S1 Ep5: E005 "Yo le meto" - #NosReiremosDeEsto - podcast episode cover

S1 Ep5: E005 "Yo le meto" - #NosReiremosDeEsto

Nov 22, 201847 minSeason 1Ep. 5
--:--
--:--
Download Metacast podcast app
Listen to this episode in Metacast mobile app
Don't just listen to podcasts. Learn from them with transcripts, summaries, and chapters for every episode. Skim, search, and bookmark insights. Learn more

Episode description

Yo le meto…

  • NOS REIREMOS DE ESTO - 

PodCast

  • Locución: @elalexgoncalves y @jeanmary_

  • Producción General: @romystrange

Una producción de Connector Media House & Noxo Studio

#NosReiremosDeEsto #JeanMary #AlexGoncalves

EP005 ”Yo le meto"

Originalmente lo íbamos a llamar "Le juego un quintico" pero sonábamos muy a tíos pavo. Aquí nuestra lista de personaje a los que le meteríamos con la aprobación de nuestras parejas!

Estamos en 

Audioboom.com

https://audioboom.com/channels/4977647

Spotify: 

https://open.spotify.com/show/1mbhhYU...

Apple Podcast:

https://itunes.apple.com/us/podcast/nos-reiremos-de-esto/id1440929730?mt=2

Síguenos en twitter e instagram:

@nosreiremosdeesto

@jeanmary_

@elalexgoncalves

Booking:

Romina Fernandes @romystrange

nosreiremos@gmail.com

Graphics by @UssConcept

Grabado en Noxo Studios

www.noxostudios.com

Próximas fechas:

DORAL, MIA

Viernes 30.11.2018

Eight Doral 

@eightdoral

Tickets en https://get.ticketplate.com/tickets/buy-ticket/nos-reiremos-de-esto/NRDE/

ORLANDO, FL

09.11.2018

Mojitos Ultra Lounge

Entradas en www.ticketmundo.com

connector media house llc™

Learn more about your ad choices. Visit megaphone.fm/adchoices

For the best experience, listen in Metacast app for iOS or Android