8:8 - Alberte går i naturterapi
Oct 15, 2020•27 min
Episode description
Ord er smukke, men hvad gør man, når klimaangsten sidder dybt i kroppen? Man går i terapi selvfølgelig. Derfor er Alberte kørt til Røsnæs for at besøge Lasse Thomas. Han kender naturens helende kræfter. Både for krop og sjæl. Han mener at vores sundhed afhænger af naturens sundhed og omvendt. Derfor skal håbet for naturen også findes i naturen selv. Og selvfølgelig er det stadig grønt.
Medvirkende: Naturterapeut Lasse Thomas Edlev og bioetiker Mickey Gjerris.
(Sendt første gang 31. december 2012).
For the best experience, listen in Metacast app for iOS or Android
