är bra vind.

Vilket håll ska du titta? Han hamnar lite till höger där på sidan om den där rev. Kan vi titta lite? Kan du vända om båten? Vi hämtar en halvcirkel och kör lite åt det höllet. Vilket land ringer också om du är på Atlanta? Vems 911? Ringer du? Ska du ringa till Teneriffa? Nu träffar vi Sofia Vistam här mitt. Vem fångar upp henne? Ring till Kopp Bärd när du snäller hör om du har sett Vistam. Hon är liten och mörk. Ganska trevlig faktiskt.

Fan vad hemskt. Det är ju jättehemskt. Bara den grejen jag fattar är att ramlar någon i så hitt... Säger de det i programmet? Ja, och de tappar ju någon jämla fock eller flock eller vad fan det heter. Det här är så när du surrar fram utemöblarna för att det ska bli lite vind. Alltså det här känns så samma. Jag hade surrat fast varenda jävel på den där båten om jag hade varit med. Och jag blev så provocerad.

Om någon hade gått utan... Nu är fingret upp i luften. Det är så rätt fast Macaulio och Sofia Vista men nu ska vi vandra vidare. Så länge vi har båten och är på båten... Och har våra mastar och våra segel och lite vatten och någon gammal jordnötsburk i bästa fall, då klarar vi oss. Men det största problemet hade jag tyckt, vad hade du känt för att du inte bajsade borta någon gång? Jag hade dött av förstoppning. Hon hade ju varit en väldigt kränkande död att bara ringa produktionsbolaget.

Och säga, nej det var inte så att hon förlist över bord eller så. Men hon blir så jävla förstöppad. De har ju svårt att bajsa bland folk. Och man kan ju inte hängas över relingen. Östnöjen, tittar du bort det tar lite grann. Men om du var tvungen att ställa upp i ett av sådana här, skulle du bestiga Mount Everest, åka över Atlanten eller vara på en ö? Eller stänga in dig och supa? Stäng in och supa. På Big Brother typ. Absolut, Big Brother. Allra veckan.

Hampus Som Testoman i Karantän

Jag tänkte på det. Om du har barn och de är sjuka som den här veckan för mig då. När Lilo blev sjuk. Man ligger liksom vaken i... sex dagar. Det är nog utmaningen. Det är som att vara på Atlanten och lite Mount Everest. Det är en blandning av alltihop. Hur har veckan i karantän varit för? Nej, men denna vecka har varit... Nu hade man ju ändå fått komma ut och vädra sig lite.

Nu var Lilo och jag hemma och han fick ju corona omgång två nu. 2.0. Men ni blev inte sjuka? Nej, ni blev inte sjuka. Vi har testat oss. Nu måste jag ju dra ner på det här testandet. Jag blir lite testoman. Jag är ner och gräver med den där. Bara någon springer förbi så åker den ner i näsan. På folk hemma. Jag kan få lite sådana graviditetstester. När man ville bli gravid. Nej.

Nej, jag tycker det är nästan en svag... Om du står i fönstret här lite grann ett meter, men så... Gabriel, är det inte lite svagt, tänket? Det är ju för att han har legat i en och en halv timme. Jag har ju vätskat, har du hällt mitt på fönstret? Alltså, jag får lite så. Så jag har testat nu varenda dag. Nu hade ju Hemköp slängt fram de här självtelserna. Extrapris längst fram. För jag tänkte, nu ska de passa på att sälja ut de här. Och jag hamstrade upp.

Mitt vietnamesiska kaffe. Jag hade ju tester så att jag hade en 20 stycken hemma. Jag tänkte, har Lilo nu blivit sjuk ska vi vara ordningsamma i familjen. Men då sa min äldste son, mamma man ska ju bara testa om man har symptom nu. Vi behöver väl inte testa oss om vi inte har köpt...

Nu ska det testas. Så det var ner näsa på alla här nu. Men visst är det också lite roligt? Jag tycker det är obehagligt uppe i näsan. Det är en liten vardagsspänning att vänta på det där. Det är så hemmalabb att sitta och hålla på och slaska. Och så ska du droppa lite grann ner den där pipetten.

