La Casa De Vidre - 18 de febrer de 2016 - podcast episode cover

La Casa De Vidre - 18 de febrer de 2016

Feb 19, 201630 min
--:--
--:--
Download Metacast podcast app
Listen to this episode in Metacast mobile app
Don't just listen to podcasts. Learn from them with transcripts, summaries, and chapters for every episode. Skim, search, and bookmark insights. Learn more

Episode description

Aquesta setmana a LA CASA DE VIDRE tornem a rebre a la nostra advocada del diable, la Marta Bosch, que apuntarà aquest cop la seva ira cap als Oscars i es preguntarà: Perquè no té Leonardo DiCaprio cap Oscar encara? A continuació repassarem les estrenes de la setmana com ANOMALISA, DEADPOOL i com no, ¡AVE, CÉSAR!. Per tancar, rematem la temàtica Oscar/DiCaprio amb la zona crítica de la que sembla serà ara si la definitiva per l'actor, EL RENACIDO. Gràcies per escoltar-nos!
For the best experience, listen in Metacast app for iOS or Android