Jacob Andersen om sine to et halvt år som Bestyrelsesformand i Vendsyssel FF - podcast episode cover

Jacob Andersen om sine to et halvt år som Bestyrelsesformand i Vendsyssel FF

Jun 17, 20191 hr 2 min
--:--
--:--
Download Metacast podcast app
Listen to this episode in Metacast mobile app
Don't just listen to podcasts. Learn from them with transcripts, summaries, and chapters for every episode. Skim, search, and bookmark insights. Learn more

Episode description

**Denne podcast er sponseret af Arbejdernes Landsbank** Vendsyssel FF rykkede op i Superligaen et år før den deadline på to et halvt år, klubbens nye investorer gav sig selv, da de gik ind i klubben i januar 2017. På det tidspunkt handlede de fleste overskrifter om, at Erik Rasmussen efter nogle års fravær var tilbage i dansk fodbold. Men allerede i sommeren 2018 blev Superliga en realitet i Hjørring. Og med en flot start med sejre over OB og Esbjerg fB tog vendelboerne hurtigt endnu mere positiv opmærksomhed. Det endte dog som bekendt med nedrykning efter playoff-kampe imod først AC Horsens og senere Lyngby BK, og nu er Vendsyssel tilbage i 1. division. Nu har vi ramt den deadline, som de tre investorer med Jacob Andersen i spidsen satte tilbage i 2017, da han satte sig for bordenden som bestyrelsesformand. I denne samtale fortæller han om de erfaringer, han har gjort sig som bestyrelsesformand og investor i klubben, der ad flere omgange har tiltrukket sig opmærksomhed. Her fortæller Jacob Andersen blandt andet om: - Hvordan han har oplevet eksponeringen som bestyrelsesformand i en Superligaklub - Vendsyssel FF’s størrelse i forhold til Superligaklubberne - Arbejdet med stadion og fans - Hvordan han oplevede Erik Rasmussens afgang kort inden oprykningen - Fyringen af Jens Berthel Askou - De mange sportsdirektører - herunder Glen Riddersholms små to måneder i klubben - Og meget mere
For the best experience, listen in Metacast app for iOS or Android