Och så får man en kick efteråt att jag klarar av det i ena borren. Och så får man andas lite. Kanske nyser man till. Vi kommer sakna lite grann. Och sen är det också det. Hur långt upp är den där lilla borren? Där har man ju... Nu höll jag på att säga, det är ju som annals. Nej för gud. Jag har inte, men jag har hört om analsex. Att det måste slappnas av om det ska bli någon härlig upplevelse. Och lite så kan jag tänka mig. Jag som har utmanat sig själv.

Så det kan vara en gång att det tynger grejer sen när man klarar det här coronatestet. Jag tror att jag får ha en sån här, jag kommer behöva ha en battplagg nu sen. Och köra upp lite näsan. Först tyckte jag när man började med det här att det tog stopp väldigt fort. Nej och jag sa till folk. Jag har för trånga näsborrar hörni. Det här är ingenting för mig. Jag kan inte längre upp sa jag. Men du. Jäklar vad långt upp jag kom.

Och nästan så jag skulle kunna vinkla den där och komma ner lite som kollegarhäckner med kondomen att du kan dra genom. Jag skulle kunna föra ut den där testen. Det kan ju vara att jag har övertestat nu också.

Covid-Karantänens Insikter och Existens

Att jag kanske har fräst upp den här stackars gången här uppe. Men jag har också blivit inspirerad här med testa. Så jag har beställt hem chlamydia-tester som jag gjorde förra veckan. Kan man göra det hemmalab också? Men det var lite mer avancerat. Du ska kissa i ett glas. Jag vill inte offra dina glas. Då fick jag ta den här plastboken hemma. Så man har ju pannkaksmet. Jag tänkte att jag kan slänga sen. Är det sånt? Jag hörde nämligen nu att folk har fått gjort...

cellprover hemma under corona. Jajamän, då ska du ju nypa en bit av livmodertrapp. Nej, men det kan man inte göra själv hemma. Du vet att man får... Nej, vänta lite granna nu för att nu ska jag upp på köksbordet här och nypa lite granna av livmodertrapp. Jo, det är sant. Jo, du har fått gjort det under corona. Jag hade ju också covid. Det var en väldigt spännande vecka. Jag var igenom först när man liksom så...

få covidnor inser, när man är ensam i hushållet, att det här kommer inte bli roligt. Att man liksom får lite panik av att så här, rastlös, måste vara hemma, också lite sjuk, orkar inte göra så mycket. FOMO, alltså allt det där kommer ju över. Det var några dagar. Sen var det en dag att nu måste jag vara jävligt produktiv. Att jag får inte komma efter. Började jag göra massa grejer på en dag. Och sen var det som att lugnet kom över mig.

Att då kunde jag sitta och ta mig igenom hela TV4s tv-tablå och vara helt lugn i det. Alla tankar fick liksom landa i mig och löpa linan ut. tänkas klart och jag börjar nästan prata så till mina vänner också om det viktiga i livet att vi måste lyssna mer på varandra. Varför stressar vi? Och antingen efter fem dagar i karantän. Bra! Och det var liksom...

hela det förloppet. Och sen var jag så jävla glad när jag kom ut. För då var det ju samma veva som restriktionerna släppte. Så jag hade ju en sån, du vet. Men då följde du ju detta dramaturgiskt helt perfekt, Hampus. Det gjorde jag, absolut. Men det var ingen annan i världen som var där jag var. För när restriktionen släppte så hade jag en bild av Kungsgatan efter andra världskriget. Nu är det. Jävlar vad det släpper upp nu. Nu är det. Man kysser någon i farten om att vi är så jävla lyckliga.

Det var ingen annan som var i den energin än jag, en onsdag vid 00. Det var liksom Berlinmuren som föll vid ditt inre. Fast du stod där med en kristall och hade fått någon sån här viktig kunskap också. Ja, exakt. Så vet jag, trillar in på någon så bar på Södermal när klockan slår 23. Jag skuttar in som att jag går. Alltså, så här på riktigt. Alltså, du ser det så här. Alltså, någon... Så jävla dans och folk bara, vad går han på? Och börjar undra.

