La Casa De Vidre - 18 de febrer de 2016
Feb 19, 2016•30 min
Episode description
Aquesta setmana a LA CASA DE VIDRE tornem a rebre a la nostra advocada del diable, la Marta Bosch, que apuntarà aquest cop la seva ira cap als Oscars i es preguntarà: Perquè no té Leonardo DiCaprio cap Oscar encara? A continuació repassarem les estrenes de la setmana com ANOMALISA, DEADPOOL i com no, ¡AVE, CÉSAR!. Per tancar, rematem la temàtica Oscar/DiCaprio amb la zona crítica de la que sembla serà ara si la definitiva per l'actor, EL RENACIDO. Gràcies per escoltar-nos!
For the best experience, listen in Metacast app for iOS or Android
