Moeten we rouwig zijn om het vertrek van Shell? - podcast episode cover

Moeten we rouwig zijn om het vertrek van Shell?

Nov 19, 202120 min
--:--
--:--
Download Metacast podcast app
Listen to this episode in Metacast mobile app
Don't just listen to podcasts. Learn from them with transcripts, summaries, and chapters for every episode. Skim, search, and bookmark insights. Learn more

Episode description

Deze week maakte Shell bekend dat het bedrijf na 130 jaar verhuist naar Londen. De aankondiging kwam als een schok, want voor veel mensen is ‘Royal Dutch Shell’ onderdeel van de Nederlandse identiteit. Maar nu de wereld juist van olie af wil, stelt Maarten Schinkel zich de vraag: hoe erg is het eigenlijk dat Shell vertrekt? 

Presentatie: Floor Boon

Productie: Esmee Dirks

Montage: JP Geersing

Zie het privacybeleid op https://art19.com/privacy en de privacyverklaring van Californië op https://art19.com/privacy#do-not-sell-my-info.

For the best experience, listen in Metacast app for iOS or Android