Och försökte skapa någon känsla som inte fanns. Om man tittar på Instagram så var det ju väldigt mycket bilder på folk. Någon hängde upp och ner, restriktionerna släpps. Stadsteatern, det skulle träffas om man skulle skåla med publik. Jag tänkte så här, hur fan ska man... toppar det här. Ska jag ta mig hampes på Stena Danica över tur och retur? Ja, tack! Jag var faktiskt inne och sög på den tackna att vi skulle åka över och ta en öl i Fredrikshamn, du och jag.

tills jag kom på att det är sportlov att det kommer vara otroligt mycket folk på färjan då började jag backa litegrann då kände jag att ska vi inte ta en vanlig vanlig måndag när det inte är sportlov när det är lite bara Du vet bara någon som sitter och drar i blackjacken monotont med någon öl och väntar på att få tre körsbär i rad. Det känner jag. Då behöver inte jag gå in och jämföra oss. Vi tar några ord. Han kan få någon kojna mig. Jag får en kojna hans.

Men vad jag skulle säga var att vad jag hördes dig som den lilla hobbypsykologen jag är nu. Kommer du ihåg att vi pratade om det här att du har så jävla svårt att varva ner? Ja. Att du inte kunde det. Och att du inte vet och så hade du försökt att meditera.

Med avslappning. Du berättade i förra podden att spela upp det här meningslösa. Du ska ju sitta och andas på någon stor. Och jag sa till dig att prova och se alla förmiddagsprogram. Dra en malå efter tio. Och låt det bara fortskrida i morgonrock hemma. Tänk inte på vad de andra gör. Dra en plats i solen. Dra omkring och du tyckte det var jätteångestladdat. Du måste ut. Du måste vara med. Nu gjorde ju kroppen så. Nu tvingar den dig. Nu fick du inte gå ut.

Det är ju det enda som funkar för dig att det kommer in någon högre instans. Corona-instansen kommer in och säger så här, nu får du inte umgås med folk, du måste vara här hemma. För du är en fara för allmänheten. Exakt så. Då gick det bra. Då var det tillåtet för dig att hasa runt i någon gammal pyjamas. Och se de här programmerna. Så blev det riktigt mysigt. Du hittade den här... Du kom ner i varv. Jag gjorde faktiskt det.

Och kände det här att vi måste vara rädda och maram. Och lite den här glädjen av den som har varit och gått i den här mörka grottan och kommit ut på andra sidan. Men det är också en oskärmig person. Du vet, som brukar säga att man hatar de här människorna som åker till London den här. Och sen kom hem och pratade British accent. Så blev jag.

Jag åkte på Corona fem dagar och pratade som att jag har varit på Silence Retreat i Indien i ett halvår. Men det har det ju varit. För dig var ju det här som det. Jo, men nu skärmer jag inte att föreläsa om sina insikter. Åk till Nymor och prata om det. Jag var ju hemma i två dagar. Jag var även mött i mig själv. Det var en fantastisk upplevelse. Och jag hade ju loggat ut från alla sociala medier också så jag hade ingen input utan det var ju bara... Ja, exakt.

Men ska jag dra några? För jag skrev ner ett par tankar jag hade. För det är väldigt roligt när man är sjuk och tänker. Saker. Hjärnan är något. Jag vet inte var den hamnar. Nej, den kan vara på riktig plats i solen om man har tur. Och just när den får så...

Tänka klart. Och inte bli störd av. För jag hade telefonen ganska lite på mig. Så det var som att en tanke som annars hade så här snart bara trillat bort. Fick liksom verkligen gå varvet runt. Så att jag nästan glömde bort var jag började. Give it to me baby. Då har vi först. Tänk om man skulle dö. Och så skulle man hamna i helvetet. Vad paff man skulle bli. Att man inte var snabbare än så. Men förstår du hur paff du skulle bli om du verkligen dog och vaknade upp där nere?

Jag skulle känna mig lite snuvad på konfekten. Eller hur? Och så skulle jag tänka att det kanske inte gildes som man inte tänkte. Gott alla gånger. Ibland är man ju lite halvgod så tänker man ju inte så gott. Eller ljugit sig ur situationen. Då hamnar du där nere. Att man har förväntat sig Gud ljusets ljus på äleporten Lillbabs kanske som möter ett glasbubbe. Välkommen hit, kompis. Förstår du vilken chock? Ja, lite ledsen. Tror jag man skulle bli då.

