Çocuk Deyip Geçmeyin 8
İÇERİK: 1-(01:06dk) 7 yaşındaki oğlum ukala ve asi bir çocuk. Kızsak da hatasını doğru göstermeye çalışıyor. (7 yaş statü kazanma, "efendi olma" yaşıdır) 2-(03:45dk) Aile toplantısı - istişaresi. 3-(11:46dk) Ceza ve ödül olmadan çocuk terbiyesi nasıl olacak? 4-(20:30dk) İktidar mücadelesi ile duygu yoksunluğunun farkı. 5-(26:15dk) Maddi imkânımız olmasa da çocukların her istediğini yapacak mıyız? (Adem Bey'in çocukluğuyla ilgili bir hatırası, çok fazla oyuncak almak) 6-(32:05dk) 8 yaşındaki kızı...
