Jeg er en nevrotisk optimist. Og pessimist.
Feb 08, 2023•57 min•Season 7Ep. 6
Episode description
Per og Olec er alene i studio igjen. Det er lenge siden de har sett hverandre og må oppdatere hverandre på sin egne status. Per har vært mye ute og reist, tirret på mer flypersonell, og forklarer hvorfor det er alle andre sin feil at ting går galt. Han har vært på moteuke i hovedstaden, og forteller hvordan det går med forbruket. Olec får bekreftet av sin venn at han har gått ned i vekt og forklarer de positive tiltakene han har gjort for at det har skjedd. Han er ennå redd for sykdom, vært en tur i England og forklarer noen fremmedord for Per. Det snakkes også om hvordan vi oppdrar ungene våre. Velkommen!
Hosted on Acast. See acast.com/privacy for more information.
For the best experience, listen in Metacast app for iOS or Android
