#21 - "Hvorfor taler jeg så GRIMT om andre?"
Apr 07, 2025•54 min
Episode description
I denne episode går vi en tur og snakker om at tale grimt om andre og stiller os selv spørgsmålet: "Er vi softboys?"
God fornøjelse!
For the best experience, listen in Metacast app for iOS or Android
