۱- چرا همش با خودم درگیرم؟
Jun 02, 2022•14 min•Season 7Ep. 1
Episode description
۱- چرا همش با خودم درگیرم؟
من با من درگیرم. چطور میشه سیستمی که فقط یکیه با خودش درگیر بشه؟ کجا کار خراب میشه و وجود ما شروع به پیچیدن به خود میکنه؟
می تونین صمیمی با خود رو در فضاهای زیر پیدا کنین:
🍀اینستاگرام: https://www.instagram.com/samimibakhod/
🍀 تلگرام: http://t.me/samimibakhod
🍀آرشیو کامل در انکر، کست باکس و گوگل باکس:
Samimibakhod - صمیمی با خود
🍀یوتیوب: https://www.youtube.com/channel/UC4t7EnG93uAP6y_8AuzSbNg/videos
For the best experience, listen in Metacast app for iOS or Android
