۲۷- با خشمم چه کنم
Apr 27, 2020•15 min•Season 2Ep. 27
Episode description
۲۷- با خشمم چه کنم
خشم یه احساس مهمه. ولی خیلی از اوقات ما آدمها با عصبانیت و خشونت اشتباه میگیریمش. و بنابراین وقتی که خشمگین میشیم خودمونو قضاوت میکنیم و کودک درونمونو تنها میذاریم. امروز از یه فرمول به اسم رین یا بارون صحبت میکنم. فرمولی شامل ۴ قدم که میتونه کمکتون بکنه با هر احساس سختی روبرو بشین و از احساستون در جهت بهبود زندگیتون استفاده کنید.
میتونین از قسمت ۱۰ ام به بعد فصل دوم صمیمی با خود رو در اینستاگرام پیدا کنین:
https://www.instagram.com/samimibakhod/
برای دسترسی به آرشیو کامل صمیمی با خود میتونین پادکست یا کانال تلگرام رو دنبال بکنین:
Samimi Ba Khod - صمیمی با خود
در گروه واتس آپ امکان دسترسی به صحبتهای قبل رو نخواهید داشت ولی میتونین صحبتها رو از بعد از زمان ملحق شدنتون دریافت کنین
For the best experience, listen in Metacast app for iOS or Android