Men visst hade man ändå blivit chockad. Om det slocknar. Om man inte ser det här ljuset i tunneln som folk pratar om. Utan att det bara blir mörkt och trångt. Och börjar lukta illa. En annan tanke. Nu kommer frågan att fråga nu.

Organisationen av en Trekant

Är det en fråga till mig nu? Nu ska jag få en fråga som nästa tanke jag hade som jag funderade väldigt intensivt på. Och du måste svara på den kort och konsist utan att gå in i mörker. Jättesvårt. Ja, jag vet, men vi försöker. Har du haft en trekant någon gång? Nej. Var det svårt att svara? Ja, nej. Det har jag faktiskt inte haft. Men jag gick inte in i något mörker nu. Jag gick inte in i någon övergreppssituation. För det är inte att ha en trekant.

Det är exakt det. Jag tänkte att det är där vi hamnar om jag frågar nu. Men då var det bara... Nej, då har jag inte haft en trekant. För jag har upplevt att folk har en väldigt romantiserad bild av trekant. Och att många är väldigt nyfikna på trekant. Och det är många på Tinder som är sådär... Usch, sa tanten. Verkligen, vad kom?

Det är många som också på Tinder är som par. Vi söker en annan partner som kan vara med oss och uppleva. De vill. Men så funderar jag på hur man själv med sin person... För då är det som att om jag tänker att jag skulle ha tre cancer så är det som att jag tänker att jag skulle vara... inte mig själv, alltså medan jag går in i att jag skulle gå in i en trekant, jag blir skitstressad för jag måste ju ha kontroll.

Om man har sex med någon så är man här är du och här är jag. Vadå är det? Och så börjar någon hålla på här borta. Jag kommer till dig snart. Jag ska bara avsluta. Håll i hatten lite granna nu. Då blir hon som en sån dagismamma. Nu får du vänta där. Jag har lite fler armar nu. Vänta, jag kommer snart. Kan inte påbörja någonting? Vi är mitt uppe här förstår du. Du har inte av dig byxorna nu när vi ska gå ut precis. Då var det folk som skrev så. Ibland om man är tre då kan man gå och ta en rast.

Gå och ta ett glas vin. Då skulle jag känna, om jag kommer tillbaka efter ett glas vin, att nu får vi spola tillbaka. Du vet, när man går på film och inte pausar, man går på toa. Och någon fortsätter kolla upp filmen. Nej, men vad har jag missat nu?

Spolat, vad händer? Ja, han gick på dig där. Och sen börjar ni göra så. Okej, då är jag med. Och sen måste någon annan gå och ta vin så att vi liksom fördelar det här. Nej, men gud. Jag har satt mig jätteutanför. Om två andra får feeling och jag står och tittar på. Och sen hela det här.

Jag kan ju inte ens prata i telefon och ge mina barn någonting. Jag har ju inte den simultana förmågan. Så att börja hantera många kön i omlopp, det vet jag inte hur. Det går ju inte. Men vet du vad jag tycker är värst med den tanken? Det är förprat. Nej, det är det här förpratet. Ja, det börjar bli dags. Alltså det är ju inte så att du ringer på och står med ståndet färdigt. Och bara tar av dig hatten och går in. Utan det är ju hej och vad har ni för förväntningar. Om man vet att det ska ske.

Det är ju som i de här porrtidningarna som fanns förr. När man kunde bläddra så var det små pratbubblor att det var liksom Magdalena stod och virade på telefonsladden och så ringde Plummer på och skulle göra något rör och så pratade de lite och plötsligt hade han fått av henne trosorna och det var liksom... Det är ju de pratbubblorna du måste fylla i då, Emma. Och så är det någon modern lägenhet då.

Det är inte de här bonn... Det spelar lägre ett förhåll. Ja, men det är ju det här att du ska in i ett modernt... Vilken fin konst! Va? När jag var liten så växte man upp med sådana hemmaporrfilmer. Det var ju så fult allting. Det var ju 80-tal. Men hur hamnar du med trekanten? Med konst? Jo, för du ska ju hem, om du säger de här, då har vi en dröm om att vi skulle bjuda in en till kille. Ja. Du ska väl inte bjuda hem dem till dig, då måste du gå hem till dem och ringa på dörren.

