Nyt fra Kondrup - podcast cover

Nyt fra Kondrup

Emil Kondrupwww.spreaker.com
Emil Kondrup er tilbage. Og han har selv skrevet den her beskrivelse til podcasten, hvilket er lidt underligt. I hvert fald er det meget lidt nordjysk at tale om sig selv i tredje person.

Men! Der er podcast. Om alt og intet. Jeg udkommer to gange om ugen og tømmer mit hoved for hvad end der må fylde. Sommetider ringer jeg til gæster. Andre gange har jeg Lisa Marie med.

Jeg håber, at I vil lytte med.
Last refreshed:
Follow this podcast in the Metacast mobile app to refresh it and see new episodes.
Download Metacast podcast app
Podcasts are better in Metacast mobile app
Don't just listen to podcasts. Learn from them with transcripts, summaries, and chapters for every episode. Skim, search, and bookmark insights. Learn more

Episodes

#64 – Lille p*k og hva' så

Vi går ned ad memory lane. Snakker om gode pranks. Dårlige pranks. Om håndboldmål. Om hvordan Halloween er gået fra at være én dag om året til at være en form for festival. God lytter. Kh.

Oct 29, 202429 min

#63 – Kram eller konflikt

Så er der nyt afsnit. Vi vender, at dagen startede dårligt. At jeg igen, igen, igen starter ny livsstil, OG så starter jeg op for konceptet "kram eller konflikt", som jeg hev ud af røven lige inden, vi startede med at optage. Lisa Marie har stadig gener fra tandlægebesøget. Mest visuelle, bevares. Men hvis der er ekstra vejrtrækning eller lignende, så vil hun gerne henvise til, at dét kan være årsagen.Kh.

Oct 25, 202423 min

#62 – TILBAGE MED ET BRAG

Vi er tilbage. Lisa Marie er øm i kæben. Og så siger jeg ikke mere. Men det gør jeg i podcasten. Den kan man lytte til ved at trykke på play-ikonet et eller andet sted på din skærm lige nu. Kys.

Oct 21, 202429 min

#61 – Der må du aldrig gå hen, Emil

Selvransagelsens afsnit. Måske lidt mørkt. Men af mørke skal lys skinne frem, sagde en god ven engang. Eller Jesus. Faktisk ret sikker på, at det var Jesus. Kh.

Oct 11, 202424 min

#60 – Lisa Marie skylder en undskyldning

Det ville nok være store ord at sige, at den her podcast har genopfundet sig selv. Og hvis ikke man vidste bedre, ville man tro, at afsnittet er på samme måde som alle de andre. Fordi det er det. Og det kan man lytte til, hvis ens nysgerrighed er blevet pirret i forhold til, hvad pokker mon Lisa Marie skal sige undskyld for.

Oct 08, 202417 min

#59 EN NY START?

Vi har åbent redaktionsmøde. Podcasten skal rebrandes. Lisa Marie skal frem i bussen. Hun har en gæstefølelse, hun skal af med. Og det kommer vi omkring. Stemningen bliver god undervejs i podcasten. Så god at den nærmest er lidt smålummer til sidst. Men bare rolig. Det var bare noget, jeg troede, kan jeg konstatere, mens jeg skriver det her.

Oct 04, 202424 min

#58 – Ingen mur at kaste bolden på

En hård omgang. Jeg vender håndbolddebuten. Mangler Lisa Marie. Snakker om en aften ude. Mangler Lisa Marie. Snakker om en mærkelig SMS. Mangler Lisa Marie. Snakker om at købe en Playstation. Mangler Lisa Marie.

Oct 01, 202418 min

#57 – Fra den helt klamme side

Vi snakker om nutella. Og negle. Og om at desperations-snacke. Altså det har ikke noget med neglene at gøre. Og så har Lisa Marie nyt fra koret. Ind og lyt. Du er så tæt på, hvis du allerede læser det her. Formentligt bare ét enkelt tryk. God weekend!

Sep 27, 202423 min

#56 – "Jeg har brugt 20.000"

Kæmpe afsnit. I er med i soveværelset. I er med i bilen på vej til Sjællands Odde. Og I er med alle mulige andre steder henne også. Fælles for dem alle er, at det bliver lidt halvulækkert at høre på. God lytter!

Sep 24, 202421 min

#55 – Ægteskabstesten fra ChatGPT

Vi tester, om vi har den samme livsanskuelse. Det har vi ikke, kan jeg godt afsløre. Derudover vender vi en travl uge og slutter af med en snak om, at vi er ret sikre på, at der også var skiderodet hjemme hos vores forældre, da vi var børn, men at man bare ikke kan huske det. Altså. Ikke "vores forældre" som i at vi er søskende. Det er vi ikke. Men. Ja. I forstår! Danmarks klogeste lyttere.

Sep 20, 202423 min

#53 – Det taktiske håndboldværksted

Hva' så, Bent Nyegaard. Så fandt du også min podcast, hva? Og bare rolig. Den kommer ikke til at skuffe dig. Eller måske gør den sidste del. Der handler den om Lisa Maries kor-comeback. Korback, kan man vel faktisk kalde det, hvis man er sådan lidt reklamemands-agtig. Ha' en pokkers god lytter og en mindst ligeså god weekend bagefter. Emil Eggert.

