Gammel og kedelig? - Med Torben
Feb 11, 2025•2 hr•Ep. 1950
Episode description
Jo ældre vi bliver, jo mere mindre ekstroverte og neurotiske bliver vi. Med andre ord bliver vi mere kedelige, jo ældre vi bliver. Sådan har en erhvervspsykolog for nylig ytret. Men har han ret i det? Er dommen, at vi dybest set bliver mere kedelige, når vi bliver gamle? Og hvad vil det egentligt sige at være kedelig. Det spørger vi Nattevagtens lyttere om. Lyt med!
See omnystudio.com/listener for privacy information.
For the best experience, listen in Metacast app for iOS or Android
