۱۹- وقتی از تراپیستم عصبانیم!!!
Sep 10, 2020•10 min•Season 3Ep. 19
Episode description
در ادامه ی صحبتهای اتاق و پروس ی تراپی، امروز از این میگم که وقتی احساسات عمیق مثل خشم نسبت به تراپیست بهمون دست میده باهاش چیکار کنیم. و اینکه اصلا چرا این اتفاق میفته؟
#اتاق تراپی #مشاوره # روانشناسی
می تونین صمیمی با خود رو در فضاهای زیر پیدا کنین: 🍀اینستاگرام: https://www.instagram.com/samimibakhod/ 🍀 تلگرام: http://t.me/samimibakhod 🍀آرشیو کامل در انکر، کست باکس و گوگل باکس: https://podcasts.google.com/?feed=aHR... 🍀واتس آپ:(دسترسی به صحبتهای قبل رو نخواهید داشت ولی میتونین صحبتها رو از بعد از زمان ملحق شدنتون دریافت کنین): (https://chat.whatsapp.com/JyJLpdP7agi 🍀یوتیوب: https://www.youtube.com/channel/UC4t7EnG93uAP6y_8AuzSbNg/videos?view_as=subscriber
For the best experience, listen in Metacast app for iOS or Android
