”Jag är väldigt osäker på mig själv”
May 28, 2015•12 min
Episode description
Lyssnaren Helena har skrivit in till Relationsdomstolen. Hon känner sig oerhört osäker på sig själv, och har dålig självkänsla. Hon avskyr att fatta beslut, och är rädd för att saker ska bli fel när hon gör det. Hur ska hon göra för att bli mer bekväm med sig själv? Juryn har samlats för att säga sitt om saken!
For the best experience, listen in Metacast app for iOS or Android
