Ré-utiliser un leak, c’est légal ou c’est pénal ? - podcast episode cover

Ré-utiliser un leak, c’est légal ou c’est pénal ?

Oct 30, 202236 minSeason 7Ep. 386
--:--
--:--
Download Metacast podcast app
Listen to this episode in Metacast mobile app
Don't just listen to podcasts. Learn from them with transcripts, summaries, and chapters for every episode. Skim, search, and bookmark insights. Learn more

Episode description

Episode #386 Dans cet épisode, Marc-Antoine Ledieu nous parle des problématiques juridiques associées au fait de ré-utiliser des fuites de données. Référence :  https://technique-et-droit-du-numerique.fr/utiliser-les-data-dun-leak-penal-ou-legal/    

The post Ré-utiliser un leak, c’est légal ou c’est pénal ? appeared first on NoLimitSecu.

For the best experience, listen in Metacast app for iOS or Android