Det er håp om vi tar naturen på alvor
Oct 11, 2024•49 min•Ep. 23
Episode description
I denne episoden tar Jerome og Hanne en prat med Aksel Mjøs, instituttleder ved NHH og leder for NoU'en «I samspill med naturen — Naturrisiko for næringer, sektorer og samfunn i Norge". Tallenes tale er klar - naturen forbrukes i høy takt. Reguleringene har vi – det er praksisen som er svak!
For the best experience, listen in Metacast app for iOS or Android