Då ska du ju in i deras hem. Jag har inte det uppläget. Man ses på ett hotell. Nej, jag tänker att det som det måste vara som händer är att det uppstår organiskt. Att man kanske är ute. tre kompisar. Det tror jag sällan gör det det. Det finns en serie på Viaplay som heter Threesome, ett par.

Var på tjejen. De är asfyllda på en fest. Tjejen behåller med en annan tjej. Sen behåller man med sin kille. Sen ligger de tre med varandra. Så kanske det är nu för tiden. Så där tänker jag att det måste uppstå. Men man hade ju fortfarande blivit... Om man sitter och hånglar med någon här och så bör någon hålla på där bak. Då ska man bli så, nej vänta lite. Vad håller du på med nu? Du vet att man slår till.

Som man gjorde en fluga. Vad fan. Jag kan inte hålla på med två. Sluta och lyssna på han färdigt här nu. Man skulle inte bejaka i den här situationen. Då kan du komma där bak. Det är bara att lassa in. Det hade blivit så osäksligt som det hade blivit så om det skulle ändå försöka bejakas. Nej, nu får vi strukturera upp det här. Jag börjar här och sen så går vi dit och så följer du efter mig. Alltså du hade inte behövt göra ett upplägg med manus.

Nej, här tror jag det ska vara som en ormgrop bara. Det som sker, det sker. Det är nog bara att kasta handduken och följa med. Det är som att vara med på...

Det är bara att surra fast sig. Men då ska det vara en personlighet för det också. För det är det här folk inte tänker. De tänker trekant. De tänker bara dubbelnjutning. Nej, nej, nej. Du ska ha med din personlighet i det här. Så är du inte den som är bejakande. Men det är därför jag undrar Hamsson om det uppstår så spontant. Även om du säger att på Viaplay finns det en serie. Det är fortfarande en serie.

Nej, men jag tror att det här om man vill ha ordning och reda och kontroll och ha lite en sån här liksom Man har svårt för det. Det får inte vara för mycket barn i huvudet. Då tror jag det här gruppsex och sådana här inga grejer. Det blir för många spener. Jag känner att jag ska ha en mjölkball.

Dra! Och så ska alla bli mjölkade. Och du vet att man hör den där mjölkstrålen mot den här spannen. Och så ska jag ha nya spannar. Då får jag ju dra in en sån här som de har på moderna laggårdar. En mjölkningsmaskin. Jag sätter på de andra. Någon apparat. Då har vi dig där. För då blir det ett arbete som man ska bli färdig med. Då ska han vara glad. Du kan titta på oss här nu men du kan väl sitta och ta lite på dig själv en stund. Så kommer jag snart till dig så är du ju glad. Och du.

Vad är du i? Då skulle jag börja. Då skulle du bli dagishallen och se till att alla får på sig någorlunda alla regnkläder samtidigt så ingen står och blir frustrerad och blir ledsen. Men tänk vad ledsen det också skulle bli om man skulle ha trekant och så skulle två få feeling och så står man själv utanför. Ensam. Hallå, får jag vara med? Kommer Carla Rust? Nej, men att du kommer lite bakifrån. Kan ingen ta på mig?

Du kommer lite bakifrån och försöker knöda in. Jag rafsar lite i rygg. Hallå, ja. Jag tänkte om någon skulle vilja... Det är ju jättedumt. Jag är också sugen. Hallå, ja. Nu har jag upparbetat någon. Nej, usch vad äckligt. Nej, jag tror det här med trekant, det är en viss typ av... Jag tror man romantiserar det, men det är inte så jävla lätt. Jag tror inte man får vara som vi, Hampus, att man har mycket analyser och tänk. Utan här är det go with the flow, alltså. Ja.

Här är det liksom, du köper inte en poncho innan du sätter dig i flumriden, utan du vågar bara sätta dig. Blir du blöt, så blir du blöt. Det blir rörigt. Ja, det blir rörigt.

Hampus Energiska Husvisningar

Spännande det här. Det får du göra varje vecka. Om man kommer så långt i huvudet med. Så här förbereder du aldrig. Det är helt otroligt. Både sex och gud och helvete. Jag vet inte var det. Förstår du vilken vecka jag har haft? Jag har inga barn att sköta om. Nej, du har bara tankar. Det kan bli många timmars terapi efter det sen.

