Unilever wordt Brits. Is dat erg?
Jun 17, 2020•20 min
Episode description
Gaan ze wel of gaan ze niet? Ja, ze gaan. De slepende soap rond Unilever is ten einde gekomen met de aankondiging dat het bedrijf vertrekt naar Londen. Unilever wordt Brits. Maar hoe erg is dat eigenlijk?
Gast: Menno Tamminga
Presentatie: Thomas Rueb
Productie: Felicia Alberding & Iddo Havinga
Montage: Jan Paul de Bondt
Zie het privacybeleid op https://art19.com/privacy en de privacyverklaring van Californië op https://art19.com/privacy#do-not-sell-my-info.
For the best experience, listen in Metacast app for iOS or Android
