Ministertid - Annette Vilhelmsen - podcast episode cover

Ministertid - Annette Vilhelmsen

Oct 23, 202453 minSeason 1Ep. 15
--:--
--:--
Download Metacast podcast app
Listen to this episode in Metacast mobile app
Don't just listen to podcasts. Learn from them with transcripts, summaries, and chapters for every episode. Skim, search, and bookmark insights. Learn more

Episode description

Annette Vilhelmsen er ugens gæst i Ministertid. Den tidligere SF-formand fortæller om at gå fra at være backbencher til at være erhversminister og formand for et regeringsparti. Og om samarbejdet med S og R, DONG-sagen og SF’s kaotiske regeringsfarvel.


Afsnittet blev udgivet første gang i 2022.


Vært: Simon Emil Ammitzbøll-Bille, tidligere økonomi- og indenrigsminister

Gæst: Annette Vilhelmsen, tidligere erhvervs- og vækstminister samt social-, børne- og integrationsminister

Hosted on Acast. See acast.com/privacy for more information.

For the best experience, listen in Metacast app for iOS or Android