037 - Jeg skjønner ikke helt hva vi skal styre unna? - podcast episode cover

037 - Jeg skjønner ikke helt hva vi skal styre unna?

Mar 18, 20211 hr 11 min
--:--
--:--
Download Metacast podcast app
Listen to this episode in Metacast mobile app
Don't just listen to podcasts. Learn from them with transcripts, summaries, and chapters for every episode. Skim, search, and bookmark insights. Learn more

Episode description

Det er en litt laber stemning i ukas episode, men det kan knapt merkes, annet enn på episodens lengde. DaGizz har nok en uke dødd i Diablo 3. KayKay forteller grundig i hvilke vinkler man kan spille Desperados 3, og SteelBoiii har blitt hekta på Division 2.

Vi har også spillnyheter, berikelser og ikke minst leverer lytterne til de grader i lytterspalten. Vi nevner surikatter, Bowser brøl stønning og 70-talls Japansk frijazz. Sitt ned å bli revna!

Nb.: Husk å kjøpe deg no merch her https://shop.spreadshirt.no/ragequit

Takk til LOLbua, for at de lar oss holde på med dette. Husk å laste ned den podkasten også, og er du skikkelig fysen på en livsberikelse, så vit at Spillrevyen også eksisterer der ute. Dette er selvfølgelig ingen anbefalinger, kun ting som har beriket oss.

Ekstra stor takk til våre Patreon-produsenter TTMXMP, Cobrakar84, Anne Beth, DukeJarlsberg, Jarle Pedersen, Stian Skjerven og Thomas aka Holmis.

Ønsker du å støtte podkastene vi lager økonomisk kan du gjøre det på www.patreon.com/lolbua

See omnystudio.com/listener for privacy information.

For the best experience, listen in Metacast app for iOS or Android