Sesongavslutning - om å si ha det
Jun 14, 2021•19 min•Season 2Ep. 17
Episode description
I anledning sesongens siste episode har vi samlet alle pod-redaktørene i studio. En av oss skal slutte som redaktør, og vi benytter derfor anledningen til å snakke om nettopp hvorfor det er så kjipt å si ha det og hva som skal til for å gjøre det hele litt mer overkommelig. Vi tar også en runde på hva skal vi i sommer og en oppsummering av sesongen som har vært.
Vi gleder oss allerede til ny sesong av Psykt Interessant i august! Dersom du har ønsker eller forslag til psykt interessante temaer kan du sende dette inn til: psykologinett@bhioslo.no .
For the best experience, listen in Metacast app for iOS or Android