Jag kan ju inte skjuta ut mig som du gör för det kostar mig för mycket. Så jag får mer ta ut det här när jag går på till exempel husvisningar och så. Då får jag ju mitt att tala. Och då undrar jag, kan du också känna, för jag kan nämligen känna själv när det här utskjutet kommer. Jag känner när jag går in den här energin.

Som inte är en normal nivå för mig att ligga på. Utan då hoppar jag upp ett snäpp. Då känner jag själv. Och då har jag inga alkohol eller mediciner i kroppen. Utan det här är mitt normala. Då känner jag att nu kommer det. Och då kan jag inte bromsa det riktigt? Nej. Utan då bara går jag... Känner du också det när du struttade in på de här? Ja, absolut. Nu har vi det. Och du vill inte missa den här, för den är lite god. Du hoppar snabbt som fan upp på surfbredaren. Glider med.

Det här kan ibland inträffa när jag är på till exempel, vi har ju flyttat några gånger och bott i olika hus och tittat. Och när jag är till exempel på en husvisning, då går jag in lite mer i det här manliga. Att jag kan och vet råd och rön. Lite arga snickaren Anders. Fast mycket snällare än vad han är. Det jag liksom dels pratar på väldigt mycket. Du kan ha en knacka gärna lite. Nej, du är den. Knackar du i blindo? Nej, då knackar jag och då känner du betong, betong. Där var det trä.

Vad säger du då? Där var det masonit. Vad gör du för slutsats av att komma fram till? Då säger jag, det här vet du Gabriel kan vi bara öppna upp. Här har de ju dragiledningar pratar jag nu lite grann med. Där kan du göra köket och flytta besköket hit. framdraget. Då får du ett ljusinsläpp från höger till vänster. Där får du möte ljus. Så kan jag hålla på.

Och sen är jag ju även kunnig med träd. Om det är mörket eller inte så jag håller oftast gärna med mig nyckel som jag kör lite i träd. För att känna om det har gått röta eller är fint. luktar lite som att jag är på vinprovning också. Att det kan vara lite fukt. Luktar det inte lite fukt här? Men varför går du in i det så här djupt? Varför tittar du inte bara som alla andra då när jag har slutsatt sig hemma? Nej, för att här har jag ju gått mer in. Jag är ju inte...

Man skulle inte kunna säga att jag är född i fel kropp, för då är det ju som att inte respektera människor som varken är född. Jag är inte född i fel kropp, men jag är en kvinna som mer är som en man. Och vill uttrycka det också. Alltså jag är en kvinna. Jag är född i en kvinnokropp. Men jag är mer man. Om det nu är manligt. För jag har ju hört att det är fler män som drar nycklar i.

I trä och sånt på visningen. Och luktar efter fukt. Och sparkar på pannor. Och frågar efter energideklaration och sånt. Och då står jag ju lite bredbent och lägger armarna uppe på tuttarna. Och så pratar jag med Gabriel. Och jag ser Gabriel och bara, herregud, nu börjar det.

Och det är ju det. När det tåget går. Och Gabriel säger till mig lite. Men snälla du vad du kör på nu. Man ska ju inte säga högt till mäklarna heller. Om man nu gillar någonting väldigt mycket. För då kan ju priset risas upp. Utan du ska ju hålla en ganska svar och vi kan väl ta det mesta när vi kommer hem, tänker Gabbe. Men jag tar ju allt på plats. På stående fot på uppstuds har jag ju ritat upp och gjort om hela.

Jag känner parallellt när det här tåget går. Så tänk, nu går tåget. Och så känner jag, nu kommer jag inte kunna sluta prata. Och jag pratar på och jag pratar på och jag går in i det och jag hör att det finns inget syre kvar till någon annan. Så jag känner ju själv när den här går. Jag känner när det ebbar ut också. Då är jag helt slut. Ja, den gör det på visningen också. Nej, den ebbar ut lite i slutet där. När jag inte hade mer. Vad kul för den mäklaren att mötas.

vad går hon på och sen dör det ut det kan vara någon linoljefärg det var ju när vi var på visning då var det någon färg jag började yttra mig om och började babbla om att min pa jag kan, vi som kan färger vi som kan Då säger hon till mig, målat är en väldigt speciell, med speciella färger. Ja, det ser jag, sa jag. Kan man lite om färger, sa jag och stod bredbent. Och kände och smekte på färgen.

