15: Hvorfor har vi kjøpt et så dyrt hus?
Jul 19, 2019•26 min
Episode description
Denne gangen har jeg fått med meg mannen min Tom i studio. Vi snakker om huskjøpet, lånet vi skal ta opp og diskuterer hvordan vi skal eie sammen denne gangen. Er det et nederlag for meg og sparingen min å måtte ta opp lån eller er jeg 100 % fornøyd med denne avgjørelsen?
See omnystudio.com/listener for privacy information.
For the best experience, listen in Metacast app for iOS or Android
