Educar després del virus
Mar 11, 2020•37 min
Episode description
El coronavirus també ha alterat la relació entre mestres i alumnes. L’escola que vindrà s’haurà d’adaptar a un món nou, ja que el model que teníem s’ha demostrat caduc i esgotat. La urgència de renovació, però, ja ve d’abans d’aquesta crisi. Poques setmanes abans del confinament vam reunir tres professors de secundària que han reflexionat sobre l'experiència d'educar. Són Quim Lázaro, president de RELLA, president de l'Associació de Mestres Jubilats; Joan Buades, autor d'Educar per a què (Més Llibres) i Cristian Olivé, que ha publicat Profes rebels a La Rosa dels Vents. Bernat Puigtobella guia la conversa i Ignasi Ventura n'ha fet l'enregistrament.
Pòdcast.cat de Núvol
For the best experience, listen in Metacast app for iOS or Android