För det var ju någon sån här linolj, någon dyr historia som någon har blandat till. Du vet, tre komponenter, stort och rört och målat i flera lager och så. Men då började jag prata med min pappa. Som hade färgfabrik och grejer. Så det var ju rena lugnare jag drog igång då. När du drar och smeker färgen. Känner du då att jag har teckning på kontot? Ja men varför? Vad är det jag ska komma? Varför ska jag säga det till mig? Hon skiter väl i det?

Ångest Inför Resor och Löften

Hon vill bara sälja lägenheten. Men för mig har det bara kommit på fyllan innan jag släpper ut det. Ja, och det är väldigt vanligt har jag hört. Ja, men nu har det börjat tippa in privat också. Så jag hade ju ett sånt skov, eller vad man så kallar det, i början av året. Jag hatade att resa, utomlands värsta vet, som du vet.

Är det så? Jag kan inte ens ta tåget till Köpenhamn utan att bli ängslig. Så om jag skulle ta med dig på en liten flygning då skulle det vara jobbigt. Är jag med dig? Jag skulle vara som att jag är 15 igen. Och förlita mig helt på dig. Men inte på själva flyg. Det är ju inte så att du är flygrädd utan det är när du kommer till ett nytt land. Jag gillar inte utomlands. Det är andra skyltar. Utomlands. Det är ju farmor. Det är ju så här gammalt. Vad är utomlands? Är London utomlands för dig?

Vi kan inte åka till Paris eller Italien. Jag var i Malmö höstas och så var jag på middag så var mina kompisar som åkte över till Köpenhamn och sa kom hit. Då hade de redan åkt. Inte fan till att jag har tåget själv till Köpenhamn. Men det är ju jättelätt, Hampus. Det är ju samma tåg. Det finns ju en tunnel. Ja, men då ska jag ta en map där upp och så ska jag...

Hoppa av rätt station av vad de nu heter i Köpenhamn. Det är så mycket nytt. Jag kan inte göra mig förstådd. Tänk om jag kommer vilse. Vem ska jag ringa då? Nu tar du Rasmus Sebach. Vi flaggar runt. Vi rycker vad jag hör till. Har du varit i Rom? Nej, det har jag faktiskt inte varit. Det har jag varit i Italien. Italien är det enda utomlands jag faktiskt tycker om. Italien är ju mitt hjärte. Jag älskar Italien. Ja, det kan jag förstå.

Men absolut, den kan du få. Var i Italien har du varit? Ja, det är något på B. B? B. Det är två bröder som har totellat som är väldigt jävligt. Det är två tvillbröder. Nej men det är två bröder som har ett hotell där jag har varit. De brukar komma in. Nej men du kan ju inte säga att jag har varit i tal. Det var när två bröder som att jag skulle... Ja då vet jag Hampus. Det är den där lille bergsbyn där uppe.

Det är en åsna man får sitta på och åka upp. Jag har varit också på det andra stället i Italien. Södra eller norra? Är det där nere vid klacken eller uppe i stövren? Jag vet väl inte. Det är någonstans i Italien.

Jag har varit i Thailand och jag har varit i Danmark och jag har varit i Norge. Men du skulle tycka det var läskigt att sticka iväg själv helt enkelt. Jag tycker i vuxen ålder, jag har inget behov av att resa. Men det var det jag skulle säga. Sen nu helt plötsligt när jag blev ledig i januari.

Då bokade jag fjällstuga. För när jag kom så hade vi åkat till fjällen. Och i typ tre år har jag sagt nej. Bokade fjällstuga. Så vi ska åka upp dit i mars. Prällade en månad i Paris. En månad i Paris? Ja, det kommer inte att ske. Jag har ju bokat av det här på en gång. Men jag bokade på en massa saker. Skulle ni sitta och skriva då? Nej, jag skulle åka dit och dejta, dricka god vin, dricka gott vin, äta gott och leva något Emilien Perrys liv, för jag kollade på den serien. Det är också det.

