Pelaajaboardcast Episodi 76: Mörpit, sinkohipat ja muut nettileikit - podcast episode cover

Pelaajaboardcast Episodi 76: Mörpit, sinkohipat ja muut nettileikit

Aug 19, 20132 hr 52 minSeason 2Ep. 76
--:--
--:--
Download Metacast podcast app
Listen to this episode in Metacast mobile app
Don't just listen to podcasts. Learn from them with transcripts, summaries, and chapters for every episode. Skim, search, and bookmark insights. Learn more

Episode description

Pääaiheena nettipelejä listaamassa Oselotin johdolla Demppa, Illosipuli ja Mardi. Mukana myös perusteettomat väitökset kuinka Resident Evil 4 on huonompi kuin ensimmäiset RE:t, viimeisimmät Animal Crossing kuulumiset, World of Warcraft muisteloita, haaveilua hampurilaisista ja ties mitä kaikkea turhuutta.

Uutisissa mietiskeltiin GTA OnlineaXbox Onen myöhästymistäDOTA 2:n suomalaismenestystä (ilman rumpujen pärinää) sekä Diablo 3:n ja World of Warcraftin lisäreitä.

Muistakaa osallistua PBC 2v. spektaakkeliin 19.10.! Tulkaa mukaan irkkiin höpöttelemään http://www.pelaajaboardcast.com/chat (#pelaajaboardcast @ quakenet) ja otamme sitten juhlajakson nauhoituksissa kysymyksiä vastaan. Livelähetys laitetaan myös sitten pyörimään joten pääsette samalla kuuntelemaan höpötyksiämme.

Musiikit:
WoW – Main Theme
Runescape – Newbie Melody
Quake 2 – Descent Into Cerberon
Call of Duty 4 – Main Theme
Neverwinter Nights – Main Theme
Warcraft 3 Frozen Throne – Main Screen
Team Fortress 2 – Main Theme
Neverwinter Nights – Docks (day)
Quake III Arena PC Music – End

For the best experience, listen in Metacast app for iOS or Android