Sep 13, 202423 min

#52 – Rødvin eller champignon

Så er der nyt afsnit! 52, sgu! Medmindre du har talt efter. For så er det faktisk 53. Men hvem tæller? Nå! Der er nyt fra weekenden. Jeg har været på sommerhustur med nogle venner, og Lisa Marie har været herhjemme med nogle børn. Hver sine lyster, siger jeg bare. God lytter!

Sep 10, 202422 min

#50 – Lisa Marie er begyndt til kor

Ja. I hørte det her først. Og jeg er da også meget i tvivl om, hvor I ellers skulle ha' hørt det. Men Lisa Marie er begyndt til kor. Og derudover er vi bare mere trætte end nogensinde. God lytter!

Sep 03, 202427 min

#49 – Don't Cryo For Me Argentina

Vi har været i cryo. Vi vender den oplevelse! Og vi er også omkring, at fiskemanden troede, at Lisa Marie var gravid. Jeg er træt. Har lige løbet en tur. Det nævner jeg ikke i podcasten, fordi den var optaget inden. Men vigtigt lige at få nævnt alligevel.

Aug 30, 202422 min

#48 – BJ og massage

Det lyder som en god fredagaften. Men der er naturligvis tale om isen. Og nå, ja. Så er jeg blevet masseret af en mand, der gerne ville snakke med mig imens. Og så vil jeg på forhånd gerne undskylde for at lyden stikker helt af. Det gør vi til sidst, fordi bølgerne går højt, og vi snakker om at alt i livet åbenbart er en konkurrence, som Lisa Marie har vundet. PS. Der er lidt ekstra til sidst, venner

Aug 27, 202427 min

#47 – En håndboldpodcast er født

Østtysk og fransk, opdækning i feltet, angrebsfejl og overtrådt. Vi er omkring det hele i første afsnit af den håndboldpodcast, du ikke vidste, du gik og manglede. Og nå ja. Så vender vi også alle de hæsblæsende ting i vores liv. For eksempel at vi ikke har fået taget vasketøjet ind, selvom det regnede.

Aug 23, 202422 min

#46 – En presset situation

Jeg har været ved at skide i bukserne. Og hvis ikke du vil høre om det, så tror jeg, at du skal sidde over på det her afsnit. Vil du til gengæld høre om, at Lisa Marie og jeg var uvenner over den berømte og berygtede byfest... Jamen så skal du lige overleve skide i bukserne-historien, inden den kommer. Og så bliver det her også den sidste podcast i mit liv, jeg udgiver, hvor jeg ikke går til håndbold.

Aug 20, 202421 min

#44 – Tips til smalltalk

Hverdagen kalder og vi har været til bryllup. Deler ud af lidt tips og tricks. Vi har også børnefødselsdags-festival i den kommende uge. Og vi har som de eneste partout-billet. Ind og lyt.

Aug 13, 202421 min

#43 – "Du kender sgu da godt?"

Vi har været i Legoland. Det fortæller vi om. Vi skal også til bryllup. Det fortæller vi også om. ... Altså helt ærligt. Jeg ved aldrig, hvad jeg skal skrive i de her tekster, men er der seriøst folk, der har fravalgt at lytte til et afsnit podcast på baggrund af teksten? Det håber jeg.

Aug 09, 202429 min

#43 – Nyt fra Ebeltoft

Vi er på Djursland. Alt er godt. Kvium kigger på os fra alle vinkler. Lyden er stensikkert jammerlig. Ind og lyt! Kys.

Aug 06, 202428 min

#42 Kato er provinsens Alberte Winding

Lyt. Leg. Lær. Jeg har ikke mere at sige. Eller jo. Lidt måske. Det handler om tomatpure og ender i en smuk og rørende snak om engang, Lisa Marie ville sætte 3300 kroner ind i banken. Den historie vil være ærgerlig at gå glip af. Den har så mange lag. Man både griner og græder lidt. Jeg tør godt at love, at der kommer til at være et før og et efter Lisa Maries bank-historie.

Aug 02, 202428 min

#41 – Feedback fra folket

Vi har fået feedback fra en lytter. Og så giver jeg en anbefaling på et haveredskab, der vil gøre dit liv ikke bare nemmere, men også mere fantastisk. Ind og lyt.

Jul 30, 202425 min

#40 – Der lugter af yoghurt

Samtalen åbnes med ChatGPT og føres os helt naturligt hen på en aften hvor vi går i seng som uvenner. Der er også mere. Og der er lydeffekter. Ind og lyt!

Jul 26, 202424 min

#39 – Og vi danser og danser og danser

Velkommen til et nyt afsnit af din foretrukne Johnny Madsen-podcast. Nyd den. Selvom du ikke har vanvittigt lyst. (Den giver mening, hvis du hører afsnittet).

Jul 23, 202425 min

#38 – Ikk' lyt mens du spiser

Vennerne! Der er nyt afsnit. Det er sommer. Vi er hjemme. Drikker vin. Og snakker lidt for meget om klamme toilletter.

Jul 19, 202426 min
For the best experience, listen in Metacast app for iOS or Android