Jag kollade två avsnitt av Emily Paris och bokade. Så jävla tråkig serie kände jag. Nej, den hade någonting. Det var mysigt. Jag fick sån jävla... Allting som jag inte har gjort, då bokade jag det här, det här, det här. London i juli bokade jag in.

Bokade konservt. Tåström i Globen. Allting sker i samma vecka. Jag är inte ens full. Den där är inte rolig faktiskt. Nu blir jag lite allvarlig. Jag kan skratta åt den. Men det är inte kul när man får den. För den där har jag smakat på själv några gånger. Så nu skiter jag i att lova grejer. Nu säger jag inte ens. Sådär har jag gjort. Jag vet redan innan att det här kommer jag inte att klara av att leva upp till. Men jag vill ändå. Det är ju en önskan efter att man vill orka kunna vara.

känna som alla andra. Man vill vara med, det är ju som trekanten. Man står där med ett fjong utanför och försöker komma in. Men man vet att det kommer slockna. De kommer in klart. Man kommer inte ha något att ge när tillfället ges. För att ge det en symbolisk bild så kan jag stå och tänka så här, jag vill också orka och kunna fixa och så här vara den här härliga som bara...

Är så social och mysig. Man säger det för att det är en önskan. Man önskar varje gång och tror på det varje gång man säger det själv. Och sen kommer morgondagen och så känner man. Eller det kommer timmen efter redan. Kan man känna. Åh helvete. Nu känner jag inte alls så här.

Då är jag rädd och jag vill bara vara i fred. Och det börjar jag lära mig om nu. Så fort jag myser upp någonting så att det blir så jävla mysigt. Då blir det en kortslutning i det här mysskåpet. Det var bra formulerat. Vet du vad du ska göra då? När du får den här jävla mys...

När det tänder till mysmässigt i din hjärna. När du ser ut som godisautomaten och tuggor men jag bara rullar där uppe. Och du är beredd att bara spotta ut utan att någon ens lägger i mynt. Då ska du hejda dig Hampus. Då ska du säga... Stopp och belägg. Vänta en timme eller en dag. Spotta inte ut några färgglada. Tugge min nu. Vänta och se om du känner likadant i morgonbitti. Eller i eftermiddag. Och så kan du väl ta en grej i taget. Räcker väl för fan med en må...

En månad i Paris. Det var det värsta jag har hört. Nej, jag vet. Men det är för att jag har kollat två Emeline Per. Det är ju en serie. Det är en sjukperson. Du tänker att jag ska leva så som hon också träffar någon. Det räcker om du inte är van att resa. Men du kan väl ta en torsdag till en söndag som normala människa. gör i Paris. Ja, men då tycker jag att det låter farligare. Att en månad... En månad får du gå in på Airbnb, då är det ju såhär taken.

Då får ju jag börja åka ner. Då får du ju ha mobiltelefonen på. Var ska jag leta efter dig? Några gränder sen med en knarkhandlare jag ska in och deala med. Det gör jag om jag måste. Du måste portionera ut. Du är ju verkligen en sån som är väldigt plikttrogen när det kommer till arbete och sådana grejer.

Så att om du inte kan leva upp till allting. Och ta med folk till Paris i månader. Och fjällstugor och allting. Det kan väl fan folk förlåta. Ja kanske. Det räcker väl om de får någon dag här. När du sprätter in. Jag släcker ändå. Jo kanske. Nej, hörni. Vi ska runda av nu. Nu ska jag köra min son till sin kusin. Med det sagt så har jag med mig hotshots som vi ska få in nu.

Det kommer inte ner i min strupe, det kan jag säga. Anna, hämta brickan. Jag tar ett coronatest och drar riktigt långt upp. Nej, hörni. Nej, hörni. Ha det gott. Just idag är jag stark Just idag mår jag bra Jag först framåt av kraftiga vindar Just idag är jag stark Just idag mår jag bra. Jag har tro på mig själv. På min sida.

This episode is brought to you by Progressive Insurance. Do you ever think about switching insurance companies to see if you could save some cash? Progressive makes it easy to see if you could save when you bundle your home and auto policies. Try it at Progressive.com. Progressive Casualty Insurance Company & Affiliates. Potential savings will vary. Not available in all states.

This transcript was generated by Metacast using AI and may contain inaccuracies. Learn more about transcripts.
For the best experience, listen in Metacast app for iOS or Android