Ministertid - Annette Vilhelmsen
Oct 23, 2024•53 min•Season 1Ep. 15
Episode description
Annette Vilhelmsen er ugens gæst i Ministertid. Den tidligere SF-formand fortæller om at gå fra at være backbencher til at være erhversminister og formand for et regeringsparti. Og om samarbejdet med S og R, DONG-sagen og SF’s kaotiske regeringsfarvel.
Afsnittet blev udgivet første gang i 2022.
Vært: Simon Emil Ammitzbøll-Bille, tidligere økonomi- og indenrigsminister
Gæst: Annette Vilhelmsen, tidligere erhvervs- og vækstminister samt social-, børne- og integrationsminister
Hosted on Acast. See acast.com/privacy for more information.
For the best experience, listen in Metacast app for iOS or Android
