68 Emelie växte upp i Knutbysekten
Feb 11, 2021•52 min•Season 4Ep. 68
Episode description
Vi frågar Emelie om bland annat stämningen när sekten upplöstes:
”Då började alla bli arga på varandra! Jag var också arg och ledsen men på sammanhanget. Jag valde att inte vara arg på personer. Varför är ni arga? Nu får vi vara oss själva! Jag vill leva livet. Man kan fastna i ilska mot någon som gjort en själv illa. Men ber man inte DEN om förlåtelse, som man själv gjort illa så kommer man inte vidare... Idag lever jag med den jag älskar, jobbar med det jag vill och har kvar ett par nära vänner från Knutbysekten.”
Hosted on Acast. See acast.com/privacy for more information.
For the best experience, listen in Metacast app for iOS or Android
